Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 15 شهریور، 2011 تفاوت متروی تهران با متروهای دنیا خودتان قضاوت کنید لندن پاریس سئول توکیو برلین نیویورک جهان سوم جایی است که مردم در آن آرزوهایشان را می بویند ! 36
pianist 31130 ارسال شده در 15 شهریور، 2011 خب فکر کنم مترو تهران خیلی جوونتر از این حرفا باشه شاید چند ساله دیگه ( مثلا 20 سال) بشه مثل اونا 6
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 15 شهریور، 2011 خب فکر کنم مترو تهران خیلی جوونتر از این حرفا باشه شاید چند ساله دیگه ( مثلا 20 سال) بشه مثل اونا قربونت تا 20 سال دیگه همینم نیگر دارن بقیش پیشکش جفت جفت داره از قطاراشون میره ریلاشون تاب ورداشته امروز فرداس مقصد بعدی باشه تو دیوار تونل :icon_pf (34): 5
pianist 31130 ارسال شده در 15 شهریور، 2011 قربونت تا 20 سال دیگه همینم نیگر دارن بقیش پیشکش جفت جفت داره از قطاراشون میره ریلاشون تاب ورداشته امروز فرداس مقصد بعدی باشه تو دیوار تونل :icon_pf (34): حالا جالب اینه یکی از بچه ها تو دانشگاهمون یه تحقیق در مورد مترو تهران ارائه میداد میگفت کلا همه چیزش رو (سیستم برق و...) چینی ها ساختن و مهندسای ایرانی ببو گلابی تشریف دارن اصلا نمیدونن چه تکنولوژی بکار رفته و اونا چه غلطی کردن ... :icon_pf (34): 7
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 15 شهریور، 2011 حالا جالب اینه یکی از بچه ها تو دانشگاهمون یه تحقیق در مورد مترو تهران ارائه میدادمیگفت کلا همه چیزش رو (سیستم برق و...) چینی ها ساختن و مهندسای ایرانی ببو گلابی تشریف دارن اصلا نمیدونن چه تکنولوژی بکار رفته و اونا چه غلطی کردن ... :icon_pf (34): سیستم برق زیاد اطلاع ندارم ولی واسه تونلش رو میدونم مهندسای معدن و عمران خودمون سر کارن ولی بودجه نمیدن دستگاه نمیدن بخدا یکم کمتر بوخورن بدن به همین مهندسای خودمون کل شهرو میکنن خونه کرم خاکی همچین تونل میزنن وسط برج آزادی سر در بیاری 6
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 15 شهریور، 2011 اینم مال Washington DC 4 تا ایستگاه سوار می شم می شه 3 دلار البته قدمت متروی دی سی نزدیک 40 ساله. همیشه هم پله برقیاش خرابه :w74: 7
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 15 شهریور، 2011 اینم مال Washington DC 4 تا ایستگاه سوار می شم می شه 3 دلار البته قدمت متروی دی سی نزدیک 40 ساله. همیشه هم پله برقیاش خرابه :w74: البته اینم خیابون بندی شهره دلت میاد اصلا مترو سوار شی؟؟؟ 6
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 15 شهریور، 2011 البته اینم خیابون بندی شهره دلت میاد اصلا مترو سوار شی؟؟؟ ترافیکشو ندیدی مسیر 20 دقیقه ای می شه 3 ساعت روزای تعطیل خوبه 4
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 15 شهریور، 2011 ترافیکشو ندیدی مسیر 20 دقیقه ای می شه 3 ساعت روزای تعطیل خوبه مهناز ترافیک بشه ازاینا سوار میشی :icon_pf (34): اصلا چی هست این منوریل:4chsmu1: ای بابا مهناز تو الان دلت هوس ایران و کرده پیکانم جلو چشات لامبورگینیه 7
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 15 شهریور، 2011 مهناز ترافیک بشه ازاینا سوار میشی :icon_pf (34):اصلا چی هست این منوریل:4chsmu1: ای بابا مهناز تو الان دلت هوس ایران و کرده پیکانم جلو چشات لامبورگینیه دل خجسته ای دارید. این فقط طرحشه 100 سال دیگه شاید اجرا شه 6
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 15 شهریور، 2011 دل خجسته ای دارید. این فقط طرحشه 100 سال دیگه شاید اجرا شه آره وقتی اونجا راه افتاد 100 سال ازش گذشت و مثل الات که میگی متروها قدیمی شده طرحش و تازه تو ایران 100 سال دیگه میارن چیزی نیستا ما 100 سال فقط از دنیا عقبیم puss میزنیم میرسیم بهشون 4
Avenger 19334 ارسال شده در 16 شهریور، 2011 حالا جالب اینه یکی از بچه ها تو دانشگاهمون یه تحقیق در مورد مترو تهران ارائه میدادمیگفت کلا همه چیزش رو (سیستم برق و...) چینی ها ساختن و مهندسای ایرانی ببو گلابی تشریف دارن اصلا نمیدونن چه تکنولوژی بکار رفته و اونا چه غلطی کردن ... :icon_pf (34): اگه نسبت به سال 84 ببینی بازم خیلی پیشرفت داشته بازم خیلی از حجم ترافیک رو کم کرده 6
pianist 31130 ارسال شده در 16 شهریور، 2011 اگه نسبت به سال 84 ببینی بازم خیلی پیشرفت داشته بازم خیلی از حجم ترافیک رو کم کرده آره در اون که شکی نیست بنظرم خیلی از شهرهای بزرگمون الان به مترو احتیاج دارن ولی باید سعی بشه که کیفیتش هم بالا بره... 4
Nightingale 10531 ارسال شده در 16 شهریور، 2011 نمیدونم والا ...... ایستگاه فرهنگسرا رو یادمه 2 ماهی بود شایدم بیشتر قالیباف افتتحاش کرده بود ولی راه نیفتاده بود هنوز ! میگن تا 9 سال دیگه خطوط مترو کامل میشه ! میشه 9 خط کامل خدا کنه ! 4
الهام. 8079 ارسال شده در 16 شهریور، 2011 نقشه كلي مترو رو نديدي؟؟ وقتي 9خطش كامل شه ميشه مثل همين عكسايي كه از جاهاي ديگه گذاشتي الان دارن ميسازن ديگهههههه!! خط 7 رو كه خودم نسبتا در جريانم تونلاش كم كم كامل ميشه! 3
الهام. 8079 ارسال شده در 16 شهریور، 2011 نقشه خطوط فعلي مترو اينه : البته خط 3هنوز راه نيفتاده...كم كم اونم راه ميفته! 4
pianist 31130 ارسال شده در 16 شهریور، 2011 البت اینم بگم ما نباید صرفا به این که مترو داریم و اگر نداشتیم چنین بود و چنان بود بسنده کنیم ببینید ما کشور ثروتمندی داریم حتی با وجود تحریمها و محدودیتها اصلا نباید به کم قانع باشیم 5
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 18 شهریور، 2011 اینقدر این صجنه مالامال از فرهنگوتو ایستگاه امام حمینی دوست دارم 5
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری