رفتن به مطلب

برقراری ارتباط آسوده با دوست دختر یا دوست پسر


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

یك عدد پاره آجر یا آهن پاره را برداشته و به نقطه مشخصی در كله خودتان بكوبید درحدی كه كاملا نمرده و به حالت " كما " بروید. شما در این حالت راحت و آسوده با دوست دختر و دوست پسر خود ارتباط برقرار خواهید كرد، با شرایطی كه بالا عرض كردم. به همین سادگی!

 

ما برای عملی بودن طرح خود توصیه می كنیم از سریال "5 كیلومتر تا بهشت" شبكه 3 دیدن فرمایید.

  • Like 26
ارسال شده در

آن دسته از كسانی كه خجالت می كشند ونمی توانند دوست دختر و دوست پسر پیدا كنند. یا داداش و یا پدر و مادرشان نمی گذارند و گیر می دهند! یا اینكه كسی آنها را به خاطر زشتی چهره و موقعیت انتخاب نمی كند! و یا اینكه پول ندارند و غیره ، در این طرح شركت كنند.

 

شما با كمترین هزینه صاحب دوست دختر و دوست پسر می شوید.

 

فواید این طرح:

 

۱- هیچ كس نمی تواند جلوی شما را بگیرد!

 

۲- هیچ كس اصلا نمی تواند شما را ببیند!

 

۳- با دوست پسر و دوست دخترتان به هر نقطه از ایران وجهان كه دوست دارید، می تواند سفر كنید.

 

۴- وسیله ایاب و ذهاب هم منحصر به فرد می باشد!

 

۵- دست برادر و پدر و مادر هم به شما نمی رسد و شما می توانید در عین حال آنها را دیده و به آنها پوزخند هم بزنید!

 

۶- هزینه موبایل و پیامك شما به صفر می رسد!!!

 

۷- از گشت ارشاد هم خبری نیست!

 

  • Like 23
ارسال شده در

بی مفهوم ترین سریالی كه تو عمرم دیدم همینه.

من موندم اگه اینا روحن پس چرا تو آفتاب هستن سایشون می افته رو زمین؟! مگه روح هم سایه داره!!!

  • Like 11
ارسال شده در

ببین كارمون به كجا كشیده

تازه جالب بود وقتی ازش پرسید این دنیا چه چیز خوبی داره؟ دختره جواب داد خیلی چیزها مثلا خود تو و آیدا از بهترین چیزهای دنیا هستید!!!

 

آقا یكی بیاد بگه پشت گوشهای ما مخملیه!

  • Like 8
ارسال شده در

کدوم نوع ارتباط منظورته

زیرزمینی یا روزمینی ؟

  • Like 4
ارسال شده در
کدوم نوع ارتباط منظورته

زیرزمینی یا روزمینی ؟

جواب این سئوال رو باید تو سریال بیابی. من بی اطلاعم.:ws28:

  • Like 2
ارسال شده در

من از شهریور 88 تا امروز به هیچ وجه تلویزیون ج.ا رو نگاه نکردم. :ws37:

  • Like 12
ارسال شده در
من از شهریور 88 تا امروز به هیچ وجه تلویزیون ج.ا رو نگاه نکردم. :ws37:

 

منم تقریبا همینطور.....مگر مکانهای عمومی.....

من متوجه نیستم خوب اگه به نظرتون مسخره و مزحکه(که از دید من فقط خود آزاریه)......چه اصراریه به دیدن این سریالها:ws52:

  • Like 9
ارسال شده در
من از شهریور 88 تا امروز به هیچ وجه تلویزیون ج.ا رو نگاه نکردم. :ws37:

بهتره توبه بشکنی و این سریال رو ببینی.

مطالب آموزنده هم توش زیاده. مثلا یاد میده که چه جوری از کلید های بابامون کپی ور داریم بعد با همدستی با دزد ها انبار بابا رو بزنیم و صاحب سیصد و چهل میلیون تومان پول بشیم.

  • Like 2
ارسال شده در

منم دقیق ندیدم :banel_smiley_4:ولی خوب تا این چیزارو قاطی نکنن که همونایی هم که میبین که نمیبینن :ws37: یه چیزی واسه چاشنی کار لازمه که بعضی وقتا به صورت ناشیانه استفاده میشه

  • Like 3
ارسال شده در
منم تقریبا همینطور.....مگر مکانهای عمومی.....

من متوجه نیستم خوب اگه به نظرتون مسخره و مزحکه(که از دید من فقط خود آزاریه)......چه اصراریه به دیدن این سریالها:ws52:

درست میگن این بزرگوار..نگاه نکنین

بهتره توبه بشکنی و این سریال رو ببینی.

مطالب آموزنده هم توش زیاده. مثلا یاد میده که چه جوری از کلید های بابامون کپی ور داریم بعد با همدستی با دزد ها انبار بابا رو بزنیم و صاحب سیصد و چهل میلیون تومان پول بشیم.

یعنی در این حد آموزنده است؟ وای بر من که خودمو از تعالیم ناب محروم کردم:icon_pf (34):

  • Like 5
ارسال شده در

جالب اینكه تو خواب آیدا گم میشه

 

اگه شبیه این فیلم تو هالیوود ساخته بشه میشه توطئه استكبار برای تمسخر معاد و روح

  • Like 9
ارسال شده در

تو سریالهای تلویزیونی سالهای اخیر همه دختر خوبها چادری هستند، معمولی ها و شیطانی ها بدون چادر!

  • Like 7
ارسال شده در

خب سریالهای ماه رمضون همیشه با توجه به فرض کردن شعور مخاطب در حد جلبک و سرخس، سعی در انتقال بی سلیقه و ناشیانه اخلاقیات دینی دارند، که به طرز فجیهی میزنن به کاهدون!

شما بین این سریال های خز و فیلمی مثل جدایی نادر از سیمین، زیبای آمریکایی و ... یه مقایسه کنید، متوجه میشید که کدوم فیلم اخلاقی تره.

به نظر من این سریال ها از فیلمهای درجه 3 آمریکایی که ادی مورفی ادای پیرزن های سیاه پوست آمریکایی رو درمیاره بسیار بسیار نازلتره!

  • Like 9
ارسال شده در

یه چیز جالب رو دقت كردین؟ این دختره میگه كه به خاطر این كه یه گناه كبیره انجام داده نمیتونه بره تو خواب بقیه! از طرف دیگه میگه كه از 7 سالگی تو كماست. این توی 7 سالگی چه گناه كبیره ای می تونسته انجام بده؟ :دی

  • Like 9
ارسال شده در

ای بابا گیر ندین فکر کنید سریال طنز میبینید....

  • Like 5
ارسال شده در
یه چیز جالب رو دقت كردین؟ این دختره میگه كه به خاطر این كه یه گناه كبیره انجام داده نمیتونه بره تو خواب بقیه! از طرف دیگه میگه كه از 7 سالگی تو كماست. این توی 7 سالگی چه گناه كبیره ای می تونسته انجام بده؟ :دی

 

جدا!؟؟؟؟؟؟؟؟ طرف 7 سالگی رفته کما؟:jawdrop: پس چطور خودش عوض شده یعنی یزرگ شده اونوقت اون طرف دیگه لباساش نمیتونه عوض بشه ....!!!

  • Like 5
ارسال شده در

جدا سریال مسخره و خنده داریه:ws28:

هر سال یک ماه رو کلا سر کاریم:banel_smiley_4:

  • Like 4
ارسال شده در

اسم آدم بدا روزبه جمشید فرهاد :ws37:

آدم خوبا امیر حسین و فاطمه :ws37:

 

همه آدم خوبا چادر و ریشی هستن دختر پولدار وسط خونواده بی حجاب یه دختر مومنه و چادری شده و جلوی خونواداش برای حجاب وامیسته:ws37:

  • Like 6
ارسال شده در
یه چیز جالب رو دقت كردین؟ این دختره میگه كه به خاطر این كه یه گناه كبیره انجام داده نمیتونه بره تو خواب بقیه! از طرف دیگه میگه كه از 7 سالگی تو كماست. این توی 7 سالگی چه گناه كبیره ای می تونسته انجام بده؟ :دی

 

نه ، توی همین سنی که نشون میده به کما رفته، و همینجوری مونده ، 20 سال هم هست که تو کماس ، فقط مشکل اینجاس که الان بسیت ساله تو کماس ، حداقل 20-25 هم داشته قبلش میشه (40-45) سال ، اما یه برادر سن دانشجویی ، فکر کنم داشت ، و پدر و مادری که سنشون به این نمی خوره ، :w16:

  • Like 6

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...