رفتن به مطلب

دور از جون شما ............


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

البته دور از جون شما!؛

تصور کنید که بعنوان نوزادی ناخواسته و حاصل یک رابطه جنسی بی سر و ته، در روستایی بسیار فقیرنشین و در دامن یک مادر بدبخت که کلفت خانه های مردم است، دیده به جهان بگشایید، بدون آنکه وجود پدر را دور و برتان احساس کنید...؛

تصور کنید که در بچگی مادرتان آنقدر فقیر است که حتی توان خرید یک لباس ساده را برایتان ندارد و مجبورید گونی سیب زمینی بپوشید، طوری که بچه های همسایه دائم شما را مسخره کنند و به شما بخندند...؛

تصور کنید که در سن کودکی، مادربزرگتان مجبورتان کند کارهای سخت انجام دهید و همیشه بخاطر ساده ترین اشتباهات شما را کتک بزند و شما هم هیچ پناهی نداشته باشید که در دامنش گریه کنید...؛

تصور کنید که از سن نه سالگی دائم مورد تجاوز اطرافیان قرار بگیرید، دایی ها، پسر دایی ها، دوستان خانوادگی و کلاً همه. طوری که اولین فرزندتان را در سن چهارده سالگی و پس از نه ماه مشقت بدنیا آورید، آن هم یک نوزاد مرده...؛

تصور کنید که خواهر و برادری دارید که سرگذشتی کمابیش مشابه شما دارند، خواهرتان از اعتیاد زیاد به کوکایین بمیرد، و برادرتان از ابتلا به ایدز...؛

تصور کنید که مادرتان آنقدر فقیر است که نمیتواند شما را بزرگ کند و از پس هزینه های اندک شما برآید، و مجبور شود شما را به یک مرد غریبه بسپارد تا بزرگتان کند...؛

تصور کنید که آن مرد غریبه، یک ارتشی بسیار سخت گیر باشد که تصمیم دارد از همان بچگی به شما نظم و ترتیب را یاد بدهد و دائم تنبیه کند و دستور دهد، ولی شما مجبورید او را بابا صدا کنید...؛

تصور کنید که در میان این همه بدبختی، سیاه پوست هم هستید، یک آمریکایی-آفریقایی، آن هم در حدود چهل پنجاه سال پیش که اوج نژادپرستی و نفرت از سیاه پوستان است...؛

تصور کنید که حدود چهار دهه از آن روزگار گذشته باشد...؛

 

الان چه کار می کنید؟ چه بر سرتان آمده است؟

 

%D8%A7%D9%BE%D8%B1%D8%A7_%D9%88%DB%8C%D9%86%D9%81%D8%B1%DB%8C1.jpg

 

بله درست حدس زدید؛

الان قدرتمند ترین زن جهان هستید! محبوب ترین، پولدار ترین، با نفوذ ترین، و تنها میلیاردر سیاه پوست!؛

همه شما را بعنوان صاحب بزرگترین خیریه جهان، پر طرفدار ترین مجری تلویزیون، و برنده جوایز متعدد سینما و تلویزیون می شناسند...؛

سیاستمداران، هنرپیشگان، ثروتمندان و همه آدمهای بزرگ و معروف فقط دوست دارند با شما مصاحبه کنند...؛

در دانشگاه ایلینوی، زندگینامه شما تدریس می شود، در قالب یک درس با عنوان خودتان...؛

یک قصر در کالیفرنیا دارید به مساحت هفده هکتار که از یک طرف به اقیانوس ختم می شود و از طرف دیگر به کوهستان. همچنین ویلایی دارید در نیوجرسی، آپارتمانی در شیکاگو، کاخی در فلوریدا، خانه ای در جورجیا، یک پیست اسکی در کلورادو، پلاژهایی در هاوایی و ...؛

با درآمد سالانه حدود سیصد میلیون دلار، و دارایی حدود سه میلیارد دلار، بعنوان ثروتمند ترین زن خودساخته جهان شهرت دارید...؛

 

آنچه خواندید خلاصه ای بود از سرگذشت مجری بزرگ تلویزیون، اپرا وینفری (Oprah Winfrey)...؛

 

 

 

oprah_winfrey_purse.jpg

 

oprah-winfrey.jpg

  • Like 36
ارسال شده در

من عاشق اپرام...

یعنی یکی از تاثیر گذار ترین آدمای زندگیم بوده...

مرسی عالی بود...

  • Like 8
ارسال شده در

چه جالبببببببببببببببب:ws37:

  • Like 6
ارسال شده در

اپر بعد از 25 سال برنامش رو هفته تموم کرد...

دیگه اجرا نمیکنه اپرا رو.... dunnosmiley.gif

  • Like 9
ارسال شده در

الان قدرتمند ترین زن جهان هستید! محبوب ترین، پولدار ترین، با نفوذ ترین، و تنها میلیاردر سیاه پوست!؛

همه شما را بعنوان صاحب بزرگترین خیریه جهان، پر طرفدار ترین مجری تلویزیون، و برنده جوایز متعدد سینما و تلویزیون می شناسند...؛

سیاستمداران، هنرپیشگان، ثروتمندان و همه آدمهای بزرگ و معروف فقط دوست دارند با شما مصاحبه کنند...؛

سر این اپرا دیدی، ز رفعت رفته بر گردون

 

به تگزاس آ،کنون در گل، سر این اپرا بینی.......

 

 

:ws41:

  • Like 14
ارسال شده در

خداییش همت بلندی داشته که تونسته خودش رو با لا بکشه هر کسی این همت رو نداره:w16:

  • Like 9
ارسال شده در

غصه نخورین..کار شبکه خودش نگرفته 2 سال دیگه برمیگرده..:banel_smiley_4:

تگزاس چی بود این وسط اسی؟

  • Like 7
ارسال شده در

تگزاس چی بود این وسط اسی؟

 

قافیه که تنگ آید،شاعر به جفنگ آید......

 

برای حفظ وزن شعر،گفتیم اپرا در تگزاس دار فانی را وداع خواهد گفت......

 

حالا که خودش اینهمه در زندگی زجر کشیده،امیدوارم لحظه ای کسانیکه زجر میکشند را فراموش نکند. :ws41:

  • Like 12
ارسال شده در

خوش به حالش


  • Like 2
ارسال شده در

به نظر من ته تحمل بوده و داره نون روحیه بالاشو میخوره من جا این بودم یا تیمارستان بودم یا ته گور:ws44:یدونه از مادرمون دوریم شب و روز داریم گریه میکنیم:ws44:

  • Like 1
ارسال شده در

راستش اول ترسيدم و لرزيدم :banel_smiley_52:

 

فكر كردم جديدا اتفاق افتاده ولي اخرش چقدر خوب تمام شد و ارامش دهنده بود

  • Like 3
ارسال شده در

فوق العاده بود واقعا لذت بردم ......... نوع تعریف کردنش خیلی جالب بود برام :icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در

کاش مملکت ما هم اینچنین بسطری داشت البته میگن خدا با ماست:ws3:

  • Like 4
ارسال شده در
کاش مملکت ما هم اینچنین بسطری داشت البته میگن خدا با ماست:ws3:

 

:icon_gol::icon_gol::icon_gol:

  • Like 1
ارسال شده در

ظاهرا همین چند روز پیشا آخرین برنامش رو ارئه داده ... ( البته میگفت فعلا )

منی که تالا یک بارم ندیدم برناماشو ، کنجکاو شدم برم حد اقل کمی دنبالش ...

ممنون اقا امین :icon_gol:

  • Like 2
ارسال شده در

فارسی 1 جمعه ها ساعت 6 برنامه شو نشون میده..میتونی ببینی :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
فارسی 1 جمعه ها ساعت 6 برنامه شو نشون میده..میتونی ببینی :ws3:

آدم بشینه با دایال آپ تک تک دانلود کنه شرف داره تا بشینه از این کانال 3 نقطه ، چیزی ببینه :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

حالا یه بار بیچاره اومد یه کار فرهنگی بکنه ها :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

به این میگن نمونه یه آدم موفق

  • Like 1
ارسال شده در
در دانشگاه ایلینوی، زندگینامه شما تدریس می شود، در قالب یک درس با عنوان خودتان...؛

این جالب ترین بخشش بود به نظرم:icon_gol:

ینی میشه یه روز....

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...