رفتن به مطلب

جنینی کنار جوی آب خیابان ولی عصرتهران ! + تصاویر


ارسال‌های توصیه شده

  • پاسخ 96
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

یعنی اون مادر و باید دار زد یکی نبود بهش بگه بیشعور تو که میخواستی سقط کنیش چرا همون ماه اول این کار و نکردی:w000:

  • Like 26
ارسال شده در

وای چه قدر وحشتناکهههههههههه...

این الان چند وقتشه یعنی؟

کاملا شکل گرفته حیوونی که.............:4564:

  • Like 23
ارسال شده در

خدا لعنتش کنه !

فقط همین

  • Like 12
ارسال شده در
وای چه قدر وحشتناکهههههههههه...

این الان چند وقتشه یعنی؟

کاملا شکل گرفته حیوونی که.............:4564:

 

:sigh:

والا من عکس و زوم کردم بچه بنظر 8 ماهه میاد ولی خوب رشد کرده بودش

خدا لعنت کنه مادرشو:icon_razz:

  • Like 13
ارسال شده در

اين خيلي بزرگ شده ...اون گوشه خيابون!:sigh:

شايد اين تصوير حقيقي نباشه ولي در كل يه حقيقتو نشون ميده....همين چند وقت پيش بود توي چين هم كنار يه رودخونه يه قبرستان جنين كشف كردن ....توي چين به علت سياست تك فرزندي والدين هر كاري ميكنن كه بيش از يه فرزند نداشته باشن يه عده هم چون ميفهمن كه اون يه فرزند دختره و نميتونه نيروي كار باشه سقط ميكنن...وقتي تك فرزندي از تبليغ به سياست تبديل ميشه نتيجش همينه كارمندي كه تو چين بيش از يه فرزند داشته باشه تنزيل درجه پيدا ميكنه كلي از حقوق و مزاياش ميزنن حاضره هر كاري بكنه حتي چنين كار غير انساني ...

در اين مورد هم به نظر من كسي حق نداره سر يك موجود زنده چنين بلايي بياره لااقل بايد تو همون مراحل اوليه تمومش ميكرد اين عمل اصلا انساني نيست واقعا با وجدانش چه كار ميكنه؟

  • Like 21
ارسال شده در
:sigh:

والا من عکس و زوم کردم بچه بنظر 8 ماهه میاد ولی خوب رشد کرده بودش

خدا لعنت کنه مادرشو:icon_razz:

 

8 ماههههههههه...

البته ادم نمی دونه اونم تو شرایطی بوده...

اما خب به قول تو زودتر می تونست این کارو بکنه...

  • Like 12
ارسال شده در
:sigh:

والا من عکس و زوم کردم بچه بنظر 8 ماهه میاد ولی خوب رشد کرده بودش

خدا لعنت کنه مادرشو:icon_razz:

فك نكنما 8 ماههه:ws52:جنين 8 ماهه به دنيا مياد عين نوزاده معموليه اين بايد 5-6 ماهه باشه احتمالا البته درست نميدونم...

  • Like 8
ارسال شده در
اين خيلي بزرگ شده ...اون گوشه خيابون!:sigh:

شايد اين تصوير حقيقي نباشه ولي در كل يه حقيقتو نشون ميده....همين چند وقت پيش بود توي چين هم كنار يه رودخونه يه قبرستان جنين كشف كردن ....توي چين به علت سياست تك فرزندي والدين هر كاري ميكنن كه بيش از يه فرزند نداشته باشن يه عده هم چون ميفهمن كه اون يه فرزند دختره و نميتونه نيروي كار باشه سقط ميكنن...وقتي تك فرزندي از تبليغ به سياست تبديل ميشه نتيجش همينه كارمندي كه تو چين بيش از يه فرزند داشته باشه تنزيل درجه پيدا ميكنه كلي از حقوق و مزاياش ميزنن حاضره هر كاري بكنه حتي چنين كار غير انساني ...

در اين مورد هم به نظر من كسي حق نداره سر يك موجود زنده چنين بلايي بياره لااقل بايد تو همون مراحل اوليه تمومش ميكرد اين عمل اصلا انساني نيست واقعا با وجدانش چه كار ميكنه؟

جرل حقیقیه راهنمایی که بودم یه جنین 4 ماهه رو تو سطل توالت مدرسه پیدا کزدن فکرش و کن بچه راهنمایی همچین کاری کنه:sigh:

  • Like 10
ارسال شده در
فك نكنما 8 ماههه:ws52:جنين 8 ماهه به دنيا مياد عين نوزاده معموليه اين بايد 5-6 ماهه باشه احتمالا البته درست نميدونم...

من جنین 6 ماهه دیدم:sigh: ولی این خیلی درشت تر از اونه

باز دقیق نمیشه گفت چون تو عکس نمیشه فهمید:sigh:

  • Like 7
ارسال شده در
جرل حقیقیه راهنمایی که بودم یه جنین 4 ماهه رو تو سطل توالت مدرسه پیدا کزدن فکرش و کن بچه راهنمایی همچین کاری کنه

:sigh:

الان ديگه واقعا اينجوريم!:w58:

  • Like 4
ارسال شده در
الان ديگه واقعا اينجوريم!:w58:

 

از این موارد زیاده این هم مورد دیگه در سطل زباله:sigh:

495yu3tar5yxdo9joqv.jpeg

  • Like 8
ارسال شده در
یعنی اون مادر و باید دار زد یکی نبود بهش بگه بیشعور تو که میخواستی سقط کنیش چرا همون ماه اول این کار و نکردی:w000:

مشکلات جامعه به حدی شده که نمیشه درباره اینکه کار درست هست یا نه درست نظر داد

شاید این جنین ماله یه دختر دبیرستانی باشه شاید ماله یه زوج در حال طلاق باشه شاید اگر زنده میموند زندگی خیلی بدتری داشت

 

شاید از نظر اخلاقی درست نباشه ولی از نظر عقلی درست بوده

 

درباره اینکه چرا زودتر سقط نکرد هم فرقی به نظر من نمیکنه چه 10 روزه بوده چه 5 ماهه سقط سقطه:sigh:

  • Like 14
ارسال شده در

وووووووواااااااااااااااااااااای چرا این تاپیک انقدر دلخراشه :icon_pf (34)::icon_pf (34):

  • Like 9
ارسال شده در
:hanghead:
  • Like 6
ارسال شده در
مشکلات جامعه به حدی شده که نمیشه درباره اینکه کار درست هست یا نه درست نظر داد

شاید این جنین ماله یه دختر دبیرستانی باشه شاید ماله یه زوج در حال طلاق باشه شاید اگر زنده میموند زندگی خیلی بدتری داشت

 

شاید از نظر اخلاقی درست نباشه ولی از نظر عقلی درست بوده

 

درباره اینکه چرا زودتر سقط نکرد هم فرقی به نظر من نمیکنه چه 10 روزه بوده چه 5 ماهه سقط سقطه:sigh:

 

علاوه بر اینها آیا نمیتوان درصدی هرچنداندک واسه اینکه شاید قبل زایمان مرده بوده کنار گذاشت؟:ws52:

 

فقط میشه این صحنه هارو دیدوافسوس خورد که هرچه جامعه تحصیلکردهتر وروشنفکرتر میشه اینگونه صحنه ها هم بیشتر به چشم میخوره

  • Like 11
ارسال شده در

يه چيزي كه خيلي مهمه اينه كه چرا بايد به اينجا ميكشده ...اصلا نبايد چنين اشتباهي رخ ميداد اگر رخ داد بايد همون مراحل اوليه تموم ميشد من اصلا با ديدگاه ديني اين مسئله كار ندارم ... اگه قانوني ميشد هيچوقت وضع اين نبود هيچوقت اينجوري يه جنينو كنار خيابون نميديديم بلكه تو درمانگاه و ...از بين ميرفت و...چرا بايد انقدر ادامه پيدا ميكرد تا سيستم عصبي يه موجود شكل ميگرفت و اينجوري از بين ميرفت كه يه عمل غير انساني محسوب ميشد؟!

  • Like 8
ارسال شده در

فقط میتونم بگم خاک تو سر اون مادر پدرش.خدا به بعضیا اینجوری میده من یکیو میشناسم 20ساله ازدواج کردن بچه دار نشدن هنوز تو کار دوا درمونن.چقدر تا حالا خرج کردن فقط واسه یه بچه که هنوزم بچه دار نشدن.

قربونت برم خدا چرا به اینا که لیاقت ندارن فرشته میدی

  • Like 7
ارسال شده در
:w000:نامرد حد اقل به دنیاش میاوردی میذاشتیش تو سطل اب بعد راهیش میکردی شاید یه شخصیتی برای خودش میشد:hapydancsmil:
  • Like 5
ارسال شده در

ادمها هوس باز

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...