شقایق31 40377 این ارسال پرطرفدار است. ارسال شده در 2 اسفند، 2011 بعضی از تصاویر و اخبار به حدی ناراحت کنندس که واقعا آدم نمیدونه چی باید بگه باید کی رو مقصر اصلی دونست خانواده؟ جامعه؟ بی بند و باری ؟ سخت گیری های جامعه ما ولی به هر حال با تمام این مسائل انسانیت و نباید فراموش کرد:icon_razz: عکس زیر وافعا من و متاثر کرد به حدی که تا چند دقیقه خوشکم زده بود به مانیتو ولی متاسفانه حقیقتی بیش نیست و هر روز و هر رزو این اتفاقها در جامعه ما می افته نظر شما چیه؟ 55
شقایق31 40377 سازنده ارسال شده در 2 اسفند، 2011 یعنی اون مادر و باید دار زد یکی نبود بهش بگه بیشعور تو که میخواستی سقط کنیش چرا همون ماه اول این کار و نکردی 26
کتایون 15177 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 وای چه قدر وحشتناکهههههههههه... این الان چند وقتشه یعنی؟ کاملا شکل گرفته حیوونی که............. 23
شقایق31 40377 سازنده ارسال شده در 2 اسفند، 2011 وای چه قدر وحشتناکهههههههههه...این الان چند وقتشه یعنی؟ کاملا شکل گرفته حیوونی که............. والا من عکس و زوم کردم بچه بنظر 8 ماهه میاد ولی خوب رشد کرده بودش خدا لعنت کنه مادرشو:icon_razz: 13
RAPUNZEL 10430 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 اين خيلي بزرگ شده ...اون گوشه خيابون! شايد اين تصوير حقيقي نباشه ولي در كل يه حقيقتو نشون ميده....همين چند وقت پيش بود توي چين هم كنار يه رودخونه يه قبرستان جنين كشف كردن ....توي چين به علت سياست تك فرزندي والدين هر كاري ميكنن كه بيش از يه فرزند نداشته باشن يه عده هم چون ميفهمن كه اون يه فرزند دختره و نميتونه نيروي كار باشه سقط ميكنن...وقتي تك فرزندي از تبليغ به سياست تبديل ميشه نتيجش همينه كارمندي كه تو چين بيش از يه فرزند داشته باشه تنزيل درجه پيدا ميكنه كلي از حقوق و مزاياش ميزنن حاضره هر كاري بكنه حتي چنين كار غير انساني ... در اين مورد هم به نظر من كسي حق نداره سر يك موجود زنده چنين بلايي بياره لااقل بايد تو همون مراحل اوليه تمومش ميكرد اين عمل اصلا انساني نيست واقعا با وجدانش چه كار ميكنه؟ 21
کتایون 15177 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 والا من عکس و زوم کردم بچه بنظر 8 ماهه میاد ولی خوب رشد کرده بودش خدا لعنت کنه مادرشو:icon_razz: 8 ماههههههههه... البته ادم نمی دونه اونم تو شرایطی بوده... اما خب به قول تو زودتر می تونست این کارو بکنه... 12
RAPUNZEL 10430 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 والا من عکس و زوم کردم بچه بنظر 8 ماهه میاد ولی خوب رشد کرده بودش خدا لعنت کنه مادرشو:icon_razz: فك نكنما 8 ماهههجنين 8 ماهه به دنيا مياد عين نوزاده معموليه اين بايد 5-6 ماهه باشه احتمالا البته درست نميدونم... 8
شقایق31 40377 سازنده ارسال شده در 2 اسفند، 2011 اين خيلي بزرگ شده ...اون گوشه خيابون! شايد اين تصوير حقيقي نباشه ولي در كل يه حقيقتو نشون ميده....همين چند وقت پيش بود توي چين هم كنار يه رودخونه يه قبرستان جنين كشف كردن ....توي چين به علت سياست تك فرزندي والدين هر كاري ميكنن كه بيش از يه فرزند نداشته باشن يه عده هم چون ميفهمن كه اون يه فرزند دختره و نميتونه نيروي كار باشه سقط ميكنن...وقتي تك فرزندي از تبليغ به سياست تبديل ميشه نتيجش همينه كارمندي كه تو چين بيش از يه فرزند داشته باشه تنزيل درجه پيدا ميكنه كلي از حقوق و مزاياش ميزنن حاضره هر كاري بكنه حتي چنين كار غير انساني ... در اين مورد هم به نظر من كسي حق نداره سر يك موجود زنده چنين بلايي بياره لااقل بايد تو همون مراحل اوليه تمومش ميكرد اين عمل اصلا انساني نيست واقعا با وجدانش چه كار ميكنه؟ جرل حقیقیه راهنمایی که بودم یه جنین 4 ماهه رو تو سطل توالت مدرسه پیدا کزدن فکرش و کن بچه راهنمایی همچین کاری کنه 10
شقایق31 40377 سازنده ارسال شده در 2 اسفند، 2011 فك نكنما 8 ماهههجنين 8 ماهه به دنيا مياد عين نوزاده معموليه اين بايد 5-6 ماهه باشه احتمالا البته درست نميدونم... من جنین 6 ماهه دیدم ولی این خیلی درشت تر از اونه باز دقیق نمیشه گفت چون تو عکس نمیشه فهمید 7
RAPUNZEL 10430 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 جرل حقیقیه راهنمایی که بودم یه جنین 4 ماهه رو تو سطل توالت مدرسه پیدا کزدن فکرش و کن بچه راهنمایی همچین کاری کنه الان ديگه واقعا اينجوريم! 4
شقایق31 40377 سازنده ارسال شده در 2 اسفند، 2011 الان ديگه واقعا اينجوريم! از این موارد زیاده این هم مورد دیگه در سطل زباله 8
Avenger 19334 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 یعنی اون مادر و باید دار زد یکی نبود بهش بگه بیشعور تو که میخواستی سقط کنیش چرا همون ماه اول این کار و نکردی مشکلات جامعه به حدی شده که نمیشه درباره اینکه کار درست هست یا نه درست نظر داد شاید این جنین ماله یه دختر دبیرستانی باشه شاید ماله یه زوج در حال طلاق باشه شاید اگر زنده میموند زندگی خیلی بدتری داشت شاید از نظر اخلاقی درست نباشه ولی از نظر عقلی درست بوده درباره اینکه چرا زودتر سقط نکرد هم فرقی به نظر من نمیکنه چه 10 روزه بوده چه 5 ماهه سقط سقطه 14
zahra22 19502 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 وووووووواااااااااااااااااااااای چرا این تاپیک انقدر دلخراشه :icon_pf (34)::icon_pf (34): 9
peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 مشکلات جامعه به حدی شده که نمیشه درباره اینکه کار درست هست یا نه درست نظر دادشاید این جنین ماله یه دختر دبیرستانی باشه شاید ماله یه زوج در حال طلاق باشه شاید اگر زنده میموند زندگی خیلی بدتری داشت شاید از نظر اخلاقی درست نباشه ولی از نظر عقلی درست بوده درباره اینکه چرا زودتر سقط نکرد هم فرقی به نظر من نمیکنه چه 10 روزه بوده چه 5 ماهه سقط سقطه علاوه بر اینها آیا نمیتوان درصدی هرچنداندک واسه اینکه شاید قبل زایمان مرده بوده کنار گذاشت؟ فقط میشه این صحنه هارو دیدوافسوس خورد که هرچه جامعه تحصیلکردهتر وروشنفکرتر میشه اینگونه صحنه ها هم بیشتر به چشم میخوره 11
RAPUNZEL 10430 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 يه چيزي كه خيلي مهمه اينه كه چرا بايد به اينجا ميكشده ...اصلا نبايد چنين اشتباهي رخ ميداد اگر رخ داد بايد همون مراحل اوليه تموم ميشد من اصلا با ديدگاه ديني اين مسئله كار ندارم ... اگه قانوني ميشد هيچوقت وضع اين نبود هيچوقت اينجوري يه جنينو كنار خيابون نميديديم بلكه تو درمانگاه و ...از بين ميرفت و...چرا بايد انقدر ادامه پيدا ميكرد تا سيستم عصبي يه موجود شكل ميگرفت و اينجوري از بين ميرفت كه يه عمل غير انساني محسوب ميشد؟! 8
تینا 15116 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 فقط میتونم بگم خاک تو سر اون مادر پدرش.خدا به بعضیا اینجوری میده من یکیو میشناسم 20ساله ازدواج کردن بچه دار نشدن هنوز تو کار دوا درمونن.چقدر تا حالا خرج کردن فقط واسه یه بچه که هنوزم بچه دار نشدن. قربونت برم خدا چرا به اینا که لیاقت ندارن فرشته میدی 7
شـاهین 8068 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 نامرد حد اقل به دنیاش میاوردی میذاشتیش تو سطل اب بعد راهیش میکردی شاید یه شخصیتی برای خودش میشد:hapydancsmil: 5
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری