viviyan 12437 ارسال شده در 14 تیر، 2013 اینا مدلن، این لباسام هم توسط یک خانم طراح لباس مارک "پوش" طراحی شده. بسیار زیبا هم هستند، اگه گرون نبودند من میخریدم. تو غرب هم طراحان لباس، لباس های بسیار لخت و پتی طراحی میکنن و مدل ها میپوشن، اگه ماهواره دارید میتوونید از کانال های فشن تی وی ببینید. بسیار هم زیبا هست. من نوعی که از چادر بدم میاد، بیام عکس چندتا زن چادری رو بذارم و بگم به نظرتون هدف این زنان از پوشیدن همچین لباس های زشتی چیه؟ 9
memmar 6829 ارسال شده در 14 تیر، 2013 چرا انقدر با هم کل کل میکنیدخو یه نظر بدید بدون تیکه به هم نظر من: هر کس هر جور دوس داره میتونه باشه ولی متناسب با عرف به نظرم.....اگه جا بیفته مشکلی نیس به نظر من جلبب توجه میکنن.....ضایعن:دی شایدچون من تیپ ساده رو دوس دارم..... 7
IT Maryam 1202 ارسال شده در 14 تیر، 2013 من مهمترین هدف این خانمهائی که در عکس هستند را دقیقا نمیدانم شاید تبلیغ برای مارک پوشاک شان باشد. ولی در کل از نظر من افراد نظرات مختلفی دارند در مورد پوشش، یکی برای جلب توجه، یکی برای تناسب با روحیه و شخصیتش، یکی برای تعادل با چهره اش، یکی به زمان و دمای هوا توجه میکنه، عده ای برای گزینه هائی که شما درج کردید، عده ای فقط به این خاطر که پوششی داشته باشند، عده ای بدون هدف و عده ای هم به علت هزاران هدف و دلیل دیگر. پوشش امری سلیقه ای هست البته این جمله در کشور ما چندان صدق نمیکند. به این دلیل که در هر صورت فرد باید پوشش یا حجاب اسلامی (حجاب تعریف شده از نظر مسئولین محترم) را داشته باشد. 9
Hanaaneh 28168 ارسال شده در 14 تیر، 2013 سلام یه جمله هست که میگه خوب باش همین خوب بودن خودش به اندازه کافی متفاوت هست اگر آدم میخواد متفاوت باشه،خب قشنگ متفاوت باشه تیپ زدن مشکلی نداره اما بستگی به هدف آدم هم داره دیگه والا من با اینا صحبت نکردم ببینم هدفشون چی بوده اما در کل خوب نیستن تازه به نظر من زشت هم شدن با این تیپ زدن چیه آخه اینا؟ 7
NYC 20977 ارسال شده در 14 تیر، 2013 به نظر من سادگی و تعادل بهترین تیپِ برای هرکسیِ. در مورد شهرهای ایران نظرم رو میگم. شاید تو لاس وگاس سادگی و تعادل چیز دیگه ای باشه. ظاهر این خانم ها مورد پسند من نیست. (البته اگر برای من به عنوان شخص سومی لباس قشنگ پوشیدن) آخه که چی؟ واقعاً هدفت از انتخاب نوع پوششت اینه که من خوشم بیاد؟! مسلماًً خوش اومدن من (اکثر مردها) معلومِ برای چی خوشم میاد دیگه! ینی واقعاً انقدر ذلیلی که داری اجازه میدی سلیقه من نوع پوششت رو مشخص کنه؟ یه سریالی من میدیدم (Fringe) این سریال ازسال 2008 تا سال 2012 تو آمریکا پخش میشد. باور کنید لباس شخصیت های اول سریال که اصلی ترینشون یه خانم جوان و خوش هیکل و خوشگل بود از اول تا آخر سریال یه چیز بود! یه پیرهن یه شلوار یه پالتو روش! شخصیت های مرد هم همینطور. ینی شما بگو یک نفر با این آرایش هایی که ما تو خیابونا از بعضی خانم ها میبینیم. خب من تجربه زندگی خارج از کشور ندارم ولی بالای 500 تا فیلم آمریکایی دیدم. تو این فیلم ها جز در مورد بعضی خانم ها که تو کلاب های شبانه و ... کار میکنن من در مورد هیچ کدومشون ندیدم اینجور ظاهر و آرایشای عجیب غریبی که تو خیابونای تهران میبینم. طرف میخواد بره سبزی فروشی با کفش پاشنه 10 سانتی میره. میخواد بره مغازه خرید بوت پاش میکنه تا زیر زانوش! نمیدونم کجا خوندم یا کی گفت مهمون خارجیشونو بردن تو تهران طرف خواسته به یه زنه درخواست س.کس بده! گفته مگه اینا با این ظاهرشون پولی (ببخشید این لفظ رو استفاده کردم چیز دیگه ای الان به ذهنم نیومد) نیستن؟! اینجایی که یه نفر به این نتیجه میرسه بخواد برای جلب توجه و جذب دیگران لباس بپوشه به نظرم مشکل شروع میشه. حالا چه لباسش چه آرایشش چه گوشی موبایلی که میخره و هزارتا از این کپی کردنای الکی از بقیه. واقعاً برای من جالبه تو فیس بوک واقعاً کمتر خانمی دیدم که عکس هاش رو در حالت نمایش عمومی نذاره! تو یه عکسی گرفتی دوست داری با دوستانت تقسیمش کنی پ نظرشون رو بدونی و باهم درموردش حرف بزنی. خب تنظیماتشو بذار برای دوستانت فقط. مگه ویترین مغازه است آخه! چرا انقدر ارزش خودت رو میاری پایین. خانم پانتا، مگه من ایرادی ازشون گرفتم؟!!چرا فکر میکنی پرسیدن سئوال جرمه؟ گزینه چون دلشون میخواد و به کسی هم کاری ندارن و رو نذاشتین خب. چون حس خوبی بهش دست میده. خود من به شخصه آدم بد لباسی نیستم و همیشه سعی میکنم لباس های به روز که با سلیقه ام جور در بیاد بپوشم. ولی واقعاً هیچوقت هم هدفم جلب توجه دیگران و پیدا کردن دوست دختر یا همسر نبوده. درمورد خود این عکس هیچ نظری ندارم ولی کلا این خانوما نشاط ج جامعه رو در بالاترین سطح نگه داشتن 35 میلیون خانوم ایرونی دخیخا تو خط ارمیا دارن حرکت می کنن ولی نصف این 35 میلیون همراه اون یکی نصف 35 میلیون اقایون شدن با ارمیا مخالفت می کنن که ای داد اسلام برباد رفت البته اگر اینجوری (عکس پایینی بودن کلا گشت ارشادهم بشون گیر نمیداد و اسلام هم به خطر نمی افتاد) اگر بعد یه مدت این طرز لباس پوشیدن تو جامعه عادی شد و جامعه شادابی بیشتری رو طلب کرد چی؟ 20
3Tilla 3844 ارسال شده در 14 تیر، 2013 اگر بعد یه مدت این طرز لباس پوشیدن تو جامعه عادی شد و جامعه شادابی بیشتری رو طلب کرد چی؟ منم میخواستم به این اشاره کنم بعد یه مدت عادی میشه هنجار میشه و کسی که ساده باشه یا مدلش با اینا فرق داشته باشه یه جورایی تو انزوا قرار میگیره.میگم انزوا چون فرهنگ لباس و کار و تحصیلات یه چیز اپیدمیه تو ایران همه میخوان مثل هم باشن مثلا تو یه خانواده همه برای فوق و دکترا میخونن کسی که لیسانسه اگه یکم از اعتماد به نفسش کاسته بشه احساس سرخوردگی میکنه-صرفا مثال بود- تو یه سری از مسائل مانور دادن بی رویه سرانجام خوبی نداره مثلا آرایش و مخصوصا لباسای نیمه عریان....(چون ذهن آدما به صورت خودکار اقدام به ترسیم و شبیه سازی بقیش میکنه باز این مسئله تو مرد ها بیشتره یعنی تجسم بالاتری دارن) و باز دوز شادابی بیشتری رو مردم طلب میکنن!!!! پانچو می پوشن با یه بلوز چسبان که یقه ی خیلی بازی داره خوب به نظر شما این فرد برای دل خودش میپوشه؟نمیدونه تو جامعه مریض زیاده ؟ 8
NYC 20977 ارسال شده در 14 تیر، 2013 این برای من روشنه: در حال حاضر اکثر پسر ها تو روابطشون با دخترها دنبال یه چیزن! فقط رابطه جنسی. دختر نباید همچین پسری رو آدم حساب کنه! محل سگم به این مدل پسرا نباید گذاشت. مگر اینکه خود دختر قبول داشته باشه ارزشش همینقدره. در مورد آقایون هم همینه هیچ دختری که واسه پول من و مشروب مفتی و برنامه شبش ... میاد جلو من آدم حسابش نمیکنم. من رو کسی سرمایه گذاری میکنم و براش وقت میذارم که بعد یه مدت هدر نرفته باشه کارام. که با توجه به شرایط جامعه، شخصیت خودم، منطقم و خیلی پارامتر های دیگه فقط دختری که بخوام باهاش ازدواج کنم این ملاک ها رو داره. خوشبختانه+بدبختانه تجربه کردم که دارم میگم. هر چیز خوبی رو نباید با آدم موقتی تجربه کرد. ارزش نداره. حالا که خوندمش دیدم به پست اولی و استارتر خیلی ربط نداشت. ولی خب در ادامه پست قبلیم بود. 13
nasim184 12259 ارسال شده در 14 تیر، 2013 اصلا کاری به اینا ندارم(ولی بگم از تیپشونم اصلا خوشم نیومد)...اما خودم اعتقاد دارم هر کسی باید بدونه چطوری لباس بپوشه بهتره....راحتتره...اینا حتما اینجوری راحتن دیگه .از جلب توجه هم خوشم نمیاد.اصولا دوست دارم وقتی میرم بیرون راحت باشم نه ناراحت. 8
optimistic405 262 ارسال شده در 15 تیر، 2013 من خودم به شخصه مخالف آزادی پوشش نیستم ...اما بعضی پوششها دیگه از اونور بوم دارن میفتن .... تو هرچیزی تعادل خوبه واقعا ... بعضیا اینقد بد تیپ میزنن که صفت میمونم براشون زیاده 6
Mina Yousefi 24161 ارسال شده در 15 تیر، 2013 بنظر من این نوع پوشش متناسب با عرف و هنجار های جامعه ما نیست ......... 8
afshin18 11176 ارسال شده در 15 تیر، 2013 اولا 3 تا از 4 تا رو پسندیدم بعدش به دلایل زیر: تیپه باحالیه افزایش اعتماد به نفسه نمی خوان بقیه فکر بد درباره شون کنن که عقب مونده هستن رقابت با دیگر زنان در زیبایی 1
behe 2545 ارسال شده در 15 تیر، 2013 شاید هم یه جورایی میخان اعتراض نشون بدن و یه جور لجبازی و این حرفا ... 5
Ghasem Zare 8758 ارسال شده در 15 تیر، 2013 یه سریالی من میدیدم (Fringe) این سریال ازسال 2008 تا سال 2012 تو آمریکا پخش میشد. باور کنید لباس شخصیت های اول سریال که اصلی ترینشون یه خانم جوان و خوش هیکل و خوشگل بود از اول تا آخر سریال یه چیز بود! یه پیرهن یه شلوار یه پالتو روش! شخصیت های مرد هم همینطور. ینی شما بگو یک نفر با این آرایش هایی که ما تو خیابونا از بعضی خانم ها میبینیم. خب من تجربه زندگی خارج از کشور ندارم ولی بالای 500 تا فیلم آمریکایی دیدم. تو این فیلم ها جز در مورد بعضی خانم ها که تو کلاب های شبانه و ... کار میکنن من در مورد هیچ کدومشون ندیدم اینجور ظاهر و آرایشای عجیب غریبی که تو خیابونای تهران میبینم. طرف میخواد بره سبزی فروشی با کفش پاشنه 10 سانتی میره. میخواد بره مغازه خرید بوت پاش میکنه تا زیر زانوش!... به نظر من اگه مثل تمام کشورهای دنیا در ایرانم آزادی انتخاب نوع پوشش وجود داشت دیگه از این حرفا و این تاپیکا وجود نداشت و دیگه از این کارایی که گفتی و آرایش های آنچنانی خبری نبود... 8
raz-raz 3612 ارسال شده در 15 تیر، 2013 بستگی به جاش داره.اگه جاش باشه ،خیلی هم خوبه. همه به تنوع احتیاج دارن. خیلی از این آقایون از بس بکن و نکن کردن دیگه شورشو در آوردن .دوس نداری نگا نکن آقا جون. 5
raz-raz 3612 ارسال شده در 15 تیر، 2013 من توی نظر سنجی شرکت نکردم ولی نظرم رو میدم اون دخترها از چیزی که پوشیدن خوششون میاد و دوست دارن اونجور باشن حالا دلیلش هم زیاد مهم نیست منم به خواسته اونها احترام میزارم چون عقیده خودم اینه که آدم کاری که دوست داره رو انجام بده حتی اگه این کار درست یا غلط توی جامعه و عرف نا متعارف باشه و برای بعضی ها غیر قابل قبول 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری