رفتن به مطلب

جنینی کنار جوی آب خیابان ولی عصرتهران ! + تصاویر


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

شاید واقعا اینجوری براش بهتر باشه.......

تااینکه فردا پس فردا یا بهش تجاوز بشه یا آویزون برای گدایی یا هرسرنوشت شوم دیگه ای:hanghead:

 

دراینکه خدا واقعا بعضی جاها نمیدونه چی رو به کسی بده اصلا شک نیست:icon_razz:

  • Like 7
  • پاسخ 96
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

شقایق فکر کنم این خبر وعکس قدیمی باشه یا من مشابهش رو دیدم

حالا در باره چی چی این موضوع حرف بزنیم من نفهمیدم ؟!!

  • Like 2
ارسال شده در
شقایق فکر کنم این خبر وعکس قدیمی باشه یا من مشابهش رو دیدم

حالا در باره چی چی این موضوع حرف بزنیم من نفهمیدم ؟!!

 

اون خبر مشابه بود که شنیدی ص 2 گذاشتم سرچ کردم ظاهرا اخیرا این اتفاق افتاده

  • Like 3
ارسال شده در

وای الهی بمیرم :4564: یکی به من بگه این غیر واقعیه :4564:

  • Like 4
ارسال شده در
وای الهی بمیرم :4564: یکی به من بگه این غیر واقعیه :4564:

اگر این هم غیر واقعی باشه خیلی مسایل دقیقا مثل این رو خوندم تو سرویسهای پارکهای تهران :sigh:

  • Like 5
ارسال شده در
شقایق فکر کنم این خبر وعکس قدیمی باشه یا من مشابهش رو دیدم

حالا در باره چی چی این موضوع حرف بزنیم من نفهمیدم ؟!!

میشه درباره شرایط فرهنگی یا اجتماعی که باعث بروز چنین مشکلاتی هست صحبت کرد

  • Like 4
ارسال شده در
وای الهی بمیرم :4564: یکی به من بگه این غیر واقعیه :4564:

 

واقعی نیست خودت اذیت نکن

  • Like 3
ارسال شده در

تو خیابون سقطش کرده؟:w58:

چرا بچه ای سقط شده رو باید بیاری اینجوری بندازی تو خیابون؟

میشه خیلی راحت دفنش کرد ..:vahidrk:

  • Like 6
ارسال شده در
تو خیابون سقطش کرده؟:w58:

چرا بچه ای سقط شده رو باید بیاری اینجوری بندازی تو خیابون؟

میشه خیلی راحت دفنش کرد ..:vahidrk:

نه تو توالت عمومی سقط کزده بعد گذاشته تو مشما انداخته تو جوی اب بعد اب اورده اونجا از مشما درش اورده انداخته اونجا فقط موندم چرا موشا نخوردنش اونم موشهای درشت ولیعصر

  • Like 5
ارسال شده در
نه تو توالت عمومی سقط کزده بعد گذاشته تو مشما انداخته تو جوی اب بعد اب اورده اونجا از مشما درش اورده انداخته اونجا فقط موندم چرا موشا نخوردنش اونم موشهای درشت ولیعصر

وحید چند بار سقط کردی !!:ws28::hanghead::5c6ipag2mnshmsf5ju3

  • Like 5
ارسال شده در
وحید چند بار سقط کردی !!:ws28::hanghead::5c6ipag2mnshmsf5ju3

شبی دوبار:sigh:

  • Like 3
ارسال شده در
وحید چند بار سقط کردی !!:ws28::hanghead::5c6ipag2mnshmsf5ju3

 

:banel_smiley_4:

اسپم نکن بچه:vahidrk:

  • Like 4
ارسال شده در

:hanghead:راستش من دلم واسه اون مادری که اینکارو کرده ام میسوزه؟

چجوری این همه قضاوت میکنین وقتی نمیدونین پشت این چیزی که میبینین ممکنه چه اتفاقاتی باشه؟

از کجا میدونین اون مادر بعد این اتفاق حتی دست به خود کشی نزده باشه؟!

ما فقط یه عکس رو میبینیم که از جنبه های زیادی دردناکه.... چرا هیچکس اون پدری که این جنین رو به وجود آورده سرزنش نکرد؟فقط مادرش گناهکاره؟مادری که هیچی ازش نمیدونیم؟

ناراحتیه من از جامعمونه!

فکر میکنین کسی که 6ماه یا 8ماه حالا یا هرچقدر که سن اون جنین بوده رو تو بدن خودش تو وجود خودش بزرگ کرده واسش خیلی ساده بوده سقط کردنش؟

ما چمیدونیم پشت این اتفاق چقدر بدبختی و زجر وجود داشته:hanghead:

  • Like 15
ارسال شده در
:hanghead:راستش من دلم واسه اون مادری که اینکارو کرده ام میسوزه؟

چجوری این همه قضاوت میکنین وقتی نمیدونین پشت این چیزی که میبینین ممکنه چه اتفاقاتی باشه؟

از کجا میدونین اون مادر بعد این اتفاق حتی دست به خود کشی نزده باشه؟!

ما فقط یه عکس رو میبینیم که از جنبه های زیادی دردناکه.... چرا هیچکس اون پدری که این جنین رو به وجود آورده سرزنش نکرد؟فقط مادرش گناهکاره؟مادری که هیچی ازش نمیدونیم؟

ناراحتیه من از جامعمونه!

فکر میکنین کسی که 6ماه یا 8ماه حالا یا هرچقدر که سن اون جنین بوده رو تو بدن خودش تو وجود خودش بزرگ کرده واسش خیلی ساده بوده سقط کردنش؟

ما چمیدونیم پشت این اتفاق چقدر بدبختی و زجر وجود داشته:hanghead:

چیزی از پدرش هم نمیدونیم:icon_razz:

  • Like 5
ارسال شده در
:hanghead:راستش من دلم واسه اون مادری که اینکارو کرده ام میسوزه؟

چجوری این همه قضاوت میکنین وقتی نمیدونین پشت این چیزی که میبینین ممکنه چه اتفاقاتی باشه؟

از کجا میدونین اون مادر بعد این اتفاق حتی دست به خود کشی نزده باشه؟!

ما فقط یه عکس رو میبینیم که از جنبه های زیادی دردناکه.... چرا هیچکس اون پدری که این جنین رو به وجود آورده سرزنش نکرد؟فقط مادرش گناهکاره؟مادری که هیچی ازش نمیدونیم؟

ناراحتیه من از جامعمونه!

فکر میکنین کسی که 6ماه یا 8ماه حالا یا هرچقدر که سن اون جنین بوده رو تو بدن خودش تو وجود خودش بزرگ کرده واسش خیلی ساده بوده سقط کردنش؟

ما چمیدونیم پشت این اتفاق چقدر بدبختی و زجر وجود داشته:hanghead:

حق داری

اون بابا هم مقصره:icon_razz:

  • Like 5
ارسال شده در
:hanghead:راستش من دلم واسه اون مادری که اینکارو کرده ام میسوزه؟

چجوری این همه قضاوت میکنین وقتی نمیدونین پشت این چیزی که میبینین ممکنه چه اتفاقاتی باشه؟

از کجا میدونین اون مادر بعد این اتفاق حتی دست به خود کشی نزده باشه؟!

ما فقط یه عکس رو میبینیم که از جنبه های زیادی دردناکه.... چرا هیچکس اون پدری که این جنین رو به وجود آورده سرزنش نکرد؟فقط مادرش گناهکاره؟مادری که هیچی ازش نمیدونیم؟

ناراحتیه من از جامعمونه!

فکر میکنین کسی که 6ماه یا 8ماه حالا یا هرچقدر که سن اون جنین بوده رو تو بدن خودش تو وجود خودش بزرگ کرده واسش خیلی ساده بوده سقط کردنش؟

ما چمیدونیم پشت این اتفاق چقدر بدبختی و زجر وجود داشته:hanghead:

دقیقا همینطوره انوشه جان...واقعا نمیدونم بعضیا چحوری به خودشون اجازه قضاوت میدند

  • Like 6
ارسال شده در
چیزی از پدرش هم نمیدونیم:icon_razz:

 

بله درسته!

آ از اول خیلیا اومدن فقط بد و بیراه گفتن به اون مادری که اینکارو کرده!

من فقط گفتم یه پدریم این وسط وجود داره... خیلی مسایل میتونه وجود داشته باشه... که نتیجش شده چنین اتفاقی

  • Like 13
ارسال شده در

این عکس حداقل مال 3 4 سال پیشه

دیدن جنین توی توالت مدارس دخترونه هم به این مکانهایی که گفتید اشاره کنید.

ضمن اینکه قضاوت در مورد پدر و مادر این جنین هم خیلی سخته.

خیلی دلیل میتونسته داشته باشه:

1-فقر

2-ترس و استیصال از بزرگ کردن بچه

3-رابطه ی جنسی ناخواسته

4-ترس از ناقص به دنیا اومدن بچه

5-سقط قبلی بچه بر اثر حادثه

6-رابطه ی جنسی و عدم استفاده از وسائل جلوگیری از بارداری

و ...

اما اولین چیزی که این تصویر بدون هیچ دلیلی برای من تداعی کرد فکر بوجود آمدن یک انقلاب س.ک.س بعد از یک تحول اساسی در اوضاع اقتصادی و سیاسی بود.

  • Like 9
ارسال شده در

:84eb3ampc0vsywihe0i

 

 

تا اصل قضیه رو ندونم هیچ نظری نمی دم ...

 

 

فقط ای کاش نی نیه مال من بود :girl_angel:

  • Like 4
ارسال شده در

واقعا متاسفم برای همچین مادری :icon_pf (34):

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...