رفتن به مطلب

كشف داروي نشان دهنده خيانت جنسي


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

كشف داروي نشان دهنده خيانت جنسي

اين دارو مجموعه اي از روغنهاي مختلف گياهي خوشبوئي است كه تنها چكاندن يك قطره از آن در يك فنجان قهوه براي زوجين ، بوئي از آن متصاعد مي گردد كه شبيه به بوي بخور است و تا ۴۸ ساعت ماندگار خواهد بود .

ايرانتو نوشت:

زني هندي ، داروي عجيبي را كشف كرده است كه خيانت مردان را بر ملا مي كند .

اين دارو مجموعه اي از روغنهاي مختلف گياهي خوشبوئي است كه تنها چكاندن يك قطره از آن در يك فنجان قهوه براي زوجين ، بوئي از آن متصاعد مي گردد كه شبيه به بوي بخور است و تا ۴۸ ساعت ماندگار خواهد بود .

اين زن كه نامش شانكيتا بالاول است در باره مكانيسم اين دارو مي گويد شيوه عمل اين دارو به اين نحو است كه خيانت همسر منجر به كاهش تعداد اسپرمها در وي مي گردد كه اين امر به نوبه خود باعث ايجاد يك سري واكنشهاي بيولوژيكي در جسم مرد مي گردد كه تحت شرايط اين كاهش اسپرمها در مرد، اين دارو شروع به فعاليت نموده و رايحه خاصي را از خود متصاعد مي كند .

جالب توجه است كه شركت مالك انحصاري اين دارو در حال كار بر روي توليد نسخه زنانه اين دارو نيز هست تا مردان نيز بتوانند تا از داروهايي مشابه استفاده كنند.

 

__________________

  • Like 17
  • 4 هفته بعد...
  • پاسخ 70
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

حالا این دارو کی ایران میاد؟:banel_smiley_4:

  • Like 8
ارسال شده در

عجب چیزی !!! به به :ws3:

 

 

  • Like 4
ارسال شده در

چه میکنند این دانشمندان:ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
عجب چیزی !!! به به :ws3:

 

 

 

فکر کنم از استامینوفن پر فروش تر باشه:ws3::ws28:

  • Like 3
ارسال شده در
فکر کنم از استامینوفن پر فروش تر باشه:ws3::ws28:

مثل تست بارداری فک کنم پر فروش باشه:ws28::ws28::ws28:

  • Like 5
ارسال شده در
مثل تست بارداری فک کنم پر فروش باشه:ws28::ws28::ws28:

 

:banel_smiley_4:

 

جریانش با هم فرق داره:w888:

  • Like 3
ارسال شده در
مثل تست بارداری فک کنم پر فروش باشه:ws28::ws28::ws28:

:ws3:دقیقان

  • Like 2
ارسال شده در
:ws3:دقیقان

 

هر چی اون میگه تو باید تایید کنی؟:w00:

  • Like 2
ارسال شده در
هر چی اون میگه تو باید تایید کنی؟:w00:

دقیقان:w16:اگه دختر بود ازدواج میکردم خیلی تفاهم داریم:smiley (18):

  • Like 4
ارسال شده در
دقیقان:w16:اگه دختر بود ازدواج میکردم خیلی تفاهم داریم:smiley (18):

:banel_smiley_4:

 

 

 

 

 

 

:ws28::ws28::ws28:

  • Like 3
ارسال شده در
دقیقان:w16:اگه دختر بود ازدواج میکردم خیلی تفاهم داریم:smiley (18):

ای کلک میخواستی جای شقی رو بگیری:ws28::ws28:

  • Like 2
ارسال شده در
ای کلک میخواستی جای شقی رو بگیری:ws28::ws28:

 

:banel_smiley_4::banel_smiley_4:

  • Like 2
ارسال شده در

وایییییی :icon_pf (34):

  • Like 3
ارسال شده در
وایییییی :icon_pf (34):

 

:banel_smiley_4:

یادم باشه به زنت بگم روزی سه بار تستت کنه:w00:

  • Like 4
ارسال شده در
وایییییی :icon_pf (34):

:ws47::ws47::ws47:

  • Like 2
ارسال شده در

چه خوب :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

:jawdrop:

:ws25:

:ws38:

:whistle:

:ws17:

:w02:

خودم فهمیدم چی گفتم کسی هم گرفت؟:ws3:موضوع خاص بود باید یواشکی میگفتم:ws3:

  • Like 1
ارسال شده در

:ws25:

 

خودم فهمیدم چی گفتم کسی هم گرفت؟:ws3:موضوع خاص بود باید یواشکی میگفتم:ws3:

 

 

واسه چی ناراحت شدی؟:ws38:

 

:ws28:

ارسال شده در
واسه چی ناراحت شدی؟:ws38:

 

:ws28:

:ws28:من زن ندارم:ws28:

بخودی فک نکن علتش رو فهمیدی:ws17:

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...