کتایون 15176 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آذر، ۱۳۸۹ کتایون خشک شدن این دریاچه بیشتر به خاطر تصمیمات غلط گرفته شدستحتی اگه خشکسالی هم رفع بشه باز اینها نابودش میکنن:icon_pf (34): ای بابا اینا کی تصمیم درست گرفتن که این بار دومشون باشه... 1 لینک به دیدگاه
sookut 13735 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آذر، ۱۳۸۹ ای بابا اینا کی تصمیم درست گرفتن که این بار دومشون باشه... یعنی نابود میشه؟؟؟ ای خدااااااا 2 لینک به دیدگاه
کتایون 15176 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آذر، ۱۳۸۹ یعنی نابود میشه؟؟؟ای خدااااااا ما که کاری از دستمون برنمیاد فقط می تونیم امیدوار باشیم و دعا کنیم... 1 لینک به دیدگاه
sookut 13735 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 22 آذر، ۱۳۸۹ ما که کاری از دستمون برنمیاد فقط می تونیم امیدوار باشیم و دعا کنیم... آره کاش با دعا حل میشد 1 لینک به دیدگاه
mohsen 88 10106 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 بهمن، ۱۳۸۹ بعد از گذشت كمتر از يك ماه از تخريب باغ گياه*شناسي نوشهر به بهانه ساخت جاده، اكنون نوبت به پناهگاه حيات وحش ميانكاله رسيده تا قرباني جاده*سازي شود. گويي مسوولان استان مازندران قصد دارند ركورد بيشترين جاده*هاي مخرب در عرصه*هاي طبيعي را به نام خود ثبت كنند؛ آزادراه تهران- شمال، جاده نور- بلده از داخل پارك ملي لار، جاده بندر نوشهر و حالا هم جاده ميانكاله! با اين همه، جاده*سازي در ميانكاله به قدري متفاوت است كه اگر اين اقدام صورت گيرد دولت ايران را در برابر بسياري از مجامع بين*المللي زيست*محيطي مورد انتقاد و پرسش قرار خواهد داد چرا كه ميانكاله دو عنوان باارزش بين*المللي و يك عنوان ملي را با خود يدك مي*كشد و هرگونه جاده*سازي در اين منطقه به معني آسيب رساندن به اين تالاب بين*المللي تلقي خواهد شد. مدافعان و مخالفان جاده*سازي در ميانكاله شهرداري، شوراي شهر، فرمانداري و نماينده مردم بهشهر در مجلس شوراي اسلامي مهم*ترين حاميان طرح جاده*سازي در ميانكاله هستند به طوري كه سه سال پيش وقتي اقدام به عمليات عمراني در داخل تالاب كردند، با اعتراضات زيادي از سوي افكار عمومي و گروه*هاي زيست*محيطي مواجه شدند تا اينكه سرانجام دادستان بهشهر وارد اين مناقشه شد و عمليات خاكريزي در تالاب و خشكاندن آن را متوقف كرد و از آن زمان تاكنون تحركات جدي براي جاده*سازي صورت نگرفته است. در آستانه سفر رئيس*جمهور به استان مازندران عده*اي قصد داشتند اين طرح را به عنوان يكي از مصوبات سفر استاني دولت به تصويب هم برسانند. از اين رو بيش از 200 نفر از اعضاي تشكل*هاي زيست*محيطي و بازاريان بهشهر در نامه*اي به رئيس*جمهور با محكوم كردن جاده*سازي در داخل پناهگاه حيات وحش ميانكاله خواستار توجه جدي احمدي*نژاد به اين مهم و ممانعت از اجرايي شدن اين طرح شدند. 4 لینک به دیدگاه
bpcom 10070 اشتراک گذاری ارسال شده در 9 بهمن، ۱۳۸۹ بعد از گذشت كمتر از يك ماه از تخريب باغ گياه*شناسي نوشهر به بهانه ساخت جاده، اكنون نوبت به پناهگاه حيات وحش ميانكاله رسيده تا قرباني جاده*سازي شود. گويي مسوولان استان مازندران قصد دارند ركورد بيشترين جاده*هاي مخرب در عرصه*هاي طبيعي را به نام خود ثبت كنند؛ آزادراه تهران- شمال، جاده نور- بلده از داخل پارك ملي لار، جاده بندر نوشهر و حالا هم جاده ميانكاله! با اين همه، جاده*سازي در ميانكاله به قدري متفاوت است كه اگر اين اقدام صورت گيرد دولت ايران را در برابر بسياري از مجامع بين*المللي زيست*محيطي مورد انتقاد و پرسش قرار خواهد داد چرا كه ميانكاله دو عنوان باارزش بين*المللي و يك عنوان ملي را با خود يدك مي*كشد و هرگونه جاده*سازي در اين منطقه به معني آسيب رساندن به اين تالاب بين*المللي تلقي خواهد شد. مدافعان و مخالفان جاده*سازي در ميانكاله شهرداري، شوراي شهر، فرمانداري و نماينده مردم بهشهر در مجلس شوراي اسلامي مهم*ترين حاميان طرح جاده*سازي در ميانكاله هستند به طوري كه سه سال پيش وقتي اقدام به عمليات عمراني در داخل تالاب كردند، با اعتراضات زيادي از سوي افكار عمومي و گروه*هاي زيست*محيطي مواجه شدند تا اينكه سرانجام دادستان بهشهر وارد اين مناقشه شد و عمليات خاكريزي در تالاب و خشكاندن آن را متوقف كرد و از آن زمان تاكنون تحركات جدي براي جاده*سازي صورت نگرفته است. در آستانه سفر رئيس*جمهور به استان مازندران عده*اي قصد داشتند اين طرح را به عنوان يكي از مصوبات سفر استاني دولت به تصويب هم برسانند. از اين رو بيش از 200 نفر از اعضاي تشكل*هاي زيست*محيطي و بازاريان بهشهر در نامه*اي به رئيس*جمهور با محكوم كردن جاده*سازي در داخل پناهگاه حيات وحش ميانكاله خواستار توجه جدي احمدي*نژاد به اين مهم و ممانعت از اجرايي شدن اين طرح شدند. :icon_pf (34): 2 لینک به دیدگاه
sookut 13735 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 7 فروردین، ۱۳۹۰ بعد از گذشت كمتر از يك ماه از تخريب باغ گياه*شناسي نوشهر به بهانه ساخت جاده، اكنون نوبت به پناهگاه حيات وحش ميانكاله رسيده تا قرباني جاده*سازي شود. گويي مسوولان استان مازندران قصد دارند ركورد بيشترين جاده*هاي مخرب در عرصه*هاي طبيعي را به نام خود ثبت كنند؛ آزادراه تهران- شمال، جاده نور- بلده از داخل پارك ملي لار، جاده بندر نوشهر و حالا هم جاده ميانكاله! با اين همه، جاده*سازي در ميانكاله به قدري متفاوت است كه اگر اين اقدام صورت گيرد دولت ايران را در برابر بسياري از مجامع بين*المللي زيست*محيطي مورد انتقاد و پرسش قرار خواهد داد چرا كه ميانكاله دو عنوان باارزش بين*المللي و يك عنوان ملي را با خود يدك مي*كشد و هرگونه جاده*سازي در اين منطقه به معني آسيب رساندن به اين تالاب بين*المللي تلقي خواهد شد. مدافعان و مخالفان جاده*سازي در ميانكاله شهرداري، شوراي شهر، فرمانداري و نماينده مردم بهشهر در مجلس شوراي اسلامي مهم*ترين حاميان طرح جاده*سازي در ميانكاله هستند به طوري كه سه سال پيش وقتي اقدام به عمليات عمراني در داخل تالاب كردند، با اعتراضات زيادي از سوي افكار عمومي و گروه*هاي زيست*محيطي مواجه شدند تا اينكه سرانجام دادستان بهشهر وارد اين مناقشه شد و عمليات خاكريزي در تالاب و خشكاندن آن را متوقف كرد و از آن زمان تاكنون تحركات جدي براي جاده*سازي صورت نگرفته است. در آستانه سفر رئيس*جمهور به استان مازندران عده*اي قصد داشتند اين طرح را به عنوان يكي از مصوبات سفر استاني دولت به تصويب هم برسانند. از اين رو بيش از 200 نفر از اعضاي تشكل*هاي زيست*محيطي و بازاريان بهشهر در نامه*اي به رئيس*جمهور با محكوم كردن جاده*سازي در داخل پناهگاه حيات وحش ميانكاله خواستار توجه جدي احمدي*نژاد به اين مهم و ممانعت از اجرايي شدن اين طرح شدند. با اين وضع چي ميشه كرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:icon_pf (34): لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده