رفتن به مطلب

عقرب سیاه (متجاوز به سی زن و دختر ) در دادگاه تبرئه شد


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

وای این دیگه چی بود؟

عجب موجوده پست فطرتی...

  • Like 2
  • پاسخ 68
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در

آدم آتیش میگیره تازه تهدیدم میکرده بی ناموس اینو باید تکه تکش کنند دیگه هیچ راهی نداره:167:

  • Like 3
ارسال شده در

واقعاً تاسف آور بود.

باید قوه قضاییه و نیروی انتظامی رو سرزنش کرد که به فکر امنیت در این مملکت نیستن.

همه جای دنیا از این دست حوادث درس عبرت می گیرن ولی اینجا هر روز شاهد افزایش جرم و جنایت هستیم، حتی طوری شده که طی چند هفته گذشته تو شهر ما که یک شهر کوچیکه، 3 دختر و یک پسر دبیرستانی رو دزدیدن،

  • Like 4
ارسال شده در
واقعاً تاسف آور بود.

باید قوه قضاییه و نیروی انتظامی رو سرزنش کرد که به فکر امنیت در این مملکت نیستن.

همه جای دنیا از این دست حوادث درس عبرت می گیرن ولی اینجا هر روز شاهد افزایش جرم و جنایت هستیم، حتی طوری شده که طی چند هفته گذشته تو شهر ما که یک شهر کوچیکه، 3 دختر و یک پسر دبیرستانی رو دزدیدن،

 

 

اینها اینقدر بی ناموس و شرف هستند که دختر و پسر نمیشناسند............باید تا گرفتنشون اول ناقصشون کنند بعد دادگاه تشکیل بدهند و بکشنش..توی کشورهای خارجی هم تجاوز و مواد مخدر اعدام داره ............:banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در

من میترسم اینجا پست بدم

منو شناسایی کنه:banel_smiley_52:

  • Like 3
ارسال شده در
من میترسم اینجا پست بدم

منو شناسایی کنه:banel_smiley_52:

 

چرا فقط با اونهای که بوده پیگیرشونه فعلا.................نکنه:banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در
اینها اینقدر بی ناموس و شرف هستند که دختر و پسر نمیشناسند............باید تا گرفتنشون اول ناقصشون کنند بعد دادگاه تشکیل بدهند و بکشنش..توی کشورهای خارجی هم تجاوز و مواد مخدر اعدام داره ............:banel_smiley_4:

چقدر تو افراطی هستی ؟؟!!:ws3:، به جای اینکه به کسی که مرتکب جنایت شده گیر بدی این رو در نظر بگیر که چه عاملی باعث شده این افراد دست به این وحشی گریها بزنن!!

  • Like 3
ارسال شده در
چرا فقط با اونهای که بوده پیگیرشونه فعلا.................نکنه:banel_smiley_4:

:w00::w00:

فکر کردم هرکی دربارش حرف بزنه رو هم شناسایی می کنه

من که تا حالا با قاتلا سروکار نداشتم که بدونم مشی کارشون چطوریه:brodkavelarg:

این چه حرفی بود زدی آخه؟!:ubhuekdv133q83a7yy7

  • Like 3
ارسال شده در
چقدر تو افراطی هستی ؟؟!!:ws3:، به جای اینکه به کسی که مرتکب جنایت شده گیر بدی این رو در نظر بگیر که چه عاملی باعث شده این افراد دست به این وحشی گریها بزنن!!

 

 

نه من افراطی نیستم ولی کسی که اینقدر حیوونه که از توی زندانم دست از تهدید برنداشته فکر میکنی آدمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عاملش هرچی هم که بوده حق نداره آرامش یک عده رو ازشون بگیره........از این حکمم که میدند که طرف مشکل روانی داشته و نباید اعدامش کرد هم متنفرم خوب آدمهای عاقل اگر مشکل روانی داشته باشه بعد که آزاد شد بازم همون آشه و همون کاسه آخه اینم شد دلیل برای مردم بیچاره و بی گناه.............:ws46:

  • Like 2
ارسال شده در
:w00::w00:

فکر کردم هرکی دربارش حرف بزنه رو هم شناسایی می کنه

من که تا حالا با قاتلا سروکار نداشتم که بدونم مشی کارشون چطوریه:brodkavelarg:

این چه حرفی بود زدی آخه؟!:ubhuekdv133q83a7yy7

ببخشید عسیسم منظور بدی نداشتم خودم میکشمش نگاه بهت بندازه ............:w139:

  • Like 2
ارسال شده در
ببخشید عسیسم منظور بدی نداشتم خودم میکشمش نگاه بهت بندازه ............:w139:

آقوربونش سیبیلات منو کشته:ws3:

خواهش می شود باهشه حتما خودت بکشیشا:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
آقوربونش سیبیلات منو کشته:ws3:

خواهش می شود باهشه حتما خودت بکشیشا:ws3:

 

 

دست من بود الان دیگه پوسیده بود رفته بود ولی دیگه ندادنش دسته من:4chsmu1:

  • Like 2
ارسال شده در

Here is Iran:shame:

  • Like 3
ارسال شده در
Here is Iran:shame:

 

چرا هنگیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینم از مجازات بدون اعدام .......:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در
چرا هنگیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینم از مجازات بدون اعدام .......:banel_smiley_4:

من طرفدار اعدامم:shame:

اما میگم به جاش باید استفاده بشه که اینجا جاش بوده:hanghead:

  • Like 2
ارسال شده در
من طرفدار اعدامم:shame:

اما میگم به جاش باید استفاده بشه که اینجا جاش بوده:hanghead:

 

 

جاشو خودشون فقط تعیین میکنند......اسم اینکار تجاوزه این متهم محترم به نظره شما چه مشکلی میتونه داشته باشه؟:banel_smiley_4:

ارسال شده در
جاشو خودشون فقط تعیین میکنند......اسم اینکار تجاوزه این متهم محترم به نظره شما چه مشکلی میتونه داشته باشه؟:banel_smiley_4:

گیر دادی به من چرا من میگم باید اعدام میشد دیگه:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
گیر دادی به من چرا من میگم باید اعدام میشد دیگه:ws3:

خودت میدونی چرا...........حالا که فهمیدی اعدام لازمه در امر تجاوز دیگه گیر بهت نمیدم......ما اگر چیزی میگیم یه چیزی میدونیم:w139:

ارسال شده در

چرا تو کشورمون نباید امنیت باشه؟:icon_pf (34):

 

چرا بعضیا بنده پولن؟

  • Like 1
ارسال شده در
خودت میدونی چرا...........حالا که فهمیدی اعدام لازمه در امر تجاوز دیگه گیر بهت نمیدم......ما اگر چیزی میگیم یه چیزی میدونیم:w139:

من از همون اول گفتم با اعدام موافقم اما به جاش و به روش درست:banel_smiley_4:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...