رفتن به مطلب

يه درددل بچه گونه...


ارسال های توصیه شده

  • پاسخ 42
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

الهی بگردم.... :ws44:

  • Like 8
ارسال شده در

تسلیت میگم .... روحش شاد .................................................

  • Like 9
ارسال شده در
الهی بگردم.... :ws44:

:aghosh:

تسلیت میگم .... روحش شاد .................................................

ممنون

  • Like 10
ارسال شده در

تسلیت میگم....:ws44:

  • Like 9
ارسال شده در

وای بمیرم الهام دلیل مرگش چی بود؟

اشکام بی اختیار داره میریزه...

  • Like 8
ارسال شده در

خدا بیامرزتش

چقدر اعصابم خورد شد:ws44:

  • Like 8
ارسال شده در

علتش چي بوده ؟خودكشي يا سكته ؟....../:banel_smiley_52:

  • Like 7
ارسال شده در

واو چه درد بزرگی

روحش شاد

  • Like 6
ارسال شده در

الهام :ws54:

همیشه فاز منفی هستی:ws54:

ولی غصه نخور از این به بعد برای من شکلات و ابنبات بخر

  • Like 6
ارسال شده در

بعضی ها همیشه پاکن و پاک میمونن

اما چقدر کمن این ادما و چه نامرد این روزگار که خوبهارو گلچین میکنه :ws44:

تسلیت :icon_gol:

  • Like 5
ارسال شده در

تسلیت میگم :ws44:

  • Like 3
ارسال شده در

ای جونم..... الهی بمیرم..... خدا بهت صبر بده عزیزم.....:ws44:

ولی مطمئن باش که حال اون خیلی از ما بهتره........

و الان داره زندگی جدیدی و شروع میکنه......:ws37:

خدا ما را هم بیامرزه.....:ws21:

  • Like 4
ارسال شده در

وایییییییییییییی....مرگ دوستان خیلی سخته...من اینو حس کردم می دونم چه قدر ناراحت کننده اس...:ws44:

  • Like 4
ارسال شده در
تسلیت میگم....:ws44:

مرسي زهرا جونم

وای بمیرم الهام دلیل مرگش چی بود؟

اشکام بی اختیار داره میریزه...

ايست قلبي...

 

:aghosh:

خدا بیامرزتش

چقدر اعصابم خورد شد:ws44:

ممنون

 

:aghosh:

علتش چي بوده ؟خودكشي يا سكته ؟....../:banel_smiley_52:

:w58:

خودكشي واسه چي؟؟؟

واو چه درد بزرگی

روحش شاد

:hanghead:

الهام :ws54:

همیشه فاز منفی هستی:ws54:

ولی غصه نخور از این به بعد برای من شکلات و ابنبات بخر

:banel_smiley_4::banel_smiley_4::banel_smiley_4:

بعضی ها همیشه پاکن و پاک میمونن

اما چقدر کمن این ادما و چه نامرد این روزگار که خوبهارو گلچین میکنه :ws44:

تسلیت :icon_gol:

هييييييييي روزگار...

ممنونم

تسلیت میگم :ws44:

مرسي شبنمي

ای جونم..... الهی بمیرم..... خدا بهت صبر بده عزیزم.....:ws44:

ولی مطمئن باش که حال اون خیلی از ما بهتره........

و الان داره زندگی جدیدی و شروع میکنه......:ws37:

خدا ما را هم بیامرزه.....:ws21:

مرسي گلم...

آره...همينه كه آرومم كرده...

 

وایییییییییییییی....مرگ دوستان خیلی سخته...من اینو حس کردم می دونم چه قدر ناراحت کننده اس...:ws44:

:hanghead:

  • Like 3
ارسال شده در

چه خونواده مرگ خيزي ! :w58:

 

تسليت :icon_gol:

  • Like 4
ارسال شده در

وای خیلی ناراحت شدم

 

یهو حالم یه جوری شد

 

براش یه فاتحه بفرستید ..........

  • Like 3
ارسال شده در

بعضی وقتا آدم تو کار خدا میمونه :ws44::ws44:

  • Like 3
ارسال شده در

وااای

 

بمیرم الهی :icon_pf (34):

 

روحش شاد:sigh:

 

 

  • Like 2
ارسال شده در

بد روزگاري شده اسم مردن مياد ياد جنت ي مي فتم

 

تسليت :icon_gol:

  • Like 4

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...