spow 44202 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 بعضی ها دوست رو برای این میخوان که در روز مبادا پارتی شون بشه بعضی ها دوست رو برای این میخوان که کلاشو وردارن بعضی ها دوست رو برای این میخوان که اوقات فراغتشونو پر کنه بعضی ها دوست رو برای این میخوان که ازش به عنوان سیاهی لشگر استفاده کنن . بعضی ها دوست رو برای این میخوان که باهاش پز بدن بعضی ها دوست رو برای این میخوان که سنگ صبورشون بشه یا به عبارتی کیسه ی بوکس روانیشون بشه ، تا عقده هاشونو روش خالی کنن بعضی ها دوست رو برای این میخوان که خواهرشو تور کنن و یا برعکس خواهر خودشونو بهش قالب کنن بعضی ها دوست رو برای این میخوان که نردبان ترقی شون بشه کمتر کسی پیدا میشه که دوست رو برای این بخواد که دوسش داشته باشه . نیگاش کنه و لذتشو ببره . از راه رفتنش ، صحبت کردنش خندیدنش ، و . . . کیف کنه . بدون هیچ چشم داشتی 25
Neutron 60972 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 کمتر کسی پیدا میشه که دوست رو برای این بخواد که دوسش داشته باشه . نیگاش کنه و لذتشو ببره . از راه رفتنش ، صحبت کردنش خندیدنش ، و . . . کیف کنه . بدون هیچ چشم داشتی من رو به اون کمتر کسا اضافه کن. من عاشق رفیقمم.:smiley (18): سلامتی سه تن ناموس و رفیق و وطن! 9
samaneh66 10265 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 دوست خوبه اما هيچ دوستيه پايدار نميمونه حالا دوست منو براي چي ميخواد يه زماني مخالف دوست بودم اما حالا كه تنهاي تنهام فكر ميكنم اگر دوستي داشتم خوب بود رفاقت قصه تلخيست كه از نامش گريزانم 8
soleyman 603 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 من رو به اون کمتر کسا اضافه کن. من عاشق رفیقمم.:smiley (18):سلامتی سه تن ناموس و رفیق و وطن! ای ولا سالار ، تو هم که مثل خودم لوطی. 6
ooraman 22216 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 به نظرم دوست خوب کسیه که تو همه حال یار آدم باشه...تو غم و شادی شریک ادم باشه....من دوستای خیلی کمی دارم ...خیلی اهله دوست و دوست بازی نیستم ولی 4 تا ازین دوستای خوب و دارم....نمیگم هیچ وقت از هم غافل نمیشیم ولی دوستیمون بر پایه دوست داشتنه و تو غم و شادی و مشکلات هم تا اونجا که بتونیم به هم کمک میکنیم ... 8
*sepid* 9772 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 عمو ؟ منم دوستای خوبی داشتم ، نمیگم بد بودن یا بدن ... اما ... اما به خاطر من نبود که باهام بودن .... رفیق نبودن که نارفیق بودن .... وقتی به اونجایی که میخوان میرسن مثل یه تیکه آشغال پرتت میکنن یه گوشه ای و خودشون ... الانم بهترین دوستم آیینه ست (البته غیر از اونی که اون بالاها نشسته ) ... شاید خنده دار باشه اما اون غریبه توی آیینه تنها کسیه که اگه باهاش صادق باشی عیباتو بهت میگه چند روز قبل یه این نتیجه رسیدم : سالها دشمنی عجیبی با آیینه داشت ، سالهای سال بی تفاوت از کنار اون غریبه می گذشت ، برای اینکه چشمش به اون غریبه نیفته با همه دوست بود ؛ همه آدما رو دوست خودش می دونست ، اما .... اما زمان یه چیز دیگه رو ثابت کرد ، دید دوستاش دارن نارفیقی میکنن ، این اولین باری بود که دلش برای اون غریبه تنگ شده بود ، تصمیم به آشتی گرفت ، یه کم سخت بود ولی شدنی ؛ رفت کنارش و زل زد به اون غریبه ، به این نتیجه رسید که تنها رفیقش این غریبه بود که حالا شده یه آشنا. تنها خودش بود که براش تا ابد میموند .... فقط خودش 8
