from_hell 10964 ارسال شده در 5 آبان، 2011 من بهترینم چون با وجود بدبیاری ها و مشکلاتی که واسم پیش میاد همیشه جنبه مثبت قضیه رو میبینم و میگم میتونست از این بدتر بشه...پس راضیم... من بهترینم چون واسه زندگیم هدف دارم.... من بهترینم چون محبت و خوبی رو وظیفه آدمها میدونم.... . . 21
pari daryayi 22938 ارسال شده در 6 آبان، 2011 من بهترینم چون مجموعه ای از بهترین ها را دارم... و بهترینِ بهترین هایم این است که صادقانه دوست دارم ؛ عشق می ورزم... و بهترین ها را قبل از خودم برای بهترین هایم می خواهم ... و ایمان دارم یقین دارم اونقدر که من توی قلبم حس دوست داشتن دارم هیچ کس نمی تونه عزیزانش رو تا این حد دوست داشته باشه...!! 16
Gizmo 5887 ارسال شده در 6 آبان، 2011 من بهترینم چون از اعتراف به اشتباهام نمیترسم من بهترینم چون باور دارم وقت تنهایی خودم برای خودم بَسَم من بهترینم چون وقتی تصمیمیو گرفتم نیمه رهاش نمی کنم:62izy85: من بهترینم چون خودمو سانسور نمی کنم:viannen_38: من بهترینم چون ادای خوب بودن رو در نمیارم وقتی بدم! من بهترینم چون خودمم:girl_in_dreams: 16
El Roman 31720 ارسال شده در 6 آبان، 2011 من اصلا بهترین نیستم لزومی هم نداره باشم من خیلی معمولیم متولد شدم و روزی میمیرم و فراموش میشم همین:icon_pf (44): 16
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 6 آبان، 2011 من بهترینم چون خوبی ها و بدی ها رو با هم میبینم. من بهترینم چون آدم منصفی ام. من بهترینم چون وقتی مسئولیتی رو قبول میکنم همه تلاشمو براش انجام میدم. من بهترینم چون کسایی که میشناسنم با خیال راحت کااری رو بهم میسپرن. من بهترینم چون میتونم خودمو جای بقیه بذارم و احساسشونو درک کنم. من بهترینم چون میتونم آب روی آتیش باشم. من بهترینم چون میتونم آدما رو ببخشم. 17
میلاد 24047 ارسال شده در 6 آبان، 2011 یه تاپیک من بدترینم هم بزنید مثلا تاپیک زدیم اینجا انرژی مثبت بدیم به خودمون. عزت نفس رو به خودمون یادآوری کنیم. برو توی غمکده ی حرف های دل نواندیشانی ها ، غم و غصه تو بگو. :w00: پیشته بابا..عزت نفس کاذب به چه درد میخوره (واسه اینکه اسپم زیاد نشه همین پستو ویرایش کردم جواب دادم:4chsmu1:) 9
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 6 آبان، 2011 یه تاپیک من بدترینم هم بزنید :vahidrk: مثلا تاپیک زدیم اینجا انرژی مثبت بدیم به خودمون. عزت نفس رو به خودمون یادآوری کنیم. برو توی غمکده ی حرف های دل نواندیشانی ها ، غم و غصه تو بگو. :w00: 10
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 6 آبان، 2011 من بهترینم چون : وقتی درد جسمی دارم هیچ کسی نمیفهمه مگر خودم بگم من بهترینم چون : تاجایی که بشه حق و ناحق نمیکنم من بهترین چون : مسایل رو الکی بزرگش نمیکنم. 11
alimec 23104 ارسال شده در 6 آبان، 2011 من خوشحالم از اینکه در هیچ زمینه ای بهترین نیستم. چرا که همین امر یکی از دلایل حرکت من هست 9
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 14 آبان، 2011 من بهترینم! به خاطر اینکه میخواهم برای دیگر بهترین باشم. 7
keyvan64 3123 ارسال شده در 14 آبان، 2011 :vahidrk: مثلا تاپیک زدیم اینجا انرژی مثبت بدیم به خودمون. عزت نفس رو به خودمون یادآوری کنیم.برو توی غمکده ی حرف های دل نواندیشانی ها ، غم و غصه تو بگو. :w00: :4uboxsmiley:: تقدیم به دیدگاه قشنگت من بهترینم چون دارم تمرین می کنم که وقتی برخورد دیگران با من ناشایست بود، عصبانی نشم و پیش خودم زمزمه کنم: جهالت عذر نادان است 10
TrueBlue 1583 ارسال شده در 14 آبان، 2011 :vahidrk: مثلا تاپیک زدیم اینجا انرژی مثبت بدیم به خودمون. عزت نفس رو به خودمون یادآوری کنیم.برو توی غمکده ی حرف های دل نواندیشانی ها ، غم و غصه تو بگو. :w00: ....اون تاپیک بسته شد :4chsmu1: ....یه نکته : عبارت من بهترینم غلط نیست؟ خب مگه ما "ترین" رو فقط برای یه موجود استفاده نمیکنیم؟مگه میشه چند تا ترین داشت؟ به بهتر بهترین ؟ "خوب" بگیم بهتر نیست ? ....من خوبم/بهترینم (:4chsmu1:) چون خودم تلاش کردم.خودم کار پیدا کردم ،دارم پیشرفت می کنم و حس خوبی دارم :w14::flowerysmile: 9
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 14 آبان، 2011 ....اون تاپیک بسته شد :4chsmu1: ....یه نکته : عبارت من بهترینم غلط نیست؟ خب مگه ما "ترین" رو فقط برای یه موجود استفاده نمیکنیم؟مگه میشه چند تا ترین داشت؟ به بهتر بهترین ؟ "خوب" بگیم بهتر نیست ? ....من خوبم/بهترینم (:4chsmu1:) چون خودم تلاش کردم.خودم کار پیدا کردم ،دارم پیشرفت می کنم و حس خوبی دارم :w14::flowerysmile: من تا برای خودم بهترین نباشم، برای دیگران نیز بهترین نخواهم بود. نوترون علیه السلام. 8
TrueBlue 1583 ارسال شده در 14 آبان، 2011 من تا برای خودم بهترین نباشم، برای دیگران نیز بهترین نخواهم بود.نوترون علیه السلام. من هیچوقت سعی نمیکنم برای کسی بهترین باشم.چون بهترین ها هم بلاخره یه روز فراموش می شن. بیخیال دیگران. اگه خواستید پستمو پاک کنید چون ربطی به موضوع نداره :flowerysmile: 4
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 25 آبان، 2011 من بهترینم چون تونستم بهترین دوستم رو با یه هدیه کوچیک شاد کنم. 5
El Roman 31720 ارسال شده در 25 آبان، 2011 من در عجبم همه فکر میکنن بهترینن ناراحت نشینا ولی این یه چیزیه که ذات ایرانیا هست لااقل بگین من یکی از بهترین هام چون ... یا من دارم بهترین میشم چون ... اعتماد به نفس بسیار شیرینی دارین اعتماد به نفس در حد معقولش خوبه ها ، اما بیشتر بشه میشه غرور ، غرور هم باعث تکبر میشه ؛ تکبر هم باعث دیکتاتور بودنتون میشه البته بچه های نو اندیشان همه آدمای خوبی هستن اما بهترین؟ خدا داند 7
Gizmo 5887 ارسال شده در 25 آبان، 2011 من در عجبم همه فکر میکنن بهترینن ناراحت نشینا ولی این یه چیزیه که ذات ایرانیا هست لااقل بگین من یکی از بهترین هام چون ... یا من دارم بهترین میشم چون ... اعتماد به نفس بسیار شیرینی دارین اعتماد به نفس در حد معقولش خوبه ها ، اما بیشتر بشه میشه غرور ، غرور هم باعث تکبر میشه ؛ تکبر هم باعث دیکتاتور بودنتون میشه البته بچه های نو اندیشان همه آدمای خوبی هستن اما بهترین؟ خدا داند من بهترینم ولی بقیه بهترترن!!!:164: 4
Neutron 60972 سازنده ارسال شده در 25 آبان، 2011 من در عجبم همه فکر میکنن بهترینن ناراحت نشینا ولی این یه چیزیه که ذات ایرانیا هست لااقل بگین من یکی از بهترین هام چون ... یا من دارم بهترین میشم چون ... اعتماد به نفس بسیار شیرینی دارین اعتماد به نفس در حد معقولش خوبه ها ، اما بیشتر بشه میشه غرور ، غرور هم باعث تکبر میشه ؛ تکبر هم باعث دیکتاتور بودنتون میشه البته بچه های نو اندیشان همه آدمای خوبی هستن اما بهترین؟ خدا داند حامد همیشه میای یه پارازیت ول میدی میری. بحثای روانشناسانه رو با مباحث جامعه شناختی چرا قاتی میکنی؟ اون یه چی دیگه اس چسبیدی بهش هی میای تذکر انضباطی میدی:ydm47612zsesgift969 این یه تکنیکه برای پیدا کردن عزت نفس! که اتفاقا مبتکرش هم همونان! بذار از بابام اسم روانشناسشو بپرسم میگم بهت. فرق است میان عزت نفس و غرور. 8
ارسالهای توصیه شده