Avenger 19334 سازنده ارسال شده در 9 فروردین، 2011 شایعه پراکنی بر علیه خانم ها باعث پرتاب شدن شما به قعر جهنم میشود وحید . زیاد گیر نده عزیزم :zadan::zadan: گیر کجا بود مگه من گیره دارم:banel_smiley_4: 1
الهام. 8079 ارسال شده در 9 فروردین، 2011 من دو ساعت نبودما ببین چه حرفای چیزی زده این شاهین:w00:شاهیییییییییین خونت حلاله:w00: بابا چي گفته بود مگه؟؟ اين بچه ذاتش خرابه...دست خودش نيست 3
Atishpare_Shahi 1736 ارسال شده در 9 فروردین، 2011 من دو ساعت نبودما ببین چه حرفای چیزی زده این شاهین:w00:شاهیییییییییین خونت حلاله:w00: شقایق جون بزن این شاهین رو نصفش کن :viannen_38: 2
شـاهین 8068 ارسال شده در 9 فروردین، 2011 بلههههههههههههههههه همین اقا وحید نمیدونی چه مارمولکیه این تیکت رو قبول دارم من دو ساعت نبودما ببین چه حرفای چیزی زده این شاهین:w00:شاهیییییییییین خونت حلاله:w00: به من چهههههههه دههههههههههه:icon_pf (12)::viannen_38: بابا چي گفته بود مگه؟؟ اين بچه ذاتش خرابه...دست خودش نيست الهه برو تاپیک بودا رو بخون شقایق جون بزن این شاهین رو نصفش کن :viannen_38: عمر من الان بیمه بدنه شخص ثالث حضرت ابوالفضل و امام شدم با یک تعریف
الهام. 8079 ارسال شده در 9 فروردین، 2011 این تیکت رو قبول دارم به من چهههههههه دههههههههههه:icon_pf (12)::viannen_38: الهه برو تاپیک بودا رو بخون عمر من الان بیمه بدنه شخص ثالث حضرت ابوالفضل و امام شدم با یک تعریف الهام...
شـاهین 8068 ارسال شده در 9 فروردین، 2011 الهام... ایش مهم مفهومه تو که گرفتی این بچه بازی ها یعنی چی؟ اصلا سوسن خانوم
VINA 31339 ارسال شده در 10 فروردین، 2011 مثلا بفهمی طرفت خیانت کرده جه فایده داره؟ ادم خودش خورد میشه تازه داروش ایهام داره الان مرد با زن خودش ............. خو بازم چیزش کم میشه اون دارو مگه تشخیص میده چرا کم شده:icon_pf (34): 2
شقایق31 40377 ارسال شده در 10 فروردین، 2011 مثلا بفهمی طرفت خیانت کرده جه فایده داره؟ ادم خودش خورد میشهتازه داروش ایهام داره الان مرد با زن خودش ............. خو بازم چیزش کم میشه اون دارو مگه تشخیص میده چرا کم شده:icon_pf (34): بچه از این تاپیک برو بیرون چشم و گوشت باز میشه:w00: 2
شـاهین 8068 ارسال شده در 10 فروردین، 2011 بچه از این تاپیک برو بیرون چشم و گوشت باز میشه:w00: eeeeeee این طرز برخورد سنتی چیه که با بچم میکنی بزار بمونه دیگه در این عصر ارتباط نمیشه چیزی رو از بچه ها پنهون کرد میره از تو اینترنت تحقیق میکنه اطلاعاتش از تو بیشتر میشه بعد جلوش سوتی میدی بد ضایع میشی 2
VINA 31339 ارسال شده در 11 فروردین، 2011 بچه از این تاپیک برو بیرون چشم و گوشت باز میشه:w00: دیگه باید کم کم یاد بگیرم دیگه
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری