eder 13733 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 البته دور از جون شما!؛ تصور کنید که بعنوان نوزادی ناخواسته و حاصل یک رابطه جنسی بی سر و ته، در روستایی بسیار فقیرنشین و در دامن یک مادر بدبخت که کلفت خانه های مردم است، دیده به جهان بگشایید، بدون آنکه وجود پدر را دور و برتان احساس کنید...؛ تصور کنید که در بچگی مادرتان آنقدر فقیر است که حتی توان خرید یک لباس ساده را برایتان ندارد و مجبورید گونی سیب زمینی بپوشید، طوری که بچه های همسایه دائم شما را مسخره کنند و به شما بخندند...؛ تصور کنید که در سن کودکی، مادربزرگتان مجبورتان کند کارهای سخت انجام دهید و همیشه بخاطر ساده ترین اشتباهات شما را کتک بزند و شما هم هیچ پناهی نداشته باشید که در دامنش گریه کنید...؛ تصور کنید که از سن نه سالگی دائم مورد تجاوز اطرافیان قرار بگیرید، دایی ها، پسر دایی ها، دوستان خانوادگی و کلاً همه. طوری که اولین فرزندتان را در سن چهارده سالگی و پس از نه ماه مشقت بدنیا آورید، آن هم یک نوزاد مرده...؛ تصور کنید که خواهر و برادری دارید که سرگذشتی کمابیش مشابه شما دارند، خواهرتان از اعتیاد زیاد به کوکایین بمیرد، و برادرتان از ابتلا به ایدز...؛ تصور کنید که مادرتان آنقدر فقیر است که نمیتواند شما را بزرگ کند و از پس هزینه های اندک شما برآید، و مجبور شود شما را به یک مرد غریبه بسپارد تا بزرگتان کند...؛ تصور کنید که آن مرد غریبه، یک ارتشی بسیار سخت گیر باشد که تصمیم دارد از همان بچگی به شما نظم و ترتیب را یاد بدهد و دائم تنبیه کند و دستور دهد، ولی شما مجبورید او را بابا صدا کنید...؛ تصور کنید که در میان این همه بدبختی، سیاه پوست هم هستید، یک آمریکایی-آفریقایی، آن هم در حدود چهل پنجاه سال پیش که اوج نژادپرستی و نفرت از سیاه پوستان است...؛ تصور کنید که حدود چهار دهه از آن روزگار گذشته باشد...؛ الان چه کار می کنید؟ چه بر سرتان آمده است؟ بله درست حدس زدید؛ الان قدرتمند ترین زن جهان هستید! محبوب ترین، پولدار ترین، با نفوذ ترین، و تنها میلیاردر سیاه پوست!؛ همه شما را بعنوان صاحب بزرگترین خیریه جهان، پر طرفدار ترین مجری تلویزیون، و برنده جوایز متعدد سینما و تلویزیون می شناسند...؛ سیاستمداران، هنرپیشگان، ثروتمندان و همه آدمهای بزرگ و معروف فقط دوست دارند با شما مصاحبه کنند...؛ در دانشگاه ایلینوی، زندگینامه شما تدریس می شود، در قالب یک درس با عنوان خودتان...؛ یک قصر در کالیفرنیا دارید به مساحت هفده هکتار که از یک طرف به اقیانوس ختم می شود و از طرف دیگر به کوهستان. همچنین ویلایی دارید در نیوجرسی، آپارتمانی در شیکاگو، کاخی در فلوریدا، خانه ای در جورجیا، یک پیست اسکی در کلورادو، پلاژهایی در هاوایی و ...؛ با درآمد سالانه حدود سیصد میلیون دلار، و دارایی حدود سه میلیارد دلار، بعنوان ثروتمند ترین زن خودساخته جهان شهرت دارید...؛ آنچه خواندید خلاصه ای بود از سرگذشت مجری بزرگ تلویزیون، اپرا وینفری (Oprah Winfrey)...؛ 36
کتایون 15177 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 من عاشق اپرام... یعنی یکی از تاثیر گذار ترین آدمای زندگیم بوده... مرسی عالی بود... 8
from_hell 10964 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 اپر بعد از 25 سال برنامش رو هفته تموم کرد... دیگه اجرا نمیکنه اپرا رو.... 9
Ehsan 112349 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 الان قدرتمند ترین زن جهان هستید! محبوب ترین، پولدار ترین، با نفوذ ترین، و تنها میلیاردر سیاه پوست!؛ همه شما را بعنوان صاحب بزرگترین خیریه جهان، پر طرفدار ترین مجری تلویزیون، و برنده جوایز متعدد سینما و تلویزیون می شناسند...؛ سیاستمداران، هنرپیشگان، ثروتمندان و همه آدمهای بزرگ و معروف فقط دوست دارند با شما مصاحبه کنند...؛ سر این اپرا دیدی، ز رفعت رفته بر گردون به تگزاس آ،کنون در گل، سر این اپرا بینی....... 14
Avenger 19334 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 خداییش همت بلندی داشته که تونسته خودش رو با لا بکشه هر کسی این همت رو نداره 9
maryam_alien 9906 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 غصه نخورین..کار شبکه خودش نگرفته 2 سال دیگه برمیگرده.. تگزاس چی بود این وسط اسی؟ 7
Ehsan 112349 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 تگزاس چی بود این وسط اسی؟ قافیه که تنگ آید،شاعر به جفنگ آید...... برای حفظ وزن شعر،گفتیم اپرا در تگزاس دار فانی را وداع خواهد گفت...... حالا که خودش اینهمه در زندگی زجر کشیده،امیدوارم لحظه ای کسانیکه زجر میکشند را فراموش نکند. 12
VINA 31339 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 به نظر من ته تحمل بوده و داره نون روحیه بالاشو میخوره من جا این بودم یا تیمارستان بودم یا ته گوریدونه از مادرمون دوریم شب و روز داریم گریه میکنیم 1
داريوش 2148 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 راستش اول ترسيدم و لرزيدم :banel_smiley_52: فكر كردم جديدا اتفاق افتاده ولي اخرش چقدر خوب تمام شد و ارامش دهنده بود 3
Nightingale 10531 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 فوق العاده بود واقعا لذت بردم ......... نوع تعریف کردنش خیلی جالب بود برام 3
terajedi21 2134 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 کاش مملکت ما هم اینچنین بسطری داشت البته میگن خدا با ماست 4
eder 13733 مالک ارسال شده در 31 مرداد، 2011 کاش مملکت ما هم اینچنین بسطری داشت البته میگن خدا با ماست :icon_gol: 1
morta 3324 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 ظاهرا همین چند روز پیشا آخرین برنامش رو ارئه داده ... ( البته میگفت فعلا ) منی که تالا یک بارم ندیدم برناماشو ، کنجکاو شدم برم حد اقل کمی دنبالش ... ممنون اقا امین 2
maryam_alien 9906 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 فارسی 1 جمعه ها ساعت 6 برنامه شو نشون میده..میتونی ببینی 3
morta 3324 ارسال شده در 31 مرداد، 2011 فارسی 1 جمعه ها ساعت 6 برنامه شو نشون میده..میتونی ببینی آدم بشینه با دایال آپ تک تک دانلود کنه شرف داره تا بشینه از این کانال 3 نقطه ، چیزی ببینه 3
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 2 شهریور، 2011 در دانشگاه ایلینوی، زندگینامه شما تدریس می شود، در قالب یک درس با عنوان خودتان...؛ این جالب ترین بخشش بود به نظرم ینی میشه یه روز.... 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری