سـارا 20071 ارسال شده در 19 دی، 2011 یعنی موسیقیدانها فکر کنم کلا بی دندون باشن با این اوضاع....:JC_thinking: شکلک کلی بدوبیراه توی دل !!! 2
JavadMessi 1620 ارسال شده در 19 دی، 2011 ایت ا.. سید صادق شیرازی در سايت شيعه نيوز درباره موسيقي و شطرنج گفته: علاوه بر زيان هايى كه علم روز در مورد موسيقى و شطرنج به اثبات رسانده، گزارش ها نشان مى دهد موسيقى در انسان هيجان ايجاد مى كند و هيجان منشأ بسيارى از بيمارى هاست و حتى پوسيدگى دندان ها را سبب مى گردد، گذشته از كيفر سختى كه خداى متعال در آخرت براى شنوندگان غنا و موسيقى همچون آتش جهنم فراهم كرده است. لینک منبع؟؟؟:JC_thinking: 1
Farnoosh Khademi 20025 ارسال شده در 20 دی، 2011 میگم دندونام داره خراب میشه فکر کردم مال ارتودنسی یه؟؟ پس مال موسیقی یه:ws47: 1
goddess_s 16415 ارسال شده در 20 دی، 2011 گذشته از كيفر سختى كه خداى متعال در آخرت براى شنوندگان غنا و موسيقى همچون آتش جهنم فراهم كرده است اوخ اوخ! چی بکشم منننننننننننننننننننن! 1
felorans666 12046 ارسال شده در 20 دی، 2011 اتفاقا یکی از دندونام رو کرم خورده و باید پر بشه پس با این اوصاف من جام موتور خونه جهندمه 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری