piton 429 ارسال شده در 20 مهر، 2010 یک پزشک سنتی 54 ساله از کشور ویتنام که «وام تی هونگ» نام دارد، طی اظهاراتی ادعا کرد که پس از حدود ده سال تحقیقات به این نتیجه رسیده که پسرها اگر قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته باشند، میتوان به آن پی برد. این پزشک سنتی در ادامه افزود: در سال دو هزار میلادی خانمی در منطقه ما مورد تجاوز سه فرد ناشناس قرار گرفت. پلیس پس از انجام تحقیقات، سه جوان را بازداشت کردند اما این سه جوان ادعا کردند که بی گناه هستند و تاکنون هیچ رابطه جنسی برقرار نکرده اند. «وام تی هونگ» گفت: پس از شنیدن ادعای این سه جوان که به نظر بی گناه می آمدند، تحقیقاتم را آغاز کردم و پس از چند سال متوجه شدم که به محض برقراری اولین رابطه جنسی توسط پسران، لایهای از روی اندام جنسی آنها از بین میرود. این پزشک سنتی همچنین افزود: پس از کشف این مسأله و رساندن خبر آن به وکلای این سه جوان بی گناه، آن وکلا توانستند به دادگاه ثابت کنند که این سه جوان تاکنون هیچ رابطه جنسی با کسی برقرار نکرده از همین رو آنان از اعدام نجات یافتند. منابع خبری از کشور ویتنام اعلام کردند: پس از مطرح شدن ادعای این پزشک سنتی، گمانه زنیها در مورد درستی یا نادرستی آن آغاز شد و تحقیقات و بررسی ها توسط پزشکان غیرسنتی آغاز شد و در نهایت به صحت ادعای «وام تی هونگ» پی بردند. همین امر در نجات یافتن آن سه جوان نیز تأثیرگذار بود. 2
armin.eleman 5393 ارسال شده در 20 مهر، 2010 تیچراری!! تایید میشه...... مگه اینجا دخترونست اومدی اینجا:w00: حالا میگه تکراری:brodkavelarg: ا جدی چه بد ایگشال نداله من این یارو وا تینگ هونگو میشناسم خیلی ناکسه داره مارو بدبخت میکنه گولشو نخورین:dancegirl2: 3
Cinderella 9897 ارسال شده در 20 مهر، 2010 تایید میشه...... مگه اینجا دخترونست اومدی اینجا:w00: حالا میگه تکراری:brodkavelarg: :brodkavelarg::brodkavelarg: مگه گفته فقط مردااااااااااا وارد شن!!! اتفاقا این موضو به آینده بانوان هم مربوط میشه!!:Ghelyon: 3
armin.eleman 5393 ارسال شده در 20 مهر، 2010 :brodkavelarg::brodkavelarg:مگه گفته فقط مردااااااااااا وارد شن!!! اتفاقا این موضو به آینده بانوان هم مربوط میشه!!:Ghelyon: آره جون خودتون از حسودی داره چشاتون از حلقه در میاد:eyepopping: حسودا .............:w00: 2
Cinderella 9897 ارسال شده در 20 مهر، 2010 آره جون خودتوناز حسودی داره چشاتون از حلقه در میاد:eyepopping: حسودا .............:w00: حسودی به چی آخــــــــــــه؟؟ :w00: اتفاق خوشمان آمد!! من اگه شوهرم گندش در بیاد که قبلا رابطه داشته تو نامزدی پسش میدم و مهریه اشم بهش میدم!! :ws47: 3
armin.eleman 5393 ارسال شده در 20 مهر، 2010 حسودی به چی آخــــــــــــه؟؟ :w00:اتفاق خوشمان آمد!! من اگه شوهرم گندش در بیاد که قبلا رابطه داشته تو نامزدی پسش میدم و مهریه اشم بهش میدم!! :ws47: ایشالله شوهرت ......................:ws47: 3
Cinderella 9897 ارسال شده در 20 مهر، 2010 ایشالله شوهرت ......................:ws47: 3 طلاقش میکنم!! :persiana__hahaha: 3
armin.eleman 5393 ارسال شده در 20 مهر، 2010 3 طلاقش میکنم!! :persiana__hahaha: :dancegirl2: حالا تو گیرش بیار نترشی .............. طلاق پیشکش ............. 1
شقایق31 40377 ارسال شده در 20 مهر، 2010 چرا اینقدر دیر خبر دادین نمیشد 10 سال زودتر بگین هرچند تکراری بود:2525s:
piton 429 سازنده ارسال شده در 20 مهر، 2010 خو همه که اینجوری نیستن بعضی ها شاید یه اتفاقی افتاده باشه لایه رفته مثلا ابجوش ریخته مثلا دیگه مثاله 2
Cinderella 9897 ارسال شده در 20 مهر، 2010 :dancegirl2:حالا تو گیرش بیار نترشی .............. طلاق پیشکش ............. :Ghelyon: هه شوهر گیر آوردن که کاره جیک ثانیه ایهه!!! :TAEL_SmileyCente: 1
شقایق31 40377 ارسال شده در 20 مهر، 2010 خو در بیاد اگه یه دستگاهی در بیاد که بگه تو تنهایی چیکار میکردین چی اونوقت که دیگه اوووووف گندم اونورتر گهوه ای میشه وضعیت از گرمزم میگذره چی میگی دیگه تنهایی یه موضوع شخصیه گندی در نمیاد راستی اگه اشتب نکنم شما یه بار برام اظهار تاسف کردی که متاهلم ...... میشه بقیش و بگی 1
piton 429 سازنده ارسال شده در 20 مهر، 2010 خانوم اتفاقا من اظهار تاسف نکردم خواهر من من اتفاقا گفتم چرا مگه متاهل ها ادم نیستند یا اینترنت براشون حرومه من نبودم اشتباه میکنی به خدا خو اونم حرفیه تنهایی که خو بعدشم اون پست اگه دوباره رفتی برو ببین من از متاهلا حمایت کردم 2
armin.eleman 5393 ارسال شده در 20 مهر، 2010 چرا اینقدر دیر خبر دادین نمیشد 10 سال زودتر بگینهرچند تکراری بود:2525s: بیچاره وحید .............. نری الان دعواش کنی 10 سال پیش علم اینگده پیشرف نکرده بودش شقایق :Ghelyon:هه شوهر گیر آوردن که کاره جیک ثانیه ایهه!!! :TAEL_SmileyCente: شما دخترا پس چرا به سر صفتتون بکینگ پودر میمالین ؟؟؟؟ واسه شوهر یابی نیستش نه؟ 2
piton 429 سازنده ارسال شده در 20 مهر، 2010 نه واسه شوهر یابی نیست واسه اینکه خو خوشچیل موشچیلا بشن منم میزنم خو من که شوهر نمیخوام البته من فقط کرم عطراگین میزنم واسه لطافت پوستم خو 3
armin.eleman 5393 ارسال شده در 20 مهر، 2010 نه واسه شوهر یابی نیست واسه اینکه خو خوشچیل موشچیلا بشن منم میزنم خو من که شوهر نمیخوام البته من فقط کرم عطراگین میزنم واسه لطافت پوستم خو آره جون خودت:w00: باباهرو بدبخت میکنین با این خرجای عتینا .........:brodkavelarg: بابا پول بده کرم عطراگین بخرم بابا ریمیلم تموم شد میمالین به سر صفتتون :dancegirl2: بشین مثل ما بدبخت نیستین که 1
شقایق31 40377 ارسال شده در 20 مهر، 2010 خانوم اتفاقا من اظهار تاسف نکردم خواهر من من اتفاقا گفتم چرا مگه متاهل ها ادم نیستند یا اینترنت براشون حرومه من نبودم اشتباه میکنی به خدا خو اونم حرفیه تنهایی که خو بعدشم اون پست اگه دوباره رفتی برو ببین من از متاهلا حمایت کردم واااااااااااای ببخشیییییید من اشتباه گرفتم با اون بنده خدا معذرت میخوام دوست عزیز:flowerysmile::flowerysmile:
ارسالهای توصیه شده