رفتن به مطلب

صحنه ای عجیب از عبور و مرور در میدان توحید شهر تهران


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

البته عنوان تاپبک برای ایران مناسب نیست. چون اینجا این صحنه ها عجیب نیست.

  • Like 4
ارسال شده در
:ws28: چه باهاله!
  • Like 3
ارسال شده در

به قول یکی به این میدون میگفت : میدون چه کنم1025.gif

  • Like 5
ارسال شده در
:ws28: چه باهاله!

خیلی باحاله:whistle:

  • Like 3
ارسال شده در
به قول یکی به این میدون میگفت : میدون چه کنم1025.gif

این چه کنم نیست.. این غلط کردمه :ws3:

  • Like 5
ارسال شده در
این چه کنم نیست.. این غلط کردمه :ws3:

تو مشهد یه میدون هست بهش میگن چه کنم:دی

شمردم 11 تا ورودی داشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:jawdrop:

  • Like 4
ارسال شده در
این چه کنم نیست.. این غلط کردمه :ws3:

 

 

وقتی تنها راهت باشه برای شروع ورودت چه کنم هست بعدش که واردش شدی میشه غلط کردمgirl_yes3.gif

  • Like 3
ارسال شده در
چیزی از مسیر حرکت می تونید بفهمید؟ stoneage.gif

 

الان بگن مسیر حرکت ماشین ها و عابرین رو تو این میدون مشخص کنید، چی میشه؟ :w127:

 

ممنون میشم نظرتون رو در مورد این عکس بگین :a030:

 

tohid.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

همه چی خوبه. نظری ندارم!!!!!!!!!!

  • Like 3
ارسال شده در
به قول یکی به این میدون میگفت : میدون چه کنم1025.gif

آره ، می گفت ما توی کاشون یه میدون داریم شبیه اینه ، بهش میگیم : چه کنم !:ws37:

منتها ، من بازم بعید می دونم اون تا این حد چه کنم باشه !!! میدون توحید یه دونه س تو دنیا !!!!!!!!! :ws3:

  • Like 2
×
×
  • اضافه کردن...