am in 25041 ارسال شده در 25 خرداد، 2011 یک سوال از کسانی که دیدنداین برنامه ادامه دار هست؟؟یا همین یک قسمت بود.؟؟ همه امپراطوریها رو فک میکنم بررسی میکنه ولی هخا جون اینا همین بود فک کنم برای من بفرستید ممنون میشم نزدیک 800mb شده باس واستین یکم ادیتش کنم بعد میشه یه سی دی یا آپ میکنم یا پست 2
AFARIN 7196 ارسال شده در 25 خرداد، 2011 یک سوال از کسانی که دیدنداین برنامه ادامه دار هست؟؟یا همین یک قسمت بود.؟؟ نميدونم... به اسمش ميخوره ادامه دار باشه اگه اينطور باشه و امپراطورياي مختلفو معرفي كنه خيلي خوبه... 2
amin 202 مهمان ارسال شده در 25 خرداد، 2011 همه امپراطوریها رو فک میکنم بررسی میکنهولی هخا جون اینا همین بود فک کنم نزدیک 800mb شده باس واستین یکم ادیتش کنم بعد میشه یه سی دی یا آپ میکنم یا پست بابا کانورتش کن....فرمتشو کنی mkv میشه 200 مگینا...بعد چند پارتش کنو بفرست واسه دانلود! ما شبکه منوتو نداریم خوب برو یکی بخر.....
am in 25041 ارسال شده در 25 خرداد، 2011 بابا کانورتش کن....فرمتشو کنی mkv میشه 200 مگینا...بعد چند پارتش کنو بفرست واسه دانلود! خوب برو یکی بخر..... میدونم اول باس اون پیام بازرگانیاشو پاک کنم بعد کانورت صب کنین تا فردا پس فردا ایشششششششش حالا بازار منو میزنی؟؟؟؟؟؟؟ بز کاسبیمونو بکنیم 1
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 25 خرداد، 2011 خوب برو یکی بخر..... بلد نیستیم...آخه من کوچولوام :دی 1
amin 202 مهمان ارسال شده در 25 خرداد، 2011 میدونماول باس اون پیام بازرگانیاشو پاک کنم بعد کانورت صب کنین تا فردا پس فردا ایشششششششش حالا بازار منو میزنی؟؟؟؟؟؟؟ بز کاسبیمونو بکنیم تا فردا که موزیک باران زده واسه دانلود....:icon_pf (34): ایسی ایسی یاپیشار....همون پیاماشم عشقه....بزن واسه دانلود! تو مدیا فایر بزنیا.... بلد نیستیم...آخه من کوچولوام:دی مدلش چیه؟ ریسیورتونو میگم....
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 25 خرداد، 2011 مدلش چیه؟ ریسیورتونو میگم.... iclass-9797 xn pvr star sat-sr x7 100usb 1
amin 202 مهمان ارسال شده در 25 خرداد، 2011 iclass-9797 xn pvrstar sat-sr x7 100usb آخه چرا استارست؟:icon_pf (34): چرا سوپرمکس نگرفتید؟ رسیور به این آقایی...همه چیزشم عین کره عوض میشه!:smiley (18):
am in 25041 ارسال شده در 25 خرداد، 2011 تا فردا که موزیک باران زده واسه دانلود....:icon_pf (34):ایسی ایسی یاپیشار....همون پیاماشم عشقه....بزن واسه دانلود! تو مدیا فایر بزنیا.... مدلش چیه؟ ریسیورتونو میگم.... صب کن میزارم ایششششششششششششششش 2
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 25 خرداد، 2011 آخه چرا استارست؟:icon_pf (34):چرا سوپرمکس نگرفتید؟ رسیور به این آقایی...همه چیزشم عین کره عوض میشه!:smiley (18): نبدانم...صب کن از خونواده بپرسم بعد میجوابم :دی 1
HaMeD-GibsoN 1859 ارسال شده در 26 خرداد، 2011 برنامه هاشون خوبه ولی عالی نیست یه سری مشکل تو انتقال مفهوم دارند که واسم عجیبه اما برنامه امپراطورشون خوب بود 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری