shadmehrbaz 24772 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 اسفند، ۱۳۸۸ درود دوستان در اين تاپيك تمام خبرهاي مربوط به موسيقي رو قرار ميديم ، چه اخبار داخلي و چه اخبار خارجي. 14 لینک به دیدگاه
Fahim 9563 اشتراک گذاری ارسال شده در 13 اسفند، ۱۳۸۸ گوگل لوگوی 4 مارس 2010 خود را به تولد آنتونیو لوچو ویوالدی کشیش برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام و یکی از مشهورترین برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام و ویلنیست چیرهدست اختصاص داد آنتونیو لوچیو ویوالدی در ۴ مارس ۱۶۷۸ در برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام پایتخت جمهوری ونیز به دنیا آمد. پدرش برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام یک برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام حرفهای بود. او ابتدا نواختن برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام را به پسرش آموخت و سپس همراه او در سراسر ونیز به کنسرت دادن پرداخت. ویوالدی در ۱ دسامبر ۱۷۰۳ به سمت استادی ویلن پرورشگاهی در ونیز که Ospedale della pietà نام داشت، برگزیده شد. هدف این موسسه دادن سرپناه و تعلیم و تربیت به کودکان یتیم و بی سرپرست بود. پسران در این یتیم خانه پیشهای را میآموختند و در ۱۵ سالگی مجبور به ترک آنجا بودند. دختران تحت آموزشهای موسیقایی قرار میگرفتند که مستعدترین آنها به عضویت برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام و برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام مشهور این پرورشگاه در میآمدند. ویوالدی بسیاری از برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ، برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام و قطعات مذهبی خود را برای کودکان این پرورشگاه تصنیف کردهاست. او در در ۱۷۰۵ اولین مجموعه کارهایش را منتشر ساخت: اپوس ۱ او که متشکل است از ۱۲ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای ۲ ویلن و برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام . در ۱۷۰۹ مجموعه دوم او (اپوس ۲) که ۱۲ سونات برای ویلن و باسو کونتینوئو بود منتشر گشت. مجموعه ۱۲ کنسرتو برای یک، دو و چهار ویلن و زهیهایش (اپوس ۳) را که با نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام (l'Estro Armonico) در آمستردام در ۱۷۱۱ انتشار داد، موفقیتی در کل اروپا برای او محسوب میشد و در ۱۷۱۴ بود که کلکسیون کنسرتوهای ویلن سولو و زهی ها(اپوس ۴) که برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام (La Stravaganza) نام داشت، چاپ شد. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام در ونیز در اوایل قرن هجدهم عام ترین نوع موسیقی و سودآور ترین آنها برای آهنگسازان بود. اپرای نخست ویوالدی با عنوان ottone in villa در ۱۷۱۳ در ویچنتزا به نمایش گذاشته شد. در همان سال ویوالدی اپرای Orlando finto pazzo خود را در ونیز به اجرا گذاشت؛ او در ۱۷۱۵ Nerone fatto Cesare (که هم اکنون گم شدهاست) را عرضه کرد. ویوالدی در فصل بعدی تصمیم گرفت اپرای Arsilida regina di ponto را که به طور کامل خودش نوشته بود را اجرا کند. از آثار دیگر او می توان اپرای تیتو مانلیو (RV ۷۳۸) ، لا سیلیویاً (RV ۷۳۴, گم شده) و کنسرتوهای آشنای برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام را نام برد. بنمایه الهام آنها شاید ییلاق پیرامون مانتوا بوده باشد. این کنسرتوها جنبش نویی در ادراک موسیقی به وجود آوردند: در آنها او نهرهای روان، آواز پرندگان، پارس سگها، وزوز حشرهها، چوپانهای جار زننده، تندبادها، رقاصهای مست، شبهای خاموش، چشم اندازهای یخ زده، اسکی بازی کودکان بر روی یخ، و آتش روشن کردن را به نمایش گذاشتهاست. 5 لینک به دیدگاه
راه سبز امید 1331 اشتراک گذاری ارسال شده در 14 اسفند، ۱۳۸۸ خواهر جون مرسی بابت این همه اطلاعات خوبت میدونی از کجاش خوشم اومد اینکه اونا توی یتیم خونه هاشون همه جور امکاناتی دارن و به فکر پرورش استعداد بچه های بی سرپرست هستن اینکه چقدر ایمان اونا از ما قویتره من فقط میتونم برا خودمون تاسف بوخورم حرف از خوردنی زدم گشنم شد 3 لینک به دیدگاه
EN-EZEL 13039 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 فروردین، ۱۳۸۹ :ws44:همه رفتن کسی دورو برم نیست...........:ws44: جهان نیز از میان ما رفت شب گذشته جهان قشقایی خواننده آلبوم هایی چون : به یاد بزرگان ؛ لحظه های عاشقی و .... بعلت حمله قلبی دار فانی را وداع گفت . روحش شاد و یادش گرامی 3 لینک به دیدگاه
EN-EZEL 13039 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 فروردین، ۱۳۸۹ امسال اصلا سال خوبی برای هنرمندان نیست :w00: تا الان حدودا 5 تن از هنرمندان فوت کردند امیدوارم این خبرهای بد به این یکی ختم بشه و شاهد فوت هنرمندانمون نباشیم 2 لینک به دیدگاه
ARASH_NAZARI 737 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 اردیبهشت، ۱۳۸۹ دیشب استاد حسن شماعی زاده در گذشت در سن 69 سالگی روحش شاد و یادش گرامی باد. 3 لینک به دیدگاه
just work 12354 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 اردیبهشت، ۱۳۸۹ عطاءالله جنگوک، نوازنده ایرانی تار و سهتار و پژوهشگر موسیقی محلی که از روز جمعه گذشته به علت سکته و خونریزی مغزی به اغما رفته بود، روز چهارشنبه، اول اردبیهشت (21 آوریل) در تهران درگذشت. عطا جنگوک در سال 1927 در شهر لار در استان فارس به دنیا آمد. محمدحسن عذاری از نخستین استادان او بود. او پس از اینکه به تهران رفت در هنرستان شبانه موسیقی تهران نوازندگی تار را نزد علی اکبر شهنازی، نوازنده تار و پسر میرزا حسینقلی و حبیب الله صالحی ادامه داد. با راه افتادن مرکز حفظ و اشاعه موسیقی به همت داریوش صفوت در دهه پنجاه خورشیدی جمعی از دانشجویان موسیقی و نوازندگان جوان از جمله محمدرضا لطفی، داود گنجه ای، حسین علیزاده، علی اکبر شکارچی و داریوش طلایی به این مرکز پیوستند. جنگوک نیز کمی بعد به این جمع پیوست. جنگوک پس از انقلاب همراه با تعدادی از نوازندگان و آموزندگان مرکز حفظ و اشاعه، به کانون چنگ رفت و تدریس تار و سه تار را در آنجا ادامه داد . سپس بار دیگر با مرکز حفظ و اشاعه همکاری کرد. با توجه به رخدادهای مرتبط به انقلاب ایران و توجه بسیاری از نوازندگان و آهنگسازان ایرانی به سرودهای انقلابی، جنگوک نیز چند "سرود انقلابی" ساخت که می توان از میان آن به سرودی با مطلع "دشمن ما منطق ضد بشر دارد" اشاره کرد. عطا جنگوک از اوایل دهه شصت به بعد، بیشتر فعالیت خود را بر روی تحقیق و تهیه موسیقی محلی متمرکز کرد. آلبوم های مال کنون (کوچ) و هی جار در موسیقی بختیاری با صدای مسعود بختیاری (بهمن علاالدین)، موسیقی محلی فارس و کتاب بیست ترانه محلی فارس (با همکاری محمدرضا درویشی) محصول این دوره از فعالیت هنری جنگوک است. آلبوم های چشم به راه (خواننده: شهرام ناظری)، همسایه (خواننده: علیرضا افتخاری) و سرو و ماه (خواننده: بهرام باجلان) از ساخته های او در زمینه موسیقی سنتی ایران است. به عقیده بعضی از کارشناسان موسیقی، آلبوم مال کنون که از انتشار بیش از دو دهه است می گذرد، از موفق ترین آثار موسیقی محلی در ایران است. عطا جنگوک در سالهای آخر عمر بیشتر وقت خود را به تدریس گذراند. از او به عنوان یکی بهترین آموزگاران تار و سه تار نام می برند، که شیوه نوازندگی و ردیف های علی اکبر شهنازی را به خوبی تدریس می کرد. قرار پیکر عطا جنگوک روز شنبه 4 ارديبهشت از مقابل تالار وحدت تشييع شود برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2 لینک به دیدگاه
shadmehrbaz 24772 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 2 اردیبهشت، ۱۳۸۹ دیشب استاد حسن شماعی زاده در گذشت در سن 69 سالگی روحش شاد و یادش گرامی باد. اين خبر تكذيب شد آرش جان 4 لینک به دیدگاه
ARASH_NAZARI 737 اشتراک گذاری ارسال شده در 2 اردیبهشت، ۱۳۸۹ اين خبر تكذيب شد آرش جان چی بگم ماهواره اعلام کرد رادیو فردا هم گفته حالا شما میگی حرفی نیس 1 لینک به دیدگاه
shadmehrbaz 24772 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 3 اردیبهشت، ۱۳۸۹ چی بگم ماهواره اعلام کرد رادیو فردا هم گفته حالا شما میگی حرفی نیس شماعي زاده خودش با بي بي سي مصاحبه كرد گفت نمُردم !!! 1 لینک به دیدگاه
ARASH_NAZARI 737 اشتراک گذاری ارسال شده در 3 اردیبهشت، ۱۳۸۹ شماعي زاده خودش با بي بي سي مصاحبه كرد گفت نمُردم !!! خدارو شکر که نمرده 1 لینک به دیدگاه
adel33 132 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 تیر، ۱۳۸۹ به طبع قانون نانوشته ای که حتی بیان کردنش هم برای همه ی ما کلیشه ای شده کنسرت علی لهراسبی طبق معمول با نیم ساعت تاخیر با به روی صحنه آمدن سراجی مدیر موسسه صوت آوای هنر شروع شد. این کنسرت که برای اولین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده بود با آمدن نوازندگان بر روی صحنه و اجرای یک قطعه ی بی کلام ادامه یافت. بالاخره لهراسبی با تاخیری ۴۰ دقیقه ای بر روی صحنه آمد و قطعاتی مثل «خدایا»، «عبور شیشه ای»، «اقرار»، «غافل»، «دل بی طاقت»، «اونی که مدعی بود»، «اتاق سوت و کور»، «سزامه»، «حس غریب»، «دلواپسی»، «چشمامو بستم» و «تیتراژ سریال دلنوازان» را از دو آلبوم «۱۴» و «مثلث» را اجرا کرد. ● کنسرت یا عروسی مسئله این است!؟ لهراسبی در وسط اجرای آهنگ «غافل» که فضایی عاشقانه و غمگین دارد تا به قسمت «فکر می کردم دستی که تو دستمه» رسید شروع به کف زدن کرد و با حرکاتش مردم را ترغیب به دست زدن و شادی کردن کرد. این حرکتش مرا یاد حرکات فریدون در اولین کنسرتش قبل از عید انداخت که آهنگ های ملایم، عاشقانه و تا حدودی غمناکش را با حرکات خفیف موزون می خواند و کنسرت را با عروسی اشتباه گرفته بود. ● کنسرت یا دیسکو مسئله باز هم این است!؟ واقعا این مورد خیلی عجیب است که چرا خواننده های ما در اجرای آهنگ هایی که مضمون شعری و موسیقایی اش غم آلود و غم انگیز دارند به جای اینکه وارد فضای شعری اثر شوند و مثل یک بازیگر نقش یک عاشق هجران کشیده از یار را بازی کنند با حرکات جلف یاد اندی و سندی را برای هوادارانشان زنده می کنند و نمی فهمند که علت استقبال جوانان از آهنگ هایشان مضمون عاشقانه و ملایم آثار آنهاست نه شش و هشت بودن آنها! البته باز علی لهراسبی نسبت به هم قطاران خود مخصوصا فریدون در شرایط بهتری قرار داشت، و نباید زیاد به او خرده گرفت که متاسفانه در اکثر کنسرت های پاپ معمول شده است که بدون توجه به فضای قطعات، صدابردار صدای درام را چند برابر دیگر سازها می کند که این کار خاصیتی ندارد به جز سردرد دوستداران هنر موسیقی و البته انجام حرکات موزون توسط تماشاگرانِ هیجان فرو خرده در گلو و کمر! ● ببخشید یادم رفت چی داشتم می خوندم!؟ اگر بخواهیم کمی هم در مورد قدرت فنی لهراسبی در میانه ی اجراها صحبت کنیم باید بگوییم که اجرای لهراسبی از لحاظ فنی بسیار ضعیف بود، فالش خوانی مخصوصا در گام های پایین به وضوح شنیده می شد، با اینکه لهراسبی محدوده ای از گام های بالا را خوب و بدون ایراد اجرا می کرد ولی در گام های بالاتر هم چند باری نفس کم آورد ولی در کل فالش خوانی او مخصوصا در گام های پایین حتی برای هر گوش نیمه حرفه ای هم مشهود بود، وسط اجرا و در اوج یکی از قطعات هم که کلا شعر را از یاد برد و از اول آهنگ اجرا شد. ● صدابرداری در حد… از این مسئله اگر بخواهیم بگذریم باید به کیفیت بسیار ضعیف صدا در سالن نمایشگاه اشاره کنیم که معلوم نیست چرا کسی فکری برای این مسئله نمی کند، واقعا تا کی باید مردم با پرداخت این همه هزینه، بی نصیب از کمترین استانداردها در کیفیت صدا باشند، مشکلی که متاسفانه در اکثر کنسرت ها مخصوصا در کنسرت های اخیر حامی، یگانه و لهراسبی در تبریز و اریکه ایرانیان و همین سالن نمایشگاه مشهود بود. به جز کیفیت بد صدا در این کنسرت وسط اجرای یکی از آهنگ ها هم مشکلی برای دستگاه های صدابرداری و سیم ها و وسایل فربد یزدان فر رهبر ارکستر پیش آمد که چند دقیقه ای طول کشید تا حل شود، قطعی برق و تاریکی محض وسط اجرای آهنگ زیبای «حس غریب» که در مورد امام زمان بود هم یکی از اتفاقاتی بود که از بس در ایران افتاده که دیگر هیچ ارزش و اهمیت خبری برای اهالی رسانه های ایرانی ندارد. ● بلیط گرانتر، صندلی بدتر از دیگر مشکلات کنسرت باید به نامناسب بودن چینش صندلی ها در سالن نمایشگاه اشاره کرد که بر عکس ردیف های عقبی صندلی های ردیف جلویی با هم همسطح بودند و مثل سالن برج میلاد نبود که ارتفاع هر ردیف نسبت به ردیف جلویی اش بالاتر باشد، که البته این هم جالب است که کسانی که در این کنسرت ردیف جلو نشسته بودند بخاطر اینکه هزینه ی بیشتری را صرف کردند به جای قامت زیبای خواننده ی محبوبشان باید کله ی در حال ارتعاش نفر جلویی را می دیدند. به هر تقدیر این کنسرت هم تمام شد و با اینکه لهراسبی زیاد نتوانست به خوبی از پس اجرا بر بیاید، اما زیبایی قطعاتش و تکنوازی و همنوازی بسیار خوب و قوی نوازندگانش مثل پدرام فریوسفی(ویولون)، بابک ریاحی پور(گیتار باس)، آرش مقدم(درام)، شاهرخ پورمیامی(گیتار اسپنیش)، امید حاجیلی(ترامپت)، مجید ترکاشوند(پرکاشوند)، بابک یوسفی(کلارینت) و فربد یزدان فر (رهبر و سرپرست ارکستر) باعث شد شب خوبی برای هواداران این خواننده به یادگار بماند. گزارش : مجله بین المللی موسیقی ایرانیان ( برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ) 2 لینک به دیدگاه
shadmehrbaz 24772 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 23 تیر، ۱۳۸۹ خوانندگانی که مسئله خاصی در گذشته نداشتند میتوانند مانند هر شهروند ايرانی به وطن بازگردند. وزیر ارشاد حضور خوانندههای رژیم گذشته در کشور را منوط به عدم اجرای کنسرت در رژیم صهیونیستی دانست و در عین حال یادآور شد که آنها باید درخواست دهند تا مورد بررسی قرار گیرد و به کشور بازگردند. در ادامه اظهار نظرهای مسئولان درخصوص ورود خوانندگان لس آنجلسی به کشور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم توضیحاتی را در این خصوص داده است. چند روز بعد از اینکه حسینی توضیحات خود درباره شرایط ورود خوانندگان لس آنجلسی به ایران را در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگار روزنامه تهران امروز داد، حبیب محبیان یکی از همین خوانندگان حاضر در کشور برای اولین بار گفتگوی مفصلی کردبا یکی از روزنامهها. گفتگو با وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی درباره موضوع خوانندگان لس آنجلسی و شرایط ورود آنها به کشور را در زیر بخوانید چندی است كه تعدادی از خوانندگان زمان رژيم گذشته در كشور حضور يافتند. آيا اطلاع داريد و واكنش شما به اين حضور چيست؟ به هرحال اين رفت و آمدها روال خود را دارد. آنهايی كه مسئله خاصی نداشته باشند میتوانند درخواست دهند و به كشور بازگردند اما بايد بهصورت موردی اين موارد را بررسی كرد و امكان بررسی كلی در مورد ورود آنها وجود ندارد. پس راه ورود خوانندگان زمان طاغوت به كشور باز است؟ كسانی كه سوابق نامناسبی نداشتهاند، احتمالا مشكلی براي ورود به ايران ندارند اما آنهايی كه دارای جرم هستند نبايد توقع بازگشت به ايران را داشته باشند. چه اقداماتی از سوی ايران جرم تلقی میشود كه شايد مانع ورود برخی خوانندگان به كشور شود؟ خوانندگی در كشورهای ديگر جرم است؟ موارد زياد است و به عنوان نمونه برخی از آنها در رژيم صهيونيستی حضور يافتند و كنسرت اجرا كردند و انتظار دارند هر وقت خواستند به كشور بازگردند. بايد بدانيد كسانی كه با رژيم صهيونيستی مراوده دارند و در كشتار مردم بیگناه فلسطين نقش داشتند و همكاری كردند نبايد توقع داشته باشند كه در ايران برای آنها فرش قرمز پهن كنند تا بازگردند. و سايرين چه حكمی برای ورود به كشور دارند؟ كسانی كه مسئله خاصی در گذشته نداشتند میتوانند مانند هر شهروند ايرانی به وطن بازگردند. ما ايرانيان زيادی در خارج كشور داريم كه ورودشان به ايران آزاد است و با مانعی روبهرو نمیشوند. دستگاههای امنيتی وظيفه بررسی آنها را دارند. يعنی خوانندگانی كه به كشور بازمیگردند، اجازه برگزاری كنسرت را خواهند داشت؟ اينها میتوانند موردی بيايند و درخواست بدهند تا سوابق و موضع گيریهای آنها بررسی شود. پس فردي مانند حبيب كه اكنون در ايران است، ميتواند درخواست مجوز دهد؟ اينها تك تك به ايران میآيند و هر كدام پرونده جداگانه دارند و پس از بررسب اين پروندهها میتوان در مورد آنها تصميمگيری كرد. از بحث خوانندگان بگذريم. اظهارات اخير رئيسجمهور درباره حجاب چه تاثيری بر وزارت ارشاد داشت؟ مسئوليت وزارت ارشاد را افزايش داد چرا كه در حيطه وظايف ما امور فرهنگی تاثيرگذارتر است لذا ما از تمام ابزارها استفاده میكنيم. دستگاههای ديگر هم در اين زمينه دخيل هستند و بايد به وظايف خود عمل كنند. نظر شخصی شما در مورد آن موضع گيری چيست؟ با توجه به حجم گسترده انتقادات به آن، آيا شما موافق معنای موضعگيریهای آقاي رئيسجمهور بوديد؟ بايد بگويم كه در دولت انسجام و هماهنگی در تمام زمينهها وجود دارد. منبع: فردا 2 لینک به دیدگاه
shadmehrbaz 24772 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 23 تیر، ۱۳۸۹ کار تبلیغی یک گروه موسیقی زیر زمینی قرار است از صدا و سیما پخش شود. فروزمند که مسئولیت این گروه زیرزمینی را برعهده دارد اخیراً در گفتگویی اعلام کرده کاری تبلیغاتی ساخته که تحویل موسسه سفارش دهنده آگهی شده و قرار است تا از صداوسیما به نمایش درآید. مسئول این گروه در این خصوص گفته است درآمدهای مجاز گروهش از راه تبلیغات است و به درآمدهای گروه از راه موسیقی زیرزمینی اشاره ای نکرده است. گفتنی است این گروه قبلاً آهنگ زیرزمینی "سوسن خانم" را اجرا کرده بود. 10 لینک به دیدگاه
هولدن کالفیلد 19946 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 تیر، ۱۳۸۹ درسته که اهنگ اسمال اقا هم ساخته شده ، اسمال اقا سبیل ... 4 لینک به دیدگاه
piton 429 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 تیر، ۱۳۸۹ اسمال اقا سیبیل سیا چشم بادومی پاشنه طلا اره اونم بدک نیست 4 لینک به دیدگاه
amirgb 8546 اشتراک گذاری ارسال شده در 23 تیر، ۱۳۸۹ صدای دختره که اسمال آقا رو می خونه جیغ و یک نواخت هست و زیبایی کار رو از بین برده 1 لینک به دیدگاه
M_Archi 7762 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 تیر، ۱۳۸۹ درسته که اهنگ اسمال اقا هم ساخته شده ، اسمال اقا سبیل ... جدی دارید میگید یا شوخی میکنید؟! 1 لینک به دیدگاه
M_Archi 7762 اشتراک گذاری ارسال شده در 24 تیر، ۱۳۸۹ کار تبلیغی یک گروه موسیقی زیر زمینی قرار است از صدا و سیما پخش شود. فروزمند که مسئولیت این گروه زیرزمینی را برعهده دارد اخیراً در گفتگویی اعلام کرده کاری تبلیغاتی ساخته که تحویل موسسه سفارش دهنده آگهی شده و قرار است تا از صداوسیما به نمایش درآید. مسئول این گروه در این خصوص گفته است درآمدهای مجاز گروهش از راه تبلیغات است و به درآمدهای گروه از راه موسیقی زیرزمینی اشاره ای نکرده است. گفتنی است این گروه قبلاً آهنگ زیرزمینی "سوسن خانم" را اجرا کرده بود. جدی؟؟ 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده