رفتن به مطلب

چه فعالیت ورزشی برای قند سوزی بهتر است؟


masi eng

ارسال های توصیه شده

مخلوطی از فعالیت های بدنی هوازی و حرکات مقاومتی (مثل وزنه زدن) می تواند بهتر از ورزشهای دیگر به بیماران دیابتی کمک کند تا قند خون شان را تحت نظر داشه باشند

 

به نقل از «HealthDay News»، دانشمندان اطلاعات ۱۴ تحقیق مختلف که شامل ۹۰۰ نفر بیمار مبتلا به دیابت نوع دو بود را تحلیل کردند. تمام این مطالعات به نقش تمرینات هوازی یا ورزش های مقاومتی در بالا بردن میزان سلامتی بیماران پرداخته بودند.

دانشمندان متوجه شدند وقتی هر دو نوع تمرین هوازی و مقاومتی با هم ترکیب می شوند، اثر به مراتب بهتری روی قند خون، چربی خون، فشار خون و وزن بیمار می گذارند تا زمانی که بیمار فقط یکی از این دو نوع تمرینات را انجام می دهد. نتایج این تحقیق که در مجله «iabetologia» منتشر شده، هم چنین نشان می دهد، کلسترول خوب در خون این افراد، بالاتر است.

محققان دانشگاه وین اتریش هم چنین می گویند وقتی تمرین با حضور مربی انجام می شود، موثرتر از وقتی است که بدون کمک دنبال می شود؛ ولی در این مطالعات، اغلب افراد به مربی خصوصی دسترسی نداشته اند.

 

منبع-http://www.salamaneh.com

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...