m.sh1992 2210 ارسال شده در 17 تیر، 2015 راستش من خودم انقد تو خرید (مخصوصا لباس) وسواسیم که خانوما هم از بازار اومدن با من پشیمون میشن. :icon_pf (34): :there: بالاخره هر کس 1 خصوصیتی داره عزیزم.. خودم میام باهات 2
Nazanin.ad 6896 ارسال شده در 17 تیر، 2015 :there: بالاخره هر کس 1 خصوصیتی داره عزیزم.. خودم میام باهات راس میگی؟ هوراااااااااااااا :hapydancsmil: بعدش نگی خسته شدم پام درد میکنه گرسنه م شده هاااااااا 3
Mina Yousefi 24161 ارسال شده در 17 تیر، 2015 راس میگی؟ هوراااااااااااااا :hapydancsmil: بعدش نگی خسته شدم پام درد میکنه گرسنه م شده هاااااااا من هم میام فقط گرسنه بشم باید بریم یه چی بخوریم :| 2
Nazanin.ad 6896 ارسال شده در 17 تیر، 2015 من هم میام فقط گرسنه بشم باید بریم یه چی بخوریم :| هورااااااااا :hapydancsmil: بیا مینایی ژونم. ولی مهمون تو!
m.sh1992 2210 ارسال شده در 17 تیر، 2015 راس میگی؟ هوراااااااااااااا :hapydancsmil: بعدش نگی خسته شدم پام درد میکنه گرسنه م شده هاااااااا اوهوم .. نه عزیز.. کار ب اونجاها نمیکشه.. چون من یا خرید نمیرم یا وقتی میرم باید اون چیزی ک میخوام و پیدا کنم.. همیشه هم کفش مناسب میپوشم.. گرسنگی هم دست خودم نیست ک.. فوقش مهمون توایم دیگه 2
Mina Yousefi 24161 ارسال شده در 17 تیر، 2015 هورااااااااا :hapydancsmil: بیا مینایی ژونم. ولی مهمون تو! مهمون من
Nazanin.ad 6896 ارسال شده در 17 تیر، 2015 اوهوم .. نه عزیز.. کار ب اونجاها نمیکشه.. چون من یا خرید نمیرم یا وقتی میرم باید اون چیزی ک میخوام و پیدا کنم.. همیشه هم کفش مناسب میپوشم.. گرسنگی هم دست خودم نیست ک.. فوقش مهمون توایم دیگه نه دیگه مهمون مینا هزتیم. :hapydancsmil: 1
Nazanin.ad 6896 ارسال شده در 17 تیر، 2015 مهمون من بابا لارج! پولدار! عاوشقتم عصن. هوارتاااااااااااااا 1
Mina Yousefi 24161 ارسال شده در 17 تیر، 2015 بابا لارج! پولدار! عاوشقتم عصن. هوارتاااااااااااااا دیگه 4تا دونه ساندویچ و پیتزا و سیب زمینی با قارچ و پنیرُ و مخلفات که این حرفارو نداره 1
Nazanin.ad 6896 ارسال شده در 17 تیر، 2015 دیگه 4تا دونه ساندویچ و پیتزا و سیب زمینی با قارچ و پنیرُ و مخلفات که این حرفارو نداره والا! خوشم میاد سلیقه مخاطبت رو هم میدونی چیه. 1
Mina Yousefi 24161 ارسال شده در 17 تیر، 2015 والا! خوشم میاد سلیقه مخاطبت رو هم میدونی چیه. پس چی اینطوریاس 3
آرتاش 33340 ارسال شده در 17 تیر، 2015 درسته از خرید کردن و زیاد گشتن خوشم نمیاد اما به خاطر پستهای بالا منم باهاتون میام که تنها نباشید 2
Nazanin.ad 6896 ارسال شده در 17 تیر، 2015 درسته از خرید کردن و زیاد گشتن خوشم نمیاد اما به خاطر پستهای بالا منم باهاتون میام که تنها نباشید به این میگن معجزه پیتزا:hapydancsmil:کاش آقایون هم با پیتزا راضی میشدن 2
آرتاش 33340 ارسال شده در 17 تیر، 2015 به این میگن معجزه پیتزا:hapydancsmil:کاش آقایون هم با پیتزا راضی میشدن هیچ آقایی در حد من از خرید رفتن بدش نمیاد(استثنا هم داریما)هرچیزی یه راهیی داره باید راهشو پیدا کنی 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری