رفتن به مطلب

╬♥╬ آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس ╬♥╬


zafar

ارسال های توصیه شده

كريم باقرى بعد از جلسه با مديرعامل باشگاه پرسپوليس بخشى از مطالباتش را دريافت كرد.كاپيتان پرسپوليس كه برخى او را مسبب اعتراض دسته جمعى سرخپوشان نسبت به عدم دريافت حق و حقوق شان مى دانستند در طول هفته گذشته سعى كرد بازيكنان را به صبورى دعوت كرده و از آنها بخواهد تا زمان آغاز رسمى فعاليت هاى رئيس جديد سازمان تربيت بدنى خويشتن دارى كرده و اعتراضى نداشته باشند.اما باقرى سه شنبه شب با عباس انصارى فرد در زمينه پرداخت مطالبات بازيكنان گفت وگو كرد و در پايان اين جلسه با توجه به اينكه قرار بود ديروز مطالبات برخى از بازيكنان تيم پرداخت شود او نيز بخشى از مطالباتش را دريافت كرد.كريم باقرى صد ميليون تومان بابت فصل گذشته (اضافه تر از متن قرارداد) و مبلغى هم بابت قسط اول قرارداد از باشگاه طلب داشت كه بخشى از اين طلب را طى چك دريافت كرد.

لینک به دیدگاه
  • پاسخ 724
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

فريد زرينه، پزشك تيم پرسپوليس در خصوص آخرين وضعيت مصدومان اين تيم اظهار داشت: خليلى ديگر احساس ناراحتى ندارد و از ۲ هفته ديگرمى تواند براى پرسپوليس به ميدان برود. به طور كلى مى توان گفت او ديگر مصدوميتى ندارد اما با توجه به تمرين هاى جسمانى پس از انجام فيزيوتراپى و تست پزشكى مى تواند در اختيار تيم قرار بگيرد.در خصوص تياگو نيز بايد بگويم به دليل مصدومتى كه برايش به وجود آمده تا ۳ هفته قادر به انجام تمرين نيست و بايد به تمرينات فيزيوتراپى بپردازد.تياگو هنوز هم از ناحيه پا احساس درد مى كند و تا بهبودى كامل بايد تمرينات اختصاصى خود را انجام دهد.محمد منصورى فهيم نيز مصدوميتش بر طرف شده و او به طور اختصاصى با بدنساز تيم تمرينات انفرادى خود را انجام مى دهد تا در روزهاى آتى كار گروهى را آغاز كند.

لینک به دیدگاه

هوارمحمد بازيكن عراقى پرسپوليس گفت: از تمرينات گروهى منع نشده و براى حضور در تركيب اصلى پرسپوليس آمادگى كامل دارم. وى درباره آخرين وضعيت آمادگى اش، اظهار كرد: پس از گذراندن تمرينات اختصاصى زيرنظر مربى بدنساز تيم در تمرينات گروهى شركت كرده و براى قرار گرفتن در تركيب اصلى تيم پرسپوليس در آمادگى كامل بسر مى برم.او درباره شايعه محروميتش از تمرينات گروهى توسط زلاتكو كرانچار سرمربى پرسپوليس، گفت: اين شايعه را تكذيب مى كنم. در تمرينات گروهى شركت دارم و حتى روز گذشته نيز در جريان بازى تداركاتى بين بازيكنان پرسپوليس، در تيم بازيكنان اصلى حضور داشتم. همچنين كرانچار نيز نام من را در ليست ۱۸نفره تيم براى بازى مقابل شاهين بوشهر قرار داده است. امكان حضورم در اين مسابقه بستگى به نظر كادر فنى دارد كه اميدوارم چنين شود. (اين در حالى است كه در فهرستى كه پايگاه خبرى پرسپوليس منتشر كرد، نام هوار محمد جزو اسامى بازيكنان پرسپوليس براى ديدار با شاهين بوشهر نيست.) ملامحمد در ارزيابى اش از شرايط پرسپوليس و بازى با شاهين بوشهر نيز تصريح كرد: وضعيت خوبى داريم و براى اين بازى آماده مى شويم. همچنين شنيده ام كه كادر فنى تيم شاهين تغيير كرده است؛ در اين صورت قطعا به بازيكنانشان شوكى وارد شده و احتمالا روحيه مضاعى پيدا كرده اند.اين بازيكن عراقى درباره وضعيت كيفى خط حمله تيمش نيز خاطرنشان كرد: مهاجمان پرسپوليس بازيكنان بزرگى هستند كه بايد براى رقابت خوب با آنها و قرار گرفتن در تركيب اصلى اين تيم تلاش زيادى داشته باشم. واقعا افتخار مى كنم كه در كنار اين بازيكنان از جمله كريم باقرى كه نام بزرگى است كار مى كنم. هوار محمد افزود: پرسپوليس را از بهترين تيم هاى آسيا مى دانم و با درايت كامل اين تيم را انتخاب كردم. من عاشق تماشاگران هستم و يكى از دلايل حضور در پرسپوليس هواداران پرشمار آن بوده است. به آنها قول مى دهم كه با جديت تمريناتم را ادامه داده و بتوانم حضور موثر و شادى آفرينى درتركيب تيمشان داشته باشم. وى درباره شناختش از سرمربى پرسپوليس نيز خاطرنشان كرد: زمانى كه در تيم العين امارات بازى مى كردم،كرانچارسرمربى تيم الشعب اين كشور بود. او از آن زمان مرا مى شناسد و فكر مى كنم در آن مقطع عملكرد بدى نداشت. تمرينات خوبى را براى پرسپوليس در نظر گرفته كه اميدوارم موفق باشد.

لینک به دیدگاه

پزشك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به احتمال فراوان تياگو دربي را از دست مي‌دهد.

دكتر فريد زرينه اظهار داشت: خوشبختانه مصدوميت خليلي و منصوري از نظر كادر پزشكي بر طرف شده است و اين دو نفر تمرينات بدنسازي خود را انجام مي‌دهند و آماده بازي هستند.

وي در باره تياگو گفت: اين بازيكن برزيلي 3 هفته ديگر نياز به دويدن هاي آرام و تمرينات كم فشار دارد و به احتمال فراوان به بازي 10 مهر برابر استقلال تهران نخواهد رسيد.

 

با نقل از football3

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

فرخزادي و 4 عضو كميته فني، حكم انصاري فرد را وتو كردند

كرانچار تا دربي ماندني شد

 

ايران ورزشي- بعد از اعلام «اخراج موقت» زلاتكو كرانچار از سوي عباس انصاري‌فرد و حواله دادن به جلسه كميته فني درباره تصميم‌گيري نهايي پيرامون ماندن يا نماندن سرمربي كروات، همه منتظر تشكيل جلسه كميته فني بودند تا بدانند تكليف كرانچار چه خواهد شد. برخلاف اعلام انصاري‌فرد جلسه كميته فني از ساعت 30/11 در محل باشگاه تشكيل شد و زلاتكو كرانچار نيز به محل آمد تا شايد آخرين دقايق حضورش در پرسپوليس را در اين جلسه سپري كند. در اين جلسه ضمن ارزيابي عملكرد تيم در بازي‌هاي قبلي اما تصميم نهايي راي به ابقاي كرانچار تا دربي شصت و هفتم داد تا پرسپوليس يك بازي ديگر سرمربي كروات خود را روي نيمكت ببيند. در اين جلسه كه تا ساعت 13 طول كشيد حداقل براي يك بازي ديگر به كرانچار فرصت داده شد تا معايب تيمش را برطرف كند.

اما نكته جالب اينجا بود كه كميته فني پرسپوليس با حضور همايون بهزادي، حميد جاسميان، محمد زادمهر، عباس انصاري‌فرد و بدون حضور محمود خوردبين كه مشغول تداركات مراسم ختم مادرش بود برگزار شد تا تصميم عجولانه و غير منطقي انصاري‌فرد وتو شود. در واقع جلسه كميته فني 4 راي داشت كه چنانچه راي انصاري‌فرد مبني بر ادامه همكاري با كرانچار را منفي بدانيم احتمالا هر سه راي ديگر اعضا مثبت بوده تا مشخص شود برعكس مديرعامل، اعضاي كميته فني شتابزده عمل نمي‌كنند و برخلاف نظر كارشناسان و هواداران تصميم نمي‌گيرند. ديروز بعد از ظهر و پس از شركت در مراسم ختم والده محمود خوردبين قرار بود جلسه كميته فني با كرانچار با محور توجيه اشتباهات او از ساعت 16 ادامه داشته باشد اما دوباره اخباري مبني بر جلسه خصوصي انصاري‌فرد و كرانچار به گوش مي‌رسيد.

لینک به دیدگاه

انصاري‌فرد از امروز مديرعامل نيست

غمخوار حكم مي‌گيرد يا كاشاني؟

 

حتي اگر شعارهاي پر از اعتراض هواداران را عباس انصاري‌فرد بشنود و بعد به قول معروف از آن گوش ديگر در كند، تصميم رييس سازمان براي تغيير مديرعامل چيزي نيست كه بتواند جدي‌اش نگيرد. پرسپوليس ديگر مرزهاي بي‌ثباتي را رد كرده و بيراهه نابودي را تخته گاز پيش مي‌رود. همين است كه علي سعيدلو را هم مثل هواداران به ستوه آورده و دليلي شده براي ايجاد تغيير در تشكيلات مديريتي باشگاه پرسپوليس. سعيدلو يك هفته گذشته را گذاشته بود براي بررسي وضعيت باشگاه و گزينه‌هاي تازه مديريتي. حتي چندين بار با مجيد فرخزادي به گفت و گو نشست و مشورت كرد و برنامه گرفت. سر آخر هم به اين نتيجه رسيد كه برخلاف عقيده اوليه‌اش خود فرخزادي را براي رياست هيات مديره كانديدا كند و در عوض براي مديرعاملي برود سراغ گزينه‌هايي مثل حبيب كاشاني و اكبر غمخوار. البته كاشاني هنوز حاضر به قبول مديريت اين پرسپوليس بي سر و سامان نشده و حضور در يك پست سازماني را ترجيح مي‌دهد. اكبر غمخوار اما دور از فوتبال منتظر تأييد نهايي رييس است و شانس اول براي جانشيني عباس انصاري‌فرد. اگر او مديرعامل شود، بايد در كنار مجيد فرخزادي در نقش رييس هيات مديره، علي پروين و يك پيشكسوت ديگر و احتمالاً محمدحسين نژادفلاح يا پرويز سروري پرسپوليس را مديريت كند و بايد ديد او كه پيش از اين باعث دوري علي پروين از پرسپوليس شده بود حالا چطور در كنار او قرار خواهد گرفت. هرچه هست، علي سعيدلو مشورت‌هاي لازم را گرفته و در تصميم تازه‌اش مصمم است. فقط مانده اعلام اين تصميم كه خود او ديروز درباره‌اش گفته بود: «وضعيت پرسپوليس را به طور كامل بررسي كرده‌ام و براي رفع كمبودها و نگراني هواداران تا امشب درباره تغييرات اين باشگاه تصميم مي‌گيرم.»

در اين ميان قطعي‌تر از همه، بركناري عباس انصاري‌فرد است كه رييس سازمان براي خروج از اين بحران در نظر گرفته و به احتمال قوي، همكاري مديرعامل تازه‌وارد با زلاتكو كرانچار تا پايان فصل جاري است. گرچه منتقدان معتقدند كه عباس انصاري‌فرد بايد بماند و خودش پاسخگوي همه ناكامي‌هاي پرسپوليسي باشد كه اينطور آن را ساخته.

لینک به دیدگاه

پروين: خوب شد كرانچار را بركنار نكردند

سر مربي پرسپوليس نمي‌شوم

 

ايران ورزشي- از جمله حاميان كرانچار در ابتداي فصل علي پروين بود كه حالا او هم در صف منتقدان مرد كروات ايستاده و مي‌گويد: «با وجود حمايت‌هايي كه پيش از اين به خاطر پرسپوليس از كرانچار مي‌كردم، حالا بايد بگويم كه او در ارنج بسيار ضعيف است و به درد تيم بزرگي چون پرسپوليس نمي‌خورد. به اعتقاد من وقتي تيم نتيجه نمي‌گيرد ديگر ارتباطي به مديرعامل ندارد. اين سرمربي تيم است كه بايد پاسخگو باشد. تماشاگران هم به جاي انتقاد از انصاري‌فرد بايد از زلاتكو كرانچار بازخواست مي‌كردند و او را مورد انتقاد قرار مي‌دادند. باور كنيد پرسپوليس با كرانچار به تيم‌هاي دسته دومي هم مي‌بازد چه رسد به استقلال. مطمئنا بركناري او در اين برهه زماني يك كار خوب توسط انصاري‌فرد بود كه معتقدم كميته فني نبايد مخالفت مي‌كرد. بهتر بود آنها حسين عبدي را براي سرمربي انتخاب مي‌كردند و سر فرصت دنبال يك مربي خوب مي‌رفتند.»

در ادامه علي پروين درباره نيمكت‌نشيني محمد اين‌طور مي‌گويد: «تا امروز هرگز از محمد حمايت نكرده بودم اما حالا متوجه اين واقعيت شدم كه دارد در حق او ظلم مي‌شود. محمد در تمامي بازي‌هايي كه براي پرسپوليس به ميدان رفته، تاثيرگذار نشان داده و بازي نكردن او مي‌تواند جاي انتقاد داشته باشد.» پروين در پايان با اشاره به حضور خودش در باشگاه توضيح مي‌دهد: «تا وقتي نخواهند و مسووليت مشخصي برايم تعريف نكنند، برنمي‌گردم.» ساعاتي بعد، در مصاحبه‌اي متفاوت از علي پروين كه فارس آن‌ را منتشر كرده بود خوانديم: «پرسپوليس در بازي با پيكان بد نبود اما متاسفانه فقط نتيجه نگرفت و فكر كنم بدشانسي فعلا دست بردار پرسپوليس نيست.

نمي‌خواهم به داور بي‌احترامي كنم اما رفيعي اشتباهات فاحشي داشت و بايد با انصاف بيشتر براي پرسپوليس سوت مي‌زد چون از صحنه‌هاي تاثيرگذار چشم‌پوشي كرد. پس از باخت پرسپوليس مقابل پيكان به شدت عصبي بودم اما از مسوولان پرسپوليس خواستم به اين مربي خوب باز هم وقت بدهند، مخصوصا تا دربي كه بسيار حساس است. خوشحالم كه امروز شنيدم كرانچار باز هم مهلت دارد. او بد كار نكرده اما بازيكنان جوان هستند و هماهنگي آنها طول مي‌كشد.» او درباره حضورش در پرسپوليس هم گفته: «امروز به احتمال فراوان خبرهايي مي‌شود اما من چون نمي‌توانم، هرگز سرمربي پرسپوليس نمي‌شوم.»

در پايان پروين درباره دربي اين‌طور گفته: «پرسپوليس با نتايجي كه گرفته روز سختي دارد اما نتيجه دربي را نمي‌توان پيش‌بيني كرد. اميدوارم بچه‌ها با غيرت پيراهن قرمز به جنگ استقلال بروند. من هم اگر توانستم به ورزشگاه مي‌روم در غير اين صورت سعي مي‌كنم پشت صحنه براي پرسپوليس مفيد باشم.»

لینک به دیدگاه

من پرسپوليس را مقابل استقلال ارنج نمى كنم

 

على پروين: بعد از دربى به پرسپوليس بر مى گردم

 

ممكن است استقلال شكست سنگين در دربى بخورد

 

102618.jpg

 

بعد از حوادث اخير در پرسپوليس، روز گذشته انصارى فرد، كاشانى و پروين جلسه اى در رابطه حل مشكلات اين تيم با سعيدلو برگزار كردند. همان طور كه پيش از اين هم شنيده مى شد، آمدن على پروين به پرسپوليس حتمى شد و او بعد از دربى به تيم باز مى گردد البته گفته مى شد اين جلسه سرنوشت مديرعامل تيم را هم مشخص مى كند كه گويا تصميم گيرى به جلسات بعدى موكول شده است. در رابطه با اين جلسه و شرايط تيم گفت وگويى با على پروين داشتيم كه در ذيل مى خوانيد:

• با سعيدلو جلسه داشتيد، نتيجه چه بود؟

- جلسه بسيار خوبى بود، همراه با آقاى كاشانى در رابطه با مسائل و مشكلات پرسپوليس صحبت كرديم و به نتايج قابل قبولى هم رسيديم.

• چه نتايجى؟

- دلايل قانع كننده اى داشتيم كه پرسپوليس اگر مشكلات مالى نداشته باشد، اين تيم با همين جوانان تمام حريفان را يقه مى كند. مشكلات را بررسى كرديم و قرار شد همه براى كمك به اين تيم تلاشمان را بكنيم.

• قرار بود وضعيت مديرعامل تيم مشخص شود، انصارى فرد در سمت خود باقى مى ماند؟

- در اين رابطه هم صبحت شد. قبلاً هم گفته بودم شوك مديريتى فعلاً كارساز نيست. از تصميم سعيدلو باخبر نيستم!

• به پرسپوليس با چه پستى بر مى گرديد؟

- هر پستى بگيرم چندان مهم نيست. قصدم كمك به اين تيم است. منتظر اين جلسه بودم تا تكليف مشخص شود كه خدا را شكر وضعيت معلوم شد.

• گفته مى شود با پست مدير فنى به تيم مى آييد؟

- معلوم نيست چه پستى بگيرم، اين موضوع هم برايم اهميت ندارد.بحث مدير فنى را خودم شنيده ام اما هنوز مشخص نيست.

• ممكن است سرمربى شويد؟

- جزو محالات است كه سرمربى پرسپوليس شوم. از من گذشته كه بخواهم روى نيمكت حرص و جوش بخورم. با اين پست ها به پرسپوليس بر نمى گردم. هدفم كمك به اين تيم و هوادارانش است. هر كارى مى كنم جز مربيگرى!

• انصارى فرد بعد از بازى خبر بركنارى كرانچار را داد و فردايش او ابقا شد. اين تصميمات احساسى بيشتر باعث تنش و حاشيه در تيم نمى شود؟

- مديرعامل تيم پرسپوليس تحت فشار است. در اين مدت در هر مسابقه اى اعم از فوتسال و كشتى هم انصارى فرد «هو» شد. او هم ظرفيتى دارد. حرفى از روى عصبانيت زد و بعد از آن در جلسه با اعصاب راحت تر تصميم گرفته اند. اين حرفها و كارها تنش را بالا مى برد. انصارى فرد هم آدم است؛ سنگ كه نيست!

•مقابل استقلال روى نيمكت مى نشينيد؟

- نه. از بعد از بازى با استقلال به تيم اضافه خواهم شد. طى جلسات آينده در مورد پستم صحبت خواهد شد.

• پرسپوليس را قرار است انصارى فرد مقابل استقلال ارنج كند، شما هم در اين ارنج نقش داريد؟

- من چه كاره ام كه تيم را ارنج كنم. بعيد مى دانم انصارى فرد هم دست به چنين كارى بزند. كرانچار را وقتى نگه داشتند بايد اختيار هم به او بدهند.

اگر قرار است خودشان ارنج كنند، كرانچار چه كاره است؟ اگر كاره اى نيست تكليفش را روشن كنند.

• با اين اوضاع و احوال پرسپوليس مى تواند در دربى نتيجه بگيرد؟

-بازى پرسپوليس و استقلال شرايطش فرق مى كند. نتيجه اين بازى ربطى به شرايط تيم ها ندارد. با همين وضعيت ممكن است استقلال شكست سنگينى را متحمل شود. انشاء الله كه پرسپوليس پيروز اين بازى خواهد شد.

• به استاديوم مى رويد؟

- حتماً برنامه ام اين است كه روز بازى به ورزشگاه بروم. از همه هواداران مى خواهم آنها هم براى حمايت تيم در اين بازى حساس گذشته و نتايج تيم را فراموش كنند و به ورزشگاه بيايند.

لینک به دیدگاه

پرسپوليسى ها روانشناس استخدام كردند

 

 

با نتايجى كه پرسپوليس در ليگ امسال كسب كرده، حاشيه اطراف تيم را فرا گرفته است و هر روز يك مشكل جديد براى سرخپوشان به وجود مى آيد بعد از اتفاقاتى كه طى اين ۲ ۳، روز اخير پيش آمد، در آستانه دربى ۶۷ مسئولان تيم به فكر استخدام يك دكتر روانشناس افتاده اند.در اين رابطه شخصى به نام دكتر معتقد به عنوان روانشناس تيم انتخاب شد تا در تمرينات و اردوى پرسپوليس قبل از دربى حضور داشته باشد. نكته جالب اينجاست كه مسئولان عدم نتيجه گيرى تيم را مسائل روحى و روانى و نداشتن تمركز كافى عنوان كرده اند.

لینک به دیدگاه

اعتراض باشگاه پرسپوليس به انتخاب مرادى براى دربى

 

خوردبين:فدراسيون فوتبال از داور خارجى استفاده كند

 

 

102681.jpg

 

محمود خوردبين سرپرست تيم پرسپوليس گفت: به فدراسيون فوتبال پيشنهاد مى كنيم كه براى دربى از داور خارجى استفاده كند، در غيراين صورت انتخاب مسعود مرادى براى قضاوت اين بازى را نمى پذيريم. وى درباره انتخاب داور بازى تيم هاى پرسپوليس و استقلال تهران اظهار كرد: به فدراسيون فوتبال پيشنهاد مى كنيم كه براى قضاوت اين مسابقه از داور خارجى استفاده كند. حال اگر آنها با جديت مصمم هستند تا داوران ايرانى اين بازى را قضاوت كنند، از كميته داوران مى خواهيم كه مسعود مرادى داور بازى نباشد. او افزود: با احترام زيادى كه براى مرادى قائل هستيم اما انتخاب او را براى قضاوت دربى جمعه نمى پذيريم. فكر مى كنم محسن تركى كه در دربى گذشته قضاوت نسبتا خوبى داشت و اگر اشتباهى هم بود از روى عمد انجام نشد، گزينه مناسب ترى نسبت به مرادى است. معتقديم مرادى در چند بازى اخيرى كه در بازى هاى پرسپوليس قضاوت كرده است، شاهد داورى خوبى از او نبوده ايم. خوردبين با انتقاد از داور ديدار تيم هاى پرسپوليس و پيكان در هفته هشتم ليگ برتر گفت: اين داور عملكرد خوبى در اين بازى نداشت و اشتباهات فاحش زيادى از او به چشم خورد كه تقريبا همه آنها به ضررپرسپوليس بود. مشخص نيست داورى كه يك سال و اندى قضاوت معتبرى نداشته است چطور براى اين بازى انتخاب مى شود و فدراسيون و كميته داوران بايد نسبت به اين مساله پاسخگو باشند. سرپرست تيم پرسپوليس در واكنش به اتفاقاتى كه طى روزهاى گذشته در تيم پرسپوليس رخ داد، گفت: معتقدم در شرايط فعلى بايد شوكى به تيم ما وارد مى شد كه بركنارى كرانچار مى توانست شوك خوبى باشد. معتقدم اين مربى هنوز بزرگى تيم پرسپوليس را درك نكرده است چرا كه به طور مثال در قبال تساوى خانگى پرسپوليس مقابل استقلال اهواز خوشحال بود كه چنين نتيجه اى كسب شده است. او هنوز متوجه نيست كه پرسپوليس با همه تيم ها فرق مى كند و همگان انتظار دارند كه بازى هاى خانگى اش را در ورزشگاه آزادى مقابل هواداران پرشمار پيروز باشد و نبايد اين چنين نتايج آن از دست برود. با وجود آن كه او اكنون توسط كميته فنى و مديريت باشگاه ابقا شده اما بركنارى او چندان بد نبود. در هر حال بايد ببينيم كه كرانچار در بازگشتش به پرسپوليس چه عملكردى را در اين تيم خواهد داشت. خوردبين كه چند روز پيش در غم درگذشت مادرش سوگوار شده است، با تشكر از تمام افرادى كه در اين مدت با وى همدردى كرده اند، گفت: از تمامى كه افرادى در اين مدت به من توجه داشته و به صورت حضورى، تلفنى و يا غير مستقيم به خصوص على كريمى، ابراز همدردى كرده اند تشكر مى كنم.

 

NoPix.gifbotleft.gif

لینک به دیدگاه

آب كه از سرگذشت

 

كرانچار نامه

 

 

حاج عباس انصارى فرد « كرانچار» را نمى خواهد. كرانچار البته همان انتخاب ايده آل حاج عباس است، انتخابى كه براى ظهور و رويتش چيزى قريب به «۳ ، ۴ماه» صبورى به خرج داده شد. اين كه كوه موش زاييده يا خير به گردن مرد كروات است و ارتباطش با مديرعامل اما اين وسط دل همه به حال سرمايه اى مى سوزد كه ظاهراً بايد آن را از دست رفته دانست.

۱- وقتى «مدير» مى گويد اخراج اما سرمربى توسط ساير بخش ها حفظ مى شود اين نه به معناى ارفاق «دربى» و احياى شانس مجدد كه به مفهوم آن است كه در پرسپوليس حاج عباس انصارى فرد به واژه بركنارى نزديك تر است و حرفش حتى نزد كسانى كه به لحاظ چارت و تشكيلات ادارى زير دستى او محسوب مى شوند هم خريدار ندارد.

۲- شايد كرانچار چندان با روحيات ما ايرانى ها آشنا نباشد و چه بسا اين قضيه باعث شود تا او دربى را به چشم فرصتى براى بقا نگاه مى كند اما بازيكنانى كه اهل همين فرهنگ هستند با علم به اينكه تغييراتى در راه است آن انرژى كه بايد بگذارند را صرف مهره هاى سوخته نخواهند كرد و اين نكته اى است كه مرد كروات بايد آن را در ارنجش لحاظ كند.در تيم او به مهره هايى نظير بائو، نوروزى و زارعى بازى رسيده و كرانچار بايد تا مى تواند بازيكنانى نظير اينها را در تركيب اصلى قرار دهد، زيرا كسانى كه از سرمربى ارتش سرخ دل چركين هستند و مى دانند كه اگر او بماند باز هم جايى بهتر از نيمكت ذخيره ها نصيبشان نمى شود براى محافظت از شغل و جايگاه اين مربى نخواهند دويد.

۳- قديمى ها مى گفتند: آب كه از سر گذشت، چه يك وجب چه صد وجب الان هم آب از سر سرمربى قرمزها گذشته و او كه مى داند شايد حتى با برد دربى نيز بركنارش كنند- چون چيزى براى از دست دادن ندارد- بايد احتياط را به طور كامل كنار بگذارد و دنبال نمايشى باشد كه هيچ كس نتواند آن را به اين سادگى ها از ياد ببرد.بله! در شرايطى كه مديرعامل، پروين و سايرينى كه حامى كرانچار بودند پشت او را خاكى كرده و به صف منتقدان و مخالفانش پيوسته اند، شايد فقط يك بازى حماسى بتواند كرانچار را از اين وضعيت نجات بدهد.

۴- درست است كه براى كرانچار نسخه ريسك كردن پيچيده ايم و او را تشويق مى كنيم به اينكه هجومى ترين بازى عمرش را انجام دهد اما انصافاً با اين خط دفاعى كه پرسپوليس دارد چنين ريسكى به مثابه خودكشى است.پرسپوليس كه با دفاع خطى بازى مى كند در صف مدافعانش بازى كنى كه بتواندرهبرمناسبى براى اين خط باشد را نمى بيندو اين مدافعان احتياج به يك هماهنگ كننده دارند، به كسى كه قادر باشد از پشت سر هدايتشان كند و با نحوه ايستادن وجاى گرفتن هايش پركننده فضاها و سوراخ هايى باشد كه به وجود مى آيند.

باز اگر پشت سر اين مدافعان، دروازه بان مطمئنى وجود داشت، مى شد ريسك كرد اما پرسپوليس دروازه بان خوبى هم ندارد و نيمى از گل هايى كه خورده را ماحصل ضعف دروازه بانانش مى داند.

لینک به دیدگاه

دايى: در مورد پرسپوليس با من صحبتى نشده است

 

 

102603.jpg

على دايى سرمربى سابق تيم ملى از خبر حضورش در تيم فوتبال پرسپوليس به عنوان سرمربى اظهار بى اطلاعى كرد و گفت: دراين خصوص با من صحبتى نشده است .طى روزهاى گذشته با توجه به تحولات رخ داده درباشگاه پرسپوليس و اخراج ۲۴ساعته سرمربى كروات اين تيم، شايعاتى درخصوص سرمربى آينده اين تيم و همچنين هيات مديره باشگاه در رسانه ها منتشر شد. يكى از افرادى كه از وى به عنوان سرمربى پرسپوليس نام برده شد، على دايى بود. دايى با تاكيد بر اينكه قصد مصاحبه با هيچ رسانه اى را ندارد،گفت از اخبار مربوط به حضورش در پرسپوليس بى اطلاع است . سرمربى سابق تيم ملى فوتبال و كاپيتان اسبق پرسپوليس، تصريح كرد: از اين موضوع بى اطلاعم و نمى توانم در خصوص اين مطلب اظهار نظر كنم. دايى به عنوان يكى از ۱۰مهاجم برتر فوتبال آسيا،درخصوص احتمال انتخابش به عنوان مهاجم قرن فوتبال آسيا، گفت: نام من در اين ليست قرار دارد اما قصد اظهار نظر و مصاحبه در اين خصوص را ندارم.

لینک به دیدگاه

معمارزاده : براى دربى آماده ام

 

 

102597.jpg

 

ميثاق معمارزاده دروازه بان پرسپوليس با قاطعيت خاصى از پيروزى تيمش در دربى تهران مقابل استقلال صحبت مى كند. او مدعى شد پرسپوليس در دربى استقلال را شكست مى دهد تا تمام ناكامى هاى اخير را جبران كند. با ما همراه باشيد:

• در جريان بركنارى كرانچار بوديد؟

- ما هم از طريق مطبوعات و تلويزيون شنيديم و در جريان نبوديم. روز شنبه هم بدون حضور ايشان تمرين كرديم اما به نظر مى رسد مشكل خاصى نباشد و ايشان كارش را در پرسپوليس ادامه دهد.

•مى گويند در پرسپوليس رفاقت و همدلى وجود ندارد. اين قضيه را تأييد مى كنى؟

- به هر حال ما يك سرى مشكلات داريم و همين مسائل هم به تيم ضربه زده است. كرانچار هم چون ايرانى نيست نمى تواند زياد اين مسائل را رفع و رجوع كند. به نظر من انصارى فرد به عنوان مدير عامل و كريم باقرى به عنوان كاپيتان و بزرگتر تيم بايد وسط كار را بگيرند و اين مسائل تمام شود تا تيم يك دل و يكدست در مسابقات شركت كند.

• با اين شرايط در دربى تهران چه كار خواهيد كرد؟

- ما نگرانى براى دربى نداريم. مطمئن باشيد در اين بازى خيلى محكم كار مى كنيم و استقلال را شكست مى دهيم.

• خيلى قاطع در اين رابطه صحبت مى كنى.

- دليلى ندارد كه با ترس صحبت كنم. ما استقلال را در دربى شكست مى دهيم تا به تمام ناكامى هاى اخير پايان بدهيم. براى خروج از وضعيت فعلى، تنها يك راه داريم و آن هم شكست استقلال است و مطمئن باشيد اين كار را مى كنيم تا شرايط پرسپوليس به حالت نرمال برگردد.

• فكر مى كنى توانايى شكست دادن استقلال را داريد؟

- چرا نداريم؟ شما در مورد پرسپوليس صحبت مى كنيد نه يك تيم محلى، ما با تمام توان و قدرت در اين بازى شركت مى كنيم تا با شكست استقلال هم بزرگى پرسپوليس را ثابت كنيم و هم از بحران خارج شويم.

• پس قبول دارى كه شرايط پرسپوليس بحرانى است؟

- نه، منظورم اتفاقات چند روز اخير است. اين مسائل براى تيمى مثل پرسپوليس اصلاً خوب نيست و مطمئن باشيد با شكست استقلال تمام اين حاشيه ها تمام مى شود.

• آمادگى حضور در اين ديدار حساس را دارى؟

- بله، كاملاً آماده ام و هيچ مشكلى ندارم و اگر قرار باشد كادر فنى از من در اين بازى استفاده كند، با تمام وجود تلاش مى كنم تا دروازه پرسپوليس را بسته نگه دارم.

لینک به دیدگاه

انصارى فرد در دربى به استاديوم نمى آيد؟

 

 

102672.jpg

 

پرسپوليس آنقدر حاشيه هاى داخلى دارد كه بازيكنان اين تيم به جاى دربى تمام حواس خود را معطوف به حل آنها كرده اند البته تا حد زيادى هم بايد حق را به سرخپوشان داد چون هر روز خبر جديدى در مورد سرمربى خودشان مى شنوند و قاطعانه نمى دانند روز بعد زير نظر چه كسى تمرين خواهند كرد. از سوى ديگر اوضاع مديريتى اين باشگاه هم به معناى واقعى كلمه بر هم ريخته شده پس از «وتو» حكم انصارى فرد مبنى بر اخراج زلاتكو كرانچاركاملاً مشخص گرديد كه مديرعامل باشگاه حرف اول و آخر را نمى زند و تصميمات توسط افراد ديگرى اتخاذ مى شود. در اين ميان بد نيست بدانيد بازيكنان پرسپوليس معتقدند با توجه به تقابل صورت گرفته و رد كردن حرف انصارى فرد به احتمال بسيار زياد وى در جريان دربى ديگر مديرعامل آنها نخواهد بود و دليلى براى حضور در استاديوم ندارد البته عده اى از آنها هم بر اين باورند كه حتى در صورت ابقا انصارى فرد وى براى در امان ماندن از شر انتقادات مردم ترجيح مى دهد دربى را در داخل منزل خود تماشا كند.

لینک به دیدگاه

دربى؛ مهمترين ترديد كاشانى براى بازگشت

 

 

بعد از اينكه دستور عباس انصارى فرد مبنى بر بركنارى زلاتكو كرانچار اجرا نشد كاملاً معلوم شد كه مديرعامل سرخپوشان قدرتى كه از وى انتظار مى رفت را نداشته و بهتر است بگوييم اختيار لازم را ندارد تا بتواند در مواقع لزوم آن طور كه خودش دوست دارد تصميم بگيرد به همين خاطر شايعه بركنارى او هر روز رساتر و پررنگ تر شنيده مى شود و اتفاقاً نام يك نفر به عنوان جانشين وى بيش از پيش بر سر زبان هاست. «حبيب كاشانى»بعد از استعفا كاشانى در تيرماه سال گذشته سايه او همواره بالاى سر تيم احساس مى شد چون آخرين قهرمانى پرسپوليس همراه با او كسب شده و محبوبيتش نزد مردم هنوز بالاست البته اين طور كه شنبه شب شنيديم در پيش بودن دربى تهران و حاشيه هاى فراوان پرسپوليس مهمترين عاملى است كه كاشانى را براى حضور در رأس هرم مديريتى اين باشگاه به ترديد انداخته و مانع از تصميم گيرى دقيق وى شده است.

لینک به دیدگاه

بمب روحيه اى به نام احمدرضا

 

عابدزاده همچنان خونسرد، آرام و مطمئن است

 

 

102669.jpg

 

احمدرضا عابدزاده مربى دروازه بان هاى پرسپوليس معروف به بمب روحيه است، او تحت هر شرايطى روحيه بالايى دارد و بهترين مثال براى تأييد اين حرف بازى تيم ملى مقابل استراليا در پلى آف جام جهانى ۱۹۹۸ فرانسه است كه او با حركات خاص و منحصربه فردى كه داشت، روحيه تيم ملى را بالا برد.

عابدزاده هنوز هم همان روحيه گذشته را دارد و همچنان باروحيه است. او را ديروز ظهر جلوى در باشگاه پرسپوليس ديديم و صحنه اى را نظاره گر بوديم كه قابل باور نبود. در حالى كه عابدزاده قصد داشت وارد باشگاه پرسپوليس شود، شخصى به همراه فرزند ۹ ساله اش به سمت اورفت و به مربى دروازه بان هاى پرسپوليس گفت: احمدآقا، بچه من بعد از بازى با پيكان اصلاً حال و روز خوبى ندارد و خيلى گريه مى كند، تو را به خدا به او بگوييد كه استقلال را مى بريد تا خيالش راحت شود.عابدزاده بعد از شنيدن حرف هاى پدر، پسر را در آغوش گرفت، او را بوسيد و به او گفت: خيالت راحت باشد، به خاطر شما هواداران هم كه باشد، ما استقلال را مى بريم. من قول مى دهم كه استقلال را ببريم، نگران نباش.شايد باور نكنيد اما همين حركت و چند جمله كوتاه از سوى عابدزاده باعث شد كه آن پسربچه ۹ساله با شور و شوق خاصى به سمت پدرش برود و اميدوار به اين بود كه حرف عابدزاده حرف است و دغدغه هاى فكرى او برطرف شده بود. از چهره آن بچه مشخص بود كه با حرف عابدزاده، مطمئن شده بود كه تيم محبوبش استقلال را شكست مى دهد.اين حركت عابدزاده در نوع خودش براى ما جالب بود اما چيزى كه بيشتر اهميت داشت، روحيه بالاى او بود. با توجه به اتفاقات اخير و مشكلاتى كه پرسپوليس در اين روزها دارد، عابدزاده در آستانه دربى تهران آنقدر خونسرد وبا اعتماد به نفس و مطمئن صحبت مى كرد كه قابل باور نبود. او نشان داد كه همان عابدزاده سابق است و همچنان بمب روحيه تيمش است.

 

NoPix.gifbotleft.gifbotmiddle.gif

لینک به دیدگاه

گمانه زنى ها قبل از آخرين جلسه آغاز شد

 

تركيبى جديد براى هيأت مديره پرسپوليس شكل مى گيرد

 

 

قرار بود شب گذشته سازمان تربيت بدنى آخرين تصميم خود را در مورد كادر جديد هيأت مديره پرسپوليس اعلام كند. گفته مى شد على سعيدلو آخر شب خبر تغيير هيأت مديره را در اختيار رسانه ها قرار خواهد داد اما ۴ ساعت قبل از برپايى جلسه اخبار جالبى در مورد اين تغييرات به گوش رسيد كه بيشتر شبيه به يك گمانه زنى بود. بد نديديم شنيده ها را قبل از اعلام نهايى به روى كاغذ بياوريم تا امروز فرصتى براى مقايسه اخبار موجود با اتفاقات رخ داده داشته باشيم. بد نيست با هم نگاهى به اين اخبار و گمانه زنى ها بيندازيم.

پروين عضو ورزشى هيأت مديره

۲ جلسه پياپى ميان سعيدلو و على پروين احتمال بازگشت سرمربى اسبق پرسپوليس را به اين تيم قوت بخشيد. دقيقاً ۴ ساعت قبل از برگزارى جلسه شبانه سازمان خبر رسيد كه موضوع عضويت على پروين در هيأت مديره قطعى شده و او اولين گزينه سعيدلو براى اين تغييرات شناخته شده است. گفته مى شد پروين علاقه ويژه به مدير عاملى پرسپوليس داشت كه در نهايت موضوع با عضويت او در هيأت مديره خاتمه يافت.

كوثرى گزينه بعدى؟

نام محمد كوثرى امروز در كنار نام پرسپوليس قرار گرفته است. وى به عنوان گزينه جديد هيأت مديره پرسپوليس معرفى شده است البته خود كوثرى در صحبت با دوستان نزديكش موضوع را تأييد نمى كند و مى گويد هنوز با او صحبتى نشده است. جالب است بدانيد سعيدلو هنوز با او جلسه اى برگزار نكرده بود و قرار بود اين جلسه ديروز بعدازظهر برگزار شود.

فرخزادى و نژادفلاح همچنان هستند

از قديمى هاى هيأت مديره جدايى محمد آخوندى قطعى شده است. او مى رود اما ظاهراً مجيد فرخزادى و محمدحسين نژادفلاح كماكان در هيأت مديره حضور دارند. البته در مورد نژادفلاح شنيديم قرار است از بين او و محمد كوثرى يك نفر انتخاب شود كه ظاهراً اين قضيه منتفى شده و هر ۲ نفر قرار است در هيأت مديره باقى بمانند.

جلسه شبانه سعيدلو و هدايتى

موضوع بازگشت حسين هدايتى به پرسپوليس كاملاً جدى است. قرار بود ساعت ۸ ديشب جلسه آخر ميان سعيدلو و هدايتى برگزار شود. هدايتى اعلام كرد كه قصد پذيرفتن هيچ پستى را در هيأت مديره ندارد و فقط مى خواهد به عنوان يك هوادار در كنار اين تيم باقى بماند البته بايد ديد در اين جلسه توافق نهايى صورت گرفته يا نه.

هدايتى مديرعاملى را رد كرد

پيشنهاد سعيدلو به هدايتى پذيرفتن پست مديرعاملى بود. رئيس سازمان از او خواست كه خودش مديرعامل باشد و همه چيز را تحت كنترل خود قرار دهد اما ظاهراً هدايتى از دردسرهاى هيأت مديره مطلع شده و نمى خواهد اين دردسرها را به جان بخرد. به همين خاطر اين پيشنهاد را فعلاً رد كرده است.

يك گزينه ناشناس هم هست

نام يك گزينه ديگر براى حضور در هيأت مديره مطرح شده است. شنيديم اين نام بسيار آشناست اما ظاهراً هيچ كس حاضر نيست فعلاً نامى از اين فرد ببرد. ظاهراً خود فرد نخواسته نامش فاش شود تا بلكه بعد از قطعى شدن كار اين اتفاق بيفتد. البته مى گويند آن فرد محمد دادكان نيست!

دادكان گزينه مديرعاملى

هر چند نزديكان سازمان احتمال حضور محمد دادكان را در پرسپوليس بسيار ضعيف مى دانند اما شنيديم هنوز نام او در ليست سازمان براى حضور در پرسپوليس هست. گفته مى شود او را براى مديرعاملى پرسپوليس در نظر گرفته اند. بايد ديد آيا بالاخره دادكان اين موضوع را خواهد پذيرفت يا او را در مكان هاى ديگر سازمان يا فدراسيون فوتبال خواهيم ديد.

سعيدلو رئيس مجمع مى ماند؟!

گفته مى شد حبيب كاشانى به عنوان رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس انتخاب خواهد شد. البته شنيديم او براى حضور در اين پست شرطهايى را مطرح كرده كه البته از چند و چون آن خبر نداريم اما ديروز بعدازظهر شنيديم كه اين احتمال كم شده و سعيدلو خودش به عنوان رئيس مجمع پرسپوليس باقى خواهد ماند.

انتخاب مديرعامل قبل از دربى؟!

شنيديم بلافاصله بعد از انتخاب اعضاى هيأت مديره اين هيأت مديرعامل خود را انتخاب خواهند كرد. قرار است قبل از دربى پول سرخپوشان پرداخت شود و طبيعى است كه اين كار با حضور مديرعامل جديد صورت بگيرد اما اين احتمال داده مى شود كه انصارى فرد تا بعد از دربى باقى بماند كه نمى توان روى اين قضيه حساب ويژه اى باز كرد!

تا چه اتفاقى بيفتد

اينها همه چيزهايى بود كه ديروز بعدازظهر به گوش مى رسيد. شايد امروز داستان ديگرى رقم بخورد. شايد هم آنچه كه خوانده ايد همه آن چيزى باشد كه رخ داده است!

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

زمستان رفت و روسياهي ماند به ذغال

كريمي:دوست دارم به پرسپوليس برگردم

 

علي كريمي به پرسپوليس برمي‌گردد. اين خبري بود كه پس از مسجل شدن جدايي عباس انصاري‌فرد شنيده شد و پس از آمدن حبيب كاشاني قوت گرفت و حالا كاشاني رسما اعلام كرده درصورت موافقت حسين هدايتي اين انتقال در نيم فصل صورت مي‌گيرد. شايد اين بهترين خبر براي هواداران پرسپوليس در اولين روزهاي بازگشت او باشد. به هرحال بايد هشت هفته ديگر صبر كرد و ديد چه اتفاقاتي رخ مي‌دهد و آيا هدايتي كه حساب ويژه‌اي روي كريمي باز كرده، راضي به جدايي ستاره تيمش مي‌شود.

اين مساله بهترين بهانه براي صحبت با علي كريمي بود.

■ ■ ■

از بازي با فولاد شروع كنيم.

■ به نظرم ما در آن بازي فقط 3 امتياز را گرفتيم و معتقدم فولاد فوتبال خوبي را ارائه داد و خوب هم دفاع مي‌كرد اما براي ما مهم پيروزي بود كه به دست آورديم.

و حالا با ملواني بازي داريد كه مربي‌اش استعفا داده و شرايط خوبي ندارند؟

■ ما در بازي‌هاي قبلي امتيازات باارزشي را از دست داديم و مقابل ملوان بايد جبران كنيم و در واقع وضعيت خودمان برايمان اهميت دارد. ضمن اينكه ملوان از تيم‌هاي باسابقه و خوب ليگ است.

دربي را ديديد؟

■ حدود 25 دقيقه نيمه اول را ديدم چون خودمان بازي داشتيم و بايد در جلسه قبل از بازي حاضر مي‌شديم و به استاديوم مي‌رفتيم اما در همان دقايق هم پرسپوليس دور از انتظار ظاهر شد و روي دروازه استقلال فشار آورد.

و در مورد استقلال.

■ من به طور دقيق نمي‌توانم اظهار نظر كنم چون بازي را كامل نديدم اما در همان 25 دقيقه استقلال تيم هميشگي‌اش نبود. شايد آنها فكر مي‌كردند خيلي راحت بازي را ببرند اما هر دو تيم استرس داشتند.

حتما در جريان تغيير و تحولات پرسپوليس هستيد، نظرتان در مورد بركناري انصاري‌فرد چيست؟

■ مردم خودشان بهترين قاضي هستند و مي‌توانند نظر بدهند، به قول معروف زمستان رفت و روسياهي به ذغال ماند. ايشان كه ادعا مي‌كرد حق با او بوده حال ثابت شد كه چه كسي حق داشته است. مطمئن باشيد اگر ادعاهاي ايشان درست بود الان همچنان مديرعامل بودند. به هرحال ترجيح مي‌دهم خيلي در اين مورد صحبت نكنم.

و بازگشت كاشاني.

■ من آمدن ايشان را به فال نيك مي‌گيرم و ضمن عرض تبريك برايشان آرزوي موفقيت مي‌كنم.

شما كه تجربه كار كردن با ايشان را نداريد پس ...

■ بله اما ايشان در همان سالي كه بودند پرسپوليس قهرمان ليگ شد ضمن اينكه تمام بچه‌هايي كه با ايشان كار كرده‌اند رضايت كامل داشتند و مي‌گفتند هر كاري از دستش بربيايد براي بازيكنان انجام مي‌دهد و بسيار هم صداقت دارد كه به نظرم اين مسائل از بهترين فاكتورهاي يك مديرعامل است.

پس آينده خوبي را براي پرسپوليس متصور هستيد؟

■ ببينيد شايد اگر اين سوال را از شخص آقاي كاشاني هم بپرسيد پاسخ قطعي به شما ندهد اما همين كه حاشيه‌ها به حداقل مي‌رسد و رفاقت ميان بازيكنان بيشتر مي شود بسيار جاي اميدواري دارد. مسائل فني هم كه برعهده سرمربي است. اين را هم در نظر بگيريد كه ايشان هيچ دخالتي در انتخاب سرمربي و بازيكنان نداشته است.

به نظرتان پرسپوليس مي‌تواند قهرمان شود؟

■ الان ديگر بازيكنان خيال‌شان از بحث‌هاي مديريتي و مطالبات‌شان راحت شده، ضمن اينكه تا صدر هم خيلي فاصله ندارند چون بازي‌هاي زيادي مانده، فكر مي‌كنم 25 بازي ديگر همه تيم‌ها فرصت دارند كه يا به صدر جدول بروند يا از انتهاي جدول جدا شوند.

اما يكي از مهم‌ترين بحث اين روزهاي پرسپوليس، بازگشت شما به اين تيم در نيم فصل است.

■ من خودم دوست دارم به پرسپوليس برگردم اما نبايد استيل‌آذين هم متضرر شود.

شما پس از امضاي قراردادتان با استيل‌آذين گفته بوديد كه يك روز به پرسپوليس برمي‌گرديد.

■ بله، الان هم كه گفتم دوست دارم برگردم اما فراموش نكنيد كه آقاي هدايتي براي تيمش هزينه كرده و نبايد كسي از اين انتقال ناراحت شود.

كاشاني هم گفته درصورت موافقت هدايتي اين اتفاق مي‌افتد.

■ واقعا خوشحالم كه ايشان اين مساله را گفتند و اگر رضايت آقاي هدايتي را بگيرند با كمال ميل برمي‌گردم.

چه توصيه‌اي براي هواداران داريد؟

■ آنها خودشان همه چيز را مي‌دانند و حالا كه آقاي كاشاني برگشته حتما قوت قلب بيشتري مي‌گيرند. مطمئنم ايشان با برنامه‌ريزي دقيقي كه انجام مي‌دهند باز هم باعث خوشحالي هواداران خواهند شد. فقط صبور باشند تا كاشاني كارش را مثل گذشته به نحو احسن انجام دهد.

صحبت خاصي مانده؟

■ خوشحالم كه روزهاي خوبي براي پرسپوليس در راه است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...