ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 10 آذر، 2014 مردم قبیله ای در اندونزی سنت سالانه عجیبی دارند که بسیار ترسناک و حتی چندش آور به نظر می رسد. آنها به صورت سالانه جنازه عزیزان خود را از قبرها خارج کرده و آنها را تمییز میکنند و لباس نو می پوشانند. این افراد میگویند زندگی بعد از مرگ را باور دارند و به همین دلیل به ظاهر مردگان اهمیت میدهند. آنها بعد از خارج کردن مرده ها از قبر و تمیز کردن آنها لباس های نو به تن مردگان کرده و آنها را تابوت های جدید قرار میدهند. این اتفاق اوایل ماه " آگوست " هر سال تکرار میشود. طبق عقاید این قبیله که "توروجان" نام دارند روح افراد مرده به قبیله خود سر میزنند و طبق همین عقیده آنها هر سال جنازه ها را به قبیله خود باز میگردانند. 17
ENG.SAHAND 31647 سازنده ارسال شده در 10 آذر، 2014 البته تو ایران اینکارو نمی کنن ولی مرده ها خیلی عزیز میشن بعد مردن نه دوستان اینطوری نیست؟؟؟ مهمه این موضوع 10
ENG.SAHAND 31647 سازنده ارسال شده در 10 آذر، 2014 چه بسیار کسانی که امروز ستاره ایرانن ولی مردم نمی شناسند و بعد مردن اسمشون می ره بالای تابلو مدرسه ای دانشگاهی و یا خیابونی همین ما مرده پرستیم دوستان والسلام 9
amin 202 مهمان ارسال شده در 11 آذر، 2014 چه مرده های خوش هیکلی! :(87): هیکدوم شکم و چربی اضافه ندارن...همشون مانکنن...
black banner 9103 ارسال شده در 11 آذر، 2014 خيلي جالب ! وقتي اعتقادات قوم هاي مختلف رو ميبينم تو فكر ميرم : وقتي به عنوان شخص ثالث از بالاي كره زمين به آدما نگاه ميكني ! خنده ات ميگيره فرهنگ ، آداب و اعتقادات مختلف ميبيني ! همه هم مطمئنن كه راه درست راه اوناست ! بقيه اشتباه ميرن و كافر هستند ! و عاقبت در خشم خدا ميسوزند ! همه فكر ميكنند خدا با اوناست ! و بهشت ميرن ! بعد توي بهشت هر غلطي بخوان ميتونند بكنند ... و همه منتظرن تا آخرش يكي بياد نجاتشون بده ! اما نسل هاست ! كه همه نابود شدن و حق ها خورده شد و كسي نجاتشون نداد ! همديگرو كشتند و بيشتر در آتش حماقت خودشون سوختند تا خشم خداشون ! مفهومي ساده تر از مرگ وجود نداره ! اما نميدونم چرا ادما انقدر پيچيده اش ميكنند ! علي اي حال اينا حرفاي يك افكار گسيخته مثل منه ! كه قطعا مثل هميشه كلي مخالف پيدا ميكنه و همه منو غير متخصص و بي منطق خطاب ميكنند 11
*mehrsa* 14558 ارسال شده در 11 آذر، 2014 خيلي جالب ! وقتي اعتقادات قوم هاي مختلف رو ميبينم تو فكر ميرم : وقتي به عنوان شخص ثالث از بالاي كره زمين به آدما نگاه ميكني ! خنده ات ميگيره فرهنگ ، آداب و اعتقادات مختلف ميبيني ! همه هم مطمئنن كه راه درست راه اوناست ! بقيه اشتباه ميرن و كافر هستند ! و عاقبت در خشم خدا ميسوزند ! همه فكر ميكنند خدا با اوناست ! و بهشت ميرن ! بعد توي بهشت هر غلطي بخوان ميتونند بكنند ... و همه منتظرن تا آخرش يكي بياد نجاتشون بده ! اما نسل هاست ! كه همه نابود شدن و حق ها خورده شد و كسي نجاتشون نداد ! همديگرو كشتند و بيشتر در آتش حماقت خودشون سوختند تا خشم خداشون ! مفهومي ساده تر از مرگ وجود نداره ! اما نميدونم چرا ادما انقدر پيچيده اش ميكنند ! علي اي حال اينا حرفاي يك افكار گسيخته مثل منه ! كه قطعا مثل هميشه كلي مخالف پيدا ميكنه و همه منو غير متخصص و بي منطق خطاب ميكنند :icon_gol::icon_gol: 8
masi eng 47045 ارسال شده در 11 آذر، 2014 درایه 169سوره ال عمران: ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یوزقون... اگر عمق تفکرات افزایش پیدا کنه هرگز دچار این شبهات نخواهیم شد و نخواهند شد.... بازهم اعتقادات هر ملل قابل احترام ..... . . . . . . ولی خدایی یعنی چی.... . . . . نمیدونم قابل درک نیست... . . . ولی این سنت در مردم کل جهان متفاوته.. همنطور که در تایلند.. دختران رو قربانی میکنن برای حفظ مردم منطقه و دوری از افات و بیماریها.... . . . فقط میشه برگشت به این قاعده... اگر عمق تفکرات افزایش پیدا کنه هرگز دچار این شبهات نخواهیم شد و نخواهند شد.... 7
maryam39 8211 ارسال شده در 11 آذر، 2014 یعنی بعد یه سال انقدر جنازه سالم میمونه؟؟؟؟ مگه نمیگن که بعد چند ماه کلا استخونا هم پوسیده میشن فکر کنم اینا جنسون اصله 9
Mohammad Aref 120566 ارسال شده در 11 آذر، 2014 چه بسیار کسانی که امروز ستاره ایرانن ولی مردم نمی شناسند و بعد مردن اسمشون می ره بالای تابلو مدرسه ای دانشگاهی و یا خیابونی همین ما مرده پرستیم دوستان والسلام ستاره ها رو بیخیال. همین اطرافیان پره دیگه. تو همین فک و فامیل و آشناها. طرفو 20 ساله نه دیدی نه خبری ازش گرفتی، همین که میمیره، تازه یادش میفتی. 8
استرالیا 2015 1461 ارسال شده در 12 آذر، 2014 اونی که شلوار لی تنشه خیلی باحاله نخند شب میاد تو خوابت ، حالا از ما گفتن بود 3
*mehrsa* 14558 ارسال شده در 12 آذر، 2014 نخند شب میاد تو خوابت ، حالا از ما گفتن بود من خودم روح سیارم .خخخخخ 2
sun-shine 7672 ارسال شده در 12 آذر، 2014 یا خدا، این چه کاریه آخه :banel_smiley_52::banel_smiley_52::banel_smiley_52: 2
ENG.SAHAND 31647 سازنده ارسال شده در 12 آذر، 2014 ستاره ها رو بیخیال. همین اطرافیان پره دیگه.تو همین فک و فامیل و آشناها. طرفو 20 ساله نه دیدی نه خبری ازش گرفتی، همین که میمیره، تازه یادش میفتی. موافقم متاسفانه همینطوره
VINA 31339 ارسال شده در 12 آذر، 2014 یعنی بعد یه سال انقدر جنازه سالم میمونه؟؟؟؟مگه نمیگن که بعد چند ماه کلا استخونا هم پوسیده میشن فکر کنم اینا جنسون اصله منم همین سوالا دارم مگه مفصلا جدا نمیشه؟ بببین شیر میهن خوردنا 3
fakur1 10131 ارسال شده در 14 آذر، 2014 درایه 169سوره ال عمران:ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یوزقون... اگر عمق تفکرات افزایش پیدا کنه هرگز دچار این شبهات نخواهیم شد و نخواهند شد.... بازهم اعتقادات هر ملل قابل احترام ..... . . . . . . ولی خدایی یعنی چی.... . . . . نمیدونم قابل درک نیست... . . . ولی این سنت در مردم کل جهان متفاوته.. همنطور که در تایلند.. دختران رو قربانی میکنن برای حفظ مردم منطقه و دوری از افات و بیماریها.... . . . فقط میشه برگشت به این قاعده... اگر عمق تفکرات افزایش پیدا کنه هرگز دچار این شبهات نخواهیم شد و نخواهند شد.... .خیال پردازی نه قانون دارد ونه می توان بافرد خیالپرداز سخن از حق وبرهان گفت، چرا که خیال پرداز سعی دارد جهان تابع او با شد نه اوتابع قوانین جهان وخدای خیال باف هم خدای مخصوص بخود او است واگر تمام عقلای بشربگویند وهزار ویگ برهان بیا ورند که خدا نمی تواند شاخ داشته باشد.ولی اگر یک انسان خیال پرداز پا توی یک کفش کند و بگوید: من می گویم و می خواهم کهباید خدا شاخ داشته باشد وخدای که شاخ نداشته باشد من به خداییش قبول ندارم»چه کسی می تواند به او بقبولاند که نه؟ 4
Gandom.E 17805 ارسال شده در 16 آذر، 2014 من از اینا میترسمممم فکر کنم تو اندونزی سرگرمی کمه اومدن سراغ این چیزا بسی جای تامل داره این کوته فکریها و جاهلیت 2
ENG.SAHAND 31647 سازنده ارسال شده در 16 آذر، 2014 دوستان عزیزم مورد بحث همون نام تاپیک بود نمی دونم دقت کردین یا نه مرده پرستی رو منظورم بود تا این عکسو دیدم گفتم بزارم و مورد بحث قرار بگیره که چرا مرده پرستی عادت شده ایران چرا؟؟؟ ممنون از شرکت خوبتون در این موضوع 3
a.namdar 5908 ارسال شده در 16 آذر، 2014 دوستان عزیزم مورد بحث همون نام تاپیک بود نمی دونم دقت کردین یا نهمرده پرستی رو منظورم بود تا این عکسو دیدم گفتم بزارم و مورد بحث قرار بگیره که چرا مرده پرستی عادت شده ایران چرا؟؟؟ ممنون از شرکت خوبتون در این موضوع منظورتون متين. اما خب يه عكس ميذاشتيد ادم نظرش بياد... انقدر وحشتناكن دو كيلومتري تاپيك هم نميام:icon_pf (34): كلا دوست داريم حسرت بخوريم..از صبح تا شب از تولد تا مرگ از مدرسه و تحصيل و كار تا بازنشستگي همه درحال حسرت خوردنن، هنوز حسرت قرارداد تركمنچاي و اون يكيا و حمله متفقين رو ميخوريم ، تاريخ حسرت خور زده مون كرده.....مرده پرستي هم نشأت گرفته از همين خصوصيت ه خب. مرسي 3
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری