کتایون 15176 ارسال شده در 13 اسفند، 2010 کتایون خشک شدن این دریاچه بیشتر به خاطر تصمیمات غلط گرفته شدستحتی اگه خشکسالی هم رفع بشه باز اینها نابودش میکنن:icon_pf (34): ای بابا اینا کی تصمیم درست گرفتن که این بار دومشون باشه... 1
sookut 13735 مالک ارسال شده در 13 اسفند، 2010 ای بابا اینا کی تصمیم درست گرفتن که این بار دومشون باشه... یعنی نابود میشه؟؟؟ ای خدااااااا 2
کتایون 15176 ارسال شده در 13 اسفند، 2010 یعنی نابود میشه؟؟؟ای خدااااااا ما که کاری از دستمون برنمیاد فقط می تونیم امیدوار باشیم و دعا کنیم... 1
sookut 13735 مالک ارسال شده در 13 اسفند، 2010 ما که کاری از دستمون برنمیاد فقط می تونیم امیدوار باشیم و دعا کنیم... آره کاش با دعا حل میشد 1
mohsen 88 10106 ارسال شده در 28 فروردین، 2011 بعد از گذشت كمتر از يك ماه از تخريب باغ گياه*شناسي نوشهر به بهانه ساخت جاده، اكنون نوبت به پناهگاه حيات وحش ميانكاله رسيده تا قرباني جاده*سازي شود. گويي مسوولان استان مازندران قصد دارند ركورد بيشترين جاده*هاي مخرب در عرصه*هاي طبيعي را به نام خود ثبت كنند؛ آزادراه تهران- شمال، جاده نور- بلده از داخل پارك ملي لار، جاده بندر نوشهر و حالا هم جاده ميانكاله! با اين همه، جاده*سازي در ميانكاله به قدري متفاوت است كه اگر اين اقدام صورت گيرد دولت ايران را در برابر بسياري از مجامع بين*المللي زيست*محيطي مورد انتقاد و پرسش قرار خواهد داد چرا كه ميانكاله دو عنوان باارزش بين*المللي و يك عنوان ملي را با خود يدك مي*كشد و هرگونه جاده*سازي در اين منطقه به معني آسيب رساندن به اين تالاب بين*المللي تلقي خواهد شد. مدافعان و مخالفان جاده*سازي در ميانكاله شهرداري، شوراي شهر، فرمانداري و نماينده مردم بهشهر در مجلس شوراي اسلامي مهم*ترين حاميان طرح جاده*سازي در ميانكاله هستند به طوري كه سه سال پيش وقتي اقدام به عمليات عمراني در داخل تالاب كردند، با اعتراضات زيادي از سوي افكار عمومي و گروه*هاي زيست*محيطي مواجه شدند تا اينكه سرانجام دادستان بهشهر وارد اين مناقشه شد و عمليات خاكريزي در تالاب و خشكاندن آن را متوقف كرد و از آن زمان تاكنون تحركات جدي براي جاده*سازي صورت نگرفته است. در آستانه سفر رئيس*جمهور به استان مازندران عده*اي قصد داشتند اين طرح را به عنوان يكي از مصوبات سفر استاني دولت به تصويب هم برسانند. از اين رو بيش از 200 نفر از اعضاي تشكل*هاي زيست*محيطي و بازاريان بهشهر در نامه*اي به رئيس*جمهور با محكوم كردن جاده*سازي در داخل پناهگاه حيات وحش ميانكاله خواستار توجه جدي احمدي*نژاد به اين مهم و ممانعت از اجرايي شدن اين طرح شدند. 4
bpcom 10070 ارسال شده در 28 فروردین، 2011 بعد از گذشت كمتر از يك ماه از تخريب باغ گياه*شناسي نوشهر به بهانه ساخت جاده، اكنون نوبت به پناهگاه حيات وحش ميانكاله رسيده تا قرباني جاده*سازي شود. گويي مسوولان استان مازندران قصد دارند ركورد بيشترين جاده*هاي مخرب در عرصه*هاي طبيعي را به نام خود ثبت كنند؛ آزادراه تهران- شمال، جاده نور- بلده از داخل پارك ملي لار، جاده بندر نوشهر و حالا هم جاده ميانكاله! با اين همه، جاده*سازي در ميانكاله به قدري متفاوت است كه اگر اين اقدام صورت گيرد دولت ايران را در برابر بسياري از مجامع بين*المللي زيست*محيطي مورد انتقاد و پرسش قرار خواهد داد چرا كه ميانكاله دو عنوان باارزش بين*المللي و يك عنوان ملي را با خود يدك مي*كشد و هرگونه جاده*سازي در اين منطقه به معني آسيب رساندن به اين تالاب بين*المللي تلقي خواهد شد. مدافعان و مخالفان جاده*سازي در ميانكاله شهرداري، شوراي شهر، فرمانداري و نماينده مردم بهشهر در مجلس شوراي اسلامي مهم*ترين حاميان طرح جاده*سازي در ميانكاله هستند به طوري كه سه سال پيش وقتي اقدام به عمليات عمراني در داخل تالاب كردند، با اعتراضات زيادي از سوي افكار عمومي و گروه*هاي زيست*محيطي مواجه شدند تا اينكه سرانجام دادستان بهشهر وارد اين مناقشه شد و عمليات خاكريزي در تالاب و خشكاندن آن را متوقف كرد و از آن زمان تاكنون تحركات جدي براي جاده*سازي صورت نگرفته است. در آستانه سفر رئيس*جمهور به استان مازندران عده*اي قصد داشتند اين طرح را به عنوان يكي از مصوبات سفر استاني دولت به تصويب هم برسانند. از اين رو بيش از 200 نفر از اعضاي تشكل*هاي زيست*محيطي و بازاريان بهشهر در نامه*اي به رئيس*جمهور با محكوم كردن جاده*سازي در داخل پناهگاه حيات وحش ميانكاله خواستار توجه جدي احمدي*نژاد به اين مهم و ممانعت از اجرايي شدن اين طرح شدند. :icon_pf (34): 2
sookut 13735 مالک ارسال شده در 27 خرداد، 2011 بعد از گذشت كمتر از يك ماه از تخريب باغ گياه*شناسي نوشهر به بهانه ساخت جاده، اكنون نوبت به پناهگاه حيات وحش ميانكاله رسيده تا قرباني جاده*سازي شود. گويي مسوولان استان مازندران قصد دارند ركورد بيشترين جاده*هاي مخرب در عرصه*هاي طبيعي را به نام خود ثبت كنند؛ آزادراه تهران- شمال، جاده نور- بلده از داخل پارك ملي لار، جاده بندر نوشهر و حالا هم جاده ميانكاله! با اين همه، جاده*سازي در ميانكاله به قدري متفاوت است كه اگر اين اقدام صورت گيرد دولت ايران را در برابر بسياري از مجامع بين*المللي زيست*محيطي مورد انتقاد و پرسش قرار خواهد داد چرا كه ميانكاله دو عنوان باارزش بين*المللي و يك عنوان ملي را با خود يدك مي*كشد و هرگونه جاده*سازي در اين منطقه به معني آسيب رساندن به اين تالاب بين*المللي تلقي خواهد شد. مدافعان و مخالفان جاده*سازي در ميانكاله شهرداري، شوراي شهر، فرمانداري و نماينده مردم بهشهر در مجلس شوراي اسلامي مهم*ترين حاميان طرح جاده*سازي در ميانكاله هستند به طوري كه سه سال پيش وقتي اقدام به عمليات عمراني در داخل تالاب كردند، با اعتراضات زيادي از سوي افكار عمومي و گروه*هاي زيست*محيطي مواجه شدند تا اينكه سرانجام دادستان بهشهر وارد اين مناقشه شد و عمليات خاكريزي در تالاب و خشكاندن آن را متوقف كرد و از آن زمان تاكنون تحركات جدي براي جاده*سازي صورت نگرفته است. در آستانه سفر رئيس*جمهور به استان مازندران عده*اي قصد داشتند اين طرح را به عنوان يكي از مصوبات سفر استاني دولت به تصويب هم برسانند. از اين رو بيش از 200 نفر از اعضاي تشكل*هاي زيست*محيطي و بازاريان بهشهر در نامه*اي به رئيس*جمهور با محكوم كردن جاده*سازي در داخل پناهگاه حيات وحش ميانكاله خواستار توجه جدي احمدي*نژاد به اين مهم و ممانعت از اجرايي شدن اين طرح شدند. با اين وضع چي ميشه كرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:icon_pf (34):
ارسال های توصیه شده