sookut 13735 ارسال شده در 5 اسفند، 2010 شما تو سال 1400 در چه وضعیتی خواهید بود. حدس خودتون چیه؟ احتمالا رو به موت 1
غایب 4790 مالک ارسال شده در 5 اسفند، 2010 احتمالا رو به موت خدا بیامرزدت . از شمار دو چشم یک تن کم / وز شمار خرد بازم یک تن کم 1
vahid321 2013 ارسال شده در 5 اسفند، 2010 قضیه لبو فروشی یه جور توفیق اجباری بود که بر حسب اتفاق جا افتاد. امسال هم بارون نمیاد. چغندر افزایش قیمت پیدا میکنه مام حسابی از این موقعیت استفاده خواهیم کرد. اگه این برگ چغندر ها بذارن. الحق که استادی و سخنی به گزاف نگفتی! 1
غایب 4790 مالک ارسال شده در 5 اسفند، 2010 الحق که استادی و سخنی به گزاف نگفتی! سلام . اینی که نوشتی همون نثر گلستان سعدی علیه الرحمه است دیگه نه؟ 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری