eder 13733 این ارسال پرطرفدار است. ارسال شده در 19 شهریور، 2011 بچه ها هیلدا خواهش کرد اینقدر مسیج ندیدن!!! آخه کدوم آدم ...ی شماره ی هیلدا رو داده به همه ؟ بابا یکی هم به خونشون زنگ زده!! اینکارا چیه ؟ کمک که نمیکنید دارین بدتر هم میکنین هیلدا گفت در اولین فرصت بعد از عمل خودم میام انجمن تا اون موقع تو رو خدا کسی تماس نگیره ----------------------------------------- خب یه خبر خیلی بد دارم الان چند روزه میدونم و واقعا داغونم کرده هیلدا رو همتون میشناسین ستاره ی انجمن قلبش دوباره مشکل پیدا کرده بزودی دوباره میره زیر تیغ دکترا ............ ............ ............ ............. ............ ............ ........... براش دعا کنید خیلی نیاز داره کاری دیگه ای از دستمون بر نمیاد هم جسمش و هم روحش خسته شده به دعاهای ما نیاز داره در ضمن خواهش کرد کسی بهش مسیج نده و زنگ نزنه الان از لحاظ روحی خیلی داغونه خلوتش رو به هم نزنین ----------------------------------- http://www.noandishaan.com/forums/showpost.php?p=592377&postcount=110 اینم نظر دکترمون: اي بابا چرا اينجا رو اينقد غمزده كردين؟ اگه كسي حالش خوب باشه هم با ديدن اين حالت شما بيمار ميشه نگران نباشين به زودي هيلدا سرحال برميگرده پيشمون و به خاطر اين تاپيك و ناراحتيتون همتونو مجازات مي كنه هيلدا جان اگه اينو خوندي بدون من با اينا نبودما جداي از شوخي نگرانيتون قابل دركه. ولي پيوند دريچه توي ايران خيلي خوب انجام ميشه. موارد پس زدن دريچه هم زياده ولي چون معمولا زود اقدام ميشه خيلي خوب از پسش بر ميان. دريچه ي مصنوعي احتمال پس زدگيش از دريچه ي بافتي كه معمولا دفه ي اول پيوند زده ميشه خيلي كمتره. خيلي از افرادي كه كنار ما زندگي مي كنن دريچه هاي مصنوعي دارن ولي ما حتي متوجه هم نميشيم. پس اينقد ناراحت نباشيد. فقط براش آرزو كنيد كه دوره ي بهبوديش زود تر به انجام برسه كه زود برگرده پيشمون. اينم براي همه ي شما و هيلداي عزيز شاد باشيد 93
El Roman 31720 ارسال شده در 19 شهریور، 2011 وای نه ، نه پس نمیزنه ایشالله ، اینجوری نگو ، خوب میشه ، ایشالله ایشالله خوب میشه ، هیلدا بیشتر از خیلیا لیاقت زندگی خوب رو داره 21
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 19 شهریور، 2011 ایشالا که حالش بهبود پیدا میکنه... نزنید منو ولی پیوند و پس زدنش کاری به استرس نداره.....بخدا منظور بدی ندارم ولی این چیزیها به دوطرف پیوند داده و زده مربوط میشه.......... امیدوارم که هرچه زودتر حالش بهتر بشه و برگرده به جمع دوستاش 20
from_hell 10964 ارسال شده در 19 شهریور، 2011 هیلدااااا.... کاری از دستم برنمیاد ...فقط میتونم بگم واسش دعا میکنم.... 17
poor!a 15131 ارسال شده در 19 شهریور، 2011 هیلدا .... من واقعا بعد از این همه سال نمیدونستم مشکل قلبی داره:jawdrop: برات دعا میکنم ستاره کوچولو قوی باش 16
poor!a 15131 ارسال شده در 19 شهریور، 2011 ایشالا که حالش بهبود پیدا میکنه... نزنید منو ولی پیوند و پس زدنش کاری به استرس نداره.....بخدا منظور بدی ندارم ولی این چیزیها به دوطرف پیوند داده و زده مربوط میشه.......... امیدوارم که هرچه زودتر حالش بهتر بشه و برگرده به جمع دوستاش ma rastesh az pezashki san sar reshte nadaram ama midonam hameye marizi ha rishe to asabi bodan daran k hilda mashalah hamishe khodaye seterese fek konam lahne eder khob nabod kheili ama khob age vaghean kasi enghad aziatesh karde ba ink sharayeto midoneste bayad kheili delesh sang bashe 16
میرحسین 911 ارسال شده در 19 شهریور، 2011 ایشالا که خوب میشه ولی به قول دوستمون پیوند بیشتر به شرایط اطاق عمل وداروهایی که بعدش مصرف میکنی و یه کمی هم به شرایط مراقبتی خودت داره. ایشالا که کسی از عمد با کسی جروبحث نکنه وگرنه جروبحث فنی و علمی که اجتناب ناپذیره من نمیشناسمشون ولی آرزو میکنم هر چه سریعتر برگشتون را با قلبی سالم و بی درد اینجا ببینم 15
M!Zare 48041 ارسال شده در 19 شهریور، 2011 هیلدا جونم...... مگه هیلدا عمل قلب کرده بود:icon_pf (34): من نمیدونستم.....واقعا دختر ماهیهخیلی خیلی ناراحت شدم....از صمیم قلب آرزوی بهبودیش رو دارم.انشاالله هر چه زودتر سلامتی حاصل میشه و به جمع ما بر میگرده 16
El Roman 31720 ارسال شده در 19 شهریور، 2011 بیخیال این بحثا بشید فقط برای سلامتیش دعا کنید ، به جرات میگم هیلدا بیشتر از همه ماهایی که تو این انجمن هستیم و بیشتر از خیلی خیلی ها لیاقت یه زندگی خوب رو داره . دسته کسیو که لقب ستاره انجمن رو بهش داد رو باید بوسید ، واقعا ستاره هست هیلدا 14
Neutron 60972 ارسال شده در 19 شهریور، 2011 انرژی منفی ندید، به این فکر کنید که دوباره سرحال شده برگشته انجمن داره فعالیت میکنه. 25
کهربا 18091 ارسال شده در 19 شهریور، 2011 خدای من من نمی دونستم قلبش پیوندیه فکر می کردم کمی ناراحته امیدوارم که سلامت و سرحال دوباره تو انجمن ببینیمش شما هم اگه خبر داشتی ازش ما رو بی خبر نذار 14
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 19 شهریور، 2011 ma rastesh az pezashki san sar reshte nadaramama midonam hameye marizi ha rishe to asabi bodan daran k hilda mashalah hamishe khodaye seterese fek konam lahne eder khob nabod kheili ama khob age vaghean kasi enghad aziatesh karde ba ink sharayeto midoneste bayad kheili delesh sang bashe خب البته تأثیر هم داره ولی نه اینکه صد در صد ........... ولی خب درست نیست کلا به کسی استرس وارد کنیم..چه سالم چه بیمار ولی معمولا در امر پیوند قضیهش یکم فرق داره تا چندین ماه بهشون دارو میدهند تا احتمال پس زدگی رو از بین بره ...بالاخره عضو که از بدن خودش نیست و هرچند هم که از نظر بافت به هم نزدیک باشند باز ریسک بالایی داره...... شاید هم کسی که باعثش شده نمی دونسته تا این حد بوده ......من از کسی طرف داری نمیکنم ولی من هم نمی دونستم که پیوند گرفته بوده فقط میدونستم عمل قلب داشته........ خدا خودش به جوونیش رحم کنه ...... 12
El Roman 31720 ارسال شده در 19 شهریور، 2011 انرژی منفی ندید، به این فکر کنید که دوباره سرحال شده برگشته انجمن داره فعالیت میکنه. حتما همینطوره 13
eder 13733 سازنده ارسال شده در 19 شهریور، 2011 ایشالا که حالش بهبود پیدا میکنه... نزنید منو ولی پیوند و پس زدنش کاری به استرس نداره.....بخدا منظور بدی ندارم ولی این چیزیها به دوطرف پیوند داده و زده مربوط میشه.......... امیدوارم که هرچه زودتر حالش بهتر بشه و برگرده به جمع دوستاش ایشالا که خوب میشهولی به قول دوستمون پیوند بیشتر به شرایط اطاق عمل وداروهایی که بعدش مصرف میکنی و یه کمی هم به شرایط مراقبتی خودت داره. ایشالا که کسی از عمد با کسی جروبحث نکنه وگرنه جروبحث فنی و علمی که اجتناب ناپذیره من نمیشناسمشون ولی آرزو میکنم هر چه سریعتر برگشتون را با قلبی سالم و بی درد اینجا ببینم داره ...... ولی الان اون مهم نیست دعا کنید فقط 15
shaden. 18583 ارسال شده در 19 شهریور، 2011 خبر بدیه اما اون یه بار تونسته پس این بار هم به امید خدا میتونه همه براش دعا میکنیم 16
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 19 شهریور، 2011 خیلی با خودم کلنجار رفتم که تاپیک رو حذف کنم یا نه. چون ازم قول گرفت که اگه تاپیک زده شد، حذف کنم. ولی اومدم دیدم، دو صفحه رفته و نتونستم به خاطر دعاهای بچه ها حذفش کنم. ایشالا که شاد و سلامت برمیگرده انجمن. 22
peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 19 شهریور، 2011 متاسفانه جو این انجمن تبدیل شده به یه شکنجه گاه روحی واسه بعضی اعضا.عده ای آدم ضعیف که فقط میخواند با له کردن وکوبید اعضایی که واقعا واسه این انجمن مایه گذاشتندشاید ضعف خودشون رو بپوشانندواقعا واسه اینگونه افراد متاسفم. از صمیم قلب برای این فرد(هیلدا)آرزوی سلامتی مجدد میکنم و امیدوارم هرچه زودتر سالمتراز گذشته به آغوش خانواده اش برگرده 20
SH E I KH 18713 ارسال شده در 19 شهریور، 2011 امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء خدا جونم ................ :w821: 18
ارسالهای توصیه شده