رفتن به مطلب

خدا یا مادر؟


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

یادش بخیر یه زمانی با یوزای خدا نیامرز سر این مسئله خیلی بحث کردیم:ws37:

 

با اجازه از میلاد عزیز:ws3:

 

 

 

مادرتونو بیشتر دوست دارید یا خدا تونو؟

جواب کلیشه ای ندید

واقعا بین این دو اگه انتخابی باشه کدومو انتخاب میکنید؟:w00:

 

کدموشونو بیشتر دوست دارید؟

سوال بچگانه ولی جواب حکیمانه میتونه داشته باشه

منتظر پستای خوشگلتون هستم:icon_gol:

  • Like 32
  • پاسخ 52
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

پدرمو

  • Like 6
ارسال شده در

اول شما بگو مرغ یا تخم مرغ؟؟؟؟:w16:

  • Like 5
ارسال شده در
پدرمو

 

اول شما بگو مرغ یا تخم مرغ؟؟؟؟:w16:

 

:ws28:

سوالو چرا میپیچونید؟

  • Like 4
ارسال شده در
:ws28:

سوالو چرا میپیچونید؟

حالا بعد از پدرم مادرم

بعدش داداشم

در آخر هم خدا

  • Like 5
ارسال شده در

نه من جدی گفتم........از چه لحاظ ؟؟؟؟ اگه از لحاظ معنوی بگی که هیچ موجودی بالاتر از خدا نیست.......اگه بیای پایین تر خوب مادرتو میبینی ..کسی که تورو زایییده.....بزرگت کرده و.......... و.............

واسه اینه که میگم مرغ یا تخم مرغ:ws2:

  • Like 5
ارسال شده در

با اینکه تو دنیا هیچ کسو به اندازه مادرم دوست ندارم,

ولی خدامو انتخاب میکنم! :hanghead:

 

 

جوابمم اصلا و ابدا ربطی به کلیشه و ازینجور حرفا نداشت...:hanghead:

  • Like 9
ارسال شده در

خدارو!

  • Like 7
ارسال شده در

خدا کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

یه موجود بیکار که فقط نشسته زجر کشیدن آدما رو ببینه

یکی به من بگه اون آفریقایی بدبخت که سال به سال رنگ آب رو هم نمیبینه گناهش چیه؟؟؟؟؟؟

 

من مادرم رو از همه بیشتر دوس دارم از همه!!!!!!!!

  • Like 10
ارسال شده در

مامانم همیشه غمخواره منه....:girl_yes2:به فکره منه.....:girl_yes2:نگرونمه.... :girl_yes2: به حرفام گوش میده.....:girl_yes2:

 

:flowerysmile:مامان جونم خیلییییییییی دوست دارم......خیلییییییییی........ :flowerysmile:

 

 

 

ولی من همیشه برا خدام درددل میکنم.....:girl_blush2:هر چی دلم میخواد بهش میگم.....:girl_blush2:خواستنی هامو از اون میخوام.....اگه داد که هیچی....:ws37:حتی وختی یه چیزی میخوامو بهم نمیده اینقدر آرومم که قشنگ حس میکنم که یه چیزی توش دیده که بهم نداده.....این اطمینان خاطری که همیشه تو همه لحظات زندگیم بهم میده برا من خیلی دوست داشتنییه......:girl_yes2:

 

اِمممممممممممممم...... :JC_thinking:

 

 

 

من خدامو بیشتر دوس دارم.....:girl_blush2::girl_blush2:

  • Like 15
ارسال شده در

خدا کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

یه موجود بیکار که فقط نشسته زجر کشیدن آدما رو ببینه

یکی به من بگه اون آفریقایی بدبخت که سال به سال رنگ آب رو هم نمیبینه گناهش چیه؟؟؟؟؟؟

 

من مادرم رو از همه بیشتر دوس دارم از همه!!!!!!!!

چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟ این موقعیت اقتصادیه کشورشون چه ربطی بهنشستن خدا داره:w00:

  • Like 2
ارسال شده در

مامانمینا:icon_redface:

  • Like 3
ارسال شده در
چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟ این موقعیت اقتصادیه کشورشون چه ربطی بهنشستن خدا داره:w00:

 

آخه یکی ادعا داره که رحمن و رحیمه و براش هیچکس فرق نداره

ولی تو واقعیت ایجور:ws52:

 

بگذریم

 

 

------------------------------------------------------

 

اونا که میگن خدا رو

یعنی اگه خدا بگه مادرتوو بکشید که منو داشته باشید همچین کاری مکنید؟؟؟:ws25:

  • Like 3
ارسال شده در

مادرمو...

بعد پدرمو...

بعد داداشمو... بعد خواهرمو...

بعد بچه های خواهرمو...

بعد هرکسی که باهاش ارتباط دارمو...

بعد انجمن نواندیشان رو...

آخر آخر بعد از همه ی چیزا اگه دیگه هیچی تو دنیا نباشه از خوراکی و از دیدنی و از هر چیزی که فکرشو بکنید اونوقت تازه . . .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

باشگاه مهندسان ایران رو:ws3:

خدا هم دیگه نمیدونم...:ws52:

  • Like 5
ارسال شده در
آخه یکی ادعا داره که رحمن و رحیمه و براش هیچکس فرق نداره

ولی تو واقعیت ایجور:ws52:

 

بگذریم

 

 

------------------------------------------------------

 

اونا که میگن خدا رو

یعنی اگه خدا بگه مادرتوو بکشید که منو داشته باشید همچین کاری مکنید؟؟؟:ws25:

 

 

میلاد اگه منو نمیزنی....:banel_smiley_52:یه سوال داشتم....:banel_smiley_52:تو چرا همش اینجورییی:ws25:؟؟؟

  • Like 1
ارسال شده در
میلاد اگه منو نمیزنی....:banel_smiley_52:یه سوال داشتم....:banel_smiley_52:تو چرا همش اینجورییی:ws25:؟؟؟

 

قبلنا شکلکای اینجا کم بود همین 5 تا رو برگزیده کردم

:ws3::ws52::ws25::icon_redface::ws54:

همینو دارم خوب

 

باید برم ویرایش شکلکهای برگزیده عوضشون کنم حسسسش نیست:w16:

  • Like 2
ارسال شده در
قبلنا شکلکای اینجا کم بود همین 5 تا رو برگزیده کردم

:ws3::ws52::ws25::icon_redface::ws54:

همینو دارم خوب

 

باید برم ویرایش شکلکهای برگزیده عوضشون کنم حسسسش نیست:w16:

 

خوب پس به خاطر کمبود امکانات بوده....:ws21:گفتم جوون مملکت ازدست رفته هاااا....:obm:

  • Like 1
ارسال شده در
چه ربطی داره؟؟؟؟؟؟؟ این موقعیت اقتصادیه کشورشون چه ربطی بهنشستن خدا داره:w00:

 

موقعیت اقتصادی میگه سالی ۵mm بارون بیاد؟

  • Like 3
ارسال شده در

جفتشونو یه اندازه دوست دارم:babygirl::ws3:

  • Like 1
ارسال شده در

خدا رو چون یه چیزایی بینمون هست که کسی نمیدونه

  • Like 4

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...