رفتن به مطلب

«فارسی‌ وان»، عامل جدایی یک زوج جوان


danielo

ارسال های توصیه شده

آخرین نیوز: زن جوان در حالی که مقابل قاضی عموزادی رییس شعبه ۲۶۸ دادگاه خانواده قرار گرفته بود، از علاقه‌اش به سریال‌های ماهواره‌ای گفت و مدعی شد: ۲۰ روز قبل در حالی که سرگرم تماشای یکی از این سریال‌ها بودم، همسرم از سر کار به خانه بازگشت. او بعد از عوض کردن لباس‌هایش به دستشویی رفت و درست زمانی که فیلم به جای حساسش نزدیک شده بود، مرا صدا زد و از من یک قالب صابون خواست تا دستهایش را بشوید. من کمی به درخواست همسرم بی‌توجهی کردم و همین مساله باعث شد او عصبانی شود. به گزارش ایسنا؛ زن جوان ادامه داد: همسرم با عصبانیت مقابل تلویزیون قرار گرفت و از من خواست تا به او یک قالب صابون بدهم. من هم که از رفتار همسرم ناراحت شده بودم، دیگر با او صحبت نکردم و همین اتفاق باعث شد تا در طول مدت کوتاهی چندین بار با هم مشکل پیدا کنیم و اختلاف‌مان شدیدتر شود. وی در ادامه اظهاراتش گفت: ما با هم در طول چند سال زندگی مشترک هیچ وقت مشکلی نداشتیم و با خوبی و خوشی رندگی می‌کردیم ولی انگار سریال‌های ماهواره‌ای بهانه‌ای بود برای اینکه من و همسرم متوجه شویم با هم مشکل داریم و حالا چون تحمل این شرایط برایمان ممکن نیست، می‌خواهیم به صورت توافقی از یکدیگر جدا شویم. در ادامه جلسه دادگاه، مرد جوان نیز در پاسخ به سوال قاضی درباره دلیل جدایی از همسرش گفت: من و همسرم با هم بر سر مسائل مختلف توافق نظر نداشتیم اما همدیگر را تحمل می‌کردیم. حالا متوجه شده‌ام که همسرم به دیدن سریال‌های ماهواره‌ای بیشتر از نیازهای من اهمیت می‌دهد، بنابراین جدایی درخواست دو طرفمان است و ما هر دو به این نتیجه رسیده‌ایم. قاضی عموزادی در ابتدا با توجه به اظهارات زوج جوان، آنها را برای ادامه زندگی تشویق کرد و از آنها خواست به مشاور مراجعه کنند اما زمانی که با پافشاری این زوج جوان در اجرای حکم طلاق رو‌به‌رو شد، حکم به جدایی آنها داد. پی نوشت:وقتی خودشون شعور زندگی کردن ندارن چرا دیگه الکی میندازن سر فارسی وان.دنبال بهونه میگشتن.

لینک به دیدگاه

ولی انصافا فارسی 1 و PMC Family خیلی خوب دارند جوانان را شستشوی مغزی میدن.

 

یعنی برای جوانی که تا حالا مو را ندیده،یکدفعه چیز دیگری نشان میدهند و طرف عُقده ای میشه.

 

ای کاش صدا و سیمای ما کمی شعور داشت و جوانان را برای همه چیز آماده میکرد...

لینک به دیدگاه

طرف جنبه نداره چه ربطی به فارسی 1 داره!

این موضوع درمورده سریالای ایرانی هم ممکن بود پیش بیاد!

:banel_smiley_4::banel_smiley_4:

درضمن....تلویزیون خودمون اگر فیلما و سریالای درست حسابی نشون میداد و این وضعش نبود....کی فارسی1 و pmc و اینارو نگاه میکرد؟.....

لینک به دیدگاه

به نظر میاد این خبر فقط مصرف داخلی ،برای دوستان ساندیس خور داشته باشه!چون از بیخ و بن غیر منطقی و... هستش !

مثلا یه جور تبلیغ منفی علیه فارسی 1 که بگن بده!!!خوب اقلا اگه می خواین بگین بده، یه ذره بررسی کنین ویه جوری عاقلانه تر بگین بده که چارتا آدم باور کنن و تایید کنن!!

 

تو یه تاپیکه دیگه در نواندیشان هم این خبر بود که دوست عزیز" Nightingale "خیلی جالب تفسیرش کرده بود.(امیدوارم اسم ایشونو درست نوشته باشم)

لینک به دیدگاه

اتفاقا چند وقت پیش یکی از مشاوران ارشد فرهنگی در مذمت این شبکه ها میگفت که جوانان پس از دیدن این سریالها در خلوت با خودشون دست به گناه میزنن!!!!

اینکه اینقدر به فکر جوانها هستند و برای آنها دلسوزی میکنند، قابل تقدیره!

ولی با توجه به گفته های ایشون و متن این خبر ناگوار که با درخواست صابون حادث شد!!،میتوان اینطور نتیجه گرفت که این سریالها مصرف صابون را بالا میبرد!! واین خبر خوشایندی است برای کارخانه های صابون سازی!!

یا بقول مهندسین صنایع و بچه های مدیریت یک فرصت برای شرکتهای صابون سازیه!!

لینک به دیدگاه

این خبر مختص این زوج جوان نیست من یه دوستی دارم یه یسالی میشه که ماهواره خریدن مامان باباش با دیدن فیلمای فارسی وان فیلشون یاد هندوستان کرده بود وبعد از سالها زندگی و با داشتن عروس و دوماد و نوه به این نتیجه رسیده بودن که باهم تفاهم ندارن و باید جدا زندگی کنند خلاصه هر روز خونشون جنگ و دعوا بود تا اینکه بعد از کلی پادرمیونی دوستان و اشنایان و کلی ابروریزی دوباره باهم خوب شدن .

لینک به دیدگاه

یکی نیس بگه شما ازخداتونه ملت بشینن اینارو نیگا کنن تا اینکه بزنن bbc , voa

خدا هر دو طرف لعنت کنه که از بیخ ریشه اخلاق رو تو این ممکلت خشکوند

لینک به دیدگاه

اينا همش بهانه است

اونا از قبل با هم مشكل داشتند ولي خدايش ماهواره داره بچه ها رو خيلي بي تربيت بار مياره من بچه يكي از اقواممون در حين ديدن برنامه كودك چند تا فحش ابدار ياد گرفته

من معتقدم هر چيزي به جاي خودش درسته نسل ما خيلي چشم و گوش بسته بوديم اما اين نسل جديد هم از حد خارج شده

لینک به دیدگاه
این خبر مختص این زوج جوان نیست من یه دوستی دارم یه یسالی میشه که ماهواره خریدن مامان باباش با دیدن فیلمای فارسی وان فیلشون یاد هندوستان کرده بود وبعد از سالها زندگی و با داشتن عروس و دوماد و نوه به این نتیجه رسیده بودن که باهم تفاهم ندارن و باید جدا زندگی کنند خلاصه هر روز خونشون جنگ و دعوا بود تا اینکه بعد از کلی پادرمیونی دوستان و اشنایان و کلی ابروریزی دوباره باهم خوب شدن .

:icon_pf (34)::icon_pf (34)::icon_pf (34)::icon_pf (34):

ميگفتي خودم برم پا در ميوني كنم

لینک به دیدگاه

جر و بحث این زوج که ممکن بود وسط هر فیلمی پیش بیاد! ممکن بود اون آقا موقع دیدن یه سریال ایرانی از همسرش صابون بخواد.ربطی به شبکه نداره

 

ولی خداییش این فارسی وان و pmc family , GEM classic، واقعا سریالهای مزخرفی پخش می کنن.حالم بد می شه ازشون.:banel_smiley_4:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...