سیندخت 18786 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 کمتر کسی پیدا میشه که دوست رو برای این بخواد که دوسش داشته باشه . نیگاش کنه و لذتشو ببره . از راه رفتنش ، صحبت کردنش خندیدنش ، و . . . کیف کنه . بدون هیچ چشم داشتی و اگر کسی هم پیدا بشه که دوست رو فقط برای همین بخواد، فهمیده نمی شه و به صداقتش شک می شه. باور نمی شه و همیشه دنبال یه قصد و یه نیت پشت این قضیه گشته می شه. همیشه واسه همه چیز خیلی ها دنبال علت می گردند، دنبال یه دلیل و سخت باور می کنند دوستی بدون علت رو. دوستی با هم بودن و استفاده کردن از لحظات و نفس کشیدن اون ها رو. دوستی فقط یه خاطر دوستی و فقط به خاطر حرمت اون دوست. با اون بودن و لذت بردن از هم صحبتیش. دوستی ها هم گاهی رنگ پول می گیرن. سیاه و کثیف می شن. خیلی راحت از یه دست به یه دست دیگه منتقل می شن. و گاه زمان همه چیز رو مشخص می کنه و گاهی از دست اون هم کاری بر نمیاد!! 11
حانی 3371 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 و اگر کسی هم پیدا بشه که دوست رو فقط برای همین بخواد، فهمیده نمی شه و به صداقتش شک می شه. باور نمی شه و همیشه دنبال یه قصد و یه نیت پشت این قضیه گشته می شه.همیشه واسه همه چیز خیلی ها دنبال علت می گردند، دنبال یه دلیل و سخت باور می کنند دوستی بدون علت رو. دوستی با هم بودن و استفاده کردن از لحظات و نفس کشیدن اون ها رو. دوستی فقط یه خاطر دوستی و فقط به خاطر حرمت اون دوست. با اون بودن و لذت بردن از هم صحبتیش. دوستی ها هم گاهی رنگ پول می گیرن. سیاه و کثیف می شن. خیلی راحت از یه دست به یه دست دیگه منتقل می شن. و گاه زمان همه چیز رو مشخص می کنه و گاهی از دست اون هم کاری بر نمیاد!! راست می گه من که دوستم هیچ وقت باور نمی کرد روزی باور کرد که دو سال از عمرم رفته بود و جایی بودم که نباید می بودم .به خاطرش فقط برای اینکه کنارش باشم و دوستش داشتم خیلی از موقعیتهایی که یه بار به دست می یان رو از دست دادم بعد از دو سال گفت می خواد جبران کنه ولی چه فایده دیگه چیزی نموند بود که جبران شه 5
pari daryayi 22938 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 کمتر کسی پیدا میشه که دوست رو برای این بخواد که دوسش داشته باشه . نیگاش کنه و لذتشو ببره . از راه رفتنش ، صحبت کردنش خندیدنش ، و . . . کیف کنه . بدون هیچ چشم داشتی من رو به اون کمتر کسا اضافه کن. من عاشق رفیقمم.:smiley (18):سلامتی سه تن ناموس و رفیق و وطن! منم همین طور من همه زندگیم دوستمه خیلی ها با این جمله مخالفند اما من عاشق خندیدنشم همه کار می کنم تا فقط لحظه های خندیدنش بیشتر شه... با گریه ش گریه می کنم و با مریضی اش دیوونه می شم موفقیتش برام بهترین لذت دنیاست آرزوش آرزومه و هدفم برآورده کردن اونها البته نه هر دوستی ها اونی که بار ها و بارها امتحانای سخت رفاقت رو تو سخت ترین شرایط پاس کرده تنها کسی که همه اینایی رو که گفتم واسه خودم می خواد و کمرم زیر دین محبت هاش همیشه خمه... بودنش انگیزه ایه برام برای بهترین شدن و بهترینش کردن... نبودش نابودیم... 7
*ملینا* 1582 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 کمتر کسی پیدا میشه که دوست رو برای این بخواد که دوسش داشته باشه . نیگاش کنه و لذتشو ببره . از راه رفتنش ، صحبت کردنش خندیدنش ، و . . . کیف کنه . بدون هیچ چشم داشتی قربونت برم آخه آدم که از نگاه کردن و راه رفتن و خندیدن دوست همجنس خودش لذت نمیبره 5
EOS 14529 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 راستش من هر کسی رو لایق دوستی نمی دونم چون اخلاقم جوریه که یا با کسی دوست نمی شم یا اگر کسی رو به عنوان دوستم انتخاب کنم همه جوره براش مایه می گذارم پس باید طرفم هم لیاقت این مایه گذاشتن من رو داشته باشه اما متاسفانه در حال حاضر دوستی ها همه آبکی شده :icon_pf (34): در طول زندگیم یه دوست صمیمی داشتم که واقعا عاشقانه همدیگه رو می پرستیدیم طوری که اگه یکیمون مریض می شد اون یکی هم به همون مریضی مبتلا می شد اما متاسفانه همدیگه رو گم کردیم و بعد از 5 سال که پیداش کردم هر چند که احساسمون به هم همون طور بود اما انگار زمین تا آسمون فرق کرده بود و من نمی تونم این رو هضم کنم بعد از اون هر کس که باهام رابطه داشت فقط به خاطر این بود که کارش راه بیفته : راهنمایی درسی می خواست ، مورد تایید خانواده اش بودم و با سو استفاده از وجود من خانواده اش رو دو دره می کرد و با bf اش قرار می گذاشت ، مشکل خانوادگی داشت و من می شدم مشاورش ، خرید داشت و من می شدم سلیقه اش ، تنها بود و می خواست اوقاتش پر بشه ...... خلاصه که هر کدوم یه جور بودن من هم چون نمی تونستم مثل اونا این قدر رذیلانه فکر کنم تک پری رو انتخاب کردم . 6
Neutron 60972 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 طوری که اگه یکیمون مریض می شد اون یکی هم به همون مریضی مبتلا می شد اما متاسفانه همدیگه رو گم کردیم و بعد از 5 سال که پیداش کردم هر چند که احساسمون به هم همون طور بود اما انگار زمین تا آسمون فرق کرده بود و من نمی تونم این رو هضم کنم 3
spow 44202 سازنده ارسال شده در 7 خرداد، 2011 قربونت برم آخه آدم که از نگاه کردن و راه رفتن و خندیدن دوست همجنس خودش لذت نمیبره چرا؟ 3
EOS 14529 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 می دونم واقعا تعجب برانگیزه شاید 2قلو ها هم این قدر وابسته نباشن اما ما از 3 سالگی دوست هم بودیم و اون زمان به هم قول داده بودیم که بزرگ شدیم با هم عروسی کنیم اما بعد که بزرگتر شدیم و فهمیدیم که دخترا نمی تونن با هم ازدواج کنن به هم قول دادیم تا هیچ وقت ازدواج نکنیم که از هم جدا بشیم ما حتی شب ها هم با هم می خوابیدیم اما بعد از این که یه اتفاق شوم ما رو از هم جدا کرد تا مدت ها من مریض بودم و حتی اون اما بعد از چند سال که همدیگه رو پیدا کردیم باورم نمی شد که این همون الهام باشه متاسفانه همه چیز خیلی بد تموم شد .... :ws44::ws44: . 6
Ehsan 112349 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 بستگی داره اون دوست پسر باشه یا دختر،پیر باشه یا جوان....... اما من از دوستانم انتظار ندارم هیچ کاری برای من انجام بدن،فقط میخوام در حقم خیانت و نامردی نکنند.... دوستانی داشتم که تا موقعیکه برای ارشد کمکشون میکردم،هر روز پیش من بودند،اما بعد از آن حتی جواب تلفنم را هم نمیدادند !!!!! 7
Neutron 60972 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 اما ما از 3 سالگی دوست هم بودیم و اون زمان به هم قول داده بودیم که بزرگ شدیم با هم عروسی کنیم اما بعد که بزرگتر شدیم و فهمیدیم که دخترا نمی تونن با هم ازدواج کنن خدائیش یاد یه جوک افتادم! دوتا جوجه با هم قرار میذارن ازدواج کنن، بزرگ که میشن جفتشون خروس از آب درمیان! شرمنده به خدا اگه جک رو نمیگفتم تو دلم میموند. منم با یکی از دوستام همینجوری هستم. خیلی رفیقیم. منتها مریض نمیشیم. 5
spow 44202 سازنده ارسال شده در 7 خرداد، 2011 بستگی داره اون دوست پسر باشه یا دختر،پیر باشه یا جوان....... اما من از دوستانم انتظار ندارم هیچ کاری برای من انجام بدن،فقط میخوام در حقم خیانت و نامردی نکنند.... دوستانی داشتم که تا موقعیکه برای ارشد کمکشون میکردم،هر روز پیش من بودند،اما بعد از آن حتی جواب تلفنم را هم نمیدادند !!!!! خب متاسفانه دوستی براساس نیاز واقعا یک دوستی گسترده هست ولی انتظارت هم واقعا خیلی بالاست قبول کن اسی دوستی که خیانت نکنه چیزی فراتر از دوست هست! 4
Neutron 60972 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 قبول کن اسی دوستی که خیانت نکنه چیزی فراتر از دوست هست! دوستی که خیانت نکنه میشه رفیق! آره رفیق!:smiley (18): 4
Ehsan 112349 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 خب متاسفانه دوستی براساس نیاز واقعا یک دوستی گسترده هست ولی انتظارت هم واقعا خیلی بالاستقبول کن اسی دوستی که خیانت نکنه چیزی فراتر از دوست هست! من تا حالا دوست مادام العمر و همیشه وفادار نداشته ام...... در حالیکه خودم تاکنون در حقشون خیانت نکرده ام !!!!! همه میگن،ما بی تقصیریم،دوست ما خوب نبود. پس مشکل کجاست؟ 6
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری