رفتن به مطلب

په په و شاد کردن دل یک کودک سرطانی در پامپلونا


ارسال های توصیه شده

1387186479_extras_noticia_foton_7_0.jpg

 

بازي رئال و اوساسونا در شنبه گذشته يك بازي عادي براي نيكولا نبود ،‌پسر بچه 8 ساله اي كه هرگز شنبه شب را فراموش نمي كند . يك روز خاص ،‌روزي كه به يكي از روياهايش رسيد : داشتن پيراهن بازيكن محبوبش در رئال مادريد .

در حقيقت په په ، كه حمايت اين كودك را بر عهده گرفته است ،‌يك روز بي نظير را برايش ساخت و پس از زدن گلش با ضربه سر ،‌باعث تساوي شد تا تيم آنجلوتي به پيروزي در دقايق پاياني اميدوار باشد .

نيكولا سه هفته است كه در پامپلون و بيمارستان ناوارا بسر مي برد . او از بيماري سرطان خون رنج مي برد و نياز به روحيه دارد و په په بهترين كار را برايش كرد تا بتواند به خوبي از پس بيماريش بر بيايد و پيراهنش را تقديم به او كرد .

په په به محض مطلع شدن از شرايط اين كودك ، براي او كليپي روحيه بخش را فرستاد . اين كليپ ، براي نيكولا يك بمب انگيزه بود . او در اين مدت نمي خواست هيچ كس از اين حركتش خبردار شود چرا كه آدمي نيست كه بخواهد با رياكاري ، كارهاي خيرش را در بوق و كرنا كند .

په په اين هفته از فرصت حضور در پامپلونا استفاده كرد تا با دست خودش ، اين پسر بچه را سورپرايز كند و پيراهن امضا شده اش را به او بدهد . در حقيقت او پيراهن را به يكي از اطرافيان اين بازيكن كه به نزديكي هتل آمده بود ،

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...