peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 دوستی دختر وپسر اصلش ایرادی نداره اما فرعیاتشه که مسئله ساز میشه!! من اول منافعش رو میگم: 1-باعث شناخت بیشتر دوجنس از هم میشه 2-داشتن یه ارتباط سالم به نشاط جامعه کمک میکنه. ا این عقایدت تا حدی بدبینانه اس...البته اینو قبول دارم که میگی الان اکثر رابطه ها یه چنین عوارضی رو در بر داره... اما این که اولین رابطه ات با جنس مخالفت به طور جدی با همسرت باشه و هیچ دید و تجربه ای از یه جنس مخالفت نداشته باشی درسته؟ اولش درسته خیلی کوتاه بود اما نه اونقدر که نخونی 3
peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 این عقایدت تا حدی بدبینانه اس...البته اینو قبول دارم که میگی الان اکثر رابطه ها یه چنین عوارضی رو در بر داره... اما این که اولین رابطه ات با جنس مخالفت به طور جدی با همسرت باشه و هیچ دید و تجربه ای از یه جنس مخالفت نداشته باشی درسته؟ حرف تون رو تاحدودی قبول دارم رابطه نامزدی میتونه راه حل مشکل باشه من با رابطه پنهانی دختروپسر مخالفم رابطه نامزدی محاسن زیر رو داره در مقایسه با دوستی 1-در دوستی ممکنه خانواده ها درجریان نباشندوامکان انحراف ولغزش در اون زیاده امارابطه نامزدی چون تحت کنترل خانواده هاست لغزش کمتری ممکنه اتفاق بیافته 2-شناختی که از دختریاپسر زمان نامزدی در محیط خانواده بدست میاد خیلی توفیق داره با رابطه دوستی در خیابان یا خارج از محیط خانواده چون اغلب واسه هم نقش بازی میکنندوخود واقعی شون رو رو نمیکنند گرچه تا زمان ازدواج نه دختر ونه پسر هیچکدوم خودشون رو نشون نمیدن چون آدمها درشرایط خودشون رو بروز میدن اما باز خیلی از رفتارهای واقعی رو میشه از روی طرزبرخورد با خانواده شناخت 3-درزمان نامزدی اگه بهم بخوره واسه نفربعد قابل قبولتره بشنوه طرفش نامزدداشته تا دوست!!! 6
sookut 13735 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 سلام به همه دوستان . به نظر شما پسرا و دخترایی که تا حالا دوست دختر و دوست پسر نداشتن ضرر کردن یا نه ؟ به نظر من نه تنها ضرر نکردن بلکه موفقتر هم بودن... 4
peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 میشه یکی به من بگه چه شناختی در دوستی پیدا میشه که در نامزدی پیدا نمیشه؟؟اگه قضیه فقط شناخته!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 6
sookut 13735 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 دوستی داشتمکه میگفت دوستی با پسر هر چند که بی هدف تموم بشه ولی یه خاصیتی داره....اینه که طرز صحبت و رفتار با جنس مخالفتو یاد میگیری ...راحت تر میتونی درک کنی که کدومشون ادم حسابی و کدوم نیست...(برای ازدواج) ببخشید اینطوری میگم ولی این طرز فکر باعث رواج هرزه گی میشه... نمیتونیم اینو دلیل قرار بدیم تا جلوی نفسمون رو نگیریم به نظر من اینها همش بهانه ست... 3
maryam_alien 9906 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 ببخشید اینطوری میگمولی این طرز فکر باعث رواج هرزه گی میشه... نمیتونیم اینو دلیل قرار بدیم تا جلوی نفسمون رو نگیریم به نظر من اینها همش بهانه ست... یعنی هرکی دوست پسر داره هرزه است؟ 3
peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 یعنی هرکی دوست پسر داره هرزه است؟ هرزه نیست.اما از کسی که نداره احتمال لغزشش بیشتر نیست؟؟کسی که درمعرض دود سیگار قرار داره با کسی که نداره احتمال ایجاد سرطان شون یکیه؟؟؟؟ البته اگه با غریزه جنسی انسان ونحوه عملکردومیزان قدرتش آشنا باشید 4
maryam_alien 9906 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 هرزه نیست.اما از کسی که نداره احتمال لغزشش بیشتر نیست؟؟کسی که درمعرض دود سیگار قرار داره با کسی که نداره احتمال ایجاد سرطان شون یکیه؟؟؟؟البته اگه با غریزه جنسی انسان ونحوه عملکردومیزان قدرتش آشنا باشید نه نیست.لغزش برای هرکسی پیش میاد. ربطی به این چیزها نداره. سرطان عوامل مختلفی داره که یکیش میتونه سیگار باشه. هرکسی که سیگار نمیکشه از سرطان مصون نیست. در ضمن آدمیزاد انقدر روح بزرگی داره که میتونه پایین تنه رو مهار کنه. البته قدرت درک این توانایی در هر کسی نیست. یه عده انقدر سطح فکریشون پایینه که وقتی میشنون دختر+پسر ، ذهنشون فقط میره سمت مسائل خاص. دو نفر برای خیلی چیزها میتونن با هم باشن. 4
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 من نه این رابطه هارو دوست دارم و نه شرلیط خونوادگیم اجازه میده ! و ازین رابطه ها بدم میاد چون به نظرم تو اینجور رابطه ها همیشه غرور و دل ِ یکی میشکنه که این یکی هم دختره! و هم اینکه این رابطه به نظرم هیچ فایده ای نداره! بعدشم من تو این دنیای مجازی با یکی خیلی صمیمی شدم که واقعا از تهِ تهِ دل پشیمونم...حالا چه برسه به واقعیت!!! :| 6
El Roman 31720 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 دوست دختر داشتن خوبه به شرطی که بیش از حد وارد زندگیت نکنیش و همه زندگیت تحت تاثیر قرار نگیره و شب و روزتو با اون نگذرونی . در حد روزی 5-6 تا اس ام اس و چند روز یک بار ملاقات حضوری . 3
sookut 13735 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 یعنی هرکی دوست پسر داره هرزه است؟ منظور من اصلا این نبود من این رو در نقل قول پست دوستمون دادم هم پست ایشون رو بخونید و هم پست منو اگه با دقت بخونین متوجه میشین که منظور من این نبوده هرزه نیست.اما از کسی که نداره احتمال لغزشش بیشتر نیست؟؟کسی که درمعرض دود سیگار قرار داره با کسی که نداره احتمال ایجاد سرطان شون یکیه؟؟؟؟البته اگه با غریزه جنسی انسان ونحوه عملکردومیزان قدرتش آشنا باشید :icon_gol::icon_gol: درسته 4
maryam_alien 9906 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 منظور من اصلا این نبودمن این رو در نقل قول پست دوستمون دادم هم پست ایشون رو بخونید و هم پست منو اگه با دقت بخونین متوجه میشین که منظور من این نبوده من هر دو پست رو با دقت خوندم. ایشون گفته دوست پسر داشتن باعث میشه آدم بفهمه پسرها چه جوری هستن و تشخیص بده کی به درد بخوره و کی نیست. و طرز رفتار باهاشون رو یاد بگیریم. اون وقت پست شما ربطش به این چیزی که گفته چیه؟ الان هرزگی دقیقا کجای کار هستش؟ 2
sookut 13735 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 من هر دو پست رو با دقت خوندم. ایشون گفته دوست پسر داشتن باعث میشه آدم بفهمه پسرها چه جوری هستن و تشخیص بده کی به درد بخوره و کی نیست. و طرز رفتار باهاشون رو یاد بگیریم.اون وقت پست شما ربطش به این چیزی که گفته چیه؟ الان هرزگی دقیقا کجای کار هستش؟ پست ایشون اشاره به دوست پسرهای متعدد داره تا تجربه کسب کنن و اینکه کسانی رو بازیچه قرار بدن تا تجربه ای داشته باشن واسه آیندشون من که کار درستی نمیدونم و این نظر منه... یه نوع خیانت به همسر آیندست... 4
maryam_alien 9906 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 پست ایشون اشاره به دوست پسرهای متعدد داره تا تجربه کسب کننو اینکه کسانی رو بازیچه قرار بدن تا تجربه ای داشته باشن واسه آیندشون این تجربه ها رو میتونه با همسرش به دست بیاره... این اشاره اش الان کجاست؟ میشه دقیق به من نشون بدی؟ بازیچه رو کجا بهش اشاره کرده؟ آدم بره با همسرش تجربه پیدا کنه که کدوم مرد به درد میخوره و کدوم به درد نمیخوره؟ چه جوری باید این تجربه رو به دست آورد؟ دوستی داشتمکه میگفت دوستی با پسر هر چند که بی هدف تموم بشه ولی یه خاصیتی داره....اینه که طرز صحبت و رفتار با جنس مخالفتو یاد میگیری ...راحت تر میتونی درک کنی که کدومشون ادم حسابی و کدوم نیست...(برای ازدواج) 3
sookut 13735 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 این اشاره اش الان کجاست؟میشه دقیق به من نشون بدی؟ بازیچه رو کجا بهش اشاره کرده؟ آدم بره با همسرش تجربه پیدا کنه که کدوم مرد به درد میخوره و کدوم به درد نمیخوره؟ چه جوری باید این تجربه رو به دست آورد؟ " راحت تر میتونی درک کنی که کدومشون ادم حسابی و کدوم نیست...(برای ازدواج)..." این تجربه با یه نفر به دست نمیاد و نمیشه گفت که تو اون زمان یکی خود واقعیش رو نشون میده پس باید با افراد متعدد باشه و این یعنی همون چیزی که گفتم و خیانت به کسی که یه روز باهاش میری زیر یک سقف و مطمئنا همیشه از گذشته ترس وجود خواهد داشت... من با شما جنگ ندارم فقط نظر شخصی خودم رو گفتم همین... 3
maryam_alien 9906 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 " راحت تر میتونی درک کنی که کدومشون ادم حسابی و کدوم نیست...(برای ازدواج)..." این تجربه با یه نفر به دست نمیاد و نمیشه گفت که تو اون زمان یکی خود واقعیش رو نشون میده پس باید با افراد متعدد باشه و این یعنی همون چیزی که گفتم و خیانت به کسی که یه روز باهاش میری زیر یک سقف و مطمئنا همیشه از گذشته ترس وجود خواهد داشت... من با شما جنگ ندارم فقط نظر شخصی خودم رو گفتم همین... منم جنگ ندارم ولی به نظر من این منظور گوینده نیست. دوست بودن با پسرها با هزرگی فرق داره. فکر کنم تعریف من و شما از هرزگی یکی نیست. از نظر من خیانت به همسر یعنی وفادار نبودن به پیمان زناشویی وقتی با کسی پیمانی نبستی، کاری که میکنی خیانت در حق اون نیست. 3
sookut 13735 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 منم جنگ ندارم ولی به نظر من این منظور گوینده نیست. دوست بودن با پسرها با هزرگی فرق داره. فکر کنم تعریف من و شما از هرزگی یکی نیست.از نظر من خیانت به همسر یعنی وفادار نبودن به پیمان زناشویی وقتی با کسی پیمانی نبستی، کاری که میکنی خیانت در حق اون نیست. خوب اینم هست ولی به نظر من دوستی های الان کاملا خیانت محسوب میشن و باعث میشن بعد ازدواج همسرتو دائما با کسانی که تو زندگیت بودن مقایسه کنی و این یعنی فاجعه هرزگی هم از همون اول به وجود نمیاد خیلیها گام اول رو برمیدارن و متاسفانه براشون یک عادت میشه با اینکه خودشون اول اصلا اینطوری نمیخواستن و بازم تاسف باره که میبینیم این عادت بعد ازدواج هم باز رو سرشون میمونه و دیگه واویلا واسه همین اکثر این ازدواجها عاقبت خوشی نداره و همه هم اینو میدونیم... دادگاه پر از این آدمهاست... فک کنم نظر من و شما کاملا متفاوته و طبیعیه... هر کس یه دیدگاه و طرز فکر داره... خوشحال شدم از بحث با شما :icon_gol: 3
peyman sadeghian 30245 ارسال شده در 7 مرداد، 2011 نه نیست.لغزش برای هرکسی پیش میاد. ربطی به این چیزها نداره. درسته امامیشه عوامل لغزش روکاهش داد.مرگ واسه همه هست اماآدم میتونه خودش روبندازه جلوماشین بگه من هیچیم نمیشه؟ سرطان عوامل مختلفی داره که یکیش میتونه سیگار باشه. هرکسی که سیگار نمیکشه از سرطان مصون نیست. بالاخره درصدش خیلی کمترازکسی هست که سیگاریه در ضمن آدمیزاد انقدر روح بزرگی داره که میتونه پایین تنه رو مهار کنه. البته قدرت درک این توانایی در هر کسی نیست. خوب دقیقابه همین دلیل این ارتباط نادرسته.جوابتوخودت دادی ممنون. یه عده انقدر سطح فکریشون پایینه که وقتی میشنون دختر+پسر ، ذهنشون فقط میره سمت مسائل خاص. دو نفر برای خیلی چیزها میتونن با هم باشن. یه معلم داشتیم میگفت همیشه آدم وقتی اشتباه میکنه که فکرمیکنه داره درست درراه قدم برمیداره.ذات آفرینش دختروپسرگرایش به سمت همدیگراست.میشه شماواسه من تعریف کنی یه دختروپسرواسه چی باهم رابطه پنهانی برقراربایدبکنند؟اصلافلسفه ارتباط این دوموجودچیه؟من نمیدونم لطفامن روراهنمایی کنید! 5
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری