رفتن به مطلب

تشکر و خسته نباشید به مریم عزیزmaryam‎_k‎


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

با سلام و تبریک سال نو و خسته نباشید به همه دوستان گل نو اندیش:ws37:

همان طور که مطلع بودید در یک ماه اخیر مریم عزیز (کاربر ویژه تالار آزاد) به عنوان همکار مدیر به من و حامد کمک کرد با وجود تمام مشغله های شخصی که داشتن واقعا به نحو احسن کمک حال تالار بود ولی متاسفانه بر خلاف میل من و حامد بدلیل مشغله شخصی که داره استعفا داد جا داره همین جا تشکر ویژه ای کنم از مریم عزیز و خسته نباشید بگم بهش واقعا زحمت کشید:ws37:

مریم جان خسته نباشی امیدوارم همیشه موفق و موید باشی

:w71::w71::w71:

  • Like 28
ارسال شده در

خدا قوت به هر سه تاتون:icon_gol:

  • Like 6
ارسال شده در

مرسی بابت تاپیک

 

منم به مریم عزیز خسته نباشی میگم... :icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در
:icon_gol:
  • Like 5
ارسال شده در

خسته نباشی:w16::icon_gol:

یه روز جای ادمین بینیمت:w02:

  • Like 5
ارسال شده در

مریم جان خسته نباشی:icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در

:flowerysmile:

  • Like 2
ارسال شده در

خسته نباشی مریم جون :flowerysmile:

  • Like 4
ارسال شده در
:icon_gol:
  • Like 3
ارسال شده در

خسته نباشی انشالله در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشی:icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در

:aghosh:

  • Like 3
ارسال شده در

خسته نباشی مریم جونممممممممممممممم:w16::icon_gol::icon_gol:

  • Like 3
ارسال شده در

خسته نباشی گلم...:rose:

  • Like 3
ارسال شده در

خیلی خسته نباشن همون بهتر استعفا داد واقعا داشتن هلاک میشدن شما هم بری شقایق جون یه خسته نباشی خوبم به شما میگیم

ما هستیم میبینیم اون روز رو:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
خیلی خسته نباشن همون بهتر استعفا داد واقعا داشتن هلاک میشدن شما هم بری شقایق جون یه خسته نباشی خوبم به شما میگیم

ما هستیم میبینیم اون روز رو:ws3:

 

‏.....

  • Like 3
ارسال شده در

خسته نباشي :flowerysmile:

  • Like 2
ارسال شده در
:icon_gol:
  • Like 1
ارسال شده در
:icon_gol:

 

 

خسته نباشی مریم خانوم .

 

ممنون که اولین انتقاد به جایی که کردم رو قبول کردی و ارسال پیام به خودتون رو باز کردی.

 

 

 

سال خوبی داشته باشی:icon_gol:

 

 

 

 

یه چیزی هم بگم منم قبلا تو انجمن دیگری مدیر تالار بودم ...... همش دردسره ......

کسی که حاضره مدت طولانی پای این پست بمونه واقعا حوصله و فداکاریه بالایی داره

  • Like 2
ارسال شده در
خسته نباشی مریم خانوم .

 

ممنون که اولین انتقاد به جایی که کردم رو قبول کردی و ارسال پیام به خودتون رو باز کردی.

 

 

 

سال خوبی داشته باشی:icon_gol:

 

 

 

 

یه چیزی هم بگم منم قبلا تو انجمن دیگری مدیر تالار بودم ...... همش دردسره ......

کسی که حاضره مدت طولانی پای این پست بمونه واقعا حوصله و فداکاریه بالایی داره

 

 

نقل قول از من چیه دیگه این وسط؟:ws52:

ارسال شده در

مریم جون خسته نباشی bouquet.gif

  • Like 2
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...