vahid321 2013 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 آذر، ۱۳۸۹ مطمئنيد تو كمپرسورها تو تلمبه خونه ها هم اتفاق مي افته اين پديده الان پست رو کاملتر کردم. یه نگاهی بندازید در ضمن اگر در مورد تلمبه خانه ها هم که گفتید بیشتر اطلاعات بدید ممنون میشم. در ضمن پمپ و کمپرسور شباهتهای زیادی دارند 2 لینک به دیدگاه
Eng HVAC 4139 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 آذر، ۱۳۸۹ سوال بعدی: لطفا در مورد پدیده chocking در کمپرسورها- با یه تحیلیل کوچیک ترمودینامیکی- توضیح دهید اين پديده chocking همونه كه تو شيپوره تو آزمايشگاه سيالات انجام ميداديم؟؟ 3 لینک به دیدگاه
baybak 4434 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 آذر، ۱۳۸۹ اين پديده chocking همونه كه تو شيپوره تو آزمايشگاه سيالات انجام ميداديم؟؟ پدیده خفگییه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی شیر بسته است ،هیچ جریانی در شیپوره وجود ندارد و فشار در همه جا . است. اگر اکنون فشار تا مقداری که به طور جزیی کمتر از p است کاهش داده شود جریان در یک شیپوره با یک کاهش فشار درجهت جریان برقرار می شود. 3 لینک به دیدگاه
Eng HVAC 4139 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 آذر، ۱۳۸۹ يعني مايع برعكس حهت حركتش، حركت ميكنه ديگه درسته؟ 2 لینک به دیدگاه
baybak 4434 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 آذر، ۱۳۸۹ بلی..دیگه ..من اون متنو از جزوه درسی هیدرولیک خودم نوشتم ...خوب شد این تایپیک هستش یه نگاهی هم به درسامون می می کنیم 3 لینک به دیدگاه
vahid321 2013 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 آذر، ۱۳۸۹ اين پديده chocking همونه كه تو شيپوره تو آزمايشگاه سيالات انجام ميداديم؟؟ پدیده خفگییه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وقتی شیر بسته است ،هیچ جریانی در شیپوره وجود ندارد و فشار در همه جا . است. اگر اکنون فشار تا مقداری که به طور جزیی کمتر از p است کاهش داده شود جریان در یک شیپوره با یک کاهش فشار درجهت جریان برقرار می شود. احتمالا همینه ولی میشه یکم کاربردیتر هم توضیح بدید. در مورد کمپرسورها 3 لینک به دیدگاه
baybak 4434 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 آذر، ۱۳۸۹ دوستان من در یه پروژه ی به مشکل برخوردم و دیدم بهترین جا برای طرح سوال اینجاست..ما در یه قالب فورج توپی پراید یه مشکل اساسی داریم..قالب فورج از بالا وقتی بر روی فولاد ck45 در حالت حرارت دیده با فشار 600 تن میاد این مواده ما یا می چسبه یا بعد خنک شدن ترک بر میداره ..می خواستیم نا نو الیاف کربنی ((لیف نانو))درست کنیم بزاریم بغل مواد در قالب اونم نانو گرون از آب در میاد ..اکثرا گرافیت ((پودر گرافیت ))میزارن اونم کمی گرونه و همه جا رو سیاه می کنه و سرطان زا هست برای کارگران قالب...ما چی کار کنیم ؟ کجای قالب رو دستکاری بکنبم؟ مواد قالب رو عوض کنیم؟ 3 لینک به دیدگاه
vahid321 2013 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 آذر، ۱۳۸۹ دوستان من در یه پروژه ی به مشکل برخوردم و دیدم بهترین جا برای طرح سوال اینجاست..ما در یه قالب فورج توپی پراید یه مشکل اساسی داریم..قالب فورج از بالا وقتی بر روی فولاد ck45 در حالت حرارت دیده با فشار 600 تن میاد این مواده ما یا می چسبه یا بعد خنک شدن ترک بر میداره ..می خواستیم نا نو الیاف کربنی ((لیف نانو))درست کنیم بزاریم بغل مواد در قالب اونم نانو گرون از آب در میاد ..اکثرا گرافیت ((پودر گرافیت ))میزارن اونم کمی گرونه و همه جا رو سیاه می کنه و سرطان زا هست برای کارگران قالب...ما چی کار کنیم ؟ کجای قالب رو دستکاری بکنبم؟ مواد قالب رو عوض کنیم؟ ببخشید من در این زمینه اطلاعاتی ندارم ولی برای اینکه هم خودم یه چیزی یاد بگیرم هم اونی که میخواد جواب بده کارش راحتتر باشه یه سوال دارم: چرا این قطعتون رو در چند کورس درست نمیکنید؟ یعنی به جای اینکه با یک بار پایین آمدن پرس قطعه شکل نهایی خودش رو بگیره با چند بار این کار رو انجام بدید؟ در ضمن آهنگریتون سرده یا گرمه یا داغه؟ میتونی یه شکلی از قطعه بزاری؟ 2 لینک به دیدگاه
baybak 4434 اشتراک گذاری ارسال شده در 10 آذر، ۱۳۸۹ ببخشید من در این زمینه اطلاعاتی ندارم ولی برای اینکه هم خودم یه چیزی یاد بگیرم هم اونی که میخواد جواب بده کارش راحتتر باشه یه سوال دارم:چرا این قطعتون رو در چند کورس درست نمیکنید؟ یعنی به جای اینکه با یک بار پایین آمدن پرس قطعه شکل نهایی خودش رو بگیره با چند بار این کار رو انجام بدید؟ در ضمن آهنگریتون سرده یا گرمه یا داغه؟ میتونی یه شکلی از قطعه بزاری؟ در چند کورس درست میشه ولی در کورس اول همینجوری میشه گرمه دیگه... شکل الان ندارم ولی میزارم ....باید شنبه برم کارگاه ... 3 لینک به دیدگاه
