Avenger 19334 ارسال شده در 11 اسفند، 2010 كشف داروي نشان دهنده خيانت جنسي اين دارو مجموعه اي از روغنهاي مختلف گياهي خوشبوئي است كه تنها چكاندن يك قطره از آن در يك فنجان قهوه براي زوجين ، بوئي از آن متصاعد مي گردد كه شبيه به بوي بخور است و تا ۴۸ ساعت ماندگار خواهد بود . ايرانتو نوشت: زني هندي ، داروي عجيبي را كشف كرده است كه خيانت مردان را بر ملا مي كند . اين دارو مجموعه اي از روغنهاي مختلف گياهي خوشبوئي است كه تنها چكاندن يك قطره از آن در يك فنجان قهوه براي زوجين ، بوئي از آن متصاعد مي گردد كه شبيه به بوي بخور است و تا ۴۸ ساعت ماندگار خواهد بود . اين زن كه نامش شانكيتا بالاول است در باره مكانيسم اين دارو مي گويد شيوه عمل اين دارو به اين نحو است كه خيانت همسر منجر به كاهش تعداد اسپرمها در وي مي گردد كه اين امر به نوبه خود باعث ايجاد يك سري واكنشهاي بيولوژيكي در جسم مرد مي گردد كه تحت شرايط اين كاهش اسپرمها در مرد، اين دارو شروع به فعاليت نموده و رايحه خاصي را از خود متصاعد مي كند . جالب توجه است كه شركت مالك انحصاري اين دارو در حال كار بر روي توليد نسخه زنانه اين دارو نيز هست تا مردان نيز بتوانند تا از داروهايي مشابه استفاده كنند. __________________ 17
شقایق31 40377 ارسال شده در 9 فروردین، 2011 عجب چیزی !!! به به فکر کنم از استامینوفن پر فروش تر باشه 3
Avenger 19334 مالک ارسال شده در 9 فروردین، 2011 فکر کنم از استامینوفن پر فروش تر باشه مثل تست بارداری فک کنم پر فروش باشه:ws28: 5
شقایق31 40377 ارسال شده در 9 فروردین، 2011 مثل تست بارداری فک کنم پر فروش باشه:ws28: جریانش با هم فرق داره:w888: 3
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 9 فروردین، 2011 هر چی اون میگه تو باید تایید کنی؟:w00: دقیقاناگه دختر بود ازدواج میکردم خیلی تفاهم داریم:smiley (18): 4
شقایق31 40377 ارسال شده در 9 فروردین، 2011 دقیقاناگه دختر بود ازدواج میکردم خیلی تفاهم داریم:smiley (18): :ws28: 3
Avenger 19334 مالک ارسال شده در 9 فروردین، 2011 دقیقاناگه دختر بود ازدواج میکردم خیلی تفاهم داریم:smiley (18): ای کلک میخواستی جای شقی رو بگیری:ws28: 2
شقایق31 40377 ارسال شده در 9 فروردین، 2011 وایییییی :icon_pf (34): یادم باشه به زنت بگم روزی سه بار تستت کنه:w00: 4
SH E I KH 18713 ارسال شده در 9 فروردین، 2011 :jawdrop: خودم فهمیدم چی گفتم کسی هم گرفت؟موضوع خاص بود باید یواشکی میگفتم 1
Nightingale 10531 ارسال شده در 9 فروردین، 2011 خودم فهمیدم چی گفتم کسی هم گرفت؟موضوع خاص بود باید یواشکی میگفتم واسه چی ناراحت شدی؟
SH E I KH 18713 ارسال شده در 9 فروردین، 2011 واسه چی ناراحت شدی؟ من زن ندارم بخودی فک نکن علتش رو فهمیدی
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری