shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 شاید واقعا اینجوری براش بهتر باشه....... تااینکه فردا پس فردا یا بهش تجاوز بشه یا آویزون برای گدایی یا هرسرنوشت شوم دیگه ای دراینکه خدا واقعا بعضی جاها نمیدونه چی رو به کسی بده اصلا شک نیست:icon_razz: 7
Himmler 22171 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 شقایق فکر کنم این خبر وعکس قدیمی باشه یا من مشابهش رو دیدم حالا در باره چی چی این موضوع حرف بزنیم من نفهمیدم ؟!! 2
شقایق31 40377 سازنده ارسال شده در 2 اسفند، 2011 شقایق فکر کنم این خبر وعکس قدیمی باشه یا من مشابهش رو دیدم حالا در باره چی چی این موضوع حرف بزنیم من نفهمیدم ؟!! اون خبر مشابه بود که شنیدی ص 2 گذاشتم سرچ کردم ظاهرا اخیرا این اتفاق افتاده 3
Avenger 19334 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 وای الهی بمیرم یکی به من بگه این غیر واقعیه اگر این هم غیر واقعی باشه خیلی مسایل دقیقا مثل این رو خوندم تو سرویسهای پارکهای تهران 5
Avenger 19334 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 شقایق فکر کنم این خبر وعکس قدیمی باشه یا من مشابهش رو دیدم حالا در باره چی چی این موضوع حرف بزنیم من نفهمیدم ؟!! میشه درباره شرایط فرهنگی یا اجتماعی که باعث بروز چنین مشکلاتی هست صحبت کرد 4
DavOOd_TiTaN 10472 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 وای الهی بمیرم یکی به من بگه این غیر واقعیه واقعی نیست خودت اذیت نکن 3
goddess_s 16415 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 تو خیابون سقطش کرده؟ چرا بچه ای سقط شده رو باید بیاری اینجوری بندازی تو خیابون؟ میشه خیلی راحت دفنش کرد ..:vahidrk: 6
Avenger 19334 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 تو خیابون سقطش کرده؟چرا بچه ای سقط شده رو باید بیاری اینجوری بندازی تو خیابون؟ میشه خیلی راحت دفنش کرد ..:vahidrk: نه تو توالت عمومی سقط کزده بعد گذاشته تو مشما انداخته تو جوی اب بعد اب اورده اونجا از مشما درش اورده انداخته اونجا فقط موندم چرا موشا نخوردنش اونم موشهای درشت ولیعصر 5
goddess_s 16415 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 نه تو توالت عمومی سقط کزده بعد گذاشته تو مشما انداخته تو جوی اب بعد اب اورده اونجا از مشما درش اورده انداخته اونجا فقط موندم چرا موشا نخوردنش اونم موشهای درشت ولیعصر وحید چند بار سقط کردی !!:5c6ipag2mnshmsf5ju3 5
شقایق31 40377 سازنده ارسال شده در 2 اسفند، 2011 وحید چند بار سقط کردی !!:5c6ipag2mnshmsf5ju3 اسپم نکن بچه:vahidrk: 4
Anooshe 11040 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 راستش من دلم واسه اون مادری که اینکارو کرده ام میسوزه؟ چجوری این همه قضاوت میکنین وقتی نمیدونین پشت این چیزی که میبینین ممکنه چه اتفاقاتی باشه؟ از کجا میدونین اون مادر بعد این اتفاق حتی دست به خود کشی نزده باشه؟! ما فقط یه عکس رو میبینیم که از جنبه های زیادی دردناکه.... چرا هیچکس اون پدری که این جنین رو به وجود آورده سرزنش نکرد؟فقط مادرش گناهکاره؟مادری که هیچی ازش نمیدونیم؟ ناراحتیه من از جامعمونه! فکر میکنین کسی که 6ماه یا 8ماه حالا یا هرچقدر که سن اون جنین بوده رو تو بدن خودش تو وجود خودش بزرگ کرده واسش خیلی ساده بوده سقط کردنش؟ ما چمیدونیم پشت این اتفاق چقدر بدبختی و زجر وجود داشته 15
El Roman 31720 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 راستش من دلم واسه اون مادری که اینکارو کرده ام میسوزه؟چجوری این همه قضاوت میکنین وقتی نمیدونین پشت این چیزی که میبینین ممکنه چه اتفاقاتی باشه؟ از کجا میدونین اون مادر بعد این اتفاق حتی دست به خود کشی نزده باشه؟! ما فقط یه عکس رو میبینیم که از جنبه های زیادی دردناکه.... چرا هیچکس اون پدری که این جنین رو به وجود آورده سرزنش نکرد؟فقط مادرش گناهکاره؟مادری که هیچی ازش نمیدونیم؟ ناراحتیه من از جامعمونه! فکر میکنین کسی که 6ماه یا 8ماه حالا یا هرچقدر که سن اون جنین بوده رو تو بدن خودش تو وجود خودش بزرگ کرده واسش خیلی ساده بوده سقط کردنش؟ ما چمیدونیم پشت این اتفاق چقدر بدبختی و زجر وجود داشته چیزی از پدرش هم نمیدونیم:icon_razz: 5
شقایق31 40377 سازنده ارسال شده در 2 اسفند، 2011 راستش من دلم واسه اون مادری که اینکارو کرده ام میسوزه؟چجوری این همه قضاوت میکنین وقتی نمیدونین پشت این چیزی که میبینین ممکنه چه اتفاقاتی باشه؟ از کجا میدونین اون مادر بعد این اتفاق حتی دست به خود کشی نزده باشه؟! ما فقط یه عکس رو میبینیم که از جنبه های زیادی دردناکه.... چرا هیچکس اون پدری که این جنین رو به وجود آورده سرزنش نکرد؟فقط مادرش گناهکاره؟مادری که هیچی ازش نمیدونیم؟ ناراحتیه من از جامعمونه! فکر میکنین کسی که 6ماه یا 8ماه حالا یا هرچقدر که سن اون جنین بوده رو تو بدن خودش تو وجود خودش بزرگ کرده واسش خیلی ساده بوده سقط کردنش؟ ما چمیدونیم پشت این اتفاق چقدر بدبختی و زجر وجود داشته حق داری اون بابا هم مقصره:icon_razz: 5
Fo.Roo.GH 24356 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 راستش من دلم واسه اون مادری که اینکارو کرده ام میسوزه؟چجوری این همه قضاوت میکنین وقتی نمیدونین پشت این چیزی که میبینین ممکنه چه اتفاقاتی باشه؟ از کجا میدونین اون مادر بعد این اتفاق حتی دست به خود کشی نزده باشه؟! ما فقط یه عکس رو میبینیم که از جنبه های زیادی دردناکه.... چرا هیچکس اون پدری که این جنین رو به وجود آورده سرزنش نکرد؟فقط مادرش گناهکاره؟مادری که هیچی ازش نمیدونیم؟ ناراحتیه من از جامعمونه! فکر میکنین کسی که 6ماه یا 8ماه حالا یا هرچقدر که سن اون جنین بوده رو تو بدن خودش تو وجود خودش بزرگ کرده واسش خیلی ساده بوده سقط کردنش؟ ما چمیدونیم پشت این اتفاق چقدر بدبختی و زجر وجود داشته دقیقا همینطوره انوشه جان...واقعا نمیدونم بعضیا چحوری به خودشون اجازه قضاوت میدند 6
Anooshe 11040 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 چیزی از پدرش هم نمیدونیم:icon_razz: بله درسته! آ از اول خیلیا اومدن فقط بد و بیراه گفتن به اون مادری که اینکارو کرده! من فقط گفتم یه پدریم این وسط وجود داره... خیلی مسایل میتونه وجود داشته باشه... که نتیجش شده چنین اتفاقی 13
Neutron 60972 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 این عکس حداقل مال 3 4 سال پیشه دیدن جنین توی توالت مدارس دخترونه هم به این مکانهایی که گفتید اشاره کنید. ضمن اینکه قضاوت در مورد پدر و مادر این جنین هم خیلی سخته. خیلی دلیل میتونسته داشته باشه: 1-فقر 2-ترس و استیصال از بزرگ کردن بچه 3-رابطه ی جنسی ناخواسته 4-ترس از ناقص به دنیا اومدن بچه 5-سقط قبلی بچه بر اثر حادثه 6-رابطه ی جنسی و عدم استفاده از وسائل جلوگیری از بارداری و ... اما اولین چیزی که این تصویر بدون هیچ دلیلی برای من تداعی کرد فکر بوجود آمدن یک انقلاب س.ک.س بعد از یک تحول اساسی در اوضاع اقتصادی و سیاسی بود. 9
felorans666 12046 ارسال شده در 2 اسفند، 2011 :84eb3ampc0vsywihe0i تا اصل قضیه رو ندونم هیچ نظری نمی دم ... فقط ای کاش نی نیه مال من بود :girl_angel: 4
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری