رفتن به مطلب

twitter


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

"طاس" هر وقت سری میدید با موهای پرپشت "سرگیجه " میگرفت !!

  • Like 6
  • پاسخ 68
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

ارسال شده در

لباسهای شهردار کهنه بود به نوسازی راهش ندادند !!

  • Like 5
ارسال شده در

عوارض شهرداری را پرداخت نکرد با صدها عارضه شهری مواجهش کردند !!

  • Like 5
ارسال شده در

سکوت من مملو از فریاد است

گریه هایم پر از حرف دل است

کجاست ان گوش شنوا که فقط بشنود این حرف دل را...

  • Like 9
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در

از یه سنی به بعد آدما دنبال حل مشکلاشون نیستن؛ دنبال مشکل می‌گردن برا راه‌حل‌هایی که بلدن...

  • Like 9
ارسال شده در

زندگی اگر بالا و پایین دارد ؛ داستان عرش و فرش نیست ؛ قصّه ی چاله و چاه است ...

  • Like 6
ارسال شده در

روزی میرسد که شیطان خواهد گفت:

آدمی پیدا کنید سجده خواهم کرد:ws52:

  • Like 5
ارسال شده در

دوستم...کاش درک میکـردی...

سردم هست...

گرمای رفاقتت کجاست؟!

  • Like 4
ارسال شده در

زهرا هر جایی می رود یه تویتر راه می اندازد دستش طلا

  • Like 4
ارسال شده در

یه روزی وقتی احساس کردم خیلی بزرگ شدم تصمیم گرفتم دیگه نخندم و فقط لبخند بزنم

 

وقتی بزرگتر شدم فهمیدم فقط باید خندید.............

  • Like 5
  • 1 ماه بعد...
ارسال شده در

تنها زمانی که همه ی لیوانهای نیمه پر ِ دنیا کنار ِ هم باشند می شود فهمید که آب چقدر کم بوده.

  • Like 3
ارسال شده در

درسرزمین شغال ها روباه شخصیت قابل توجهی است!

  • Like 4
  • 1 سال بعد...
ارسال شده در

اا یکی اومده بود تشکر زده بود،بازش کردم دیدم این تاپیکه ! یادش به خیر چه روزایی داشتیم اینجا تو این سایت....! :ws37:

  • Like 4
ارسال شده در
اا یکی اومده بود تشکر زده بود،بازش کردم دیدم این تاپیکه ! یادش به خیر چه روزایی داشتیم اینجا تو این سایت....! :ws37:

 

ما حتی با ایمیل های ویروسی دوستانی که دیر به دیر یادمان میکنند هم خوشحال میشویم

ما اوج نوستالژی تاریخ هستیم

  • Like 3
ارسال شده در

دمش گرم اونی که تشکر زده بود تا ...

در هیاهو گم شدم در نظر نا پیدا

 

کیستم ؟ چیستم ؟ من ؟؟

 

در میان جمع ام کز میان آن ها جدای

 

از هدف جا مانده ، از زمان دور افتادم

 

کیستم ؟ چیستم ؟ من ؟؟؟

 

در خودم نمیبینم روح جاویدان را ..

 

در سرم شوری نیست ، در دلم شوقی نیست ...

 

در هوای او نیستم ...

 

از خودم در تاریخ 90/10/29

  • Like 3
ارسال شده در

:ws28:

عالی ای یعنی تو داداش سجاد یکی یدونه ی من :hapydancsmil: :aghosh:

  • Like 3
ارسال شده در
دمش گرم اونی که تشکر زده بود تا ...

در هیاهو گم شدم در نظر نا پیدا

 

کیستم ؟ چیستم ؟ من ؟؟

 

در میان جمع ام کز میان آن ها جدای

 

از هدف جا مانده ، از زمان دور افتادم

 

کیستم ؟ چیستم ؟ من ؟؟؟

 

در خودم نمیبینم روح جاویدان را ..

 

در سرم شوری نیست ، در دلم شوقی نیست ...

 

در هوای او نیستم ...

 

از خودم در تاریخ 90/10/29

 

آره دمش گرم ایشون بودن....> Marx

:ws37:

  • Like 2
ارسال شده در

من اینقده دوس دارم یه اکانت توی توییتر داشته باشم و هی پشتِ سرهم توییت کنم و بغلش یه عکسی از خودم بزارم و ملت برام نظر بزارن و یه عالمه هم دنبال کننده هم داشته باشم ،که نگووووو!!!!

  • Like 4
ارسال شده در
من اینقده دوس دارم یه اکانت توی توییتر داشته باشم و هی پشتِ سرهم توییت کنم و بغلش یه عکسی از خودم بزارم و ملت برام نظر بزارن و یه عالمه هم دنبال کننده هم داشته باشم ،که نگووووو!!!!

 

:w58:

خب برو یه اکانت بساز هی پشت سرهم توییت کن بعد هی معروف شو بعد بیا هی پز بده:w02:

اصلا میخوای اکانتمو بدم بهت برو توییترو بترکون

  • Like 3
ارسال شده در

به بعضیا باس گفت تو ﮐﻪ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺑﺎﺭﺗﻪ، ﺩﯾﺴﮏ ﮐﻤﺮ ﻧﮕﯿﺮﯼیهو...:w000:

یعنی من اینقده بدم میاد از اینا .... :ws25:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...