soheiiil 24253 ارسال شده در 31 مرداد، 2010 یادش بخیر یه زمانی با یوزای خدا نیامرز سر این مسئله خیلی بحث کردیم با اجازه از میلاد عزیز مادرتونو بیشتر دوست دارید یا خدا تونو؟ جواب کلیشه ای ندید واقعا بین این دو اگه انتخابی باشه کدومو انتخاب میکنید؟:w00: کدموشونو بیشتر دوست دارید؟ سوال بچگانه ولی جواب حکیمانه میتونه داشته باشه منتظر پستای خوشگلتون هستم 32
soheiiil 24253 مالک ارسال شده در 31 مرداد، 2010 پدرمو اول شما بگو مرغ یا تخم مرغ؟؟؟؟ سوالو چرا میپیچونید؟ 4
afshin18 11176 ارسال شده در 31 مرداد، 2010 سوالو چرا میپیچونید؟ حالا بعد از پدرم مادرم بعدش داداشم در آخر هم خدا 5
mamadj 1361 ارسال شده در 31 مرداد، 2010 نه من جدی گفتم........از چه لحاظ ؟؟؟؟ اگه از لحاظ معنوی بگی که هیچ موجودی بالاتر از خدا نیست.......اگه بیای پایین تر خوب مادرتو میبینی ..کسی که تورو زایییده.....بزرگت کرده و.......... و............. واسه اینه که میگم مرغ یا تخم مرغ:ws2: 5
رهگذر 521 ارسال شده در 31 مرداد، 2010 با اینکه تو دنیا هیچ کسو به اندازه مادرم دوست ندارم, ولی خدامو انتخاب میکنم! جوابمم اصلا و ابدا ربطی به کلیشه و ازینجور حرفا نداشت... 9
am in 25041 ارسال شده در 31 مرداد، 2010 خدا کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ یه موجود بیکار که فقط نشسته زجر کشیدن آدما رو ببینه یکی به من بگه اون آفریقایی بدبخت که سال به سال رنگ آب رو هم نمیبینه گناهش چیه؟؟؟؟؟؟ من مادرم رو از همه بیشتر دوس دارم از همه!!!!!!!! 10
DCBA 8191 ارسال شده در 31 مرداد، 2010 مامانم همیشه غمخواره منه....:girl_yes2:به فکره منه.....:girl_yes2:نگرونمه.... :girl_yes2: به حرفام گوش میده.....:girl_yes2: :flowerysmile:مامان جونم خیلییییییییی دوست دارم......خیلییییییییی........ :flowerysmile: ولی من همیشه برا خدام درددل میکنم.....:girl_blush2:هر چی دلم میخواد بهش میگم.....:girl_blush2:خواستنی هامو از اون میخوام.....اگه داد که هیچی....حتی وختی یه چیزی میخوامو بهم نمیده اینقدر آرومم که قشنگ حس میکنم که یه چیزی توش دیده که بهم نداده.....این اطمینان خاطری که همیشه تو همه لحظات زندگیم بهم میده برا من خیلی دوست داشتنییه......:girl_yes2: اِمممممممممممممم...... :JC_thinking: من خدامو بیشتر دوس دارم.....:girl_blush2::girl_blush2: 15
mamadj 1361 ارسال شده در 31 مرداد، 2010 خدا کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ یه موجود بیکار که فقط نشسته زجر کشیدن آدما رو ببینه یکی به من بگه اون آفریقایی بدبخت که سال به سال رنگ آب رو هم نمیبینه گناهش چیه؟؟؟؟؟؟ من مادرم رو از همه بیشتر دوس دارم از همه!!!!!!!! چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟ این موقعیت اقتصادیه کشورشون چه ربطی بهنشستن خدا داره:w00: 2
میلاد 24047 ارسال شده در 31 مرداد، 2010 چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟ این موقعیت اقتصادیه کشورشون چه ربطی بهنشستن خدا داره:w00: آخه یکی ادعا داره که رحمن و رحیمه و براش هیچکس فرق نداره ولی تو واقعیت ایجور بگذریم ------------------------------------------------------ اونا که میگن خدا رو یعنی اگه خدا بگه مادرتوو بکشید که منو داشته باشید همچین کاری مکنید؟؟؟ 3
armstrong 2214 ارسال شده در 31 مرداد، 2010 مادرمو... بعد پدرمو... بعد داداشمو... بعد خواهرمو... بعد بچه های خواهرمو... بعد هرکسی که باهاش ارتباط دارمو... بعد انجمن نواندیشان رو... آخر آخر بعد از همه ی چیزا اگه دیگه هیچی تو دنیا نباشه از خوراکی و از دیدنی و از هر چیزی که فکرشو بکنید اونوقت تازه . . . باشگاه مهندسان ایران رو خدا هم دیگه نمیدونم... 5
DCBA 8191 ارسال شده در 31 مرداد، 2010 آخه یکی ادعا داره که رحمن و رحیمه و براش هیچکس فرق ندارهولی تو واقعیت ایجور بگذریم ------------------------------------------------------ اونا که میگن خدا رو یعنی اگه خدا بگه مادرتوو بکشید که منو داشته باشید همچین کاری مکنید؟؟؟ میلاد اگه منو نمیزنی....:banel_smiley_52:یه سوال داشتم....:banel_smiley_52:تو چرا همش اینجورییی؟؟؟ 1
میلاد 24047 ارسال شده در 31 مرداد، 2010 میلاد اگه منو نمیزنی....:banel_smiley_52:یه سوال داشتم....:banel_smiley_52:تو چرا همش اینجورییی؟؟؟ قبلنا شکلکای اینجا کم بود همین 5 تا رو برگزیده کردم :ws54: همینو دارم خوب باید برم ویرایش شکلکهای برگزیده عوضشون کنم حسسسش نیست 2
DCBA 8191 ارسال شده در 31 مرداد، 2010 قبلنا شکلکای اینجا کم بود همین 5 تا رو برگزیده کردم:ws54: همینو دارم خوب باید برم ویرایش شکلکهای برگزیده عوضشون کنم حسسسش نیست خوب پس به خاطر کمبود امکانات بوده....گفتم جوون مملکت ازدست رفته هاااا....:obm: 1
am in 25041 ارسال شده در 31 مرداد، 2010 چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟ این موقعیت اقتصادیه کشورشون چه ربطی بهنشستن خدا داره:w00: موقعیت اقتصادی میگه سالی ۵mm بارون بیاد؟ 3
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری