رفتن به مطلب

برای ستاره انجمن دعا کنید


ارسال‌های توصیه شده

  • پاسخ 230
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

وای نه ، نه پس نمیزنه ایشالله ، اینجوری نگو ، خوب میشه ، ایشالله ایشالله خوب میشه ، هیلدا بیشتر از خیلیا لیاقت زندگی خوب رو داره

  • Like 21
ارسال شده در

ایشالا که حالش بهبود پیدا میکنه...

 

نزنید منو ولی پیوند و پس زدنش کاری به استرس نداره.....بخدا منظور بدی ندارم ولی این چیزیها به دوطرف پیوند داده و زده مربوط میشه..........

 

امیدوارم که هرچه زودتر حالش بهتر بشه و برگرده به جمع دوستاش

  • Like 20
ارسال شده در

هیلدااااا.... hanghead.gif

کاری از دستم برنمیاد ...فقط میتونم بگم واسش دعا میکنم....:icon_gol:

  • Like 17
ارسال شده در

هیلدا .... من واقعا بعد از این همه سال نمیدونستم مشکل قلبی داره:jawdrop:

برات دعا میکنم ستاره کوچولو

قوی باش

  • Like 16
ارسال شده در
ایشالا که حالش بهبود پیدا میکنه...

 

نزنید منو ولی پیوند و پس زدنش کاری به استرس نداره.....بخدا منظور بدی ندارم ولی این چیزیها به دوطرف پیوند داده و زده مربوط میشه..........

 

امیدوارم که هرچه زودتر حالش بهتر بشه و برگرده به جمع دوستاش

ma rastesh az pezashki san sar reshte nadaram

ama midonam hameye marizi ha rishe to asabi bodan daran

k hilda mashalah hamishe khodaye seterese

 

fek konam lahne eder khob nabod kheili

ama khob age vaghean kasi enghad aziatesh karde ba ink sharayeto midoneste bayad kheili delesh sang bashe

  • Like 16
ارسال شده در

ایشالا که خوب میشه

ولی به قول دوستمون پیوند بیشتر به شرایط اطاق عمل وداروهایی که بعدش مصرف میکنی و یه کمی هم به شرایط مراقبتی خودت داره.

ایشالا که کسی از عمد با کسی جروبحث نکنه وگرنه جروبحث فنی و علمی که اجتناب ناپذیره

من نمیشناسمشون ولی آرزو میکنم هر چه سریعتر برگشتون را با قلبی سالم و بی درد اینجا ببینم

  • Like 15
ارسال شده در

TAEL_SmileyCenter_Misc%20%28305%29.gifTAEL_SmileyCenter_Misc%20%28305%29.gifTAEL_SmileyCenter_Misc%20%28305%29.gif هیلدا جونم......

مگه هیلدا عمل قلب کرده بود:icon_pf (34): من نمیدونستم.....واقعا دختر ماهیه:icon_gol:خیلی خیلی ناراحت شدم....از صمیم قلب آرزوی بهبودیش رو دارم.انشاالله هر چه زودتر سلامتی حاصل میشه و به جمع ما بر میگردهflowerysmile.gif

  • Like 16
ارسال شده در

بیخیال این بحثا بشید

فقط برای سلامتیش دعا کنید ، به جرات میگم هیلدا بیشتر از همه ماهایی که تو این انجمن هستیم و بیشتر از خیلی خیلی ها لیاقت یه زندگی خوب رو داره . دسته کسیو که لقب ستاره انجمن رو بهش داد رو باید بوسید ، واقعا ستاره هست هیلدا

  • Like 14
ارسال شده در

انرژی منفی ندید، به این فکر کنید که دوباره سرحال شده برگشته انجمن داره فعالیت میکنه.

  • Like 25
ارسال شده در

خدای من :ws44:

 

من نمی دونستم قلبش پیوندیه فکر می کردم کمی ناراحته

 

امیدوارم که سلامت و سرحال دوباره تو انجمن ببینیمش شما هم اگه خبر داشتی ازش ما رو بی خبر نذار :hanghead:

  • Like 14
ارسال شده در
ma rastesh az pezashki san sar reshte nadaram

ama midonam hameye marizi ha rishe to asabi bodan daran

k hilda mashalah hamishe khodaye seterese

 

fek konam lahne eder khob nabod kheili

ama khob age vaghean kasi enghad aziatesh karde ba ink sharayeto midoneste bayad kheili delesh sang bashe

 

 

خب البته تأثیر هم داره ولی نه اینکه صد در صد ...........

 

ولی خب درست نیست کلا به کسی استرس وارد کنیم..چه سالم چه بیمار

 

ولی معمولا در امر پیوند قضیهش یکم فرق داره

تا چندین ماه بهشون دارو میدهند تا احتمال پس زدگی رو از بین بره ...بالاخره عضو که از بدن خودش نیست و هرچند هم که از نظر بافت به هم نزدیک باشند باز ریسک بالایی داره......

 

شاید هم کسی که باعثش شده نمی دونسته تا این حد بوده ......من از کسی طرف داری نمیکنم

ولی من هم نمی دونستم که پیوند گرفته بوده فقط میدونستم عمل قلب داشته........

 

خدا خودش به جوونیش رحم کنه ......:ws21:

  • Like 12
ارسال شده در

انرژی منفی ندید، به این فکر کنید که دوباره سرحال شده برگشته انجمن داره فعالیت میکنه.

حتما همینطوره:w16:

  • Like 13
ارسال شده در
ایشالا که حالش بهبود پیدا میکنه...

 

نزنید منو ولی پیوند و پس زدنش کاری به استرس نداره.....بخدا منظور بدی ندارم ولی این چیزیها به دوطرف پیوند داده و زده مربوط میشه..........

 

امیدوارم که هرچه زودتر حالش بهتر بشه و برگرده به جمع دوستاش

 

ایشالا که خوب میشه

ولی به قول دوستمون پیوند بیشتر به شرایط اطاق عمل وداروهایی که بعدش مصرف میکنی و یه کمی هم به شرایط مراقبتی خودت داره.

ایشالا که کسی از عمد با کسی جروبحث نکنه وگرنه جروبحث فنی و علمی که اجتناب ناپذیره

من نمیشناسمشون ولی آرزو میکنم هر چه سریعتر برگشتون را با قلبی سالم و بی درد اینجا ببینم

 

داره ...... ولی الان اون مهم نیست

دعا کنید فقط :icon_gol:

  • Like 15
ارسال شده در

فقط میتونم براش دعا کنم..

  • Like 13
ارسال شده در

خبر بدیه اما اون یه بار تونسته پس این بار هم به امید خدا میتونه همه براش دعا میکنیم

  • Like 16
ارسال شده در

خیلی با خودم کلنجار رفتم که تاپیک رو حذف کنم یا نه. چون ازم قول گرفت که اگه تاپیک زده شد، حذف کنم.

ولی اومدم دیدم، دو صفحه رفته و نتونستم به خاطر دعاهای بچه ها حذفش کنم.

 

ایشالا که شاد و سلامت برمیگرده انجمن.

  • Like 22
ارسال شده در

متاسفانه جو این انجمن تبدیل شده به یه شکنجه گاه روحی واسه بعضی اعضا.عده ای آدم ضعیف که فقط میخواند با له کردن وکوبید اعضایی که واقعا واسه این انجمن مایه گذاشتندشاید ضعف خودشون رو بپوشانندواقعا واسه اینگونه افراد متاسفم.

از صمیم قلب برای این فرد(هیلدا)آرزوی سلامتی مجدد میکنم و امیدوارم هرچه زودتر سالمتراز گذشته به آغوش خانواده اش برگرده:icon_gol:

  • Like 20
ارسال شده در

hili .... :ws44:

  • Like 10
ارسال شده در

:icon_gol:امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء:icon_gol:

 

خدا جونم ................ :w821:

  • Like 18
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • اضافه کردن...