p mehdi q 6226 ارسال شده در 15 خرداد، 2011 بازم سلام خوبین؟ این تاپیک فقط مخصوص خدا پرستانه و کسایی که به وجود خدا اعتقاد دارند . حالا تو هر دین و مذهبی می خوان باشن لطفا این تاپیک رو تبدیل نکنید به اثبات یا عدم وجود خدا . هر کس اعتقادی نداره ، نظرش محترمه . اما این تاپیک برای موضوع دیگه ای زده شده لطفا بگین چجوری با خدا ارتباط برقرار میکنید ؟ کی نیاز پیدا می کنید که با خدا ارتباط برقرار کنید؟ اصلا تاحالا تونستید این ارتباط رو برقرار کنید ؟ اگر تونستید . چه حسی داشتید ؟ 6
سیندخت 18786 ارسال شده در 15 خرداد، 2011 تو بزرگترین سوالی که تا امروز بی جوابه نه تو بیداری نه تو خواب نه تو قصه و کتابه برای دونستن از تو همه دنیا رو گشتم از میون آتش و باد، خشکی و دریا گذشتم تو رو پرسیدم و خواستم از همه عالم و آدم بی جواب اومدم اما حالا از خودت می پرسم تو رو باید از کدوم شهر از کدوم ستاره پرسید از کدوم فال و کدوم شعر، پرسید و دوباره پرسید تو رو باید از کدوم گل از کدوم گلخونه بوئید تو رو باید با کدوم اسب از کدوم قبیله دزدید غایب همیشه حاضر تو رو باید از چی پرسید از ته درهء ظلمت یا نوک قلهء خورشید اون ور اینجا و اونجا، اون ور امروز و فردا عمق روح آبی آب، ته ذهن سبز صحرا مثل زندگی مثل عشق، تو همیشه جاری هستی تو صراحت طلوع و نفس هر بیداری هستی مثل خورشید مثل دریا، روشنی و با صراحت تو صمیمیت آبی واسه شستن جراحت تو رو از صدای قلبم لحظه به لحظه شنیدم تو رو حس کردم تو نبضم، تو رو من نفس کشیدم مثل حس کردن گرما یا حضور یه صدایی به تو اما نرسیدم، ندونستم که کجایی تو رو باید از کی پرسید، تو رو باید با چی سنجید تو رو حس می کنم اما کاشکی چشمام تو رو می دید... 8
bme.masood 5832 ارسال شده در 15 خرداد، 2011 من که با خدا رفیقم مثلا بهش میگم : سلام چطوری رفیق ، امروز شنگولی یا نه ؟ بنده ها که اذیتت نکردن بخوای بجاش حال منو بگیری ؟ حالا میگم یه حالی به من بده از یه گناه من بگذر این تنبمیره دیگه تکرار نمیکنم . مثالی بود از شکل پل ارتباطی من خل با خدای خودم . حس ارامش خاصی داره چون حس میکنم یه دوست دارم که خیلی قویه و میتونم روش حساب کنم تازه تو مرامش کلک و دور زدنم نیست چطور بود ؟ 11
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 15 خرداد، 2011 من با خدای خودم خیلی راحتم و خیلیم دوسش دارم چون تنها کسی ست که حرفامو میفهمه و هیچی نمیگه و پندو اندرز نمیده ...خدای من تو قلبمه و وقتی احساسش میکنم حس میکنم یه چیز گرمو بزرگو نورانی تو وجودمه....خدای من هیچ وقت تنهام نمیزاره همیشه و همه جا با منه حتی اگه من فراموشش کرده باشم....خدای من هیچ وقت دعوام نمیکنه و خیلی خیلی مهربونو بخشنده ست و همیشه از گناهام میگزره حتی وقتایی که نمازم قضا میشه....خدای من بهترین دوست منه 7
Ehsan 112349 ارسال شده در 15 خرداد، 2011 لطفا بگین چجوری با خدا ارتباط برقرار میکنید ؟ هنوز وسیله ای برای ارتباط پیدا نکرده ام. اما خیلی ها ادعا کرده اند که ارتباط دارند. من هم از وسیله اونها استفاده کردم،اما دیدم مثل موبایل اسباب بازی میمونه که والدین واسه بچه هاشون میخرن. بچه به خیال خودش داره با موبایل واقعی صحبت میکنه،اما............ به هر حال نمیشه به جرم بچه بودن موبایل اسباب بازی به بچه نداد،بچگی قسمتی از زندگی همه ماست.... 13
bme.masood 5832 ارسال شده در 15 خرداد، 2011 هنوز وسیله ای برای ارتباط پیدا نکرده ام.اما خیلی ها ادعا کرده اند که ارتباط دارند. من هم از وسیله اونها استفاده کردم،اما دیدم مثل موبایل اسباب بازی میمونه که والدین واسه بچه هاشون میخرن. بچه به خیال خودش داره با موبایل واقعی صحبت میکنه،اما............ به هر حال نمیشه به جرم بچه بودن موبایل اسباب بازی به بچه نداد،بچگی قسمتی از زندگی همه ماست.... من فکر میکنم حرفتون یجورایی توهین بود به اعتقادات استارتر گفته بحث نکنیم پس من گوش میکنم ! 5
Ehsan 112349 ارسال شده در 15 خرداد، 2011 من فکر میکنم حرفتون یجورایی توهین بود به اعتقادات استارتر گفته بحث نکنیم پس من گوش میکنم ! نه توهین نبود عزیزم. هر چیزی را توهین تلقی نکنین. سعی کنین به حرف همه گوش بدین،حتی به حرف منحرفین از راه صحیح شما. 12
bme.masood 5832 ارسال شده در 15 خرداد، 2011 نه توهین نبود عزیزم. هر چیزی را توهین تلقی نکنین. سعی کنین به حرف همه گوش بدین،حتی به حرف منحرفین از راه صحیح شما. اشتباه نکن اسی جون من اتفاقا شما رو خیلی دوس دارم راهمم با همه متفاوته پس شما نمیدونی راه من چیه تازه نمیگم راهم درسته ، به نظر من راه خوبیه فقط اما فکر میکنم شما یه جورایی ... به هر حال خوش باشی رفیق 4
p mehdi q 6226 سازنده ارسال شده در 15 خرداد، 2011 هنوز وسیله ای برای ارتباط پیدا نکرده ام.اما خیلی ها ادعا کرده اند که ارتباط دارند. من هم از وسیله اونها استفاده کردم،اما دیدم مثل موبایل اسباب بازی میمونه که والدین واسه بچه هاشون میخرن. بچه به خیال خودش داره با موبایل واقعی صحبت میکنه،اما............ به هر حال نمیشه به جرم بچه بودن موبایل اسباب بازی به بچه نداد،بچگی قسمتی از زندگی همه ماست.... ممنون خیلی پر مفهوم بود من فکر میکنم حرفتون یجورایی توهین بود به اعتقادات استارتر گفته بحث نکنیم پس من گوش میکنم ! داداش گلم به نظرم اسی حرفش خیلی جالب بود اون میگه کمتر کسی تا حالا نتونسته ارتباط واقعی با خدا بر قرار کنه . چون خدا با عظمته و انسان هنوز به فعلیت خودش نرسیده همون طور که یه بچه کوچیک نمی تونه با موبایل واقعی تماس بگیره و از موبایل اسباب بازی استفاده میکنه . و از ارتباط خودش هم لذت می بره ما هم اینجوری با خدای خودمون ارتباط برقرار میکنیم. اما از همین کم هو لذت میبریم امیدوارم یه روزی بزرگ شیم و بتونیم از موبایل واقعی استفاده کنیم 4
bme.masood 5832 ارسال شده در 15 خرداد، 2011 داداش گلم به نظرم اسی حرفش خیلی جالب بود اون میگه کمتر کسی تا حالا نتونسته ارتباط واقعی با خدا بر قرار کنه . چون خدا با عظمته و انسان هنوز به فعلیت خودش نرسیده همون طور که یه بچه کوچیک نمی تونه با موبایل واقعی تماس بگیره و از موبایل اسباب بازی استفاده میکنه . و از ارتباط خودش هم لذت می بره ما هم اینجوری با خدای خودمون ارتباط برقرار میکنیم. اما از همین کم هو لذت میبریم امیدوارم یه روزی بزرگ شیم و بتونیم از موبایل واقعی استفاده کنیم پس من بد بینانه نگاه کردم و قضاوتم باطل بود یادم نبود نگاهمو بزرگتر کنم 4
VINA 31339 ارسال شده در 16 خرداد، 2011 هنوز وسیله ای برای ارتباط پیدا نکرده ام.اما خیلی ها ادعا کرده اند که ارتباط دارند. من هم از وسیله اونها استفاده کردم،اما دیدم مثل موبایل اسباب بازی میمونه که والدین واسه بچه هاشون میخرن. بچه به خیال خودش داره با موبایل واقعی صحبت میکنه،اما............ به هر حال نمیشه به جرم بچه بودن موبایل اسباب بازی به بچه نداد،بچگی قسمتی از زندگی همه ماست.... نه توهین نبود عزیزم. هر چیزی را توهین تلقی نکنین. سعی کنین به حرف همه گوش بدین،حتی به حرف منحرفین از راه صحیح شما. ميگن اگه سلمان و ابوذر (اگه درست گفته باشم همين دو نفر بودن) از اعتقاد هم و باور هم نسبت به خدا اطلاع داشتن نسبت به هم قيام ميكردن ببين جفتشون از بزرگاي دين بودن اما نكاهشون به خدا يكي نبود دو تا نگاه مختلف بود ديگه اينجا نميتوني انتظار داشته باشي نگاه تو و من و يا يكي ديگه يكي باشه كه پس من بد بینانه نگاه کردم و قضاوتم باطل بود یادم نبود نگاهمو بزرگتر کنم نه خيلي قشنگ گفتيممنونم نگاهتم از نظر من خيلي قشنگ بود 4
Ehsan 112349 ارسال شده در 16 خرداد، 2011 ميگن اگه سلمان و ابوذر (اگه درست گفته باشم همين دو نفر بودن) از اعتقاد هم و باور هم نسبت به خدا اطلاع داشتن نسبت به هم قيام ميكردن ببين جفتشون از بزرگاي دين بودن اما نكاهشون به خدا يكي نبود دو تا نگاه مختلف بود ديگه اينجا نميتوني انتظار داشته باشي نگاه تو و من و يا يكي ديگه يكي باشه كه حالا مگه من گفتم دیگران غلط فکر میکنند و من درست...... اگر هم میبنین بنده تو این بحث ها میام فقط به خاطر اینست که یک سری از دوستان فکر میکنند،باورشون و مکتبشون آخرین و کاملترین و بهترینه...... و گرنه اصلا دوست ندارم با کسی درباره مکتبش بحث کنم. حالا طرف میخواد موش بپرسته یا قاسم الجبارین....... 4
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 16 خرداد، 2011 توی رختخواب قبل از خواب باهاش شرط و شروطامو میذارم خودش میدونه دیگه.......... ولی اون خودمم که باخودم قرارمیذارم و بهشم میرسم نه کسه دیگه 3
sookut 13735 ارسال شده در 4 شهریور، 2011 توی رختخواب قبل از خواب باهاش شرط و شروطامو میذارمخودش میدونه دیگه.......... ولی اون خودمم که باخودم قرارمیذارم و بهشم میرسم نه کسه دیگه با خدا شرط و شروط میزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:jawdrop: 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری