Neda72 430 ارسال شده در 17 تیر، 2013 خب این خانومها دوس داشتن اصلاً مدل بشن برن رو مجله به من و امثال من هیچ ربطی نداره من در کل منظورم به اینه که به عقیده هرکس باید احترام بذاریم به ما چه ربطی داره حالا این مدل شدن یا نه مثلاً فک میکنی مخالف یا موافق این نوع پوشش بودن و راجع بشون بحث کردن مشکلی رو از جوامع امثال ما حل میکنه؟ تو رو خدا ول کنید این کاراگاه بازیها رو نظر دادن در مورد پوشش دیگران و بررسی لباس هاشون چه ارتباطی با احترام گذاشتن یا احترام نگذاشتن داره؟ ایرانی ها تو همه چیز از کل دنیا جلو زدن، حتی تو روشن فکری !!! تو آمریکا همین الان سرتا پای بازیگرای خانم رو در شبکه هایی مثل E! و CELEBRITY میارن تحلیل میکنن و مردمش هم خیلی دوست دارن. کسی نمیگه پوشش پاریس هیلتون به من چه، روابط شخصیش به من چه، هم مردمش میخوان هم خود بازیگرا و... کاری ندارن و توی برنامه هایی میان و بهش جواب میدن. نظر دادن در مورد پوشش دیگران، چیز قبیحی نیست. اما چون ایرانی ها توی هرچیزی از اونور بوم میوفتن، با بی تفاوت نشون دادن، شورش رو در میارن. این موضوع پوشش هم ربطی به سایر مشکلات نداره، احتمالا نمیخواهین بگین اگه به پوشش رسیدگی نکردیم گوشت مرغ ارزون میشه !!! 5
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 18 تیر، 2013 نظر دادن در مورد پوشش دیگران و بررسی لباس هاشون چه ارتباطی با احترام گذاشتن یا احترام نگذاشتن داره؟ ایرانی ها تو همه چیز از کل دنیا جلو زدن، حتی تو روشن فکری !!! تو آمریکا همین الان سرتا پای بازیگرای خانم رو در شبکه هایی مثل E! و CELEBRITY میارن تحلیل میکنن و مردمش هم خیلی دوست دارن. کسی نمیگه پوشش پاریس هیلتون به من چه، روابط شخصیش به من چه، هم مردمش میخوان هم خود بازیگرا و... کاری ندارن و توی برنامه هایی میان و بهش جواب میدن. نظر دادن در مورد پوشش دیگران، چیز قبیحی نیست. اما چون ایرانی ها توی هرچیزی از اونور بوم میوفتن، با بی تفاوت نشون دادن، شورش رو در میارن. این موضوع پوشش هم ربطی به سایر مشکلات نداره، احتمالا نمیخواهین بگین اگه به پوشش رسیدگی نکردیم گوشت مرغ ارزون میشه !!! بابا خارجی پیاده شو باهم بریم انقدر ایرانی ایرانی نکنه هر کی ندونه فک میکنه از ایتالیا اومدی...... ایرانی عزیز تو آمریکا این چیزای که تو میگی همه درست......من نرفتم ولی چون میدونم تو رفتی حرفت رو سند قرار میدم ولی آیا اونجا هم مردمش میشینن با بغض و کینه نسبت به افرادشون یا بقول شما دوست ایرانی بازیگراشون حرف میزنن و نظر میدن؟؟؟(منظورم شما نیستی) ما ایرانی ها از اونور بوم نیوفتادیم تازه به دوران رسیدها از اونور بوم افتادن 2
Amour 23 ارسال شده در 18 تیر، 2013 برای جلب توجه به نظرم یکی دنبال شوهره یکی میخواد حال شوهرشو بگیره ویکی هم دوست داره همه تو خیابون بهش نگاه کنن و تو دید باشه در کل به نظر من پوشش جالب نیست 2
Neda72 430 ارسال شده در 18 تیر، 2013 بابا خارجی پیاده شو باهم بریم انقدر ایرانی ایرانی نکنه هر کی ندونه فک میکنه از ایتالیا اومدی...... ایرانی عزیز تو آمریکا این چیزای که تو میگی همه درست......من نرفتم ولی چون میدونم تو رفتی حرفت رو سند قرار میدم ولی آیا اونجا هم مردمش میشینن با بغض و کینه نسبت به افرادشون یا بقول شما دوست ایرانی بازیگراشون حرف میزنن و نظر میدن؟؟؟(منظورم شما نیستی) ما ایرانی ها از اونور بوم نیوفتادیم تازه به دوران رسیدها از اونور بوم افتادن چقدر متلک میندازی !!! نیازی نیست حرف من رو سند قرار بدین، کافیه دیشتون رو به سمت کانال های خارجی بچرخونین و تجزیه و تحلیل پوشش خانم های مشهور رو توسط برنامه های مختلف ببینین. بغض و کینه ای ندیدم، اینکه کسی بگه این پوشش خلاف عرفه، این که کسی بگه جالب نیست، اسمش کینه نیست. اینقدر هم فکر نکنین اونور خیلی چشم پاک هستن !! فقط حجاب نداشتن مو براشون عادی شده، شما دوربین مخفی هاشون رو نگاه کن ببین چه جور زن ها و دخترا رو دید میزنن. البته اینم بگم جانماز آب کشیدن برای دید نزدن یکی از خصوصیات بارز پسرا و مردای ایرونیه. 2
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 18 تیر، 2013 چقدر متلک میندازی !!! نیازی نیست حرف من رو سند قرار بدین، کافیه دیشتون رو به سمت کانال های خارجی بچرخونین و تجزیه و تحلیل پوشش خانم های مشهور رو توسط برنامه های مختلف ببینین. بغض و کینه ای ندیدم، اینکه کسی بگه این پوشش خلاف عرفه، این که کسی بگه جالب نیست، اسمش کینه نیست. اینقدر هم فکر نکنین اونور خیلی چشم پاک هستن !! فقط حجاب نداشتن مو براشون عادی شده، شما دوربین مخفی هاشون رو نگاه کن ببین چه جور زن ها و دخترا رو دید میزنن. البته اینم بگم جانماز آب کشیدن برای دید نزدن یکی از خصوصیات بارز پسرا و مردای ایرونیه. متلک چیه آبجی نه بابا الله اکبر شماها هم به کانال های کفار و دجال و کفتار و بت پرست ها اجنب نگاه میکنین؟؟؟؟ استغفرالله استغفرالله ما که از این استانبولی ها که رو پشت بام ها میذارن نداریم.... منم نگفتم اظهار نظر در رابطه با دیگران بد محسوب میشه بنده گفتم با این عینک تعصب دینی کسی رو نقد کردن درست نیست خب انوری ها دید میزنن بزنن به ما چه؟؟؟ او او این دیگه نشد که پسرهای ایرونی رو زیر سوال ببری ............بده دارن نگاه میکنن تا بعد انتخاب کنن تا شما ها نترشین شما سعی کن وقتی بیرون تشریف میبری طوری خودت رو بپوشنی که پسرها نتونن دید بزننت 2
jonny depp 8297 ارسال شده در 18 تیر، 2013 نظر دادن در مورد پوشش دیگران و بررسی لباس هاشون چه ارتباطی با احترام گذاشتن یا احترام نگذاشتن داره؟ ایرانی ها تو همه چیز از کل دنیا جلو زدن، حتی تو روشن فکری !!! تو آمریکا همین الان سرتا پای بازیگرای خانم رو در شبکه هایی مثل E! و CELEBRITY میارن تحلیل میکنن و مردمش هم خیلی دوست دارن. کسی نمیگه پوشش پاریس هیلتون به من چه، روابط شخصیش به من چه، هم مردمش میخوان هم خود بازیگرا و... کاری ندارن و توی برنامه هایی میان و بهش جواب میدن. نظر دادن در مورد پوشش دیگران، چیز قبیحی نیست. اما چون ایرانی ها توی هرچیزی از اونور بوم میوفتن، با بی تفاوت نشون دادن، شورش رو در میارن. این موضوع پوشش هم ربطی به سایر مشکلات نداره، احتمالا نمیخواهین بگین اگه به پوشش رسیدگی نکردیم گوشت مرغ ارزون میشه !!! بله پوشش دیگران موردی نداره اما این تاپیک در مورد شخصیت دیگران دارن نظر میدن به عنوان نگاه کنید و نظر سنجی اگه در مورد پوشش بود به نداشتن تناسبات رنگ و قد و ... نظر میدادن . نه اینکه این افراد عقده ای هستن میخوان جلب توجه کنن ذائقه مردم تغییر بدن و غیره 3
عمو سام 1166 سازنده ارسال شده در 19 تیر، 2013 جنبه انسانی این سوال ینی چی میتونه باشه؟:JC_thinking:به گزینه ها رای ندادم اخه شامل تمام جواب من نمیشد.معمولا اینطور کنکاش کردن در رفتار دیگران فوضولیه که از جاهای زیادی اب میخوره تمام جواب شمااااا وقتی یه پوششی خارج عرف ببینی شامل چه گزینه هایی میشههه؟ حد و مرزی هم داریممممم؟ مثلا تو جامعه ای که حجاب نیست اما آدماش پوششی معقول دارن، کسی برهنه بیاد هم میتونیم بگیم اینطوری دوست داره و فوضولیهههه. o_O من نمیخوام و نخواستم بهشون بگم چی بپوشن، ولی توی هر عرفی، یک پوشش خلاف اون عرف، نظر دیگران رو هم برمیانگیزه، مخالفین؟ کاری به غلط یا درست بودن عرفش نداریممم. (اینو از بقیه هم که نظراتی مشابه دادن میپرسممممم) چون دلشون میخواد و کاملاً شخصی میباشد کاش گزینه های بیشتری میزاشتی مثلا چه گزینه هایییی :-؟ 2
سیندخت 18786 ارسال شده در 19 تیر، 2013 راجع به تاپیکت هم به نظرم مشکلی نداره. مانتوهاشون به این بلندی و گشادی. چشه مگه. 1
hamid_shahrsaz 28933 ارسال شده در 19 تیر، 2013 به نظرم پوشش هر کسی به خودش ربط داره.حالا که چی عکسا رو گذاشتین و ملت هم میان نظر میدن تازه 7 صفحه هم رفته جلو.به نظرم بهتره کارهای خودمون رو درست کنیم 3
عمو سام 1166 سازنده ارسال شده در 19 تیر، 2013 به نظرم پوشش هر کسی به خودش ربط داره.حالا که چی عکسا رو گذاشتین و ملت هم میان نظر میدن تازه 7 صفحه هم رفته جلو.به نظرم بهتره کارهای خودمون رو درست کنیم از نظر شما امر به معروف و نهی از منکر تو چه مواردی تعریف میشه و چیز خوبی هست یا نباشه بهتره؟ من سئوال میکنم، نظرم رو هیچ جا تحمیل نمیکنم و دخالت هم نکردم، اینا مسائلی هستش که تو جامعه ما دیده میشه، اگر فکر میکنی نادیده گرفتن این جامعه بهتره، باششه. :-) 2
hamid_shahrsaz 28933 ارسال شده در 19 تیر، 2013 از نظر شما امر به معروف و نهی از منکر تو چه مواردی تعریف میشه و چیز خوبی هست یا نباشه بهتره؟من سئوال میکنم، نظرم رو هیچ جا تحمیل نمیکنم و دخالت هم نکردم، اینا مسائلی هستش که تو جامعه ما دیده میشه، اگر فکر میکنی نادیده گرفتن این جامعه بهتره، باششه. :-) من اعتثادم بر این هست هرکسی هرطور دوست داره آزاد زندگی کنه.چنین چیزی توی ایران ممکن نیست پاتو از خونه بزاری بیرون 400 تا پلیس میریزن سرت.سخت گیری های بیش از حد باعث چنین حجاب هایی شده.البته مشکلی نداره یکی از پوشش چادر خوشش میاد استفاده میکنه و کسی هم که میره خواستگاری مختار هست میتونه بره خواستگاری کسی که بی حجاب هستن یا کسی که چادری باشه 4
saghar... 6666 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2015 من کاری به اینا ندارم شاید دوس دارن این مدلی باشن ولی من خودم هیچ وقت در هیچ شرایطی اینجوری تیپ نمیزنم اخه شیک و باکلاس نیست ولی یه اشنایی داشتیم از فنلاند اومده بود میگفت تو خیابونای ایران که میگردم واقعا برام تعجب اوره چون تو خیابونای ما همه راحت و ساده لباس میپوشن و با اینکه حجاب ندارن ولی اصن مردا رو تحریک نمیکنن ولی تو ایران زنا با این حجابای نصفه و نیمشون خیلی تحریک کننده هستن البته این فرد خودش اقا بود اگ از اول تو ایران ازادی بود این بحثا پیش نمیومد چون تو ایران ازادی نیست پس در نتیجه جنبه هم نیست و در اخر دودش تو چشم خود دختره میره 3
ENG.SAHAND 31647 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2015 مهم نیست که دیگرون چطور میپوشن خوب یا بد خوب این به طرز تفکرشون ربط داره و به نظر من ازادن هرجور خواستن بپوشن نظر شخصی منه 4
Sepandarmaz 1327 ارسال شده در 16 اردیبهشت، 2015 تو یه کتاب خوندم : هرکاری که حقته و انجام دادنش نه منع قانونی داره و نه برای کسی ایجاد مزاحمت میکنه انجام بده و نگران برداشت آدمها نباش ... 5
fakur1 10131 ارسال شده در 20 اردیبهشت، 2015 اولش بگم، این عکس با اجازه رسمی خود این خانمای جوان و توسط مجله پوش poosh چاپ شده.پس سریع نگین تجاوز به حریم شخصی مردم هستش. این خانم های جوان معتقدن حق دارن این نحوه پوشش رو داشته باشن و ترسی هم ندارن از اینکه تبلیغش کنن. به نظرتون توی خیابونای غرب هم اینجور پوشش ها هست یا مردم ساده ان؟ این پوشش ها توجه شمارو هم جلب میکنه؟ اگه نه که هیچی اگه آره خوب فکر میکنید پوشش باید جلب توجه هم بکنه؟ وقتی اراده و حقوق اجتماعی و حق انتخاب زن و دختر ازش گرفته بشه , طبیعه که اونم سعی میکنه به هر نحو ممکن نشون بده که اراده اش سرکوب مبشه و این نوع تظاهرات رو از خودش بروز میده. 2
hfml 1545 ارسال شده در 20 اردیبهشت، 2015 تو یه کتاب خوندم : هرکاری که حقته و انجام دادنش نه منع قانونی داره و نه برای کسی ایجاد مزاحمت میکنه انجام بده و نگران برداشت آدمها نباش ... احسنت منم تاکید میکنم: برای کسی ایجاد مزاحمت نکنه! 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری