رفتن به مطلب

دست گلـــــــــــتون درد نکنه___قضاوت با خودتون____چی بگم خاک بر ....


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

metro_banovan.jpg

 

فقطم با چادر گل گلی:girlhi:

  • Like 5
ارسال شده در
i11018_61166685.jpg

 

اینقدر این صجنه مالامال از فرهنگوتو ایستگاه امام حمینی دوست دارم:banel_smiley_4:

20110215092335gb-%D9%85%D8%AA%D8%B1%D9%88%20%D9%88%20%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D8%AD%D8%A7%D9%85%202.jpg

:w58:

  • Like 2
ارسال شده در

واقعا بهتره قبل ازین که تهران و البته شهرای بزرگ دیگه بشن پارکینگ یه فکری به حال حمل و نقل عمومی مون بکینم..

  • Like 2
ارسال شده در

20181_975.jpg

 

اینم هست:4chsmu1:

  • Like 2
ارسال شده در
20181_975.jpg

 

اینم هست:4chsmu1:

سونا تشریف داشتن؟ :w58:

  • Like 1
ارسال شده در
خب فکر کنم مترو تهران خیلی جوونتر از این حرفا باشه

 

شاید چند ساله دیگه ( مثلا 20 سال) :banel_smiley_4: بشه مثل اونا

 

اولین خط متروی پاریس اواخر قرن نونزدهم راه افتاد که بخشی از اون به موزه تبدیل شده. :w16:

  • Like 4
ارسال شده در
اولین خط متروی پاریس اواخر قرن نونزدهم راه افتاد که بخشی از اون به موزه تبدیل شده. :w16:

 

موزه رو قشنگ اومدی :4chsmu1::icon_pf (34):

  • Like 1
ارسال شده در

فاصله ی هر ایستگاه مترو تا درب محله ی مسکونی باید حداکثر 10 دقیقه باشه.

ما اینجا دوتا خط تاکسی سوار میشیم تازه برسیم دم در مترو از خونمون! :ws28:

  • Like 5
  • 3 ماه بعد...
ارسال شده در

دیگر از دست هیچکس کاری ساخته نیست ، حالا هر چه قدر که دلش می خواهد سوت بزند... قطاری که از ریل خارج شده تکلیفش معلوم است !

سوت قطار این مملکت 2-3 ساله که به صدا در اومده:ydm47612zsesgift969

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...