fanous 11130 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 اردیبهشت، ۱۳۸۹ چکیده: دانش به دانش به عنوان یک فاکتور رقابتی کلیدی در اقتصاد جهانی شمرده می شود، اما برای حضور موفق در بازار پویای امروزی باید یک جزء مهم دیگر به نام دانش مشتری را نیز مدنظر قرار داد. مدیریت دانش مشتریان، برای سازمان ها این امکان را فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصتهای پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش مشتری در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و هدف به سود رسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد. در این مقاله ابتدا به معرفی رویکرد مدیریت دانش مشتری و بیان تفائت های آن با مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته شده و در ادامه به بررسی نقش مدیریت دانش در خلق ارزش در فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری می پردازیم. در نهایت به ارائه چارچوبی برای اجرای مدیریت دانش مشتری می پردازیم. نویسندگان: دکتر کامران جمالی فیروز آبادی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، احسان دارنده دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی، سید بابک ابراهیمی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 3 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده