شقایق31 40377 ارسال شده در 21 خرداد، 2011 با سلام و تبریک سال نو و خسته نباشید به همه دوستان گل نو اندیش همان طور که مطلع بودید در یک ماه اخیر مریم عزیز (کاربر ویژه تالار آزاد) به عنوان همکار مدیر به من و حامد کمک کرد با وجود تمام مشغله های شخصی که داشتن واقعا به نحو احسن کمک حال تالار بود ولی متاسفانه بر خلاف میل من و حامد بدلیل مشغله شخصی که داره استعفا داد جا داره همین جا تشکر ویژه ای کنم از مریم عزیز و خسته نباشید بگم بهش واقعا زحمت کشید مریم جان خسته نباشی امیدوارم همیشه موفق و موید باشی :w71::w71::w71: 28
Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 21 خرداد، 2011 خیلی خسته نباشن همون بهتر استعفا داد واقعا داشتن هلاک میشدن شما هم بری شقایق جون یه خسته نباشی خوبم به شما میگیم ما هستیم میبینیم اون روز رو 3
شقایق31 40377 مالک ارسال شده در 21 خرداد، 2011 خیلی خسته نباشن همون بهتر استعفا داد واقعا داشتن هلاک میشدن شما هم بری شقایق جون یه خسته نباشی خوبم به شما میگیمما هستیم میبینیم اون روز رو ..... 3
p mehdi q 6226 ارسال شده در 21 خرداد، 2011 خسته نباشی مریم خانوم . ممنون که اولین انتقاد به جایی که کردم رو قبول کردی و ارسال پیام به خودتون رو باز کردی. سال خوبی داشته باشی یه چیزی هم بگم منم قبلا تو انجمن دیگری مدیر تالار بودم ...... همش دردسره ...... کسی که حاضره مدت طولانی پای این پست بمونه واقعا حوصله و فداکاریه بالایی داره 2
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 21 خرداد، 2011 خسته نباشی مریم خانوم . ممنون که اولین انتقاد به جایی که کردم رو قبول کردی و ارسال پیام به خودتون رو باز کردی. سال خوبی داشته باشی یه چیزی هم بگم منم قبلا تو انجمن دیگری مدیر تالار بودم ...... همش دردسره ...... کسی که حاضره مدت طولانی پای این پست بمونه واقعا حوصله و فداکاریه بالایی داره نقل قول از من چیه دیگه این وسط؟
ارسال های توصیه شده