رفتن به مطلب

قابل توجه بچه های تهران و دیگر شهر ها( از کجا لباس می خرین)


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

لطف کنین بگین شهرتون کجاست و از کدام محل از آن بیشتر خرید لباس میکنید و ازش راضی هستید؟

 

دوستان گفتن در مورد کیف و کفش و روسری پالتو و ...... هم بگین

این می تونه یه جامعه آماری خوب باشه . همه از هر شهری بگن . چون ممکنه بقیه به شهرشون برن و خرید کنن

 

حتی اونی هم که تو آمریکا زندگی میکنه بگه از کجا لباساشو می خره:icon_redface:

  • Like 18
  • پاسخ 99
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

من نمیگم:ws3:

  • Like 5
ارسال شده در

ما از تهران و خیلی جاهاش خرید میکنیم بستگی به چیزی که میخوام بخرم خب داره

 

مانتو شریعتی و هفت تیر

 

شلوار و بلوز و روسری اینا هفت حوض و کوکاکولا

 

 

 

 

  • Like 9
ارسال شده در

چ تایپیک خوبی

مم میخواستم ی همچین موضوعی بزنم ولی جامع تر عطر و عینک و کیف و کفشم توش باشه ک ذیق وقت نذاشت :4chsmu1:

مشکلمن همیشه اینه ک چیو از کجا بخرم :icon_pf (34): تو تهران مرکز خریدای خوبی داره ولی بعضی جاها واقعا قیمت ب جنس نمیاد مثل تندیس

تاپیو ک تندیس میده 75 تومن پاساژ اندیشه همونو میده 30 تومن ینی ی چیزی حدود 2 برابر

همین پاساژ اندیشه خودمون + پاساژ گلستانم امسال کارای قشنگی آورده + ونک تقریبا واسه لباس و وسایلای دخترونه بهترین جاست

--------

7تیر پالتو و مانتوهاش واقعا مزخرف بود مانتوهاییم ک الان واسه عید آورده تقریبا همون مدلای قدیمیشه جای خوب سراغ دارین واسه مانتو با مدلای متنوع هلپ می

 

من بازم میام :ws3:

راستی استارتر گرام اگه موافقی بقیه اجناسم اینجا دور هم داشته باشیم ( کیف و کفش و ...):w16:

  • Like 8
ارسال شده در
چ تایپیک خوبی

مم میخواستم ی همچین موضوعی بزنم ولی جامع تر عطر و عینک و کیف و کفشم توش باشه ک ذیق وقت نذاشت :4chsmu1:

مشکلمن همیشه اینه ک چیو از کجا بخرم :icon_pf (34): تو تهران مرکز خریدای خوبی داره ولی بعضی جاها واقعا قیمت ب جنس نمیاد مثل تندیس

تاپیو ک تندیس میده 75 تومن پاساژ اندیشه همونو میده 30 تومن ینی ی چیزی حدود 2 برابر

همین پاساژ اندیشه خودمون + پاساژ گلستانم امسال کارای قشنگی آورده + ونک تقریبا واسه لباس و وسایلای دخترونه بهترین جاست

--------

7تیر پالتو و مانتوهاش واقعا مزخرف بود مانتوهاییم ک الان واسه عید آورده تقریبا همون مدلای قدیمیشه جای خوب سراغ دارین واسه مانتو با مدلای متنوع هلپ می

 

من بازم میام :ws3:

راستی استارتر گرام اگه موافقی بقیه اجناسم اینجا دور هم داشته باشیم ( کیف و کفش و ...):w16:

 

شیما بیا بریم شریعتی برا مانتو ..........

 

من هنوز جدیداشو ندیدم ولی خوبه اکثرا ..........

 

ولیعصرم خوبه

  • Like 5
ارسال شده در

رشت: مانتو هامو خیابون مطهری میخرم یا دنیز تو علم الهدی ،شلوار لی پاساژ پاسارگارد تو علم الهدی میخرم روسری یا شال جای مشخصی نداره:banel_smiley_4: وسایل ارایشم بخوام بخرم تو لاکانی میخرم عطرامم همونجا میخرم:icon_redface: لباس مجلسی اینا بخوام بخرم پاساژنگین اول امام خمینی میخرم:banel_smiley_4:

 

حاجی ابادم چند تا کفش وکیف فروشی هست قیمتاش خوبه

  • Like 7
ارسال شده در

شیما بیا بریم شریعتی برا مانتو ..........

 

من هنوز جدیداشو ندیدم ولی خوبه اکثرا ..........

 

ولیعصرم خوبه

تو ک خیلی میای :w00:

شریعتی .... از دور دیدم مانتوهاشو چنگی ب دلمان نزد :ws3:

بیا بریم دنیای نور .. سولی اون هفته رفت میگفت دخترونه هاش خوبه :w16:

  • Like 4
ارسال شده در

چرا فقط دخترا نظر میدن ....

 

لااقل شما بگین پسرا از کجا خرید میکنن

  • Like 4
ارسال شده در

تهران:

بوستان ... میلاد ... تیراژه ... 7تیر ...

  • Like 5
ارسال شده در
چرا فقط دخترا نظر میدن ....

 

لااقل شما بگین پسرا از کجا خرید میکنن

 

پسرونم همون هفت حوض من دیددم خوب بود و پلاسکو و چرچیلم خوبه :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
پسرونم همون هفت حوض من دیددم خوب بود و پلاسکو و چرچیلم خوبه :ws3:

هفت حوضو اصلا نمی پسندم

 

پلاسکو و چرچیل کجاست؟

ارسال شده در
تهران:

 

بوستان ... میلاد ... تیراژه ... 7تیر ...

 

ببخشید من تا حالا میلاد نرفتم . کجاش مرکز خرید داره؟

  • Like 1
ارسال شده در
ببخشید من تا حالا میلاد نرفتم . کجاش مرکز خرید داره؟

 

پاساژ میلاد نور ... کجاش مرکز خرید داره؟ :JC_thinking:

  • Like 2
ارسال شده در

تهران:

بوستان ( همه چی + بستنی)

گلدیس( عطر و مانتو- کفش)

افق ( کفشاش عالیه)

دنیای کفش و آرتیمان برای کفش ( فلکه ی اول صادقیه)

شیرینی: ماه بانو ( بلوار مرزداران)

پا تن جامه هم خوبه.

آریاشهر کلا" خوبه.:ws3:

 

امممممممم دیگه یادم نمی یاد.

 

فرنگ:

آمازون: کتاب

سییرز: لباس و کفش و وسایل خونه

  • Like 5
ارسال شده در
هفت حوضو اصلا نمی پسندم

 

پلاسکو و چرچیل کجاست؟

پلاسکو جمهوریه:ws37:

  • Like 2
ارسال شده در
پاساژ میلاد نور ... کجاش مرکز خرید داره؟ :JC_thinking:

 

رفیق من وضعم خرابه تازه کنکور دادم . سربازیمم تازه تموم شده . از دنیای اطرافم دور افتادم . من همه خریدامو یا از بوستان میکنم یا از جمهوری .. پس جاهای دیگه رو لطفا با آدرس بگو:icon_redface:

  • Like 1
ارسال شده در
پلاسکو جمهوریه:ws37:

 

می دونم اینو حواسم نبود ...:icon_redface:

 

شما خریداتو ازاونجا میکنی یا میای ایران؟

  • Like 2
ارسال شده در
می دونم اینو حواسم نبود ...:icon_redface:

 

شما خریداتو ازاونجا میکنی یا میای ایران؟

بستگی داره.

کتاب و اینا که از اینجا می خرم.

یه چیزایی از ایران برام می فرستن از جمله لولشک و آلوچه :ws3: همینطور سی دی نرم افزارا همه از ایرانه.

  • Like 2
ارسال شده در

عطر : کلا تو خالد استانبولی همه نوع یافت میشه

عینک : چلسی

ساعت : م محسنی

کت شلوار : پاساژ آریان + محسنی

 

لوازم آرایش مارک اصلو اگه کسی میدونه بگه :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
بستگی داره.

کتاب و اینا که از اینجا می خرم.

یه چیزایی از ایران برام می فرستن از جمله لولشک و آلوچه :ws3: همینطور سی دی نرم افزارا همه از ایرانه.

 

آخه من پسر خالم آلمانه . میاد اینجا شلوار جین میخره

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...