رفتن به مطلب

میگم از مردمی که مرده پرستند چه انتظاری میشه داشت این خبر منو یاد مرده پرستان ایران انداخت


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

مردم قبیله ای در اندونزی سنت سالانه عجیبی دارند که بسیار ترسناک و حتی چندش آور به نظر می رسد. آنها به صورت سالانه جنازه عزیزان خود را از قبرها خارج کرده و آنها را تمییز میکنند و لباس نو می پوشانند. این افراد میگویند زندگی بعد از مرگ را باور دارند و به همین دلیل به ظاهر مردگان اهمیت میدهند.

news1%28250%29.jpg

آنها بعد از خارج کردن مرده ها از قبر و تمیز کردن آنها لباس های نو به تن مردگان کرده و آنها را تابوت های جدید قرار میدهند. این اتفاق اوایل ماه " آگوست " هر سال تکرار میشود. طبق عقاید این قبیله که "توروجان" نام دارند روح افراد مرده به قبیله خود سر میزنند و طبق همین عقیده آنها هر سال جنازه ها را به قبیله خود باز میگردانند.

news1%28249%29.jpg

news1%28248%29.jpg

news1%28247%29.jpg

  • Like 17
ارسال شده در

البته تو ایران اینکارو نمی کنن ولی مرده ها خیلی عزیز میشن بعد مردن نه دوستان اینطوری نیست؟؟؟

مهمه این موضوع :sigh:

  • Like 10
ارسال شده در

چه بسیار کسانی که امروز ستاره ایرانن ولی مردم نمی شناسند و بعد مردن اسمشون می ره بالای تابلو مدرسه ای دانشگاهی و یا خیابونی همین

ما مرده پرستیم دوستان والسلام:sigh:

  • Like 9
amin 202 مهمان
ارسال شده در

چه مرده های خوش هیکلی! :(87):

هیکدوم شکم و چربی اضافه ندارن...همشون مانکنن... :ws3:

ارسال شده در

اونی که شلوار لی تنشه خیلی باحاله:ws28:

  • Like 8
ارسال شده در

خيلي جالب !

 

 

وقتي اعتقادات قوم هاي مختلف رو ميبينم تو فكر ميرم :

 

وقتي به عنوان شخص ثالث از بالاي كره زمين به آدما نگاه ميكني ! خنده ات ميگيره

فرهنگ ، آداب و اعتقادات مختلف ميبيني !

همه هم مطمئنن كه راه درست راه اوناست !

بقيه اشتباه ميرن و كافر هستند ! و عاقبت در خشم خدا ميسوزند !

همه فكر ميكنند خدا با اوناست !

و بهشت ميرن ! بعد توي بهشت هر غلطي بخوان ميتونند بكنند ...

و همه منتظرن تا آخرش يكي بياد نجاتشون بده !

 

اما نسل هاست ! كه همه نابود شدن و حق ها خورده شد و كسي نجاتشون نداد !

همديگرو كشتند و بيشتر در آتش حماقت خودشون سوختند تا خشم خداشون !

 

مفهومي ساده تر از مرگ وجود نداره !

اما نميدونم چرا ادما انقدر پيچيده اش ميكنند !

 

:ws28:

 

علي اي حال اينا حرفاي يك افكار گسيخته مثل منه ! كه قطعا مثل هميشه كلي مخالف پيدا ميكنه و همه منو غير متخصص و بي منطق خطاب ميكنند :ws28:

  • Like 11
ارسال شده در
خيلي جالب !

 

 

وقتي اعتقادات قوم هاي مختلف رو ميبينم تو فكر ميرم :

 

وقتي به عنوان شخص ثالث از بالاي كره زمين به آدما نگاه ميكني ! خنده ات ميگيره

فرهنگ ، آداب و اعتقادات مختلف ميبيني !

همه هم مطمئنن كه راه درست راه اوناست !

بقيه اشتباه ميرن و كافر هستند ! و عاقبت در خشم خدا ميسوزند !

همه فكر ميكنند خدا با اوناست !

و بهشت ميرن ! بعد توي بهشت هر غلطي بخوان ميتونند بكنند ...

و همه منتظرن تا آخرش يكي بياد نجاتشون بده !

 

اما نسل هاست ! كه همه نابود شدن و حق ها خورده شد و كسي نجاتشون نداد !

همديگرو كشتند و بيشتر در آتش حماقت خودشون سوختند تا خشم خداشون !

 

مفهومي ساده تر از مرگ وجود نداره !

اما نميدونم چرا ادما انقدر پيچيده اش ميكنند !

 

:ws28:

 

علي اي حال اينا حرفاي يك افكار گسيخته مثل منه ! كه قطعا مثل هميشه كلي مخالف پيدا ميكنه و همه منو غير متخصص و بي منطق خطاب ميكنند :ws28:

 

:icon_gol::icon_gol::icon_gol::icon_gol:

  • Like 8
ارسال شده در

درایه 169سوره ال عمران:

ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یوزقون...

 

 

اگر عمق تفکرات افزایش پیدا کنه هرگز دچار این شبهات نخواهیم شد و نخواهند شد....

 

 

 

بازهم اعتقادات هر ملل قابل احترام .....

.

.

.

.

.

.

ولی خدایی یعنی چی....

.

.

.

.

نمیدونم قابل درک نیست...

.

.

.

ولی این سنت در مردم کل جهان متفاوته..

همنطور که در تایلند.. دختران رو قربانی میکنن برای حفظ مردم منطقه و دوری از افات و بیماریها....

.

.

.

فقط میشه برگشت به این قاعده...

 

 

اگر عمق تفکرات افزایش پیدا کنه هرگز دچار این شبهات نخواهیم شد و نخواهند شد....:ws37:

  • Like 7
ارسال شده در

یعنی بعد یه سال انقدر جنازه سالم می‌مونه؟؟؟؟:w58:

مگه نمیگن که بعد چند ماه کلا استخونا هم پوسیده میشن:w58:

فکر کنم اینا جنسون اصله:w58:

  • Like 9
ارسال شده در
چه بسیار کسانی که امروز ستاره ایرانن ولی مردم نمی شناسند و بعد مردن اسمشون می ره بالای تابلو مدرسه ای دانشگاهی و یا خیابونی همین

ما مرده پرستیم دوستان والسلام:sigh:

 

ستاره ها رو بیخیال. همین اطرافیان پره دیگه.

تو همین فک و فامیل و آشناها. طرفو 20 ساله نه دیدی نه خبری ازش گرفتی، همین که میمیره، تازه یادش میفتی.

  • Like 8
ارسال شده در
اونی که شلوار لی تنشه خیلی باحاله:ws28:

 

 

نخند شب میاد تو خوابت ، حالا از ما گفتن بود :ws3:

  • Like 3
ارسال شده در
نخند شب میاد تو خوابت ، حالا از ما گفتن بود :ws3:

 

من خودم روح سیارم .خخخخخ

  • Like 2
ارسال شده در

یا خدا، این چه کاریه آخه :banel_smiley_52::banel_smiley_52::banel_smiley_52:

  • Like 2
ارسال شده در
ستاره ها رو بیخیال. همین اطرافیان پره دیگه.

تو همین فک و فامیل و آشناها. طرفو 20 ساله نه دیدی نه خبری ازش گرفتی، همین که میمیره، تازه یادش میفتی.

موافقم متاسفانه همینطوره :sigh:

ارسال شده در
یعنی بعد یه سال انقدر جنازه سالم می‌مونه؟؟؟؟:w58:

مگه نمیگن که بعد چند ماه کلا استخونا هم پوسیده میشن:w58:

فکر کنم اینا جنسون اصله:w58:

 

منم همین سوالا دارم

مگه مفصلا جدا نمیشه؟

 

 

بببین شیر میهن خوردنا

  • Like 3
ارسال شده در
درایه 169سوره ال عمران:

ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یوزقون...

 

 

اگر عمق تفکرات افزایش پیدا کنه هرگز دچار این شبهات نخواهیم شد و نخواهند شد....

 

 

 

بازهم اعتقادات هر ملل قابل احترام .....

.

.

.

.

.

.

ولی خدایی یعنی چی....

.

.

.

.

نمیدونم قابل درک نیست...

.

.

.

ولی این سنت در مردم کل جهان متفاوته..

همنطور که در تایلند.. دختران رو قربانی میکنن برای حفظ مردم منطقه و دوری از افات و بیماریها....

.

.

.

فقط میشه برگشت به این قاعده...

 

 

اگر عمق تفکرات افزایش پیدا کنه هرگز دچار این شبهات نخواهیم شد و نخواهند شد....:ws37:

 

.خیال پردازی نه قانون دارد ونه می توان بافرد خیالپرداز سخن از حق وبرهان گفت، چرا که خیال پرداز سعی دارد جهان تابع او با شد نه اوتابع قوانین جهان وخدای خیال باف هم خدای مخصوص بخود او است واگر تمام عقلای بشربگویند وهزار ویگ برهان بیا ورند که خدا نمی تواند شاخ داشته باشد.ولی اگر یک انسان خیال پرداز پا توی یک کفش کند و بگوید: من می گویم و می خواهم کهباید خدا شاخ داشته باشد وخدای که شاخ نداشته باشد من به خداییش قبول ندارم»چه کسی می تواند به او بقبولاند که نه؟

  • Like 4
ارسال شده در

من از اینا میترسمممم:sad0:

 

فکر کنم تو اندونزی سرگرمی کمه اومدن سراغ این چیزا:ws28:

بسی جای تامل داره این کوته فکریها و جاهلیت

  • Like 2
ارسال شده در

دوستان عزیزم مورد بحث همون نام تاپیک بود نمی دونم دقت کردین یا نه

مرده پرستی رو منظورم بود تا این عکسو دیدم گفتم بزارم و مورد بحث قرار بگیره که چرا مرده پرستی عادت شده ایران چرا؟؟؟

ممنون از شرکت خوبتون در این موضوع

  • Like 3
ارسال شده در

چهار تا ملا ببرن ارشادشون کنن حله

  • Like 1
ارسال شده در
دوستان عزیزم مورد بحث همون نام تاپیک بود نمی دونم دقت کردین یا نه

مرده پرستی رو منظورم بود تا این عکسو دیدم گفتم بزارم و مورد بحث قرار بگیره که چرا مرده پرستی عادت شده ایران چرا؟؟؟

ممنون از شرکت خوبتون در این موضوع

منظورتون متين. اما خب يه عكس ميذاشتيد ادم نظرش بياد... انقدر وحشتناكن دو كيلومتري تاپيك هم نميام:icon_pf (34):

كلا دوست داريم حسرت بخوريم..از صبح تا شب از تولد تا مرگ از مدرسه و تحصيل و كار تا بازنشستگي همه درحال حسرت خوردنن، هنوز حسرت قرارداد تركمنچاي و اون يكيا و حمله متفقين رو ميخوريم ، تاريخ حسرت خور زده مون كرده.....مرده پرستي هم نشأت گرفته از همين خصوصيت ه خب.

مرسي:icon_gol::sad0:

  • Like 3

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...