tina-arch مهمان ارسال شده در 1 تیر، 2013 منم روزایی که کلاس داشته باشم مجبورم7بیدارشم اما روزای تعطیل تا10:30میخوابم زمان امتحاناتم 9بیدارمیشم
VINA 31339 ارسال شده در 1 تیر، 2013 این کنکور منو کلاً خراب کرد...الان 4 ساله 4-5 صب بیدار میشم...بعضی شبا هم اصلاً نمیخوابم...مخصوصاً شبای زمستون.:5c6ipag2mnshmsf5ju3 كنكور رتبت چند بود بعدمن تو دوران كنكور 6 بيدار ميشدم تا ده مين قبل فكر ميكردم خيلي واسه كنكورم زحمت كشيدم الان تو زدي باور 4 ساله منو تركوندي 5
amin 202 مهمان ارسال شده در 1 تیر، 2013 كنكور رتبت چند بود بعدمن تو دوران كنكور 6 بيدار ميشدم تا ده مين قبل فكر ميكردم خيلي واسه كنكورم زحمت كشيدم الان تو زدي باور 4 ساله منو تركوندي 19000 :icon_pf (34): ولی تو آزاد نفر 6اُم بودم... کنکور ما آخه جریانات داشت...تا ساعت 11 شب میرفتم کلاس کنکور 6 صب هم باید حاضر میشدم میرفتم مدرسه...یه وضعی بود...
Matin H-d 18147 ارسال شده در 1 تیر، 2013 روزهایی مثله عید 3 بعدازظهر..وروزهایی که یونی ندارم 12 ظهر..روزهایی هم که ساعت 7:40 کلاس دارم 7پامیشم 8 8ربع میرسم سر کلاس موفق باشیم 4
Ssara 14644 ارسال شده در 1 تیر، 2013 گرینه 2 البته وقتی میام ولایت میشه گزینه3:banel_smiley_4: درمورد خواب هم... روزهای عادی 11 خیلی کم 12 روزهایی که میام ولایت 1 4
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 8 تیر، 2013 من سعی میکنم زود بلند شم،چون اگه دیر بلند شم تا شب همش اخموام شبا ساعت 12 و صب ساعت 7=>روزایی که کلاس داشته باشم وگرنه به ترتیب شبا ساعت 1،2،3 و صبا 9،10،11 اون موقع چه بچه خوبی بودم !!!:5c6ipag2mnshmsf5ju3 الان که ساعت 4 تا 5 صبح بیدارم و تا ساعت 2 ظهر خوابم!!!:icon_pf (34): و تازه اصنم دیگه اخمو نمیشم!!! 3
not found 16275 ارسال شده در 8 تیر، 2013 ساعت 2 لنگ ظهره؟؟؟ پس چرا مامانم ساعت 9:30 دیگه میگه لنگ ظهره؟؟؟ یعنی تا حالا ...........:icon_pf (34): 3
Abbas.H 15132 ارسال شده در 8 تیر، 2013 منم هر روز ساعت هفتونیم هشت بیدارم می کنن.یعنی داغون میشمااااا 4
دل مانده 7714 ارسال شده در 8 تیر، 2013 تابستونا تا 5 صب بیدار بودم و ساعت 4 یا 5 بعداز ظهر بیدار میشدم یادش بخیر اما الان چی؟ فردا ساعت 8 کلاس دارم 3
Waffen 15120 ارسال شده در 8 تیر، 2013 من صبح ها از خواب بیدار نمیشم... صبح ها می خوابم... :icon_pf (34): 3
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 12 تیر، 2013 من شبا ساعت 1 می خوابم صبح هم ساعت 6 بیدار میشم چون ساعت 7:30 باید ساعت بزنم سر کارم 2
Hanaaneh 28168 ارسال شده در 12 تیر، 2013 آقای ناصح اسم شما خیلی برای من آشناست در مملکت چه پستی دارید؟ 2
هادی ناصح 18856 ارسال شده در 12 تیر، 2013 آقای ناصح اسم شما خیلی برای من آشناستدر مملکت چه پستی دارید؟ حتما یکی دیگست اشتباه گرفتی پست پیشتاز 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری