hasti1988 22046 ارسال شده در 28 آبان، 2013 درود خدمت همه دوستان محترم نواندیش..... پس از یک وقفه نسبتا طولانی ، در پنجمین جلسه طوفان فکری با موضوع "بازاریابی اینترنتی ،فروش اینترنتی و وجود سایت های جهت فروش کالای دست دوم و راه هایی جهت اعتماد سازی و فعالیت خوب در محیط مجازی" در خدمت شما هستیم.... مهم نیست که شما تا بحال با این سیستم ها سر و کار داشته اید یا خیر . در نظر داشته باشید که هر جمله از طرف شما توانایی تبدیل شدن به یک ایده و گزینه اجرایی را دارد. باز هم مثل همیشه منتظر حضور سبز شما هستیم..... با تشکر ..... 40
hapashtia 615 ارسال شده در 28 آبان، 2013 سلام... بازم ممنون از خانوم هستی متصدی این جلسات بدیع و رنگارنگ... موضوع خیلی خیلی مناسب و مقتضی با زمانه... حتما روش حسابی فک میکنم. 11
hapashtia 615 ارسال شده در 29 آبان، 2013 اولین چیزی که به ذهنم میرسه ساخت یه پایگاه اینترنتی تحت عنوان سمسار اینترنتی یا E-Broker هست. الف) این سایت دو بخش داره... یکی مربوط به فروشنده ها:gnugghender: بخش دیگه مربوط به خریدارها یا متقاضیان ب) اقلام مورد مبادله محدود به هیچ نوع خاصی نمیشه مگر به کالاهای مجاز به خرید و فروش طبق قانون کشور. ج) خرید و فروش ها کاملا تحت نظر هستند. د) استفاده از چندنفر حقوقدان برای نظارت بر فعالیت ها و همچنین مشاوره های حقوقی هـ) امکان تبلیغات(البته بطورمحدود و کنترل شده وبه دور از اغراق های مرسوم تبلیغاتی) برای فروشنده ها با صرف هزینه کم و) بهترین،بدیع ترین،کارآمدترین و زیرِقیمت ترین کالاها میتونه توصفحه اصلی سایت مورد تبلیغ قراربگیره و... همین جا اینو باید بگم که یکی از مهمترین اهداف احداث و این نوع مدیریت این سایت، اعتمادبخشی به فروشنده ها و خریداران کالاهای مختلف برای خرید مطمئن و قانونی از طریق اینترنته که همه چیز بطورقانونی تحت نظارت و هرگونه تخلفی به راحتی قابل پیگیریه. باتوجه به این مطلب و با ایجاد چنین فضای مناسبی می توان از طریق ایجاد امکان خرید مستقیم بسیاری از کالاها از طریق درگاه های اینترنتی بانکها به سودمناسبی از طریق حق معامله ی خرید وفروش ها بدست آورد. دوستان عزیز و خلاق خودم راهکارهاتونو واس کارآمد شدن این طرح بذارید... بخصوص در مورد دو مقوله زیر: - اول در مورد راهکارهای کسب اعتماد از مشتریان -و دوم در مورد راه های مختلف کسب سود بیشتر و مطمئن تر البته دوستانم این حق رو هم دارید که این طرح رو بطور کلی رد کرده و از صحنه خارج کنید...:vahidrk: پس سریعتر دست بکار بشید:hapydancsmil: مرسی 14
hapashtia 615 ارسال شده در 29 آبان، 2013 همین طور میشه از کارشناسا و فروشنده های مختلف برای تحلیل و بررسی کالاها و مقایسه اونها با هم و مقایسه کالاها با مدل صفر و کارنکرده آن ها استفاده کرد که مسلما میتونه یکی از آپشن های مهم سایت برای متمایز کردن اون با سایت های مشابه باشه. فعلا همین 14
Ashkan_ad72 1891 ارسال شده در 29 آبان، 2013 سلام من از این موضوع زیاد چیزی بلد نیستم سعی میکنم بیشتر مستمع باشم و یه چیزی یاد بگیرم 11
XMEHRDADX 7514 ارسال شده در 30 آبان، 2013 خب من اولین کاری که میکنم اینه که پرسش و یا عنوان گفتگو یا موضوع طوفان مغزیو بخش بندی و یا به عبارتی تفکیک میکنم چون که در مورد هرکدومشون میشه بطور جداگانه ایده پردازی کرد: موضوع اول: بازاریابی اینترنتی موضوع دوم: فروش اینترنتی موضوع سوم: ایجاد سایتهایی برای فروش کالاهای دست دوم موضوع چهارم :راهکارهای مناسب برای اعتماد سازی در محیط مجازی 1-نظر شخصی من اینه که ابتدا باید دانش و آگاهیو در این زمینه بالا برد. برای همین حتما سعی میکنم کتابها،مطالب ... در خصوص بازاریابی و ارتباط با مشتریو مطالعه کنم . 2-مورد مهم دیگه اینه که فروش اینترنتی و بازاریابی اینترنتی با وضعیت واقعی کمی فرق داره. 3-اینترنت وابسته به فناوری اطلاعاته در ادامه نتیجیگیری میکنم 13
XMEHRDADX 7514 ارسال شده در 30 آبان، 2013 از موضوع چهارم شروع میکنم که هستش: "ارائه راهکار برای جلب اعتماد مشتریان" اگه محصولاتو بخش بندی کنیم: 1-محصولات و کالاهای مصرفی : بنظر من بهتره برای جلب اعتماد برای فروش رفتن این محصولات ،اونهارو با پست و یا هر طریق مناسب دیگه ای به محل درخواست مشتری فرستادو بعد از اطمینان مشتری از تطبیق کالا یا خدمت با مشخصات معرفی شده در سایت ارائه محصول ،هزینه محصول دریافت بشه. اینطوری فکر کنم مشتری خیالش راحت تره.بطور مثال مشخصات یک عینک آفتابیو تو سایت میذاریم و مشتری خوشش میاد و درخواست میده،کاری که میکنیم اینه که عینکو بفرستیم به محلی که خواسته و اون چک کنه و بعدش پولشو بده... 2-محصولاتی که ایمیل میشن:در این مورد فعلاایده ای ندارم 3-محصولاتی که بصورت متنی و غیره سیو میشن: در این مورد فعلاایده ای ندارم. 3-محصولاتی که رزرو میشن و یا برای مصرف آینده هست(مثل بلیط هواپیما یا هتل..)ک در این مورد هم فعلاایده ای ندارم. 12
hasti1988 22046 مالک ارسال شده در 1 آذر، 2013 دوستان این بحث قطعا خیلی جای کار داره ، پس منتظر نظرات شما هستیم ..... ممنون.... 5
Ali.Fatemi4 22826 ارسال شده در 2 آذر، 2013 یکی از مواردی که تو خیلی از سایتا دیدم، متصدی آنلاین بود برای مثال سایت سونی رو اگه سر زده باشین، گاهگاهی مثلا 10 ساعت از شبانه روز بدون ایجاد کردن حساب کاربری شخص با یه کارشناس به عبارتی چت میکنه و از فلان محصولشون میپرسه اون طرف هم به صورت آنلاین پاسخ میده خب البته همچین سیستمی برای سایت ما فکر کنم امکان پذیر نباشه اما میشه به شکل آفلاین این کار رو کرد مثلا شخصی بدون درست کردن حساب کاربری سوالی رو از کالایی خاص تو قسمت خاصی بپرسه و جوابش براش ایمیل بشه 7
Emerald_s 764 ارسال شده در 4 آذر، 2013 سلام.. ممنون از دعوت شما مهندس هستی عزیز موضوع خوبیه و جای بحث و بسط زیادی داره اگر اجازه بدید و فرصتی دست بده تا من بتونم در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنم و تا اونموقع از اطلاعات و نوشته های دوستان استفاده کنم 4
زفسنجانی 7100 ارسال شده در 7 آذر، 2013 در مورد سیستم فعالیت دوستان نظرات خوبی اعلام فرمودند اما با یه سرچی که کردم دیدم ارائه دهنده زیادی درقالب سمساری ها وخرید وفروش لوازم دسته دوم وجود نداره ...میشه رو این موضوع بیشتر کار کرد واز استارت این فعالیت نتیجه خوبی گرفت . 4
mehfarj 58 ارسال شده در 15 آذر، 2013 من توی این زمینه یه خورده مطلب خوندم وپیشنهاد میدم کتاب"کتاب صدو یک روش بازاریابی در اینترنت(Net Marketing) رو ازا نتشارات ناقوس بخونین عالیه"رو که یه اثر ترجمه شده است :لینکش هم:http://www.rlu.iauksh.ac.ir/book/25648/%E2%80%8F%E2%80%8E%DB%B1%DB%B0%DB%B1-[%D8%B5%D8%AF-%D9%88-%D9%8A%DA%A9]-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%A8%D9%8A-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%8A%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-(Net-Marketing) امیدوارم به دردتون بخوره. 2
Emerald_s 764 ارسال شده در 27 آذر، 2013 [ATTACH=CONFIG]14351[/ATTACH] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1
Emerald_s 764 ارسال شده در 27 آذر، 2013 خلاصه : محيط تجارت الكترونيك که مبتني بر اينترنت است ،اين امکان رابه مشتريان مي دهد تا براي جستجوي اطلاعات و خريد كالا و خدمات از طريق ارتباط مستقيم با فروشگاههاي اينترنتي اقدام كنند. بايد خاطرنشان کرد که خريد به صورت اينترنتي براساس تجربه واقعي از خريد کالا نيست، بلکه براساس ظواهري مانند تصوير، شكل، اطلاعات كيفي و تبليغات ازکالا (lohse&spiller1998) استوار است. از سوي ديگر خريد از طريق فروشگاههاي اينترنتي همانند خريد از طريق كاتالوگ است زيرا در هر دو تحويل كالا از طريق پست است و مصرف كننده نمي تواند كالا را قبل از خريد لمس و يا احساس كند. منبع:سایت مدیران فردا [ATTACH=CONFIG]14352[/ATTACH] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 1
ارسال های توصیه شده