شقایق31 40377 ارسال شده در 20 مهر، 2010 بیچاره وحید ..............نری الان دعواش کنی 10 سال پیش علم اینگده پیشرف نکرده بودش شقایق چرا بیچاره وحید بیچاره شقی که 10 سال دیر فهمید:w13: نه زیاد دعواش نمیکنم:gnugghender::vahidrk: 2
armin.eleman 5393 ارسال شده در 20 مهر، 2010 چرا بیچاره وحید بیچاره شقی که 10 سال دیر فهمید:w13:نه زیاد دعواش نمیکنم:gnugghender::vahidrk: ولی میگم یه آزمایش ببرش حتما این بچرو اون موقع که مجرد بود من میشناختمش تو که خبر نداری:zadan: 2
شقایق31 40377 ارسال شده در 20 مهر، 2010 ولی میگم یه آزمایش ببرش حتما این بچرواون موقع که مجرد بود من میشناختمش تو که خبر نداری:zadan: ای بابا مهم اینه که باباش دیگه پس نمیگیره مونده رو دستم 2
Doctor_Shovan مهمان ارسال شده در 21 مهر، 2010 یه روز من دیر میام ببین چیکار کردین . ولی بچه ها اینا زیاد مشکل نیست شوخی هست و تا اونجایی که با احترام متقابل به هم باشه و خدای نخواسته توهینی به عمل نیاد هیچ اشکالی نداره وباعث میشه بیشتر با هم دوست باشین ولی وای بحالتون ببینم بحث مذهبی سیاسی در تالار بشه اونوقت : :zadan: یا این:guntootsmiley2: یا این:cryingf:
ارسالهای توصیه شده