arash86. 4604 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 25
arash86. 4604 سازنده ارسال شده در 7 خرداد، 2011 حتی به خانواده ها هم رحم نمی کنن توی پارک ها مزاحم می شن کوچه ها رو می بندن مگه این حیون به ناموس بقیه رحم می کنه که ما بهش رحم کنیم؟ این حیون ها حتی بعد تجاوز به نوامیس مردم از اونا اخاذی هم می کنن اگه حالا می تونی اربده بکش چاقو کشی کن شیشه های مغازه ها رو بیار پایین اخاذی کن الان حل شد................؟ 3
EVF 5465 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 چی چی میبرین و میدوزین!!! الکی دخترا دور برندارن! و فش ندن! درسته کار بدی کردن اما این فش رو به کسانی بدید که جوونای ما رو به این راه کشوندن! ببخشیدا اما احساس می کنم که شما تو ذهنتون فقط تجاوز و نوامیس و خلاف می دونید! طرف 100 تن 100 تن کراک و شیشه میاره ایران عین خیالش نیست بعد میرن اینارو میگیرن! به خدا اینا 1 نفر و اذیت کردن! اوونا یک جامعه رو! یه کم دیدتونو باز کنید! هی فش ندید به این بدبختا! اصلا برید بخونید زندگی نامه اینا رو بعد بیاین پست بزنید! 1000 تا خلاق بدتر از این تو جامعه است که اگه اوونا درست بشه همینه این مشکلات رفع میشه بعد ما جسبیدیم به اینا! اگه دخترای امروزه خیلی ببخشید مثل آدم بیاین بیرون شهوت این پسرا بالا نمیره که دست به چنین کارایی بزنند! دم غروب هرکی نیم کیلو آرایش میکنه میاد با یک وضع خرابی بیرون که پسره هرکارای میخواد بکنه نیگا نکنه مگه میشه! از در و دیوار میریزن! قصد توهین ندارم اما من همچنین اوضاع بدی و تو هیچ جای دنیا ندیدم!(همون جند کشوری که رفتم) اینجا نمیدونی طرف چیکاره است! اگر زن ها و دخترای جامعه ای اصلاح بشن اوون جامعه اصلاح میشه! چیزی که متاسفانه بین اکثر دخترای ایران ندیدم صداقته!! سطحی نگر نباشید... شقی جوون معذرت! 1
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 چی چی میبرین و میدوزین!!!الکی دخترا دور برندارن! و فش ندن! درسته کار بدی کردن اما این فش رو به کسانی بدید که جوونای ما رو به این راه کشوندن! ببخشیدا اما احساس می کنم که شما تو ذهنتون فقط تجاوز و نوامیس و خلاف می دونید! طرف 100 تن 100 تن کراک و شیشه میاره ایران عین خیالش نیست بعد میرن اینارو میگیرن! به خدا اینا 1 نفر و اذیت کردن! اوونا یک جامعه رو! یه کم دیدتونو باز کنید! هی فش ندید به این بدبختا! اصلا برید بخونید زندگی نامه اینا رو بعد بیاین پست بزنید! 1000 تا خلاق بدتر از این تو جامعه است که اگه اوونا درست بشه همینه این مشکلات رفع میشه بعد ما جسبیدیم به اینا! اگه دخترای امروزه خیلی ببخشید مثل آدم بیاین بیرون شهوت این پسرا بالا نمیره که دست به چنین کارایی بزنند! دم غروب هرکی نیم کیلو آرایش میکنه میاد با یک وضع خرابی بیرون که پسره هرکارای میخواد بکنه نیگا نکنه مگه میشه! از در و دیوار میریزن! قصد توهین ندارم اما من همچنین اوضاع بدی و تو هیچ جای دنیا ندیدم!(همون جند کشوری که رفتم) اینجا نمیدونی طرف چیکاره است! اگر زن ها و دخترای جامعه ای اصلاح بشن اوون جامعه اصلاح میشه! چیزی که متاسفانه بین اکثر دخترای ایران ندیدم صداقته!! سطحی نگر نباشید... شقی جوون معذرت! نکنه خودتم یکی از همین ها هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همه دخترها خراب شما آقایون درست........... کراک و شیشه و.... هم شما آقایون محترمه توی بازار و جامعه پخش میکنید.......... خیلی ادعای روشنفکریتون میشه ظاهرا ؟؟؟؟؟؟ البته این اقایون محترم متجاوز به پسر هاشم رحم نمیکنند شاید یه روزی قسمتتون شد انوقت دیگه حکمش براتون فرق میکنه....... 4
ooraman 22216 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 چی چی میبرین و میدوزین!!!الکی دخترا دور برندارن! و فش ندن! درسته کار بدی کردن اما این فش رو به کسانی بدید که جوونای ما رو به این راه کشوندن! ببخشیدا اما احساس می کنم که شما تو ذهنتون فقط تجاوز و نوامیس و خلاف می دونید! طرف 100 تن 100 تن کراک و شیشه میاره ایران عین خیالش نیست بعد میرن اینارو میگیرن! به خدا اینا 1 نفر و اذیت کردن! اوونا یک جامعه رو! یه کم دیدتونو باز کنید! هی فش ندید به این بدبختا! اصلا برید بخونید زندگی نامه اینا رو بعد بیاین پست بزنید! 1000 تا خلاق بدتر از این تو جامعه است که اگه اوونا درست بشه همینه این مشکلات رفع میشه بعد ما جسبیدیم به اینا! اگه دخترای امروزه خیلی ببخشید مثل آدم بیاین بیرون شهوت این پسرا بالا نمیره که دست به چنین کارایی بزنند! دم غروب هرکی نیم کیلو آرایش میکنه میاد با یک وضع خرابی بیرون که پسره هرکارای میخواد بکنه نیگا نکنه مگه میشه! از در و دیوار میریزن! قصد توهین ندارم اما من همچنین اوضاع بدی و تو هیچ جای دنیا ندیدم!(همون جند کشوری که رفتم) اینجا نمیدونی طرف چیکاره است! اگر زن ها و دخترای جامعه ای اصلاح بشن اوون جامعه اصلاح میشه! چیزی که متاسفانه بین اکثر دخترای ایران ندیدم صداقته!! سطحی نگر نباشید... شقی جوون معذرت! دوست من اولا که وحشتناک ترین بلا بلایی که ناخواسته و به زور سرت بیاد....اگر دختر بودی بهتر درک میکردی وحشیانه ترین کار اینه که یه آشغال بهت تجاوز کنه! کسی که میره مواد مصرف میکنه خودش میخواد کسی که به زور نمیبرتش پس قضیش با تجاوز خیلی خیلی فرق میکنه... در مورده جمله هایی که قرمز کردم هم باید بگم از لحاظ پوشش و تحریک اگه بخواین حساب کنین آرایش تحریک آمیز تره یا یقه باز؟....یا شلوارکه تا یه وجب زیره باسن؟.... پس مشکل از آقایونه بی جنبه و حریص ماست ....دراین که این آدما مشکل دارن و تو خیابون و تو خونواده های بد بزرگ میشن که اینجوری میشن حرفی نیست ولی اصلا توجیه نمیشه! 3
EVF 5465 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 دوست من اولا که وحشتناک ترین بلا بلایی که ناخواسته و به زور سرت بیاد....اگر دختر بودی بهتر درک میکردی وحشیانه ترین کار اینه که یه آشغال بهت تجاوز کنه! کسی که میره مواد مصرف میکنه خودش میخواد کسی که به زور نمیبرتش پس قضیش با تجاوز خیلی خیلی فرق میکنه...در مورده جمله هایی که قرمز کردم هم باید بگم از لحاظ پوشش و تحریک اگه بخواین حسای کنین آرایش تحریک آمیز تره یا یقه باز؟....یا شلوارکه تا یه وجب زیره باسن؟.... پس مشکل از آقایونه بی جنبه و حریص ماست ....دراین که این آدما مشکل دارن و تو خیابون و تو خونواده های بد بزرگ میشن که اینجوری میشن حرفی نیست ولی اصلا توجیه نمیشه! اگه اینا شهوت میاره پس چرا پای تلویزیون میشینی و کشتی و فوتبال و شنای آقایونو میبینی تحریک نمیشید حتما تو خیابون باید بیاین تا تحریک شید؟ (البته اگر منظورتون آقایون بود) مردها رو کی حریص کرده؟؟ نکنه مادر زادی حریص بودن؟؟؟اگر دختر درست رفتار کنه پسر به خودش جرات نمیده کار خلاف کنه. 2
EVF 5465 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 نکنه خودتم یکی از همین ها هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همه دخترها خراب شما آقایون درست........... کراک و شیشه و.... هم شما آقایون محترمه توی بازار و جامعه پخش میکنید.......... خیلی ادعای روشنفکریتون میشه ظاهرا ؟؟؟؟؟؟ البته این اقایون محترم متجاوز به پسر هاشم رحم نمیکنند شاید یه روزی قسمتتون شد انوقت دیگه حکمش براتون فرق میکنه....... شما به همه تهمت میزنید به این زودی؟؟؟ نه خیر بنده چنین حرفی نزدم؟ این هم از لطف شماست
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 شما به همه تهمت میزنید به این زودی؟؟؟نه خیر بنده چنین حرفی نزدم؟ این هم از لطف شماست نه من تهمت نزدم ولی شما بیشتر تهمت زدی به همه دخترها.......آخه دختر نوجونی که داره از مدسه برمیگرده بره خونه بعد یک آدم کثیف میبرتش و نابودش میکنه این بچه چه تحریکی داشته؟ این موجودات دوپای کثیف که اسمشونم مرد حساب میشه فقط بخاطر عضوشون البته بهشون مرد میگند و شاید زورشون به دختر و زن و پسر بچه هم رحم نمیکنند...... آخه هیچ دختری حتی رغبت نمیکنه بهشون فحش بده چه برسه که خودش از عمد بخواد بره طرفشون.......... احیانا شما مادر یا خواهر ندارید؟ پس در حرف زدنتون یکم دقت کنید تا مثل حرفتون به خودتون برنگرده که شنیدنش براتون سخت باشه........ 1
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 چرا افتابه بستن دور گردنشون؟؟؟!!!:JC_thinking: آخه شعورشون بیشتر ار آفتابه نیست........ولی باید بلای بدتری سرشون بیارند البته بستن کمه برای جنس کثیفشون........ببخشید انوقت همین دم دستشون بوده احتمالا
EVF 5465 ارسال شده در 8 خرداد، 2011 نه من تهمت نزدم ولی شما بیشتر تهمت زدی به همه دخترها.......آخه دختر نوجونی که داره از مدسه برمیگرده بره خونه بعد یک آدم کثیف میبرتش و نابودش میکنه این بچه چه تحریکی داشته؟این موجودات دوپای کثیف که اسمشونم مرد حساب میشه فقط بخاطر عضوشون البته بهشون مرد میگند و شاید زورشون به دختر و زن و پسر بچه هم رحم نمیکنند...... آخه هیچ دختری حتی رغبت نمیکنه بهشون فحش بده چه برسه که خودش از عمد بخواد بره طرفشون.......... احیانا شما مادر یا خواهر ندارید؟ پس در حرف زدنتون یکم دقت کنید تا مثل حرفتون به خودتون برنگرده که شنیدنش براتون سخت باشه........ تو روز روشن و دروغ؟؟؟ من در مسائل خصوصی شما دخالت کردم؟؟؟ جنبه داشته باشید و با منطق جواب بدید نه اینکه جنجال به پا کنید.
rezanassimi 9037 ارسال شده در 8 خرداد، 2011 ببخشیدا اما احساس می کنم که شما تو ذهنتون فقط تجاوز و نوامیس و خلاف می دونید! طرف 100 تن 100 تن کراک و شیشه میاره ایران عین خیالش نیست بعد میرن اینارو میگیرن! به خدا اینا 1 نفر و اذیت کردن! اوونا یک جامعه رو! یه کم دیدتونو باز کنید! هی فش ندید به این بدبختا! اصلا برید بخونید زندگی نامه اینا رو بعد بیاین پست بزنید! 1000 تا خلاق بدتر از این تو جامعه است که اگه اوونا درست بشه همینه این مشکلات رفع میشه بعد ما جسبیدیم به اینا! درسته که خلافکارای بزرگ باید تو اولویت باشن ولی حالا که تو جامعه ما کسی کاری به کار اون خلافکارای بزرگ نداره اینام حق دارن هر کاری دوست دارن انجام بدن ؟؟؟ اگه دخترای امروزه خیلی ببخشید مثل آدم بیاین بیرون شهوت این پسرا بالا نمیره که دست به چنین کارایی بزنند! دم غروب هرکی نیم کیلو آرایش میکنه میاد با یک وضع خرابی بیرون که پسره هرکارای میخواد بکنه نیگا نکنه مگه میشه! از در و دیوار میریزن! قصد توهین ندارم اما من همچنین اوضاع بدی و تو هیچ جای دنیا ندیدم!(همون جند کشوری که رفتم) تعجب میکنم میبینم تو اون کشورایی که رفتی استخر و ساحل دریا ندیدی !!! 1
MHM2010 564 ارسال شده در 8 خرداد، 2011 تو روز روشن و دروغ؟؟؟من در مسائل خصوصی شما دخالت کردم؟؟؟ جنبه داشته باشید و با منطق جواب بدید نه اینکه جنجال به پا کنید. من احساس ميكنم شما به عمق فاجعه پي نبردين!!!!!!!!! تو حرفاتم تناقضه بالاخره دخترا قشنگو باز بيان يا نيان؟؟؟؟؟؟؟ اين مقوله به خانواده مرتبطه مگه همه ما تو اين جامعه زندگي نميكنيم؟مگه همه غريضه نداريم؟مگه همه تحت فشار طبيعتمون نيستيم؟پس همه حق داريم سر هر دختري تو خيابون بود هر بلايي خواستيم بياريم؟؟!!! اين منطقت وقتي رنگ ميبازه كه جاي يكي از اين دخترا كسو كار خودت،خودمو،خودمونو بزاريم ميبيني كه ديگه جاي بحث نميمونه خصوصا وقتي كه خواهر آدم تو اين خبط و خطها هم نباشه اون موقعم دنبال مهره درشتايي يا دنبال حلقوم اين نامرد كه بجويي؟؟؟؟ كار اين كثافتا هيچ توجيهي نداره متاسفم براي اسلام حقيقي كه هر كشوري با هر طرز برداشتي شده نمايشگاه تحريف شدن اصولش:w00::icon_pf (34): اللهم كل وليك الفرج يا علي 1
jonny depp 8297 ارسال شده در 8 خرداد، 2011 اگه اینا شهوت میاره پس چرا پای تلویزیون میشینی و کشتی و فوتبال و شنای آقایونو میبینی تحریک نمیشید حتما تو خیابون باید بیاین تا تحریک شید؟ (البته اگر منظورتون آقایون بود) مردها رو کی حریص کرده؟؟ نکنه مادر زادی حریص بودن؟؟؟اگر دختر درست رفتار کنه پسر به خودش جرات نمیده کار خلاف کنه. ما دختر چادری و با حجاب هم دیدیم که بهشون تجاوز شده در زمان قاجار که زن ها پوشیه می زدن هم تجاوز وجود داشته مشکل از ذات مردای ایران 2
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 8 خرداد، 2011 چی چی میبرین و میدوزین!!!الکی دخترا دور برندارن! و فش ندن! درسته کار بدی کردن اما این فش رو به کسانی بدید که جوونای ما رو به این راه کشوندن! ببخشیدا اما احساس می کنم که شما تو ذهنتون فقط تجاوز و نوامیس و خلاف می دونید! طرف 100 تن 100 تن کراک و شیشه میاره ایران عین خیالش نیست بعد میرن اینارو میگیرن! به خدا اینا 1 نفر و اذیت کردن! اوونا یک جامعه رو! یه کم دیدتونو باز کنید! هی فش ندید به این بدبختا! اصلا برید بخونید زندگی نامه اینا رو بعد بیاین پست بزنید! 1000 تا خلاق بدتر از این تو جامعه است که اگه اوونا درست بشه همینه این مشکلات رفع میشه بعد ما جسبیدیم به اینا! اگه دخترای امروزه خیلی ببخشید مثل آدم بیاین بیرون شهوت این پسرا بالا نمیره که دست به چنین کارایی بزنند! دم غروب هرکی نیم کیلو آرایش میکنه میاد با یک وضع خرابی بیرون که پسره هرکارای میخواد بکنه نیگا نکنه مگه میشه! از در و دیوار میریزن! قصد توهین ندارم اما من همچنین اوضاع بدی و تو هیچ جای دنیا ندیدم!(همون جند کشوری که رفتم) اینجا نمیدونی طرف چیکاره است! اگر زن ها و دخترای جامعه ای اصلاح بشن اوون جامعه اصلاح میشه! چیزی که متاسفانه بین اکثر دخترای ایران ندیدم صداقته!! سطحی نگر نباشید... شقی جوون معذرت! اینها که اصلا توهین آمیز نیست.......... هرکسی آرایش میکنه قرار نیست خراب باشه ...... یکی که کارش اشتباهه نباید براش توجیه بیاری..... توی اون چندتا کشوری هم که رفتید احیانا برای کسی که به زور با کسی رابطه س... برقرار میکنه حکم متجاوز نمیدادند؟ اگر توی کشورهای دیگه جهان دخترها و زنها لختم برند بیرون کسی به حریمشون دست درازی کنه باهاش برخورد قانونی میشه.......... توی کشور ماهم اگر حجاب نبود مسلما این همه هم آرایش کردن زیاد نبود پس دلیل دارند دخترها برای کارشون ولی کسی که اخاذ و زورگیر هست هیچ دلیل منطقی ای برش وارد نیست..... خودتونو بذارید جای انسانهایی که به حقوقشون تجاوز شده............
EVF 5465 ارسال شده در 8 خرداد، 2011 ما دختر چادری و با حجاب هم دیدیم که بهشون تجاوز شده در زمان قاجار که زن ها پوشیه می زدن هم تجاوز وجود داشته مشکل از ذات مردای ایران پس شما نظرتون اینه که همه مردای ایران خرابن نه؟؟ شما از مرد ایرانی به دنیا نیومدید؟(قصدم فضولی نیست)
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری