رفتن به مطلب

خوووو از این به بعد پسرا هم مشخص میشه که باکرن یا نه


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

یک پزشک سنتی 54 ساله از کشور ویتنام که «وام تی هونگ» نام دارد، طی اظهاراتی ادعا کرد که پس از حدود ده سال تحقیقات به این نتیجه رسیده که پسرها اگر قبل از ازدواج رابطه جنسی داشته باشند، می‌توان به آن پی برد.

این پزشک سنتی در ادامه افزود: در سال دو هزار میلادی خانمی در منطقه ما مورد تجاوز سه فرد ناشناس قرار گرفت. پلیس پس از انجام تحقیقات، سه جوان را بازداشت کردند اما این سه جوان ادعا کردند که بی گناه هستند و تاکنون هیچ رابطه جنسی برقرار نکرده اند.

«وام تی هونگ» گفت: پس از شنیدن ادعای این سه جوان که به نظر بی گناه می آمدند، تحقیقاتم را آغاز کردم و پس از چند سال متوجه شدم که به محض برقراری اولین رابطه جنسی توسط پسران، لایه‌ای از روی اندام جنسی آنها از بین می‌رود.

این پزشک سنتی همچنین افزود: پس از کشف این مسأله و رساندن خبر آن به وکلای این سه جوان بی گناه، آن وکلا توانستند به دادگاه ثابت کنند که این سه جوان تاکنون هیچ رابطه جنسی با کسی برقرار نکرده از همین رو آنان از اعدام نجات یافتند.

منابع خبری از کشور ویتنام اعلام کردند: پس از مطرح شدن ادعای این پزشک سنتی، گمانه زنی‌ها در مورد درستی یا نادرستی آن آغاز شد و تحقیقات و بررسی ها توسط پزشکان غیرسنتی آغاز شد و در نهایت به صحت ادعای «وام تی هونگ» پی بردند. همین امر در نجات یافتن آن سه جوان نیز تأثیرگذار بود.

  • Like 2
ارسال شده در

تیچراری!! :banel_smiley_4:

ارسال شده در

چه جالب

ارسال شده در

ا جدی چه بد

  • Like 1
ارسال شده در
تیچراری!! :banel_smiley_4:

تایید میشه......:w16:

 

 

 

 

 

 

مگه اینجا دخترونست اومدی اینجا:w00:

حالا میگه تکراری:brodkavelarg:

ا جدی چه بد

 

ایگشال نداله:ws17:

من این یارو وا تینگ هونگو میشناسم

خیلی ناکسه:ws27:

داره مارو بدبخت میکنه

گولشو نخورین:dancegirl2:

  • Like 3
ارسال شده در
تایید میشه......:w16:

 

 

 

 

 

 

مگه اینجا دخترونست اومدی اینجا:w00:

حالا میگه تکراری:brodkavelarg:

 

 

 

:brodkavelarg::brodkavelarg:

مگه گفته فقط مردااااااااااا وارد شن!!!

اتفاقا این موضو به آینده بانوان هم مربوط میشه!!:Ghelyon:

  • Like 3
ارسال شده در
:brodkavelarg::brodkavelarg:

مگه گفته فقط مردااااااااااا وارد شن!!!

اتفاقا این موضو به آینده بانوان هم مربوط میشه!!:Ghelyon:

 

آره جون خودتون:ws47:

از حسودی داره چشاتون از حلقه در میاد:eyepopping:

حسودا .............:w00:

  • Like 2
ارسال شده در
آره جون خودتون:ws47:

از حسودی داره چشاتون از حلقه در میاد:eyepopping:

حسودا .............:w00:

 

حسودی به چی آخــــــــــــه؟؟ :w00:

اتفاق خوشمان آمد!! :ws47:

من اگه شوهرم گندش در بیاد که قبلا رابطه داشته تو نامزدی پسش میدم و مهریه اشم بهش میدم!! :ws47::ws47:

  • Like 3
ارسال شده در
حسودی به چی آخــــــــــــه؟؟ :w00:

اتفاق خوشمان آمد!! :ws47:

من اگه شوهرم گندش در بیاد که قبلا رابطه داشته تو نامزدی پسش میدم و مهریه اشم بهش میدم!! :ws47::ws47:

 

 

ایشالله شوهرت ......................:ws47::ws47:

  • Like 3
ارسال شده در
ایشالله شوهرت ......................:ws47::ws47:

3 طلاقش میکنم!! :persiana__hahaha:

  • Like 3
ارسال شده در

3 طلاقش میکنم!! :persiana__hahaha:

 

:dancegirl2:

حالا تو گیرش بیار نترشی ..............

طلاق پیشکش .............:ws28:

  • Like 1
ارسال شده در

چرا اینقدر دیر خبر دادین نمیشد 10 سال زودتر بگین:whistle:

هرچند تکراری بود:2525s:

ارسال شده در

خو همه که اینجوری نیستن بعضی ها شاید یه اتفاقی افتاده باشه لایه رفته مثلا ابجوش ریخته مثلا دیگه مثاله

  • Like 2
ارسال شده در
:dancegirl2:

حالا تو گیرش بیار نترشی ..............

طلاق پیشکش .............:ws28:

 

:Ghelyon:

هه شوهر گیر آوردن که کاره جیک ثانیه ایهه!!! :TAEL_SmileyCente:

  • Like 1
ارسال شده در
خو در بیاد اگه یه دستگاهی در بیاد که بگه تو تنهایی چیکار میکردین چی اونوقت که دیگه اوووووف گندم اونورتر گهوه ای میشه وضعیت از گرمزم میگذره چی میگی

دیگه تنهایی یه موضوع شخصیه گندی در نمیاد:whistle:

راستی اگه اشتب نکنم شما یه بار برام اظهار تاسف کردی که متاهلم ......

میشه بقیش و بگی:ws21:

  • Like 1
ارسال شده در

خانوم اتفاقا من اظهار تاسف نکردم خواهر من من اتفاقا گفتم چرا مگه متاهل ها ادم نیستند یا اینترنت براشون حرومه من نبودم اشتباه میکنی به خدا

خو اونم حرفیه تنهایی که خو بعدشم اون پست اگه دوباره رفتی برو ببین من از متاهلا حمایت کردم

  • Like 2
ارسال شده در
چرا اینقدر دیر خبر دادین نمیشد 10 سال زودتر بگین:whistle:

هرچند تکراری بود:2525s:

بیچاره وحید ..............:ws44:

نری الان دعواش کنی:ws17:

10 سال پیش علم اینگده پیشرف نکرده بودش شقایق

:Ghelyon:

هه شوهر گیر آوردن که کاره جیک ثانیه ایهه!!! :TAEL_SmileyCente:

 

شما دخترا پس چرا به سر صفتتون بکینگ پودر میمالین ؟؟؟؟

واسه شوهر یابی نیستش نه؟:ws3:

  • Like 2
ارسال شده در

نه واسه شوهر یابی نیست واسه اینکه خو خوشچیل موشچیلا بشن

 

منم میزنم خو من که شوهر نمیخوام البته من فقط کرم عطراگین میزنم واسه لطافت پوستم خو

  • Like 3
ارسال شده در
نه واسه شوهر یابی نیست واسه اینکه خو خوشچیل موشچیلا بشن

 

منم میزنم خو من که شوهر نمیخوام البته من فقط کرم عطراگین میزنم واسه لطافت پوستم خو

 

آره جون خودت:w00:

باباهرو بدبخت میکنین با این خرجای عتینا .........:brodkavelarg:

بابا پول بده کرم عطراگین بخرم

بابا ریمیلم تموم شد

میمالین به سر صفتتون :dancegirl2: بشین

مثل ما بدبخت نیستین که:ws44:

  • Like 1
ارسال شده در
خانوم اتفاقا من اظهار تاسف نکردم خواهر من من اتفاقا گفتم چرا مگه متاهل ها ادم نیستند یا اینترنت براشون حرومه من نبودم اشتباه میکنی به خدا

خو اونم حرفیه تنهایی که خو بعدشم اون پست اگه دوباره رفتی برو ببین من از متاهلا حمایت کردم

 

واااااااااااای ببخشیییییید من اشتباه گرفتم با اون بنده خدا

معذرت میخوام دوست عزیز:flowerysmile::flowerysmile:

×
×
  • اضافه کردن...