Mahdi Eng 22940 اشتراک گذاری ارسال شده در 22 شهریور، ۱۳۹۲ بستهبندی یک عنصر اساسی در فروش محصول شما به شمار رفته و هیچ راهی بهتر از یک انجام یک دیزاین مبتکرانه در راستای نیل به این هدف پیدا نمیشود. 13 محصول زیر ابتکار و نوآوری را در سطحی کاملا جدید نشان دادهاند که نه تنها از بستهبندی درخشانی برخوردار بوده بلکه ارتباطاتی میان بستهبندی و محصول را به وجود آوردهاند. با تفکری خلاق و گسترش مرزهای هنری، این کسب و کارها به چیزی کاملا منحصر به فرد دست یافتهاند. 1. نان ژاپنی Black Melon بستهبندی بسیار شگفتانگیز نان ژاپنی Black Melon انگیزه خرید آن را فراهم میکند. دیزاین این محصول مصرفکنندگان را مبهوت خلاقیت و طنزآمیز بودن خود کرده و آن را منحصر به فرد و چشمگیر میسازد. به گزارش سایت برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام اکثریت قریب به اتفاق مصرفکنندگان خرید محصولات خاص را به دیگران ترجیح میدهند. فقط در کمتر از 3 ثانیه آنها تصمیم به خرید یا عدم خرید یک محصول میگیرند. بنابراین بستهبندی است که فرد را به سوی خود جذب میکند. 2. شربت انرژیزای خونی مکیدن خون فقط با این نوشیدنی انرژیزا با طعم میوههای گوناگون است که شیرین میشود. نه فقط این محصول رنگ و غلظت خون را داشته بلکه آرایش تغذیهای این محصول نیز شبیه به همان چیزی است که در رگهای ما جریان دارد. شرکت Harcos Laboratories به عنوان تولیدکننده این محصول به رازی از موفقیت در بازار دست یافته که مهجور مانده بود و آن تولید انواعی از غذا و نوشیدنی است که قادر به آوردن فرهنگ پاپ به زندگی مردم باشند. شربت انرژی ترسناک آنها سرشار از آهن، الکترولیتها، پروتئین و کافئین بوده و در قالب یک کیسه خون برای طرفدارن خون آشامها ساخته شدهاند. این محصول جذابیتی اضافی به هالووین بخشیده و بدون کیسه خون این محصول چنین جذابیتی را حتما نداشت. 3. مداد پنیر پارمسان آژانس تبلیغاتی آلمانی Kolle Rebbe با همکاری لیبل مواد غذایی The Deli Garage مداد پنیر پارمزان را ارائه داد. این ابزار نوشتاری با تصویری جدید با تراشی همراه است که لایههایی از پنیر به ما داده و مغز تیره آن از پستو، فلفل قرمز یا قارچ است. این مداد که جایزه خرس نقرهای را برای دیزاین خود دریافت کرده در تعداد محدودی تولید شد که به سرعت به فروش رفت. در اکتبر 2011، The Deli Garage در وبلاگ خود نوشت که شرکت امیدوار است روزی این مدادها را در مقیاسی گستردهتر عرضه کند اما در ادامه افزود که رعایت مقررات بین المللی در حوزههای مواد غذایی، توزیع و بسته بندی زمان میبرد. 4. چای چوب لباسی لیبلهای مختلف Teabag عادت رنج آور انداختن درون یک فنجان را به ما تلقین میکنند اما این ایده خلاق مشکل را کاملا حل میکند. تازگی پیشنهاد فروش این ایده و کیسههای چای به شکل تی شرت با چوب لباسهایی با کدهای رنگی مختلف، بعدی جدید به تجربه نوشیدن چای میدهد. شکل، تاثیری قدرتمند بر روی ارزش درک شده یک محصول توسط مردم میگذارد. به این دلیل یک صاحب کسب و کار فروش شربتی غلیظ در یک بطری، به شکلی خاص و جذاب با هدف تلقین محصولی مدرن و جدیدتر به خریدار را بر میگزیند. 5. کلوچهای برای حفظ تناسب اندام این ایده بستهبندی خلاق زاییده افکار یک آژانس تبلیغاتی اوکراینی به نام MEX است. یک ورزشگاه دوست دارد تا علاقمندان بیشتری را به سوی خود جذب کند بنابراین MEX با همکاری یک نانوایی فانتزی این کلوچههای six pack سرشار از پروتئین را برای عرضه در فروشگاههای محلی به وجود آورد. درون هر بسته یک کوپن برای بازدید رایگان از محل تمرین به چشم میخورد. تقریبا 3 هزار بسته از این نان در اولین ماه ارائه آن به فروش رفتند که منجر به 658 تلاش رایگان و عضویت 217 فرد جدید در ورزشگاه شد. این همان ایده کسب و کار موثر است که برای فروشگاهها، این ورزشگاه و مشتریان خوب و مفید بود. 6. قرصهای شکلات شرکت انگلیسی Chocolate On Chocolate این قرصهای خوشمزه را در جعبههای دارو با برچسب "دکتر ولخرج" ارائه داد. با سی قرص در یک جعبه، شرکت معتقد است که این قرصها یک ایده کادویی درخشان برای دوستان بیمار و عاشقان دیوانه شکلات به شمار میروند. بهترین قسمت این موضوع این است که شما میتوانید بیش از دوز روزمره توصیه شده مصرف کنید. قابل استفاده در شیر یا شکلات تلخ، این قرصها حتما حال افراد را بهتر میکنند. اگر قرصها در بهبود حال بیماران موثر واقع نشد، هدیههای دیگر شرکت شامل جعبه کمکهای اولیه مجهز به چسب زخم، دماسنج و دیگر ابزارهای شکلاتی نیز میشوند. 7. پاپ کورنهای غیر عادی دیزاینر فنلاندی یک شرکت متخصص در حوزه دیزاین به نام آنی نیکانن این کاسههای پاپ کورن غیر عادی جذاب را طراحی کرده که نیاز به دست بردن در یک کیسه پاپ کرن چرب ویژه قرار دادن در مایکروویو را برطرف کرده و با کلاسی بالا رضایت مصرف کننده را در پی دارد. با افزودن قابلیتهای یک بستهبندی و کششی اضافی محصول خود را از همیشه با ارزشتر کنید. یک شرکت تولیدکننده چیپس ایرلندی به نام Boxerchips نیز کیسههایی از چیپس را ارائه کرده که قابلیت تبدیل به کاسههایی برای پذیرایی را دارند. 8. مولتی نودلهای پاستا ایده خلاق دیگری که شرکت The Deli Garage آن را ارائه داده جعبه ابزار عالی پاستا است. این پاستاها توسط یک کسب و کار خانوادگی در اتریش عرضه شده و پاستاهای ساخته شده از سمولینا و تخم مرغ ارگانیک به شکلهای مختلف، فقط منتظر آن هستند تا با سسهای خوشمزه ترکیب شوند. این محصول جالب و متفاوت جذاب بوده و هدف The Deli Garage نیز به روشنی همین موضوع بوده است. با انجام این کار The Deli Garage آشپزی را جالب و شاید مردانهتر نیز میکند. 9. پودینگهایی در قالب پوسته تخم مرغ با استفاده از پوستههای تخم مرغ، نانوایی How Sweet Bakery در تایوان بسته بندی محصولات خود را خلاق کرده و ضمن حفظ محیط زیست ظرفی مناسب برای پودینگهای تخم مرغی خود ارائه داده است. از لحاظ بصری، نتیجه جذاب و لذت بخش است. تحقق ایده بستهبندی در قالب پوستههای تخم مرغ برای شرکت کار برد. آنها باید دستگاه خاصی را پیدا میکردند تا بتواند بدون ضربه زدن به تخم مرغها، قسمتی از بالای آنها را بردارد. به خاطر حفظ کیفیت بالای محصولات، تخم مرغها باید از مرغهایی به دست میآمد که 350 تا 500 روز عمر کرده بودند. در سه سال اول تولید این محصول، How Sweet Bakery بیش از 42 میلیون پودینگ تخم مرغ را به فروش رساند. 10. پنیر توفو Typo بچهها سوپهای پخته شده از حروف الفبا را دوست دارند اما چرا نباید بزرگترها نیز عاشق پنیرهای توفوی الفبایی شوند؟ دانش آموزی به نام جین ماکسیم لندری ایده بستهبندی خلاق پنیر رتوفوی خود را در کلاس محقق کرد. این ایده برای پر فروش شدن پنیرهای توفوی نسبتا بیمزه و کسل کننده موثر واقع شد. جهان تبلیغات معتقد است یک بستهبندی برجسته و منحصر به فرد میتواند واقعا توجه مردم را به سوی خود جذب کند. 11. نان کوتولهای این نان کوتولهای فریبنده ساده اما موثر بوده و توضیح میدهد که ایدههای بستهبندی خلاق لزوما نباید پیچیده یا پر هزینه باشند. حقه به کار رفته در آن باید جذاب باشد اما متمایز بودن به کارمان دقت و ظرافت میبخشد. برخی مصرفکنندگان احساس میکنند که محصولاتی با بستهبندی جسورانه، موثرتر از رقابتی خستهکننده هستند. به این ترتیب با وجود صرفهجویی در هزینهها نتیجه آن بر روی فروش بلند مدت تاثیر میگذارد. 12. قرص نعناع اصل این دیزاین خلاق نه تنها با کلمات بازی کرده بلکه قرص نعناع را با هنر طنز پردازی دیزاینر در هم میآمیزد. شاید مقایسه این محصول با پول با هدف افزایش ارزش قرصهای نعناع نزد مصرفکنندگان انجام شده باشد. بستهبندی نیز باید به اندازه خود محصول جالب و لذت بخش باشد. دیزاینر معروف کوری اتزکورن مسئول ایجاد این دیزاین قرص نعناع منحصر به فرد بوده و میگوید که این قرصهای نعناع تازه به دست آمده از بانک مرکزی آمریکا در دو طعم دلپذیر ارائه شده و حس سرمایهداری درون شما را ارضا میکند. 13. نوشیدنی Gatorade این میتواند کاملا گول زننده به نظر برسد که میتوانید با در دست گرفتن یک بطری تا خط پایان با حداکثر سرعت بدوید. با به یاد داشتن این موضوع در ذهن، یک دیزاینر اهل لندن به نام کادو گومز با راه حلی مفید برای Gatorade به میدان آمد. این بطری با حمل آسان حاوی پیام امکان انتقال قدرت و در ضمن برندسازی برای Gatrode نیز بود. این کار فورا نتیجه داد. منبع :foodna.ir 36 لینک به دیدگاه
shahdokht.parsa 50877 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 شهریور، ۱۳۹۲ پاکت خرید قلموی نقاشی بسته بندی نان دستمال کاغذی حوله 8 لینک به دیدگاه
shahdokht.parsa 50877 اشتراک گذاری ارسال شده در 26 شهریور، ۱۳۹۲ شیشه مربا سنجاق سر بسته بندی سیدی ساعت ضد آب چای سبز شیشه نوشیدنی اریگامی 9 لینک به دیدگاه
Mahdi Eng 22940 مالک اشتراک گذاری ارسال شده در 25 مهر، ۱۳۹۲ اشتباه نکنید این بسته بندی گوشت نیست این یک شلوارک است که شبیه بسته بندی گوشت زده شده است. این هم ایده جالب از کمپانی Reebok برای کفش های صخره نوردی که از جعبه خودش هم بالا رفته. این هم یک ایده زیبا از دست همکارانی که همیشه سر غذا سر می رسند. با این بسته هیچ کس به غذا شما دست نمی زند. اگه گفتین این دیگه چیـــه ؟ این یک تفنگ آبپاش نیست این یک تفنگ پر از نوشیدنی هستش ! این هم از مزایای بازیافت کاغذ در کشور های پیشرفته که با اون کاغذها قوطی های کاغذی برای انواع نوشیدنی ها درست کردند. این هم از شکل جدید نوشابه های کوکاکولا که برای Holiday تعطیلات سال نو میلادی زده شده. این یک بسته بندی فوق العاده جالب از کمپانی NIKE هستش که وقتی شما درش رو باز می کنید و کفش جدیدتون را می خواهید بردارید با صدای هورا و تشویق تماشگران رو به رو خواهید شد. این هم یک جا موزی جالب این چراغ نیست یک بسته بندی نوشیدنی انرژی زا هستش که شبیه یک لامپه که با قدرت نورش همه جا را روشن می کند به شما انرژی می دهد. این هم بسته بندی جالب یک شکلات بسته بندی جالب آب نارگیل ابنکار از کمپانی Newton Running برای کاهش مصرف کاغذ و مقوا و استفاده از مقوا های بازبافتی ... شما که مقوا را نمی پوشید کفش را می پوشید ! بسته بندی زیبا که در مغازه ها مدل زیبایی را به وجود می آورد و باعث جذب خریدار می شود بسته بندی جاب شیر MILK 3 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده