رفتن به مطلب

باباای هستین یا ماماای؟؟؟؟


باباای هستی یا ماماای  

46 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. باباای هستی یا ماماای

    • 14
    • 16
    • 6
    • 10


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام

یکی از اولین چالش های زندگی خیلیامون وقتی بود که ازمون میپرسیدن بابات رو بیشتر دوست داری یا مامانت رو:hanghead: خیلی سئواله بی رحمانه ای بود وقتی همه ساکت میشدن تا ما جواب بدیم، یه نگاه به مامان و یه نگاه به بابا و معمولا میگفتیم هر دوتاشون:sigh:

 

تاپیک هدف خواصی نداره غیر از تحقیق در مورد این فرضیه که "دختر ها باباای تر هستن و پسر ها ماماای"

 

میدونم هممون جفتشون رو دوست داریم، ولی فرض رو بر این بگیرید که مجبور به انتخاب یکی هستید، لطفا انتخاب کنین و نگین جفتشون رو:hanghead:

 

لطفا تو نظرسنجی حتما شرکت کنین

 

متاسفم اگه کسی یکی یا هردو این عزیزانش رو از دست داده و تاپیک من باعث رنجش خاطرش شدhanghead.gif

  • Like 33
  • پاسخ 69
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

اه قرار بود نتیجه قابل دیدن باشه یادم رفت تیکش رو بزنم :4564: اگه دلتون خواست بگید به کدوم رای دادید

  • Like 6
ارسال شده در

زندگی رو 1 لحظه بدون وجود جفتشون نمیشه تصور کرد

  • Like 9
ارسال شده در
زندگی رو 1 لحظه بدون وجود جفتشون نمیشه تصور کرد

 

دقیقا، ایشالله سایشون همیشه بالا سرمون:w16:

  • Like 5
ارسال شده در

بابا یه اپسیلون از مامان بیشتر

  • Like 10
ارسال شده در

دختری هستم بابایی...:hanghead:

  • Like 9
ارسال شده در

هیچ کدوم :ws3:

  • Like 7
ارسال شده در

دختر خانومي هستم كاملا بابايييييييييييييي

عاشق هر دوتاشون هستم ها نوكرشونم دربست

اما لوس شدن واسه بابا يه چيز ديگه ست اي كيف ميده ه ه ه

  • Like 9
ارسال شده در
هیچ کدوم :ws3:

 

فرزند صالح که میگن تویی پس:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

هر دو ... hanghead.gif

  • Like 5
ارسال شده در

دخترم بابام هست مامانم نیست اما مامانمو انتخاب مبکنم:hanghead:

  • Like 14
ارسال شده در

متاسفم اگه کسی یکی یا هردو این عزیزانش رو از دست داده و تاپیک من باعث رنجش خاطرش شدhanghead.gif

  • Like 9
ارسال شده در
فرزند صالح که میگن تویی پس:ws3:

 

خیلی :ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
متاسفم اگه کسی یکی یا هردو این عزیزانش رو از دست داده و تاپیک من باعث رنجش خاطرش شد:hanghead:

:icon_gol:

  • Like 7
ارسال شده در
متاسفم اگه کسی یکی یا هردو این عزیزانش رو از دست داده و تاپیک من باعث رنجش خاطرش شدhanghead.gif

 

:sigh: hanghead.gif

  • Like 7
ارسال شده در

یعنی باید جواب بدم؟ :ws3:

لوس شدن که نه

ولی پدرم رو بیشتر

البته فقط به اندازه یک اپسیلن

  • Like 7
ارسال شده در

خانواده چیز قشنگیه...البته من جفتشونو کم دارم همیشه...اما بابایی ام...

  • Like 11
ارسال شده در

جفتشون رو چشمام ولی هم اکنون، پدرم رو بیشتر قبول دارم و میدونم در آینده هرچی بشم بواسطه ی پرورشیه که پدرم در 12 تا 18 منو شاملش کرده.

  • Like 9
ارسال شده در

هر دو تاشون عمر منن:hanghead:رای نمیدم:whistles:

  • Like 7
ارسال شده در

پسرم

 

تقريبا هر دو رو دوست دارم

 

 

دنيا ر هيچ وقت نمي تونم بدون وجود مادر تصور كنم

  • Like 8

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...