Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 18 شهریور، 2011 اینقدر این صجنه مالامال از فرهنگوتو ایستگاه امام حمینی دوست دارم 2
کتایون 15177 ارسال شده در 18 شهریور، 2011 واقعا بهتره قبل ازین که تهران و البته شهرای بزرگ دیگه بشن پارکینگ یه فکری به حال حمل و نقل عمومی مون بکینم.. 2
Neutron 60972 ارسال شده در 18 شهریور، 2011 خب فکر کنم مترو تهران خیلی جوونتر از این حرفا باشه شاید چند ساله دیگه ( مثلا 20 سال) بشه مثل اونا اولین خط متروی پاریس اواخر قرن نونزدهم راه افتاد که بخشی از اون به موزه تبدیل شده. 4
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 18 شهریور، 2011 اولین خط متروی پاریس اواخر قرن نونزدهم راه افتاد که بخشی از اون به موزه تبدیل شده. موزه رو قشنگ اومدی :4chsmu1::icon_pf (34): 1
Neutron 60972 ارسال شده در 18 شهریور، 2011 فاصله ی هر ایستگاه مترو تا درب محله ی مسکونی باید حداکثر 10 دقیقه باشه. ما اینجا دوتا خط تاکسی سوار میشیم تازه برسیم دم در مترو از خونمون! 5
Alireza Hashemi 33393 سازنده ارسال شده در 10 دی، 2011 دیگر از دست هیچکس کاری ساخته نیست ، حالا هر چه قدر که دلش می خواهد سوت بزند... قطاری که از ریل خارج شده تکلیفش معلوم است ! سوت قطار این مملکت 2-3 ساله که به صدا در اومده:ydm47612zsesgift969 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری