mohammadhoseni 283 سازنده ارسال شده در 11 شهریور، 2010 شکیلا بخصوص ترانه کمی با من مدارکن پس کمی با ما مدارا کن بانو سارا
silent for ever 367 ارسال شده در 11 شهریور، 2010 داریوش مهستی. معین ابی به ترتیب دوست داشتنم نوشتم. 2
mohammadhoseni 283 سازنده ارسال شده در 11 شهریور، 2010 داریوش مهستی. معین ابی به ترتیب دوست داشتنم نوشتم. نگو خاطر خواهی چه گلی زد بسرم 1
سارا-افشار 36440 ارسال شده در 11 شهریور، 2010 پس کمی با ما مدارا کن بانو سارا من اگه به مدارا کردن باشه فقط تو زندگیم با یه نفر مدارا خواهم کرد اونم کسی که قراره با من مدارا کنه 3
mohammadhoseni 283 سازنده ارسال شده در 11 شهریور، 2010 من اگه به مدارا کردن باشه فقط تو زندگیم با یه نفر مدارا خواهم کرد اونم کسی که قراره با من مدارا کنه یکم عاشق شدن رو از دلم یاد بگیر
Waffen 15120 ارسال شده در 11 شهریور، 2010 ایرانی ها زیاد چیزه دندان شکنی ندارند متاسفانه.... فرهاد... فریدون... دلکش... 3
mohammadhoseni 283 سازنده ارسال شده در 11 شهریور، 2010 من همیشه برای پدرم می خونم: ای که دستای تو از من دوره بیا که مردم از این دلشوره دل تو سفره رنگین ببین دل من بی کس غمگین ببین تو که نیستی همه چی دلگیره بیاکه بی تو دلم میمیره 3
Afsaneh.M 19633 ارسال شده در 11 شهریور، 2010 سیاوش قمیشی امید معین هایده مهستی احسان خواجه امیری جهان شکیلا 3
p mehdi q 6226 ارسال شده در 11 شهریور، 2010 ایرانی بفرمائید چه فرقی میکنه ... موسیقی زبان بین المللیه ..... ایرانی ها زیادن همه در یه سطحند ..نمیشه کسی رو نام برد 2
★napadid★ 2337 ارسال شده در 11 شهریور، 2010 بستگی به اهنگش داره :4chsmu1: فرق نمیکنه کی خونده قشنگ باشه خروس خونده باشه (بر وزن مفت باشه کوفت باشه) :ws3: 1
EN-EZEL 13039 ارسال شده در 11 شهریور، 2010 از خوانندگان سنتی: 1)استاد شجریان(پدر و پسر) 2)سالار عقیلی از نوازندگان 1)زنده یادان مشکاتیان و پایور و استاد اردوان کامکار(سنتور) 2)زنده یاد جواد معروفی و استاد انوشیروان روحانی و استاد حریر شریعت زاده(پیانو) از خواندگان پاپ 1)هایده 2)ابی 3)داریوش 4)ستار 5)رضا صادقی 6)پویا 7)امید 8)معین 3
ارسالهای توصیه شده