رفتن به مطلب

فهرست تکان دهنده ترین پایان ها در تاریخ سینما


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

the_sixth_sense.jpg

نتايج يك نظرسنجي نشان مي دهد كه فيلم "حس ششم" به كارگرداني ام نايت شامالان، با بازي بروس ويليس، بزرگ ترين شوك را به تماشاگران سينما وارد كرده است.

در اين نظرسنجي حس ششم در صدر فيلم هايي با پايان هاي تكان‌دهنده نشسته و پس از آن فيلم هاي رواني، ساخته آلفرد هيچكاك و مظنونين هميشگي، ساخته برايان سينگر (با بازي كوين اسپيسي) قرار گرفته اند.

اين نظرسنجي همزمان با پخش نسخه دي وي دي و بلو ري فيلم مرا به خاطر داشته باش ساخته رابرت پتينسون و محصول اي وان انترتينمنت صورت گرفته است؛ فيلمي كه چرخشي داستاني و پاياني تكان دهنده و تلخ دارد.

در فهرست تكان دهنده ترين فيلم ها، دو فيلم از اين ده فيلم ساخته ديويد فينچر است: باشگاه مشت‌زني و هفت. برد پيت، بازيگر آمريكايي، در هر دو اين فيلم ها بازي داشته است.

كوين اسپيسي، بازيگر شاخص و برنده دو جايزه اسكار، نيز در دو فيلم مظنونين هميشگي و هفت نقشي تاثيرگذار، تكان دهنده و به يادماندني دارد.

او براي يازي در فيلم مظنونين هميشگي برنده جايزه اسكار بهترين بازيگر مكمل سال ۱۹۹۵ شد.

فيلم هاي اره، امپراتوري ضربه مي زند، مرد حصيري، ديگران و سياره ميمون ها از ديگر فيلم هاي اين فهرست است.

ده فيلم تكان دهنده در تاريخ سينما

 

۱- حس ششم محصول ۱۹۹۹ ساخته ام نايت شامالان

۲- رواني محصول ۱۹۶۰ با بازي آنتوني پركينز

۳- مظنونين هميشگي محصول ۱۹۹۵ ساخته برايان سينگر

۴- امپراتوري ضربه مي زند محصول ۱۹۸۸ ساخته ايروين كرشنر

۵- اره محصول ۲۰۰۴ ساخته جيمز وان

۶- باشگاه مشت‌زني محصول ۱۹۹۹ ساخته ديويد فينچر

۷- مرد حصيري محصول ۱۹۷۳ ساخته رابين هاردي

۸- ديگران محصول ۲۰۰۱ ساخته الخاندرو آمنابار

۹- هفت محصول ۱۹۹۵ ساخته ديويد فينچر

۱۰- سياره ميمون ها محصول ۱۹۶۸ ساخته فرانكلين جي شفنر

  • Like 27
ارسال شده در

این هفت اگه همون هفت باشه که تو ایران بش میگن هفت گناه اصلی آره خیلی باحاله!!

واقعا یکه میخوره آدم!!!!!

  • Like 3
ارسال شده در

خووو یه خورده از فیلم رو میگید که چی بوده که تکون داده مردم رو؟ :hanghead:

  • Like 4
ارسال شده در
این هفت اگه همون هفت باشه که تو ایران بش میگن هفت گناه اصلی آره خیلی باحاله!!

واقعا یکه میخوره آدم!!!!!

 

 

چرا؟؟؟؟

داستانش چی بوده مگه؟:hanghead:

  • Like 3
ارسال شده در

کارگردان: دیوید فینچر

بازیگران: مورگان فریمن (ویلیام سامرست)، براد پیت (دیوید میلز)، گیونت پالترو (تریسی)

فیلمنامه: اندرو کوین واکر

محصول: 1995- متروگلدن مایر امریکا

قاتل بی‌رحمی که دو کارآگاه این فیلم در پی‌اش هستند،‌ قربانیانش را از میان کسانی انتخاب می‌کند که مرتکب گناهان کبیره می‌شوند و به شیوه‌ای متناسب با کارهای ناپسندشان آنها را به قتل می‌رساند. مثلاً او یک آدم شکمو و فربه را وادار می‌کند آنقدر بخورد تا بمیرد.

دو کارآگاه، یکی در روزهای آخر فرارسیدن بازنشستگی (مورگان فریمن) و دیگری جوان و عجول و کم‌تجربه که می‌خواهد با انجام کارهای بزرگ موقعیت خود را به جای مورگان فریمن تثبیت کند، همکار می‌کنند تا قاتل را ظرف یک هفته دستگیر کنند. کارآگاه جوان (براد پیت) سفیدپوست است و تازه ازدواج کرده و زنش نیز به کارآیی او اطمینان ندارد، در عوض فریمن سیاهپوست خانواده‌اش را از دست داده است و تنها دلخوشی‌اش انجام وظیفه درست در کارهای محوله است. قتل‌ها در طی یک هفته انجام می‌گیرند. دو کارآگاه تا میانه فیلم موفق به پیدا کردن سرنخی از قاتل نیستند که بعد در نیمه دوم فیلم با رجوع به کتاب‌هایی که قاتل می‌خوانده است، موفق به یافتن او می‌شوند و فیلم شتاب بیشتری می‌گیرد. قاتل کتاب‌های "دوزخ و بهشت گمشده و کمدی الهی " و به ویژه از جان دوال نویسنده کتاب "هفت گناه کبیره " را بارها از کتابخانه می‌گرفته و در لحظات پایانی فیلم اف‌بی‌آی، آن اطلاعات را در اختیار دو کارآگاه قرار می‌دهد. قاتل پس از تسلیم خود با اعتماد به نفس در مقابل آنها ادعا می‌کند که وظیفه الهی داشته و انتخاب شده بود که گناهکاران را به کیفر برساند.

در پایان فیلم وقتی پلیس جوان او را در بیابان برای گرفتن اعتراف و اعلام همدستان خود از خودرو پیاده کرده، می‌برد؛ همدستش بسته‌ای برای (دیوید) پلیس جوان می‌آورد و سامرست، پلیس مجرب فریاد می‌کشد: "دیوید ... او را نکش، برگ برنده در دست اوست ... " و بر روی تصاویر پایانی فیلم صدای (جان) مترنم می‌شود که: "دنیا جای زیبایی است و ارزش مبارزه را دارد ... "

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

  • Like 8
ارسال شده در

اما به نظر من تکان دهنده ترین پایان،فیلمی بود که 22 خرداد پارسال،از رسانه ملی پخش شد و ساعت 2 نصفه شب،همه گریه کردند.

:ws44:

  • Like 12
  • 3 هفته بعد...
ارسال شده در

فردا هم فیلم قشنگی تلویزیون نشان میدهد.

 

از 10 صبح شروع میشود و تا 12 شب ادامه دارد.

  • Like 5
ارسال شده در

فیلم باشگاه مشت زنی واقعا قشنگ بود.

  • Like 2
ارسال شده در

واقعا آخره فیلم مظنونین همیشگی غافلگیر کننده بود!

من که خیلی خوشم اومد از مدله فیلمش....عمرا به مغزت نمی رسید که آخرش اونطوری بشه!:Ghelyon:

  • Like 3
ارسال شده در
فردا هم فیلم قشنگی تلویزیون نشان میدهد.

 

از 10 صبح شروع میشود و تا 12 شب ادامه دارد.

 

:ws47::ws47::ws47::ws47::ws47::ws47::ws47:

 

تا ماهواره هست غمت نباشه!:ws47::ws47::ws47:

  • Like 1
ارسال شده در
فردا هم فیلم قشنگی تلویزیون نشان میدهد.

 

از 10 صبح شروع میشود و تا 12 شب ادامه دارد.

اکشنه:ws3:

فیلم باشگاه مشت زنی واقعا قشنگ بود.

موافقم واقعا باحال بود:w16:

واقعا آخره فیلم مظنونین همیشگی غافلگیر کننده بود!

من که خیلی خوشم اومد از مدله فیلمش....عمرا به مغزت نمی رسید که آخرش اونطوری بشه!:Ghelyon:

ایضا بنده هم همینطور:a030:

  • Like 3
ارسال شده در
اکشنه:ws3:

 

 

اکشن کجا بوده !!!!

 

مگه هیچکس تلویزیون نداره !!!

 

از ساعت 10 صبح ، 6 تا کانال دارند یکی از فیلمهایی با موضوع حماسه و درام را نشان میدهند.

  • Like 3
ارسال شده در
اکشن کجا بوده !!!!

 

مگه هیچکس تلویزیون نداره !!!

 

از ساعت 10 صبح ، 6 تا کانال دارند یکی از فیلمهایی با موضوع حماسه و درام را نشان میدهند.

فیلمه کمدی بود که:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
فیلمه کمدی بود که:ws3:

بله اما طنز تلخ یا به اصطلاح زهر خند بود که بازیگران و کارگردان ادعا کردند فیلم حماسی بوده.

  • Like 2
ارسال شده در
:banel_smiley_4:
  • Like 1
ارسال شده در
:banel_smiley_4:

 

چرا اکثرا حرف نمیزنند و ترجیح میدهند شکلک بگذارند!!!

  • Like 1
ارسال شده در
بله اما طنز تلخ یا به اصطلاح زهر خند بود که بازیگران و کارگردان ادعا کردند فیلم حماسی بوده.

از کرامات شیخ ما اینست

شیره را خورد و گفت شیرین ست:ws3:

 

چرا اکثرا حرف نمیزنند و ترجیح میدهند شکلک بگذارند!!!

:banel_smiley_4:

  • Like 1
ارسال شده در

حش ششم خیلی خیلی قشنگ بود!

زودیاک جزوشون نیست!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب!:ws38:

  • Like 1
ارسال شده در

چه جالب هیچ کدوم این فیلم هارو من ندیدم:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
چه جالب هیچ کدوم این فیلم هارو من ندیدم:ws3:

:icon_pf (34):

حش ششم خیلی خیلی قشنگ بود!

زودیاک جزوشون نیست!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجب!:ws38:

:w16::w16::w16:

  • Like 1
×
×
  • اضافه کردن...