baybak 4434 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 آذر، ۱۳۸۹ دوستان من در یه پروژه ی به مشکل برخوردم و دیدم بهترین جا برای طرح سوال اینجاست..ما در یه قالب فورج توپی پراید یه مشکل اساسی داریم..قالب فورج از بالا وقتی بر روی فولاد ck45 در حالت حرارت دیده با فشار 600 تن میاد این مواده ما یا می چسبه یا بعد خنک شدن ترک بر میداره ..می خواستیم نا نو الیاف کربنی ((لیف نانو))درست کنیم بزاریم بغل مواد در قالب اونم نانو گرون از آب در میاد ..اکثرا گرافیت ((پودر گرافیت ))میزارن اونم کمی گرونه و همه جا رو سیاه می کنه و سرطان زا هست برای کارگران قالب...ما چی کار کنیم ؟ کجای قالب رو دستکاری بکنبم؟ مواد قالب رو عوض کنیم؟ کسی نیست در این مسئله به من کمک بکنه؟ 2 لینک به دیدگاه
محمــد 4415 اشتراک گذاری ارسال شده در 11 آذر، ۱۳۸۹ تایپیک خوب پیش می رفت، ولی مثل اینکه استوپ شده مطالب خوبی یاد می گرفتیم، دوستان لطفاً ادامه بدین 2 لینک به دیدگاه
spow 44197 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 12 آذر، ۱۳۸۹ خب دوستانی که سوالی پرسیدن وبقیه دوستان نتونستن جواب مکفی به سوالشون بدن لطفا خودشون جواب رو بزارن تا بقیه هم یاد بگیرن این درمورد سوالهایی که قبلا بی پاسخ مونده درمورد بقیه سوالات هم تا جایی که سوادمون بکشه درخدمت دوستان هستیم وگرنه نمیدونم چیزی رو ازمون کم نخواهد کرد چون از اولش شخصا به بیسوادی معترف بوده ام اما سوال: اساس کار کلاچها وترمزها چیست ومزیت کلاچها نسبت به کوپلینگ ها درحین کار وانتقال دور از یک شفت به شفت دیگه چیه؟ 4 لینک به دیدگاه
spow 44197 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 12 آذر، ۱۳۸۹ خب انگار این سوال بی جواب خواهد ماند دی: اساس کار کلاچها وترمزها چیست ومزیت کلاچها نسبت به کوپلینگ ها درحین کار وانتقال دور از یک شفت به شفت دیگه چیه؟ اساس کار ترمز ها وکلاچها براصطکاک سطوح صیقلی استوار استبرای همین دراجزا مکانیکی اونارو جزء یک دسته طبقه بندی میکنند مزیت کلاچ وترمز نسبت به کوپلینگ ها درسیستمهای انتقال توان قدرت مانور برروی قطع ووصل شدن است سوال بعدی رو کی میپرسه؟ 4 لینک به دیدگاه
Mr. Specific 43573 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 آذر، ۱۳۸۹ دو ویژگی اصلی هواپیماهای بدون سرنشین خورشیدی چیست؟؟ 2 لینک به دیدگاه
spow 44197 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 12 آذر، ۱۳۸۹ دو ویژگی اصلی هواپیماهای بدون سرنشین خورشیدی چیست؟؟ عدم وابستگی به سوخت قابلیت کار درتمام شرایط اب وهوایی 3 لینک به دیدگاه
soheiiil 24251 اشتراک گذاری ارسال شده در 12 آذر، ۱۳۸۹ دو ویژگی اصلی هواپیماهای بدون سرنشین خورشیدی چیست؟؟ 1-امکان پرواز در ارتفاع های بالا(60 هزار پایی) 2-وزن کم و استحکام زیاد(ساخته شده از مواد کامپوزیتی) 3-بر طرف کردن نیاز های سوختی خودش(امکان پرواز دوهفته ای بدون وقفه: البته برای پرواز های 5 ساله ساخته میشوند:jawdrop:) 6 لینک به دیدگاه
محمــد 4415 اشتراک گذاری ارسال شده در 13 آذر، ۱۳۸۹ آب خالص در چند درجه می جوشد؟ ای بابا چرا کسی جواب نمیده این سوال رو یکی از استادامون پرسید همه گفتن تو 100 درجه ولی استاد گفت اشتباه است شما میتونین بگین چه چیزی کم داشت؟ 4 لینک به دیدگاه
spow 44197 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 13 آذر، ۱۳۸۹ ای بابا چرا کسی جواب نمیده این سوال رو یکی از استادامون پرسید همه گفتن تو 100 درجه ولی استاد گفت اشتباه است شما میتونین بگین چه چیزی کم داشت؟ اول این مقاله کوتاه از ماهنامه پویا رو بگیرید دی: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام نقطه جوش استانداردی که تعریف میشه بستگی مستقیم به شرایط فشار استاندارد یک اتمسفر درسطح دریا ودمای 25C داره البته اگه واقعا خالص باشه وترکیباتی نداشته باشه وتحت اثر میدانهای مغناطیسی نباشه 5 لینک به دیدگاه
Eng HVAC 4139 اشتراک گذاری ارسال شده در 13 آذر، ۱۳۸۹ اين زياد ربط نداره ولي دو صفحه اول رو مطالعه كنيد بد نيست برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 4 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده