MechJJ 11369 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 تا حالا شده 20 ساعت مداوم بخوابید؟ یکبار بعد از سیزده به در که برگشتیم خونه از ساعت 8 شب تا 4 فردا بعد از ظهرش خوابیدم. چه حاااااالی داد! 6
کتایون 15177 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 تا حالا شده 20 ساعت مداوم بخوابید؟یکبار بعد از سیزده به در که برگشتیم خونه از ساعت 8 شب تا 4 فردا بعد از ظهرش خوابیدم. چه حاااااالی داد! من یه بار این اتفاق واسم افتاد اونم سه شبانه روز خوابم نبرد بعدش غش کردم یک روز کامل خوابیدم اون وقت... 4
jonny depp 8297 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 من یدفعه 6 تا قرص آرام بخش خوردم 3 روز خوابیدم تا 2 روز هم تعادل نداشتم اما 21 ساعت بدون خوردن هیچ قرصی تجربه کردم که بعدش سر درد شدید گرفتم 6
EOS 14529 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 تا حالا شده 20 ساعت مداوم بخوابید؟یکبار بعد از سیزده به در که برگشتیم خونه از ساعت 8 شب تا 4 فردا بعد از ظهرش خوابیدم. چه حاااااالی داد! من یه بار این اتفاق واسم افتاد اونم سه شبانه روز خوابم نبرد بعدش غش کردم یک روز کامل خوابیدم اون وقت... من یدفعه 6 تا قرص آرام بخش خوردم 3 روز خوابیدم تا 2 روز هم تعادل نداشتم اما 21 ساعت بدون خوردن هیچ قرصی تجربه کردم که بعدش سر درد شدید گرفتم شما روی حلزون رو هم کم کردین کـــــــــــــــــــــه ... !!!!!!!!! :jawdrop::jawdrop::jawdrop: . 3
Atre Baroon 19624 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 من سعی میکنم زود بلند شم،چون اگه دیر بلند شم تا شب همش اخموام شبا ساعت 12 و صب ساعت 7=>روزایی که کلاس داشته باشم وگرنه به ترتیب شبا ساعت 1،2،3 و صبا 9،10،11 1
mina_srk 1982 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 4 بعداز ظهرم شده از خواب بیدار بشی؟؟؟؟ :icon_pf (34): آره 2 روز پیش ساعت 5:30 از خواب پا شدم! 1
Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 7 خرداد، 2011 روزایی که یونی دارم 6 اینا اتوماتیک بیدار می شم...به خودم امید می دم که نیم ساعت دیگه می تونم بخوایم. تو اتوبوس هم 50 دقیقه می خوابم...هم رفت هم برگشت! شبا هم بستگی داره چقدر کار داشته باشم و درس تا 10-11 بیدارم ولی اگه درس و پروژه باشه تا 1-2 2
VINA 31339 ارسال شده در 8 خرداد، 2011 تا حالا شده 20 ساعت مداوم بخوابید؟یکبار بعد از سیزده به در که برگشتیم خونه از ساعت 8 شب تا 4 فردا بعد از ظهرش خوابیدم. چه حاااااالی داد! اره اینطوری پشت هم نیستا مثلا میخوابم یه چند ساعت میشه بیدار میشم یه اب میخورم دوباره میخوابم و این پروسه همچنان ادامه دارد 3
آرماندیس 4786 ارسال شده در 9 خرداد، 2011 دوست دارم همیشه سحر خیز باشم اما بین 6 تا 8 از خواب بلند میشم. یعنی الان نیستی ؟!!!!!:jawdrop: من وقتی ساعت 8 و 9 پاشم احساس می کنم هیچ کس سحر خیز تر از من وجود نداره 5
*sepid* 9772 ارسال شده در 9 خرداد، 2011 صبح 5:45 بیدار میشم .... 6:45 میرم کار ... روزای تعطیل هم بستگی داره شب قبلش بخوابم یا نه ... در کل شبا اگه خیلی خسته باشم 1:30 میخوابم در غیر این صورت حدود 2:30 ... با اینحال تا ساعت 6 یک دو بار بیدار میشم ..... خب ، چه کنیم دیگه ..... زندگی سخته 4
morta 3324 ارسال شده در 9 خرداد، 2011 من 1.5 2 خوابم میبره ، 7 باید بیدار شم ... واقعا زندگیم ترکیده ... با این وضعیت خواب ... عوضش عصرا 3 ساعت میخوابم :icon_pf (34): 1
گـنـجـشـک 24371 ارسال شده در 25 خرداد، 2013 من حتما باید 9 ساعت بخابم تا سرحال بشم. معمولا 12-1میخابم و 9-10 بیدار میشم. خیلی از بچه ها تو وتاپیک بین زمان بیدارشندنشون و دانشگاه رفتنشون 1 ساعت فاصله بود! من مدرسه که میرفتم. مهرماه جوگیر بودم 6:30 بیدار میشدم. به آبان 6:40، اذر 6:45، دی 6:50 اسفند 7 و بعد عید دیگه 7:15 بیدار میشدم 2
amin 202 مهمان ارسال شده در 25 خرداد، 2013 این کنکور منو کلاً خراب کرد...الان 4 ساله 4-5 صب بیدار میشم...بعضی شبا هم اصلاً نمیخوابم...مخصوصاً شبای زمستون.:5c6ipag2mnshmsf5ju3
"Dezire" 645 ارسال شده در 25 خرداد، 2013 منکه معمولا 4 صبح میخوابم ظهرم ساعت 3 بیدار میشم ... داغونم اصن !! 1
*pedram* 21266 ارسال شده در 25 خرداد، 2013 اگه دانشگاه داشته باشم که باید یه ساعتی بیدار شم که به کلاسام برسم اما اگه نداشته باشم حدودا 11 - 11:30 . 1
آرتاش 33340 ارسال شده در 25 خرداد، 2013 من همیشه چه تابستون چه زمستون بین ساعت6تا8بیدار میشم سحرخیزی رو دوس دارم تا حالا نشده تا10بخوابم شبابم12میخوابم دیرتر اصلا 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری