رفتن به مطلب

ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

من بهترینم چون با وجود بدبیاری ها و مشکلاتی که واسم پیش میاد همیشه جنبه مثبت قضیه رو میبینم و میگم میتونست از این بدتر بشه...پس راضیم...

من بهترینم چون واسه زندگیم هدف دارم....

من بهترینم چون محبت و خوبی رو وظیفه آدمها میدونم....

.

.

  • Like 21
  • پاسخ 76
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

من بهترینم چون مجموعه ای از بهترین ها را دارم...

 

و بهترینِ بهترین هایم این است که صادقانه دوست دارم ؛ عشق می ورزم...

 

و بهترین ها را قبل از خودم برای بهترین هایم می خواهم ...

 

و ایمان دارم یقین دارم اونقدر که من توی قلبم حس دوست داشتن دارم هیچ کس نمی تونه عزیزانش رو تا این حد دوست داشته باشه...!!617819_loveboat.gif

  • Like 16
ارسال شده در

من بهترینم چون از اعتراف به اشتباهام نمیترسم:hanghead:

من بهترینم چون باور دارم وقت تنهایی خودم برای خودم بَسَم:hanghead:

من بهترینم چون وقتی تصمیمیو گرفتم نیمه رهاش نمی کنم:62izy85:

من بهترینم چون خودمو سانسور نمی کنم:viannen_38:

من بهترینم چون ادای خوب بودن رو در نمیارم وقتی بدم!:ws37:

من بهترینم چون خودمم:girl_in_dreams:

  • Like 16
ارسال شده در

من اصلا بهترین نیستم

لزومی هم نداره باشم

من خیلی معمولیم

متولد شدم و روزی میمیرم

و فراموش میشم

همین:icon_pf (44):

  • Like 16
ارسال شده در

من بهترینم چون خوبی ها و بدی ها رو با هم میبینم.

من بهترینم چون آدم منصفی ام.

من بهترینم چون وقتی مسئولیتی رو قبول میکنم همه تلاشمو براش انجام میدم.

من بهترینم چون کسایی که میشناسنم با خیال راحت کااری رو بهم میسپرن.

من بهترینم چون میتونم خودمو جای بقیه بذارم و احساسشونو درک کنم.

من بهترینم چون میتونم آب روی آتیش باشم.

من بهترینم چون میتونم آدما رو ببخشم.

  • Like 17
ارسال شده در

یه تاپیک من بدترینم هم بزنید:ws44:

 

 

 

 

vahidrk.gif مثلا تاپیک زدیم اینجا انرژی مثبت بدیم به خودمون. عزت نفس رو به خودمون یادآوری کنیم.

برو توی غمکده ی حرف های دل نواندیشانی ها ، غم و غصه تو بگو. :w00:

پیشته بابا..عزت نفس کاذب به چه درد میخوره:ws44:

 

 

(واسه اینکه اسپم زیاد نشه همین پستو ویرایش کردم جواب دادم:4chsmu1:)

  • Like 9
ارسال شده در
یه تاپیک من بدترینم هم بزنید:ws44:

:vahidrk: مثلا تاپیک زدیم اینجا انرژی مثبت بدیم به خودمون. عزت نفس رو به خودمون یادآوری کنیم.

برو توی غمکده ی حرف های دل نواندیشانی ها ، غم و غصه تو بگو. :w00:

  • Like 10
ارسال شده در

من بهترینم چون : وقتی درد جسمی دارم هیچ کسی نمیفهمه مگر خودم بگم

من بهترینم چون : تاجایی که بشه حق و ناحق نمیکنم

من بهترین چون : مسایل رو الکی بزرگش نمیکنم.

  • Like 11
ارسال شده در

من خوشحالم از اینکه در هیچ زمینه ای بهترین نیستم. چرا که همین امر یکی از دلایل حرکت من هست:ws37:

  • Like 9
ارسال شده در

من بهترینم! به خاطر اینکه میخواهم برای دیگر بهترین باشم. :icon_gol:

  • Like 7
ارسال شده در
:vahidrk: مثلا تاپیک زدیم اینجا انرژی مثبت بدیم به خودمون. عزت نفس رو به خودمون یادآوری کنیم.

برو توی غمکده ی حرف های دل نواندیشانی ها ، غم و غصه تو بگو. :w00:

 

:4uboxsmiley:: تقدیم به دیدگاه قشنگت

 

من بهترینم چون دارم تمرین می کنم که وقتی برخورد دیگران با من ناشایست بود، عصبانی نشم و پیش خودم زمزمه کنم:

جهالت عذر نادان است

  • Like 10
ارسال شده در

من بهترینم ... چون من منم دیگه%2810%29.gif

  • Like 7
ارسال شده در
:vahidrk: مثلا تاپیک زدیم اینجا انرژی مثبت بدیم به خودمون. عزت نفس رو به خودمون یادآوری کنیم.

برو توی غمکده ی حرف های دل نواندیشانی ها ، غم و غصه تو بگو. :w00:

....اون تاپیک بسته شد :4chsmu1:

 

 

....یه نکته : عبارت من بهترینم غلط نیست؟ خب مگه ما "ترین" رو فقط برای یه موجود استفاده نمیکنیم؟مگه میشه چند تا ترین داشت؟

به بهتر بهترین ؟

"خوب" بگیم بهتر نیست ?

 

 

....من خوبم/بهترینم (:4chsmu1:) چون خودم تلاش کردم.خودم کار پیدا کردم ،دارم پیشرفت می کنم و حس خوبی دارم :w14::flowerysmile:

  • Like 9
ارسال شده در
....اون تاپیک بسته شد :4chsmu1:

 

 

....یه نکته : عبارت من بهترینم غلط نیست؟ خب مگه ما "ترین" رو فقط برای یه موجود استفاده نمیکنیم؟مگه میشه چند تا ترین داشت؟

به بهتر بهترین ؟

"خوب" بگیم بهتر نیست ?

 

 

....من خوبم/بهترینم (:4chsmu1:) چون خودم تلاش کردم.خودم کار پیدا کردم ،دارم پیشرفت می کنم و حس خوبی دارم :w14::flowerysmile:

من تا برای خودم بهترین نباشم، برای دیگران نیز بهترین نخواهم بود.

نوترون علیه السلام. :ws3:

  • Like 8
ارسال شده در
من تا برای خودم بهترین نباشم، برای دیگران نیز بهترین نخواهم بود.

نوترون علیه السلام. :ws3:

من هیچوقت سعی نمیکنم برای کسی بهترین باشم.چون بهترین ها هم بلاخره یه روز فراموش می شن.

بیخیال دیگران.

اگه خواستید پستمو پاک کنید چون ربطی به موضوع نداره :flowerysmile:

  • Like 4
ارسال شده در

من بهترینم چون اصن قابل پیش بینی نیستم:ws3:

  • Like 9
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در

من بهترینم چون تونستم بهترین دوستم رو با یه هدیه کوچیک شاد کنم.

  • Like 5
ارسال شده در

من در عجبم همه فکر میکنن بهترینن :whistle: ناراحت نشینا ولی این یه چیزیه که ذات ایرانیا هست :whistle: لااقل بگین من یکی از بهترین هام چون ... یا من دارم بهترین میشم چون ...

اعتماد به نفس بسیار شیرینی دارین :ws3: اعتماد به نفس در حد معقولش خوبه ها ، اما بیشتر بشه میشه غرور ، غرور هم باعث تکبر میشه ؛ تکبر هم باعث دیکتاتور بودنتون میشه :hanghead:

البته بچه های نو اندیشان همه آدمای خوبی هستن :icon_gol: اما بهترین؟ خدا داند :ws51:

  • Like 7
ارسال شده در
من در عجبم همه فکر میکنن بهترینن :whistle: ناراحت نشینا ولی این یه چیزیه که ذات ایرانیا هست :whistle: لااقل بگین من یکی از بهترین هام چون ... یا من دارم بهترین میشم چون ...

اعتماد به نفس بسیار شیرینی دارین :ws3: اعتماد به نفس در حد معقولش خوبه ها ، اما بیشتر بشه میشه غرور ، غرور هم باعث تکبر میشه ؛ تکبر هم باعث دیکتاتور بودنتون میشه :hanghead:

البته بچه های نو اندیشان همه آدمای خوبی هستن :icon_gol: اما بهترین؟ خدا داند :ws51:

من بهترینم ولی بقیه بهترترن!!!:164:

  • Like 4
ارسال شده در
من در عجبم همه فکر میکنن بهترینن :whistle: ناراحت نشینا ولی این یه چیزیه که ذات ایرانیا هست :whistle: لااقل بگین من یکی از بهترین هام چون ... یا من دارم بهترین میشم چون ...

اعتماد به نفس بسیار شیرینی دارین :ws3: اعتماد به نفس در حد معقولش خوبه ها ، اما بیشتر بشه میشه غرور ، غرور هم باعث تکبر میشه ؛ تکبر هم باعث دیکتاتور بودنتون میشه :hanghead:

البته بچه های نو اندیشان همه آدمای خوبی هستن :icon_gol: اما بهترین؟ خدا داند :ws51:

حامد همیشه میای یه پارازیت ول میدی میری. :banel_smiley_4:

بحثای روانشناسانه رو با مباحث جامعه شناختی چرا قاتی میکنی؟

اون یه چی دیگه اس چسبیدی بهش هی میای تذکر انضباطی میدی:ydm47612zsesgift969

این یه تکنیکه برای پیدا کردن عزت نفس! که اتفاقا مبتکرش هم همونان! بذار از بابام اسم روانشناسشو بپرسم میگم بهت.

فرق است میان عزت نفس و غرور. :ws37:

  • Like 8

×
×
  • اضافه کردن...