Cannibal 3349 ارسال شده در 20 شهریور، 2011 البته عنوان تاپبک برای ایران مناسب نیست. چون اینجا این صحنه ها عجیب نیست. 4
Mr. Specific 43573 ارسال شده در 20 شهریور، 2011 به قول یکی به این میدون میگفت : میدون چه کنم این چه کنم نیست.. این غلط کردمه 5
hamid_shahrsaz 28933 ارسال شده در 20 شهریور، 2011 این چه کنم نیست.. این غلط کردمه تو مشهد یه میدون هست بهش میگن چه کنم:دی شمردم 11 تا ورودی داشت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:jawdrop: 4
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 20 شهریور، 2011 این چه کنم نیست.. این غلط کردمه وقتی تنها راهت باشه برای شروع ورودت چه کنم هست بعدش که واردش شدی میشه غلط کردم 3
omid vakili 6395 ارسال شده در 21 شهریور، 2011 چیزی از مسیر حرکت می تونید بفهمید؟ الان بگن مسیر حرکت ماشین ها و عابرین رو تو این میدون مشخص کنید، چی میشه؟ :w127: ممنون میشم نظرتون رو در مورد این عکس بگین برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام همه چی خوبه. نظری ندارم!!!!!!!!!! 3
H O P E 34654 ارسال شده در 22 شهریور، 2011 به قول یکی به این میدون میگفت : میدون چه کنم آره ، می گفت ما توی کاشون یه میدون داریم شبیه اینه ، بهش میگیم : چه کنم ! منتها ، من بازم بعید می دونم اون تا این حد چه کنم باشه !!! میدون توحید یه دونه س تو دنیا !!!!!!!!! 2
ارسالهای توصیه شده