رفتن به مطلب

چرا حوصله خرید رفتن با زن ها رو ندارم؟ :-|


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

راستش من خودم انقد تو خرید (مخصوصا لباس) وسواسیم که خانوما هم از بازار اومدن با من پشیمون میشن. :icon_pf (34): :sigh:

 

:there: بالاخره هر کس 1 خصوصیتی داره عزیزم.. خودم میام باهات :a030:

  • Like 2
  • پاسخ 53
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

ارسال شده در
:there: بالاخره هر کس 1 خصوصیتی داره عزیزم.. خودم میام باهات :a030:

 

راس میگی؟ :ws3: هوراااااااااااااا :hapydancsmil: بعدش نگی خسته شدم پام درد میکنه گرسنه م شده هاااااااا :banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در
راس میگی؟ :ws3: هوراااااااااااااا :hapydancsmil: بعدش نگی خسته شدم پام درد میکنه گرسنه م شده هاااااااا :banel_smiley_4:

 

من هم میام فقط گرسنه بشم باید بریم یه چی بخوریم :|

  • Like 2
ارسال شده در
من هم میام فقط گرسنه بشم باید بریم یه چی بخوریم :|

 

هورااااااااا :hapydancsmil: بیا مینایی ژونم. ولی مهمون تو!:w02:

ارسال شده در
راس میگی؟ :ws3: هوراااااااااااااا :hapydancsmil: بعدش نگی خسته شدم پام درد میکنه گرسنه م شده هاااااااا :banel_smiley_4:

 

اوهوم :w16:.. نه عزیز.. کار ب اونجاها نمیکشه.. چون من یا خرید نمیرم یا وقتی میرم باید اون چیزی ک میخوام و پیدا کنم.. همیشه هم کفش مناسب میپوشم.. گرسنگی هم دست خودم نیست ک.. فوقش مهمون توایم دیگه :ws3:

  • Like 2
ارسال شده در
هورااااااااا :hapydancsmil: بیا مینایی ژونم. ولی مهمون تو!:w02:

 

مهمون من:w02:

ارسال شده در
اوهوم :w16:.. نه عزیز.. کار ب اونجاها نمیکشه.. چون من یا خرید نمیرم یا وقتی میرم باید اون چیزی ک میخوام و پیدا کنم.. همیشه هم کفش مناسب میپوشم.. گرسنگی هم دست خودم نیست ک.. فوقش مهمون توایم دیگه :ws3:

 

نه دیگه مهمون مینا هزتیم. :hapydancsmil:

  • Like 1
ارسال شده در
مهمون من:w02:

 

 

بابا لارج! پولدار! :w02:

 

عاوشقتم عصن. هوارتاااااااااااااا :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
بابا لارج! پولدار! :w02:

 

عاوشقتم عصن. هوارتاااااااااااااا :ws3:

 

دیگه 4تا دونه ساندویچ و پیتزا و سیب زمینی با قارچ و پنیرُ و مخلفات که این حرفارو نداره:w02:

  • Like 1
ارسال شده در
دیگه 4تا دونه ساندویچ و پیتزا و سیب زمینی با قارچ و پنیرُ و مخلفات که این حرفارو نداره:w02:

 

والا!:w02:

 

خوشم میاد سلیقه مخاطبت رو هم میدونی چیه. :ws3:

  • Like 1
ارسال شده در
والا!:w02:

 

خوشم میاد سلیقه مخاطبت رو هم میدونی چیه. :ws3:

 

پس چی اینطوریاس:w02::ws3:

  • Like 3
ارسال شده در

درسته از خرید کردن و زیاد گشتن خوشم نمیاد اما به خاطر پستهای بالا منم باهاتون میام که تنها نباشید:whistle:

  • Like 2
ارسال شده در
درسته از خرید کردن و زیاد گشتن خوشم نمیاد اما به خاطر پستهای بالا منم باهاتون میام که تنها نباشید:whistle:

 

به این میگن معجزه پیتزا:ws3::hapydancsmil:کاش آقایون هم با پیتزا راضی میشدن :sigh:

  • Like 2
ارسال شده در
به این میگن معجزه پیتزا:ws3::hapydancsmil:کاش آقایون هم با پیتزا راضی میشدن :sigh:

 

هیچ آقایی در حد من از خرید رفتن بدش نمیاد:ws28:(استثنا هم داریما):ws3:هرچیزی یه راهیی داره باید راهشو پیدا کنی:whistle:

  • Like 2

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • اضافه کردن...