shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 آدم آتیش میگیره تازه تهدیدم میکرده بی ناموس اینو باید تکه تکش کنند دیگه هیچ راهی نداره:167: 3
محمــد 4415 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 واقعاً تاسف آور بود. باید قوه قضاییه و نیروی انتظامی رو سرزنش کرد که به فکر امنیت در این مملکت نیستن. همه جای دنیا از این دست حوادث درس عبرت می گیرن ولی اینجا هر روز شاهد افزایش جرم و جنایت هستیم، حتی طوری شده که طی چند هفته گذشته تو شهر ما که یک شهر کوچیکه، 3 دختر و یک پسر دبیرستانی رو دزدیدن، 4
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 واقعاً تاسف آور بود.باید قوه قضاییه و نیروی انتظامی رو سرزنش کرد که به فکر امنیت در این مملکت نیستن. همه جای دنیا از این دست حوادث درس عبرت می گیرن ولی اینجا هر روز شاهد افزایش جرم و جنایت هستیم، حتی طوری شده که طی چند هفته گذشته تو شهر ما که یک شهر کوچیکه، 3 دختر و یک پسر دبیرستانی رو دزدیدن، اینها اینقدر بی ناموس و شرف هستند که دختر و پسر نمیشناسند............باید تا گرفتنشون اول ناقصشون کنند بعد دادگاه تشکیل بدهند و بکشنش..توی کشورهای خارجی هم تجاوز و مواد مخدر اعدام داره ............ 3
shokoofeh 887 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 من میترسم اینجا پست بدم منو شناسایی کنه:banel_smiley_52: 3
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 من میترسم اینجا پست بدممنو شناسایی کنه:banel_smiley_52: چرا فقط با اونهای که بوده پیگیرشونه فعلا.................نکنه 3
محمــد 4415 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 اینها اینقدر بی ناموس و شرف هستند که دختر و پسر نمیشناسند............باید تا گرفتنشون اول ناقصشون کنند بعد دادگاه تشکیل بدهند و بکشنش..توی کشورهای خارجی هم تجاوز و مواد مخدر اعدام داره ............ چقدر تو افراطی هستی ؟؟!!، به جای اینکه به کسی که مرتکب جنایت شده گیر بدی این رو در نظر بگیر که چه عاملی باعث شده این افراد دست به این وحشی گریها بزنن!! 3
shokoofeh 887 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 چرا فقط با اونهای که بوده پیگیرشونه فعلا.................نکنه :w00::w00: فکر کردم هرکی دربارش حرف بزنه رو هم شناسایی می کنه من که تا حالا با قاتلا سروکار نداشتم که بدونم مشی کارشون چطوریه:brodkavelarg: این چه حرفی بود زدی آخه؟!:ubhuekdv133q83a7yy7 3
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 چقدر تو افراطی هستی ؟؟!!، به جای اینکه به کسی که مرتکب جنایت شده گیر بدی این رو در نظر بگیر که چه عاملی باعث شده این افراد دست به این وحشی گریها بزنن!! نه من افراطی نیستم ولی کسی که اینقدر حیوونه که از توی زندانم دست از تهدید برنداشته فکر میکنی آدمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عاملش هرچی هم که بوده حق نداره آرامش یک عده رو ازشون بگیره........از این حکمم که میدند که طرف مشکل روانی داشته و نباید اعدامش کرد هم متنفرم خوب آدمهای عاقل اگر مشکل روانی داشته باشه بعد که آزاد شد بازم همون آشه و همون کاسه آخه اینم شد دلیل برای مردم بیچاره و بی گناه............. 2
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 :w00::w00:فکر کردم هرکی دربارش حرف بزنه رو هم شناسایی می کنه من که تا حالا با قاتلا سروکار نداشتم که بدونم مشی کارشون چطوریه:brodkavelarg: این چه حرفی بود زدی آخه؟!:ubhuekdv133q83a7yy7 ببخشید عسیسم منظور بدی نداشتم خودم میکشمش نگاه بهت بندازه ............:w139: 2
shokoofeh 887 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 ببخشید عسیسم منظور بدی نداشتم خودم میکشمش نگاه بهت بندازه ............:w139: آقوربونش سیبیلات منو کشته خواهش می شود باهشه حتما خودت بکشیشا 2
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 آقوربونش سیبیلات منو کشتهخواهش می شود باهشه حتما خودت بکشیشا دست من بود الان دیگه پوسیده بود رفته بود ولی دیگه ندادنش دسته من:4chsmu1: 2
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 Here is Iran:shame: چرا هنگیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینم از مجازات بدون اعدام ....... 1
El Roman 31720 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 چرا هنگیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اینم از مجازات بدون اعدام ....... من طرفدار اعدامم:shame: اما میگم به جاش باید استفاده بشه که اینجا جاش بوده 2
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 من طرفدار اعدامم:shame:اما میگم به جاش باید استفاده بشه که اینجا جاش بوده جاشو خودشون فقط تعیین میکنند......اسم اینکار تجاوزه این متهم محترم به نظره شما چه مشکلی میتونه داشته باشه؟
El Roman 31720 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 جاشو خودشون فقط تعیین میکنند......اسم اینکار تجاوزه این متهم محترم به نظره شما چه مشکلی میتونه داشته باشه؟ گیر دادی به من چرا من میگم باید اعدام میشد دیگه 1
shahdokht.parsa 50878 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 گیر دادی به من چرا من میگم باید اعدام میشد دیگه خودت میدونی چرا...........حالا که فهمیدی اعدام لازمه در امر تجاوز دیگه گیر بهت نمیدم......ما اگر چیزی میگیم یه چیزی میدونیم:w139:
partow 25305 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 چرا تو کشورمون نباید امنیت باشه؟:icon_pf (34): چرا بعضیا بنده پولن؟ 1
El Roman 31720 ارسال شده در 21 اردیبهشت، 2011 خودت میدونی چرا...........حالا که فهمیدی اعدام لازمه در امر تجاوز دیگه گیر بهت نمیدم......ما اگر چیزی میگیم یه چیزی میدونیم:w139: من از همون اول گفتم با اعدام موافقم اما به جاش و به روش درست 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری