Ehsan 112349 ارسال شده در 19 آبان، 2011 یه چیز جالب رو دقت كردین؟ این دختره میگه كه به خاطر این كه یه گناه كبیره انجام داده نمیتونه بره تو خواب بقیه! از طرف دیگه میگه كه از 7 سالگی تو كماست. این توی 7 سالگی چه گناه كبیره ای می تونسته انجام بده؟ :دی رفیق فرنود نبوده تو بچگی؟ شاید با هم سر و سری داشته اند؟ :JC_thinking: 5
jonny depp 8297 ارسال شده در 19 آبان، 2011 رفیق فرنود نبوده تو بچگی؟ شاید با هم سر و سری داشته اند؟ :JC_thinking: :ws28: 1
Spento data_3j 675 ارسال شده در 19 آبان، 2011 اگه این سریال های مسخره رو هم نذارن که ما به مسخرگیش بخندیم دیگه باید از زور گریه و روضه باید بریم بمیریم 2
ne_sh67 1947 ارسال شده در 19 آبان، 2011 خیلی خوبهههه..ما همش میخندیم تحلیلش میکنیم!!! باوور کنیددد خسته شدم انقدر ذهنم و درگیر مسائل پیچیده کردم...:دی :دی :دی 5
کتایون 15177 ارسال شده در 19 آبان، 2011 ندیدمش ....یعنی کلا اهل تلویزیون نیستم...صدا سیمای ایران که جای خود دارد...اما حیف این وقت و هزینه ای که برای ساختن این اراجیف هدر میره... 1
Saman_88 8062 ارسال شده در 19 آبان، 2011 فقط دو دقیقه ی اول قسمت اول فیلمو دیدم ! بقیش رو بیخ شدم ! 2
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 19 آبان، 2011 در یک سكانس، روح سرگردان دختر، خطاب به روح امیرحسین گفت : «در دنیای سیاست هم هستند كسانی كه خطا و جرم فرزندانشون رو می بینن ولی حاضر نیستند كه از اونا دل بكنند و تا آخر پای خطای فرزندانشون می مونند و آخرت خودشون رو فدای دنیای بچه هاشون می كنن...». گذاشتن این جملات در دهان بازیگری كه در قسمتهای قبل به مخاطب گفته است با وجود 20 سال روح سرگردان بودن، هنوز به اصل وجود خدا (چه رسد به بهشت و جهنم و حلال و حرام) اعتقادی ندارد، اوج خوش سلیقگی فیلمساز و مسئولین تلویزیون را نشان می دهد. این پیام سیاسی نشان داد چگونه با وجود ضعفهای شدید این مجموعه، مسئولان تلویزیون به شدت از آن دفاع كرده و حتی برگزاری جلسه ای برای بررسی مشكلات سریال را به شدت تكذیب كرده اند؛ چرا كه با صادر كردن چنین پیام سفارشی در یك سریال كلیشه ای، ظاهرا كلیه مشكلات نظارتی و كیفی مجموعه قابل چشم پوشی می گردد! 5
Saman_88 8062 ارسال شده در 19 آبان، 2011 در یک سكانس، روح سرگردان دختر، خطاب به روح امیرحسین گفت : «در دنیای سیاست هم هستند كسانی كه خطا و جرم فرزندانشون رو می بینن ولی حاضر نیستند كه از اونا دل بكنند و تا آخر پای خطای فرزندانشون می مونند و آخرت خودشون رو فدای دنیای بچه هاشون می كنن...».! :ws28: کوسه رو میگه ها ! فکر کنم مکارمم این وسط یه کاره ای هست ! 1
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 19 آبان، 2011 ما ملت قانعی هستیم. هر چی بهمون دادن میگیم خدا بده برکت. 2
Neutron 60972 ارسال شده در 20 آبان، 2011 طرز تهیه سریال ها ماه رمضون: روحانی یک عدد پیرزن سال خورده یک عدد ترجیحا ثریا قاسمی دختر جوان و زیبا دو عدد پسر جوان و جذاب یک عدد زن زیبا و معصوم یک عدد ترجیحا مریم کاویانی مرد میانسال دو عدد ترجیحا امین تارخ بهشت زهرا يک بار امام زاده نا مشخص يک بار مسجد بي نام و نشان يک بار جوانان ريشو با نامهاي ائمه و بسيار قابل اعتماد چند نفر جوانان پولدار غير قابل اعتماد با نامهاب اصيل ايراني چند نفر تعدادي پليس ، معتاد ، اهالي و کسبه محل به مقدار لزوم طرز تهیه: ابتدا همه را جز آقای روحانی در یک قابلمه ریخته و سپس خوب بهم می زنیم تا به اندازه کافی بهم بخورند و بهم بریزند. سپس آقای روحانی را بعنوان مشکل گشا وارد قابلمه می کنیم. بعد از نیمساعت قهرمان داستان را به مسجد و امامزاده ميفرستيم تا حدود 100 ليتر آب غوره فرد اعلا توليد کند سرانجام در قابلمه را بر می داریم و جلوی 70 میلیون می گذاریم. 6
Ehsan 112349 ارسال شده در 20 آبان، 2011 ابتدا همه را جز آقای روحانی در یک قابلمه ریخته و سپس خوب بهم می زنیم تا به اندازه کافی بهم بخورند و بهم بریزند. سپس آقای روحانی را بعنوان مشکل گشا وارد قابلمه می کنیم. . ما تو دیگ خالی هم جا نمیشویم از بس شکممان پر از الطاف مردم همیشه با شعور است. اونوقت میخواهین ما را تو قابلمه با مخلفات بندازید !!! :JC_thinking: 3
Ssara 14644 ارسال شده در 20 آبان، 2011 ما تو دیگ خالی هم جا نمیشویم از بس شکممان پر از الطاف مردم همیشه با شعور است. اونوقت میخواهین ما را تو قابلمه با مخلفات بندازیم !!! :JC_thinking: نگران نباشید. از قدیم اینگونه بوده. دیگ حاج آقا یک مملکت توش جا میشه. 2
Ehsan 112349 ارسال شده در 20 آبان، 2011 نگران نباشید. از قدیم اینگون بوده. دیگ حاج آقا یک مملکت توش جا میشه. درسته ولی کسی نمیتونه مارو داخل دیگ بندازه.... ابتدا ملت همیشه با شعور را میندازیم تو دیگ و با شلنگ ساندیس،دیگ را پر میکنیم. سپس کمی شعله را بالا برده تا ملت با یادآوری آتش جهنم،سکوت کنند و ما بتوانیم آنها را قشنگ مغز پخت کنیم. 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری