رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

  • پاسخ 1.5k
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

نه دیگه جنتلمن

اگه اونجوری بود که دیگه واسه خودم سوال پیش نمی اومد

 

من تا حالا نشنیدم نصاب کولر یا تعمیر کار یا حتی توی دفتچره راهنما ، بگه اول روی دور تند بذارین.

 

احتمالا اشتباه از اون فردی بوده که این پیشنهاد بی شرمانه را داده. :viannen_38:

  • Like 5
لینک به دیدگاه
من تا حالا نشنیدم نصاب کولر یا تعمیر کار یا حتی توی دفتچره راهنما ، بگه اول روی دور تند بذارین.

 

احتمالا اشتباه از اون فردی بوده که این پیشنهاد بی شرمانه را داده. :viannen_38:

اتفاقا" نصاب کولر ما هم همین رو گفت.

گفت 5 دقیقه دور تند داشته باشه

  • Like 4
لینک به دیدگاه
اتفاقا" نصاب کولر ما هم همین رو گفت.

گفت 5 دقیقه دور تند داشته باشه

 

نمیدونم،من نشنیدم.....

 

ولی به ما همچین چیزی نگفتن تا حالا،الان دفترچه این کولر سلولزی خونمون را هم نگاه کردم،نوشته اول روی کند بذارین سپس برین روی تند. :w74:

  • Like 4
لینک به دیدگاه

دقیقا استاد مبانی برق ما هم همینو گفت.

پس دلیلش الکتریکیه.

ولی 3-4 ترم پیش بود دلیلش یادم نیس:shame:

  • Like 6
لینک به دیدگاه

چه موتور با دور تند روشن بشه چه دور کند فرقی نمی کنه. چون در هر صورت با دور تند استارت می خوره! دلیلش هم اینه که سیم پیچ دور تند و راه انداز بعده استارت تو مدار هستن پس بطور اتوماتیک بعده استارت موتور دور تند کار می کنه. بعدش می تونیم کلید رو از حالت پیش فرض( که دور تند بود) به سیم پیچ دور کند ببریم.

  • Like 8
لینک به دیدگاه
چه موتور با دور تند روشن بشه چه دور کند فرقی نمی کنه. چون در هر صورت با دور تند استارت می خوره! دلیلش هم اینه که سیم پیچ دور تند و راه انداز بعده استارت تو مدار هستن پس بطور اتوماتیک بعده استارت موتور دور تند کار می کنه. بعدش می تونیم کلید رو از حالت پیش فرض( که دور تند بود) به سیم پیچ دور کند ببریم.

یعنی استارت دور کند و تند یکی هست؟؟ خب مثلا من دیدم با دور کند روشن میکنن و سریع تند رو میزنن واسه چند لحظه بعدش برمیگردونن روی کند... :ws38:

  • Like 4
لینک به دیدگاه
یعنی استارت دور کند و تند یکی هست؟؟ خب مثلا من دیدم با دور کند روشن میکنن و سریع تند رو میزنن واسه چند لحظه بعدش برمیگردونن روی کند... :ws38:

من پاسخ رو نگفتم فقط اشاره کردم و بازم می گم:w58::

وقتی کلید استارت رو زدیم همون هایی که گفتم تو مدارن/ وقتی بار موتور به سه چهارم مقدار نامی خودش رسید کلید گریز از مرکز عمل می کنه (سیم پیچ راه انداز از مدار خارج میشه و سیم پیچ دور تند در مدار باقی می مونه)و بار موتور به مرور افزایش می یابد و به مقدار حداکثر خودش می رسه حالا می تونید کلید تبدیل رو بزنید و بقیه ماجرا

  • Like 6
لینک به دیدگاه

یه سوال خیلی قشنگ!!!

دوستای مکانیک توجه کنن:

کی میتونه بگه از مس-بریلیم برای ساخت چه قالبهایی استفاده میکنن؟؟؟؟:girl_in_dreams:

  • Like 4
لینک به دیدگاه
یه سوال خیلی قشنگ!!!

دوستای مکانیک توجه کنن:

کی میتونه بگه از مس-بریلیم برای ساخت چه قالبهایی استفاده میکنن؟؟؟؟:girl_in_dreams:

قالب هایی که حفر زیاد دارن/ فنر/ یاتاقان لوکوموتیو

  • Like 4
لینک به دیدگاه
amin 202 مهمان

سنگ ماشین سنگ زنی رو چجوری بالانس میکنن؟

3 روش داره دیگه...یه چیزایی شنیدم ولی اسم اون دستگاه یادم رفته....:JC_thinking:

لینک به دیدگاه
بله آقای مهندس حتما همینجوریه!!!!!

اون آقای مهندسی که گفتین از نوعی که فامیل می گن بود؟

متلک انداختین یا واقعا درست گفتم:ydm47612zsesgift969

  • Like 2
لینک به دیدگاه
amin 202 مهمان
اون آقای مهندسی که گفتین از نوعی که فامیل می گن بود؟

متلک انداختین یا واقعا درست گفتم:ydm47612zsesgift969

 

فک کنم برای ریخته گیری برنج استفاده میشن ولی موارد استفادشونو خدا میدونه! :ws3:

لینک به دیدگاه
یه سوال خیلی قشنگ!!!

دوستای مکانیک توجه کنن:

کی میتونه بگه از مس-بریلیم برای ساخت چه قالبهایی استفاده میکنن؟؟؟؟:girl_in_dreams:

 

جواب سوال شما در کتاب " کلید مس " بطور کامل توضیح داده شده ...

  • Like 2
لینک به دیدگاه
سنگ ماشین سنگ زنی رو چجوری بالانس میکنن؟

3 روش داره دیگه...یه چیزایی شنیدم ولی اسم اون دستگاه یادم رفته....:JC_thinking:

 

 

درس پس می دیم خدمت اساتید فن.

 

بالانس تا جایی ک خاطرم هست دو جوره

استاتیکی

دینامیکی

 

استاتیک از وسط سوراخ سنگ هست، ی شفت سنگ خورده رد می کنن . بعد می زارن رو ی صفحه دقیق و تراز . بعد دیگه تالو می شه کجا ها سنگینی می کنه .

تقریبا می شه گفت همون تعادله دیگه .

من دیدم برا پره های توربین باد هم از روشی مشابه استفاده می کنن . حالا نه با این سیستم ولی روی همون تاور ک هست باید در حالتی واسته ک کاملا متقارن باشه . تا معلوم شه وزن و مرکز اینرسی تمام پره ها یکی ه.

 

واسه دینامیکی هم والا دقیق یادم نیست. احتمالا شبیه سیستمی ک برای چرخ ماشین دیدی . تو تعمیر گاه ها بک مار می برن هستش.

البته قاعدتا تنها همون روش نیست . بزار سرچ بزنم . ببینم چی پیدا می شه .

 

موفقو سر بلند باشید .:icon_gol:

  • Like 3
لینک به دیدگاه

ببین با کلیدواژه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

(خودشم لینکه البته، ولی واسه من ک صفحه اش نیومد )

یا

grinding wheels balance

سرچ بزن . مطالب خوبی داره

 

 

 

Air shield سپر هوا چیست؟
نمی دونم . ی سرچی زدم .

 

مفید و مختصر

 

Diesel Exhaust Fluid

Solution for SCR NOx Reduction Systems

:ws3:

  • Like 2
لینک به دیدگاه

×
×
  • اضافه کردن...