رفتن به مطلب

پیشنهاد دیدن برنامه اغاز یک امپراطوری{هخامنشیان}


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در
یک سوال از کسانی که دیدند

این برنامه ادامه دار هست؟؟یا همین یک قسمت بود.؟؟

همه امپراطوریها رو فک میکنم بررسی میکنه

ولی هخا جون اینا همین بود فک کنم:ws3:

برای من بفرستید ممنون میشم:icon_gol:

نزدیک 800mb شده

باس واستین یکم ادیتش کنم

بعد میشه یه سی دی

یا آپ میکنم یا پست

  • Like 2
ارسال شده در

ما شبکه منوتو نداریم :hanghead:

  • Like 1
ارسال شده در
یک سوال از کسانی که دیدند

این برنامه ادامه دار هست؟؟یا همین یک قسمت بود.؟؟

نميدونم... به اسمش ميخوره ادامه دار باشه

اگه اينطور باشه و امپراطورياي مختلفو معرفي كنه خيلي خوبه...

  • Like 2
ارسال شده در

فرکانس شبکه من و تو 1 و 2

 

hotbird 11317 v 27490

  • Like 1
amin 202 مهمان
ارسال شده در
همه امپراطوریها رو فک میکنم بررسی میکنه

ولی هخا جون اینا همین بود فک کنم:ws3:

 

نزدیک 800mb شده

باس واستین یکم ادیتش کنم

بعد میشه یه سی دی

یا آپ میکنم یا پست

بابا کانورتش کن....فرمتشو کنی mkv میشه 200 مگینا...بعد چند پارتش کنو بفرست واسه دانلود!

ما شبکه منوتو نداریم :hanghead:

خوب برو یکی بخر.....:w02:

ارسال شده در
بابا کانورتش کن....فرمتشو کنی mkv میشه 200 مگینا...بعد چند پارتش کنو بفرست واسه دانلود!

 

خوب برو یکی بخر.....:w02:

میدونم

اول باس اون پیام بازرگانیاشو پاک کنم

بعد کانورت

صب کنین تا فردا پس فردا

ایشششششششش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حالا بازار منو میزنی؟؟؟؟؟؟؟

بز کاسبیمونو بکنیم

  • Like 1
ارسال شده در

 

خوب برو یکی بخر.....:w02:

بلد نیستیم...آخه من کوچولوامbabygirl.gif

:w58::دی

  • Like 1
amin 202 مهمان
ارسال شده در
میدونم

اول باس اون پیام بازرگانیاشو پاک کنم

بعد کانورت

صب کنین تا فردا پس فردا

ایشششششششش

 

 

حالا بازار منو میزنی؟؟؟؟؟؟؟

بز کاسبیمونو بکنیم

تا فردا که موزیک باران زده واسه دانلود....:icon_pf (34):

ایسی ایسی یاپیشار....همون پیاماشم عشقه....بزن واسه دانلود!

تو مدیا فایر بزنیا....:ws3:

بلد نیستیم...آخه من کوچولوامbabygirl.gif

:w58::دی

 

مدلش چیه؟

ریسیورتونو میگم....:ws38:

ارسال شده در

 

 

مدلش چیه؟

ریسیورتونو میگم....:ws38:

iclass-9797 xn pvr

star sat-sr x7 100usb

  • Like 1
ارسال شده در

منم میخوام

  • Like 2
ارسال شده در

ولی اسم واقعی این برنامه

engineer of empire

هست

  • Like 2
amin 202 مهمان
ارسال شده در
iclass-9797 xn pvr

star sat-sr x7 100usb

 

آخه چرا استارست؟:icon_pf (34):

چرا سوپرمکس نگرفتید؟

رسیور به این آقایی...همه چیزشم عین کره عوض میشه!:smiley (18):

ارسال شده در
تا فردا که موزیک باران زده واسه دانلود....:icon_pf (34):

ایسی ایسی یاپیشار....همون پیاماشم عشقه....بزن واسه دانلود!

تو مدیا فایر بزنیا....:ws3:

 

 

مدلش چیه؟

ریسیورتونو میگم....:ws38:

صب کن میزارم

ایششششششششششششششش

  • Like 2
ارسال شده در

یعنی مگه هنوز هستند کسانی که ماهواره ندارند؟؟؟

  • Like 1
ارسال شده در
آخه چرا استارست؟:icon_pf (34):

چرا سوپرمکس نگرفتید؟

رسیور به این آقایی...همه چیزشم عین کره عوض میشه!:smiley (18):

نبدانم...صب کن از خونواده بپرسم بعد میجوابم :w58::دی

  • Like 1
ارسال شده در

برنامه هاشون خوبه ولی عالی نیست

یه سری مشکل تو انتقال مفهوم دارند که واسم عجیبه

 

اما برنامه امپراطورشون خوب بود

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...