رفتن به مطلب

باباای هستین یا ماماای؟؟؟؟


باباای هستی یا ماماای  

46 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. باباای هستی یا ماماای

    • 14
    • 16
    • 6
    • 10


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

متاسفانه هیچ کدوم

  • Like 3
  • پاسخ 69
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
متاسفم اگه کسی یکی یا هردو این عزیزانش رو از دست داده و تاپیک من باعث رنجش خاطرش شد:hanghead:

:icon_gol:

  • Like 5
ارسال شده در

بازم که آدمو تو همون معذوریت دوران کودکی میذاری حامدhanghead.gif

 

هر کدومو به نوعی و تو یه وجهی بیشتر از اونیکی دوس دارم اما جفتشون جونم به جونشون بنده :icon_redface:

اما خوب باباها ناز دخترارو بیشتر میخرن :ws37:

  • Like 4
ارسال شده در

چرا هر دو نداره :whistles:

  • Like 5
ارسال شده در

یه کوچول بابایی...

  • Like 5
ارسال شده در

من تا همین ی مدت پیش ب شدت بابایی بودم جوری ک کل فامیل منو ب بابایی بودنم میشناسن

 

ولی بعد از ی اتفاقی مامانی شدم :icon_razz:

 

ولی در کل جونم ب جون جفتشون بستست

  • Like 7
ارسال شده در

نتایج نظرسنجی رو که نگاه میکنم، احساس میکنم یه نفر میخواد اینجا نظریات فروید رو ثابت کنه!! :whistle:

  • Like 3
ارسال شده در

دخترم و مامانی ام..

هردوشون عزیزن البته!:ws37:

  • Like 2
ارسال شده در

نمی دونم بابایی هستم یا مامانی:hanghead:

فکر میکردم مامانیم ولی وقتی فقط دو روز بابام پیشم نبود و ازم دور بود نتونستم بخوابم و آرامشمو از دست داده بودم

هر دو :ws37:

  • Like 4
ارسال شده در
نتایج نظرسنجی رو که نگاه میکنم، احساس میکنم یه نفر میخواد اینجا نظریات فروید رو ثابت کنه!! :whistle:

 

دقیقا:whistle:

  • Like 4
ارسال شده در

100 درصد مامانی... :icon_redface:

  • Like 8
ارسال شده در

دخترم و به شدت به سمت مامانم گرایش دارم

  • Like 5
ارسال شده در
نتایج نظرسنجی رو که نگاه میکنم، احساس میکنم یه نفر میخواد اینجا نظریات فروید رو ثابت کنه!! :whistle:

 

دقیقا:whistle:

 

:banel_smiley_4: فروید یا هرکی چیزیه که هست :banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در

پسر و باباییی!!!ایییی!!:icon_pf (10):

 

مادرو عقش است!!:vi7qxn1yjxc2bnqyf8v

  • Like 3
ارسال شده در

حالا که چی مثلا؟ :ws38:

  • Like 1
ارسال شده در
100 درصد مامانی... :icon_redface:

 

اییییییییش از قیافه لوست معلومه :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
حالا که چی مثلا؟ :ws38:

 

:banel_smiley_4:

ارسال شده در

مامان

  • Like 4
ارسال شده در
:banel_smiley_4:

 

والا :w02:

 

 

در ضمن بابا ای/ماما ای یعنی چی؟؟

 

بابایی/مامانی whistle.gif

  • Like 3
ارسال شده در
اییییییییش از قیافه لوست معلومه :ws3:

 

قیافه ی لوس؟ :w58: اختیار دارید چشماتون لوس میبینه... :w02:

بگو بینم خودت کدومشی؟؟ :ws38:

  • Like 5

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...