رفتن به مطلب

وقتی مرسدس بنز نیاز یک راننده فرمول یک به خودرو سدان را درک می‌کند


ارسال های توصیه شده

مرسدس بنز به معرفی محصول جدیدی با نام E63 AMG S-Model 4MATIC پرداخت. خودرویی که درنگاه اول، استفاده از اصطلاحات و اعداد مختلف در نام آن ممکن است شما را گیج کند، اما مطمئنا از توان E63 AMG باخبر هستید. مرسدس از موتور قدرتمند ۵٫۵ لیتری AMG Biturbo V8 در زیر کاپوت این خودرو استفاده کرده که توان ۵۵۷ اسب بخار و گشتاور ۵۹۰ پوند- فوت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

4odxbonodu9cjsgabb.jpg

 

این مدل سرعت ۰تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۳٫۵ ثانیه طی کند و نهایتا به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد که البته به طور الکترونیکی محدود شده است. خودرویی با ۷ دنده وسیستم تعویض دنده اتوماتیک که از تکنولوژی AMG برای تعویض سریع‌تر دنده بهره می‌برد.

 

 

مرسدس ادعا می‌کند که هیچ خودروی دیگری در این کلاس به طور همزمان توان بالا و مصرف کم سوخت این خودرو را ندارد اما هیچ توضیحی درمورد میزان مصرف سوخت این خودرو اعلام نکرده است.

 

rr1071vzisks16u7aee.jpg

 

نسلهای قدیمی‌تر خودروهای پرقدرت مرسدس توان موتور را تنها به چرخ‌های عقب انتقال می‌دادند، بنابراین خودرو مجبور بود با مسئله کنترل افزایش اصطکاک و چسبندگی به جاده مقابله کند که این باعث می‌شد قسمتی از توان موتور صرف همین مشکل شود.

 

 

مرسدس این مشکل را با استفاده از به کارگیری ۴MATIC یعنی سیستم پیشران ۴چرخ به عنوان استاندارد مورد استفاده در E63 AMG برطرف کرده است. درواقع توان به جای انتقال به دوچرخ عقب، به هرچهار چرخ منتقل می‌شود و توازنی بین اصطکاک با سطح جاده و توان موتور برقرار می‌شود. در قسمت طراحی هم E63 AMG ظاهر دینامیک‌تری دارد که این مساله این خودرو را از بقیه محصولات این خط تولید و حتی E63 قدیم متمایز می‌کند.

 

 

 

 

لینک به دیدگاه

h8y67uijxyourn8qyict.jpg

 

مدل جدید ۲۰۱۴ از پنجره مشبک دو لبه در رادیاتور و یک بال مدل A جدید در سرستون جلویی AMG بهره می‌برد. مرسدس از E63 AMG در خودروی باری کوچک خود نیز استفاده کرده که البته ۰تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در ۰٫۱ ثانیه کمتر از نوع یاد شده درقسمت قبل طی می‌کند. مسئله‌ای که احتمالا به طراحی آن مرتبط است. خودرویی که نه تنها فریاد می‌زند “به من نگاه کنید” بلکه فریاد می‌زند: به من نگاه کنید، من ۵۵۷ اسب بخار توان وفضای لازم برای حمل اسباب و لوازم کار شما در پشت را دارم”.

p9r1p49n0k19o6ht8a7q.jpg

 

bus2tp2vwe5afeu6u2n.jpg

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...