رفتن به مطلب

صبح ها چه ساعــــــــــــــــــــتی از خواب بلند میشید


ساعت چند از خواب بلند میشین؟  

89 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. ساعت چند از خواب بلند میشین؟



ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

تا حالا شده 20 ساعت مداوم بخوابید؟

یکبار بعد از سیزده به در که برگشتیم خونه از ساعت 8 شب تا 4 فردا بعد از ظهرش خوابیدم.

چه حاااااالی داد!

  • Like 6
  • پاسخ 87
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
تا حالا شده 20 ساعت مداوم بخوابید؟

یکبار بعد از سیزده به در که برگشتیم خونه از ساعت 8 شب تا 4 فردا بعد از ظهرش خوابیدم.

چه حاااااالی داد!

 

من یه بار این اتفاق واسم افتاد اونم سه شبانه روز خوابم نبرد بعدش غش کردم یک روز کامل خوابیدم اون وقت...

  • Like 4
ارسال شده در

من یدفعه 6 تا قرص آرام بخش خوردم 3 روز خوابیدم تا 2 روز هم تعادل نداشتم اما 21 ساعت بدون خوردن هیچ قرصی تجربه کردم که بعدش سر درد شدید گرفتم

  • Like 6
ارسال شده در
تا حالا شده 20 ساعت مداوم بخوابید؟

یکبار بعد از سیزده به در که برگشتیم خونه از ساعت 8 شب تا 4 فردا بعد از ظهرش خوابیدم.

چه حاااااالی داد!

 

من یه بار این اتفاق واسم افتاد اونم سه شبانه روز خوابم نبرد بعدش غش کردم یک روز کامل خوابیدم اون وقت...

 

من یدفعه 6 تا قرص آرام بخش خوردم 3 روز خوابیدم تا 2 روز هم تعادل نداشتم اما 21 ساعت بدون خوردن هیچ قرصی تجربه کردم که بعدش سر درد شدید گرفتم

 

 

شما روی حلزون رو هم کم کردین کـــــــــــــــــــــه ... !!!!!!!!! :jawdrop::jawdrop::jawdrop:

 

 

.

  • Like 3
ارسال شده در

الان بخوابم احتمالا 9 بیدارم . . .! :mornincoffee:

  • Like 1
ارسال شده در

من سعی میکنم زود بلند شم،چون اگه دیر بلند شم تا شب همش اخموام

شبا ساعت 12 و صب ساعت 7=>روزایی که کلاس داشته باشم

وگرنه به ترتیب شبا ساعت 1،2،3 و صبا 9،10،11

  • Like 1
ارسال شده در
4 بعداز ظهرم شده از خواب بیدار بشی؟؟؟؟ :icon_pf (34)::w58:

آره 2 روز پیش ساعت 5:30 از خواب پا شدم!:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در

روزایی که یونی دارم 6 اینا اتوماتیک بیدار می شم...به خودم امید می دم که نیم ساعت دیگه می تونم بخوایم. :w16:

تو اتوبوس هم 50 دقیقه می خوابم...هم رفت هم برگشت!

 

شبا هم بستگی داره چقدر کار داشته باشم و درس تا 10-11 بیدارم ولی اگه درس و پروژه باشه تا 1-2 flat.gif

  • Like 2
ارسال شده در
بستگي به ساعت نماز صبح داره

 

 

:icon_gol::icon_gol::icon_gol:

ارسال شده در
تا حالا شده 20 ساعت مداوم بخوابید؟

یکبار بعد از سیزده به در که برگشتیم خونه از ساعت 8 شب تا 4 فردا بعد از ظهرش خوابیدم.

چه حاااااالی داد!

اره

 

اینطوری پشت هم نیستا مثلا میخوابم یه چند ساعت میشه بیدار میشم یه اب میخورم دوباره میخوابم :ws3: و این پروسه همچنان ادامه دارد:icon_redface:

  • Like 3
ارسال شده در

دوست دارم همیشه سحر خیز باشم اما بین 6 تا 8 از خواب بلند میشم.

  • Like 3
ارسال شده در
دوست دارم همیشه سحر خیز باشم اما بین 6 تا 8 از خواب بلند میشم.

 

یعنی الان نیستی ؟!!!!!:jawdrop:

من وقتی ساعت 8 و 9 پاشم احساس می کنم هیچ کس سحر خیز تر از من وجود نداره :ws28:

  • Like 5
ارسال شده در

صبح 5:45 بیدار میشم .... 6:45 میرم کار ...

روزای تعطیل هم بستگی داره شب قبلش بخوابم یا نه ...

در کل شبا اگه خیلی خسته باشم 1:30 میخوابم در غیر این صورت حدود 2:30 ... با اینحال تا ساعت 6 یک دو بار بیدار میشم .....

خب ، چه کنیم دیگه ..... زندگی سخته :ws3:

  • Like 4
ارسال شده در

دو نوبت : دفعه اول ساعت 5 صبح

 

نوبت بعد ساعت 8

  • Like 1
ارسال شده در

من 1.5 2 خوابم میبره ، 7 باید بیدار شم ...

واقعا زندگیم ترکیده ... با این وضعیت خواب ... عوضش عصرا 3 ساعت میخوابم :icon_pf (34):

  • Like 1
  • 2 سال بعد...
ارسال شده در

من حتما باید 9 ساعت بخابم تا سرحال بشم.

معمولا 12-1میخابم و 9-10 بیدار میشم.

خیلی از بچه ها تو وتاپیک بین زمان بیدارشندنشون و دانشگاه رفتنشون 1 ساعت فاصله بود!:w58:

من مدرسه که میرفتم. مهرماه جوگیر بودم 6:30 بیدار میشدم. به آبان 6:40، اذر 6:45، دی 6:50 اسفند 7 و بعد عید دیگه 7:15 بیدار میشدم:ws28:

  • Like 2
amin 202 مهمان
ارسال شده در

این کنکور منو کلاً خراب کرد...الان 4 ساله 4-5 صب بیدار میشم...بعضی شبا هم اصلاً نمیخوابم...مخصوصاً شبای زمستون.:5c6ipag2mnshmsf5ju3

ارسال شده در

منکه معمولا 4 صبح میخوابم

ظهرم ساعت 3 بیدار میشم ...

 

داغونم اصن !!

  • Like 1
ارسال شده در

اگه دانشگاه داشته باشم که باید یه ساعتی بیدار شم که به کلاسام برسم اما اگه نداشته باشم حدودا 11 - 11:30 .

  • Like 1
ارسال شده در

من همیشه چه تابستون چه زمستون بین ساعت6تا8بیدار میشم سحرخیزی رو دوس دارم تا حالا نشده تا10بخوابم:ws3:

شبابم12میخوابم دیرتر اصلا:ws3:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...