Fakur 9754 ارسال شده در 18 آبان، 2011 یك عدد پاره آجر یا آهن پاره را برداشته و به نقطه مشخصی در كله خودتان بكوبید درحدی كه كاملا نمرده و به حالت " كما " بروید. شما در این حالت راحت و آسوده با دوست دختر و دوست پسر خود ارتباط برقرار خواهید كرد، با شرایطی كه بالا عرض كردم. به همین سادگی! ما برای عملی بودن طرح خود توصیه می كنیم از سریال "5 كیلومتر تا بهشت" شبكه 3 دیدن فرمایید. 26
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 18 آبان، 2011 آن دسته از كسانی كه خجالت می كشند ونمی توانند دوست دختر و دوست پسر پیدا كنند. یا داداش و یا پدر و مادرشان نمی گذارند و گیر می دهند! یا اینكه كسی آنها را به خاطر زشتی چهره و موقعیت انتخاب نمی كند! و یا اینكه پول ندارند و غیره ، در این طرح شركت كنند. شما با كمترین هزینه صاحب دوست دختر و دوست پسر می شوید. فواید این طرح: ۱- هیچ كس نمی تواند جلوی شما را بگیرد! ۲- هیچ كس اصلا نمی تواند شما را ببیند! ۳- با دوست پسر و دوست دخترتان به هر نقطه از ایران وجهان كه دوست دارید، می تواند سفر كنید. ۴- وسیله ایاب و ذهاب هم منحصر به فرد می باشد! ۵- دست برادر و پدر و مادر هم به شما نمی رسد و شما می توانید در عین حال آنها را دیده و به آنها پوزخند هم بزنید! ۶- هزینه موبایل و پیامك شما به صفر می رسد!!! ۷- از گشت ارشاد هم خبری نیست! 23
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 18 آبان، 2011 بی مفهوم ترین سریالی كه تو عمرم دیدم همینه. من موندم اگه اینا روحن پس چرا تو آفتاب هستن سایشون می افته رو زمین؟! مگه روح هم سایه داره!!! 11
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 18 آبان، 2011 ببین كارمون به كجا كشیده تازه جالب بود وقتی ازش پرسید این دنیا چه چیز خوبی داره؟ دختره جواب داد خیلی چیزها مثلا خود تو و آیدا از بهترین چیزهای دنیا هستید!!! آقا یكی بیاد بگه پشت گوشهای ما مخملیه! 8
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 18 آبان، 2011 کدوم نوع ارتباط منظورته زیرزمینی یا روزمینی ؟ جواب این سئوال رو باید تو سریال بیابی. من بی اطلاعم. 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 18 آبان، 2011 من از شهریور 88 تا امروز به هیچ وجه تلویزیون ج.ا رو نگاه نکردم. 12
hodaa 5489 ارسال شده در 18 آبان، 2011 من از شهریور 88 تا امروز به هیچ وجه تلویزیون ج.ا رو نگاه نکردم. منم تقریبا همینطور.....مگر مکانهای عمومی..... من متوجه نیستم خوب اگه به نظرتون مسخره و مزحکه(که از دید من فقط خود آزاریه)......چه اصراریه به دیدن این سریالها 9
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 18 آبان، 2011 من از شهریور 88 تا امروز به هیچ وجه تلویزیون ج.ا رو نگاه نکردم. بهتره توبه بشکنی و این سریال رو ببینی. مطالب آموزنده هم توش زیاده. مثلا یاد میده که چه جوری از کلید های بابامون کپی ور داریم بعد با همدستی با دزد ها انبار بابا رو بزنیم و صاحب سیصد و چهل میلیون تومان پول بشیم. 2
آرانوس 6500 ارسال شده در 18 آبان، 2011 منم دقیق ندیدم ولی خوب تا این چیزارو قاطی نکنن که همونایی هم که میبین که نمیبینن یه چیزی واسه چاشنی کار لازمه که بعضی وقتا به صورت ناشیانه استفاده میشه 3
maryam_alien 9906 ارسال شده در 18 آبان، 2011 منم تقریبا همینطور.....مگر مکانهای عمومی.....من متوجه نیستم خوب اگه به نظرتون مسخره و مزحکه(که از دید من فقط خود آزاریه)......چه اصراریه به دیدن این سریالها درست میگن این بزرگوار..نگاه نکنین بهتره توبه بشکنی و این سریال رو ببینی. مطالب آموزنده هم توش زیاده. مثلا یاد میده که چه جوری از کلید های بابامون کپی ور داریم بعد با همدستی با دزد ها انبار بابا رو بزنیم و صاحب سیصد و چهل میلیون تومان پول بشیم. یعنی در این حد آموزنده است؟ وای بر من که خودمو از تعالیم ناب محروم کردم:icon_pf (34): 5
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 19 آبان، 2011 جالب اینكه تو خواب آیدا گم میشه اگه شبیه این فیلم تو هالیوود ساخته بشه میشه توطئه استكبار برای تمسخر معاد و روح 9
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 19 آبان، 2011 تو سریالهای تلویزیونی سالهای اخیر همه دختر خوبها چادری هستند، معمولی ها و شیطانی ها بدون چادر! 7
Neutron 60972 ارسال شده در 19 آبان، 2011 خب سریالهای ماه رمضون همیشه با توجه به فرض کردن شعور مخاطب در حد جلبک و سرخس، سعی در انتقال بی سلیقه و ناشیانه اخلاقیات دینی دارند، که به طرز فجیهی میزنن به کاهدون! شما بین این سریال های خز و فیلمی مثل جدایی نادر از سیمین، زیبای آمریکایی و ... یه مقایسه کنید، متوجه میشید که کدوم فیلم اخلاقی تره. به نظر من این سریال ها از فیلمهای درجه 3 آمریکایی که ادی مورفی ادای پیرزن های سیاه پوست آمریکایی رو درمیاره بسیار بسیار نازلتره! 9
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 19 آبان، 2011 یه چیز جالب رو دقت كردین؟ این دختره میگه كه به خاطر این كه یه گناه كبیره انجام داده نمیتونه بره تو خواب بقیه! از طرف دیگه میگه كه از 7 سالگی تو كماست. این توی 7 سالگی چه گناه كبیره ای می تونسته انجام بده؟ :دی 9
آرانوس 6500 ارسال شده در 19 آبان، 2011 یه چیز جالب رو دقت كردین؟ این دختره میگه كه به خاطر این كه یه گناه كبیره انجام داده نمیتونه بره تو خواب بقیه! از طرف دیگه میگه كه از 7 سالگی تو كماست. این توی 7 سالگی چه گناه كبیره ای می تونسته انجام بده؟ :دی جدا!؟؟؟؟؟؟؟؟ طرف 7 سالگی رفته کما؟:jawdrop: پس چطور خودش عوض شده یعنی یزرگ شده اونوقت اون طرف دیگه لباساش نمیتونه عوض بشه ....!!! 5
jonny depp 8297 ارسال شده در 19 آبان، 2011 اسم آدم بدا روزبه جمشید فرهاد آدم خوبا امیر حسین و فاطمه همه آدم خوبا چادر و ریشی هستن دختر پولدار وسط خونواده بی حجاب یه دختر مومنه و چادری شده و جلوی خونواداش برای حجاب وامیسته 6
mIn 2294 ارسال شده در 19 آبان، 2011 یه چیز جالب رو دقت كردین؟ این دختره میگه كه به خاطر این كه یه گناه كبیره انجام داده نمیتونه بره تو خواب بقیه! از طرف دیگه میگه كه از 7 سالگی تو كماست. این توی 7 سالگی چه گناه كبیره ای می تونسته انجام بده؟ :دی نه ، توی همین سنی که نشون میده به کما رفته، و همینجوری مونده ، 20 سال هم هست که تو کماس ، فقط مشکل اینجاس که الان بسیت ساله تو کماس ، حداقل 20-25 هم داشته قبلش میشه (40-45) سال ، اما یه برادر سن دانشجویی ، فکر کنم داشت ، و پدر و مادری که سنشون به این نمی خوره ، 6
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری